ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا

ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا

عرض سلام دارم خدمت شما دوستان عزیزم، یاران وفادار و صاحبان دوست داشتنی وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که حالتان حسابی خوب و دماغتان حسابی چاق باشد!  انشالله که سال ۱۳۹۸ تا به اینجا برای شما به خوبی و خوشی گذشته باشد و در ادامه سال نیز بهترین ها برایتان رقم بخورد. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که دومین ویدئوی نقد و بررسی سال ۱۳۹۸ گیمفا است و همان طور که در ویدئوی قبلی خدمت شما عرض کردم می خواهیم امسال سالی پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم و ویدئوها به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود تا کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد.

ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا

بررسی ویدئویی Devil May Cry 5

همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که همزمان با نقدهای جهانی نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی بی نظیر و پرطرفدار در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید.

ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا

Devil May Cry 5

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین شاهکار و هیجان انگیز و جدید از یک فرنچایز محبوب و بزرگ دنیای بازی هاست که Devil May Cry 5 نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما یا آن را بازی کرده اید و یا قصد دارید به زودی این بازی را تجربه نمایید که البته باید هم این شاهکار را تجربه کنید! Devil May Cry 5 یک هک اند اسلش اکشن ماجرایی بی نهایت زیباست که نسخه پنجم از عناوین اصلی این فرنچایز محسوب می شود. این عنوان مطابق معمول توسط کپکام ساخته شده و برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر گردیده است و بازخوردهای معرکه ای را نیز از منتقدان دریافت نموده است که امروز قصد داریم به شما بگوییم چرا این بازی یک شاهکار است. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Devil May Cry 5 آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود و تصمیم گیری در مورد “حتما بازی کردن” این عنوان برایتان راحت تر شود!  بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Devil May Cry 5 جلب می کنم. منتظر نظرات شما عزیزان در مورد این ویدئو و این بازی هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

شما می توانید همه ویدئوهای گیمفا را از طریق صفحه آپارات و اینستاگرام گیمفا نیز تماشا کنید. 

nobody

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Soroosh0097 گفت:

    دمتون گرم آقای آقابابایی خسته نباشید
    چه عنوانی بود هرچی ازش تعریف شه کمه بس که شاهکار بود به خصوص از نظر داستانی و شخصیت پردازی که مهم ترین دلیل علاقه ی من به این سری هستش.از لحاظ گیم پلی هم که پیاده کردن پشت سر هم کمبوها واقعا بازی ندیدم که درحد عناوین سری DMC لذت بخش باشه.البته گیم پلی شخصیت v فقط تو دو بار اول بازی کردن لذت بخش بود و بعد اون کاملا معمولی میشد.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    شوخیهای دانته و گیم پلی عالی و تنوع عالی دشمنان و باسهای خوب و شخصیت جدید بی نظیر
    همه و همه دست در دست هم دادن تا یکی از بهترینهای تاریخ دوباره با دستی پر برگرده و بازهم ارزش هزاران بار تکرار رو داشته باشه
    # DMC FOR LOVE

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان ویدیو رو زدم دانلود شده که حتما عالیه.
    بازیش خیلی خوب بود خصوصا گیم پلی دانته (خصوصا دیالوگا و حرکات موزونش تو بازی. Nero هم یکم عصبی بود ولی بد نبود )که عالی بود این bloody palace هم خیلی عالی از کار در اومده بود شاید بزرگترین مشکل بازی از دید من کمبود باس تو بازی بود.

    • درود بر مهرداد عزیز و گل. خیلی ممنونم مهرداد جان مثل همیشه لطف داری به من و نظراتت باعث دلگرمیه همیشه برای من و گیمفا. انشالله که وقتی دیدی رضایت داشته باشی. به نظرم مهرداد جان باس ها تعدادشون خوب بود ولی برخیشون خیلی خیلی اسون بودن زیادی واسه همین تعدادشون کمتر به نظر می رسید. تنوع دشمنا بود که زیاد جالب نبود و به نظرم تنها و تنها عیب بازیه. البته به زیاد بودن ۳ شخصیت برای یه بازی خطی هم باید اشاره کرد. یک دنیا سپاس مهرداد عزیز.
      https://t.me/Gametal

  • مرسی سعید جان خیلی خوب بود من خودم این بازی زیبا رو تمام کردم و باید بگم بازم یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۹ بود که تمومش کردم دقیقا مثل re 2 remake کپکام گل کاشته این سال.و پایان بازی dmc 5 یکی از زیباترین پایان های بازی بود اصلا فکرشو نمیکردم انقدر این بازی یچیزی از شاهکار هم رد بشه فقط یچز بگم مطمعنم شماهاهم شنیدید This is Your Legacy

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقا سعید عزیز.
    بازی Devil May Cry 5 رو واقعاً میتوان، یک اثر زیبا از سری Devil May Cry به شمار آورد و به نظر من، ارزش این همه سال دوری رو داشت. در این سال‌های اخیر که تعداد عناوین سبک بدون محتوای بتل رویال رو به افزایش است، جای خالی وجود همچین عناوین سنگینی برای کسانی که مثل خودم داستان محور هستند، احساس میشد و خوشبختانه این جای خالی، امسال با عنوانی بزرگ مانند این و Resident Evil 2 Remake پر شد. 😎
    با تشکر از آقای آقابابایی بابت ویدئو

