نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا

نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت

truth seeker
۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا

اگرچه سال‌ها خبری از یکی از محبوب‌ترین عناوین شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) یعنی Beyond Good and Evil نبود، این شرکت در نهایت تصمیم با ساخت و معرفی نسخه‌ی جدید این سری گرفت. حال که نسخه‌ی دوم یکی از مورد انتظارترین سری‌های این شرکت وارد مراحل توسعه شده، مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت به توضیح دلیل این انتظار طولانی مدت و نحوه‌ی آغاز این پروژه پرداخته است.

مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت، آقای ایوز گویلموت (Yves Guillemot)، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت IGN درباره‌ی کارگردان بازی Beyond Good and Evil 2 یعنی آقای مایکل انسل (Michel Ancel) و نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی توسعه‌ی این عنوان صحبت کرده است. برخلاف باور عموم، پروژه‌ی ساخت این بازی از سوی آقای انسل مطرح نشده است.

به گفته‌ی آقای گویلموت، این شرکت یوبی‌سافت بوده که اولین بار پیشنهاد ساخت این بازی را مطرح کرده است. براساس صحبت‌های آقای گویلموت، شرکت یوبی‌سافت پس از دنبال کردن پروژه‌هایی مانند Rayman Origins، Rayman Legends و چند پروژه‌ی دیگر، در نهایت پیشنهاد ساخت و توسعه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 را به آقای انسل ارائه کرده است.

ما آقای انسل را راضی کردیم که نه تنها اکنون زمان مناسبی برای ساخت این بازی است، بلکه او می‌تواند ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای این عنوان داشته باشد. خوشبختانه در نهایت همه‌ی سیاره‌ها و تیم‌های ما در یک راستا قرار گرفته و آماده‌ی شروع این پروژه و همکاری با آقای انسل شدند.

زمانی که از آقای گویلموت درباره‌ی وضعیت پروژه‌ی توسعه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 پرسیده شد، ایشان شرایط را بسیار مثبت توصیف کردند.

در حقیقت، من هفته‌ی پیش با مایکل صحبت و از او درباره‌ی وضیعت فعلی پروژه سوال کردم. ما پتانسیل بالایی در دنیای خارق‌العاده‌ی بازی می‌بینیم و مایکل نیز نسبت به این پروژه بسیار هیجان‌زده است. من فکر می‌کنم که این بازی بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

اگرچه مدت زمان زیادی از انتشار آخرین اخبار مربوط به جدیدترین نسخه از سری Beyond Good and Evil می‌گذرد ولی به احتمال زیاد شرکت یوبی‌سافت تابستان امسال و در جریان مراسم E3 سال ۲۰۱۹ اطلاعات بیشتری از این عنوان را با هواداران به اشتراک خواهد گذاشت. شما می‌توانید آخرین ویدئوی منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید. شرکت یوبی‌سافت در کنار انتشار چند ویدئو از این بازی تایید کرده است که برای تجربه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهید داشت. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی هنوز مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من خیلی خیلی به این بازی امیدوارم میدونم بازی خیلی خیلی بزرگی میشه مخصوصا اینک یوبیسافت داره میسازدش (خودتون که میدونید ساخت بازی های سرگرم کننده بزرگ کار یوبیسافته) و اینکه حدود ۱۴ سال پیش این بازیو معرفی کرده و معلوم نیست چند ساله به طور رسمی شروع به کار روش کرده پس معلومه بازیه بزرگی میشه
    کسی جهانشو دیده من که خیلی تعجب کردم تو یکی از تریلر گیم پلی هاش جهانشو نشون داد (البته قبلا هم گفته بودن جهان خیلی بزرگی داره) خیلی خیلی خیلی بزرگ بود به نظرم بزرگ ترین جهان در بازی ها رو داشته باشه

نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا
نحوه‌ی آغاز پروژه‌ی ساخت Beyond Good and Evil 2 از زبان مدیر ارشد اجرایی یوبی‌‌سافت - گیمفا