    • سلام و درود خدمت شما. سلامت باشید انشالله. با این نظرات پرلطف شما خستگی معنایی نداره دیگه. واقعا دمتون گرم که همیشه با حمایتتون کاری میکنید ادم خستگی از تنش در بره. یک دنیا سپاس از شما که محبت فرمودید و ویدئو رو تماشا کردید. دقیقا درست فرمودید در مورد عناوین شاهکار داستان محور
      https://t.me/Gametal

  • Scorpion گفت:

    ایول منم تازه نصب کردم دارم بازی میکنم، خیلی خوبه 😀

  • مازیار گفت:

    عالی بود مثل همیشه :yes: منتظر بررسی ویدیویی Sekiro: Shadows Die Twice هستیم

  • satar_in_ahz گفت:

    ممنون از نقد خوبتون لذت بردم به امید پیشرفت های فراوان :rose:

  • Mehdi Nita گفت:

    درود بر شما عالی بود استفاده کردیم…. از نظر من فاخر ترین موسیقی دنیا موسیقی راک هستش و موسیقی متال خود ترشح آدرنالینه…. و از شما ممنونم بخاطر یه موسیقی… شاید ده سال بود دنبال یه موزیک بودم که نه داشتمش نه اسمش رو میدونستم… سالها پیش تو یه سی دی داشتمش اسمش track 1 بود و اون سی دی رو گم کردم و سالها دنبال این موزیک بودم و شما تو گیمتال گذاشتین….. R.e.m. – Losing My Religion

  • mohamad 47 گفت:

    بررسی ویدیوی عالی بود سعید جان.
    واقعا شاهکار کرد کپکام با این نسخه .به قول معروف خودشون رو شکست دادن دوباره و بهترین نسخه رو ساختن از نظر من حتی بهتر از نسخه ۳.سیستم مبارزات پیشرفته ترین و قشنگ ترین تو سری هست و جزو بهترین سیستم مبارزات تو کل بازی های هک ان اسلش تاریخ.خیلی روان و لذت بخش طراحی شده.بدون کوچک ترین ایرادی.هر کدوم از شخصیت ها استایل خودشون و قلق های خودشون رو دارن و مبارزه با هر کدوم کلاس خودش رو داره.من حتی با شخصیت V هم خیلی حال کردم با این که بعضی ها شاید حال نکردن به اون صورت.ولی وقتی تمام قلق های مبارزش رو یاد بگیرین خیلی خیلی لذت بخش میشه.
    من بازیو رو همه درجه های سختی رفتم و لذت بخش ترین و سخت ترین درجه هم DANTE MUST DIE هستش که واقعا ادمو به چالش میکشه.البته رو درجه اخر یعنی HELL &HELL که با یه ضرب میکشنت، فقط تونستم فعلا تا مرحله ۱۲ برسم.
    با اویل ۲ ریمیک هم فوق العاده حال کردم.خدا کنه نسخه ۳ هم ریمیک کنن

    • بله منم بنظرم V گیمپلی خاص خودشو داشت خیلیم لذت بخش بود. کپکام کاش مراحلش رو ویژه میکرد مثلا بعد از این که بازیرو تموم کنیم مراحل V باز بشن واسمون بصورت ویژه خیلی عالی میشد.
      SON OF SPARDA
      DANTE MUST DIE
      این خیلی خیلی عالیه که یک NPC میبینی در اخر دیونه میشه و کشتنش خیلی سخت میشه به نظرم نکته خیلی خوبی بود توی DMC که خدایی واقعا چالش برنگیزه
      HELL AND HELL
      این درجه هم مثل همیشه خیلی خیلی عالیه تمومش کردم ولی صبر حضرت ایوب میخاد یعنی فقط باید مواظب باشی که هیچ ضربه ای نخوری و تمام ایتم هات فول باشن

  • اقای اقابابایی من چیزی نمیگم به شما SSS میدم :inlove: همین الانم داشتم DMC5 بازی میکردم :silly:

  • P30PlayBox گفت:

    گرفتن امتیاز SSS واقعا سخت یعنی بشدت سخت! فقط یک راه آسون داره اون هم اجرای ترینر هستش!!! :evilgrin: :laugh: :evilgrin:

  • از زیباترین ویدئو های گیمفا تشکر اقای سیعد اقابابایی بــسیار بـــسیار ممنونم از لطفتون خیلی عالیـ بود❤️♥️

  • MetallicA گفت:

    درود بر آقا سعید گرامی
    همه‌چیز از بازی گرفتی تا منتقد و نمره عالیه و چیزی برا گفتن نیست سعیدجان، سپاس از زحماتت و به امید نقد ویدویی سکیرو

  • AXEL STONE گفت:

    سلام و درود خسته نباشید اقای اقابابایی ببخشید که کمی دیر کامنت میذارم :rose: :heart: راستش این چند روزه شدیداً دستم بنده مرسی از این ویدیو خدایی عالی بود.
    من علاوه بر این که دانته و نیرو رو دوست دارم و عاشقشونم! عاشق V هم شدم یعنی از کمبو زنی های شلوغش گرفته تا دل پاکش :rose: :heart: خیلی عالی بود و حس میکنم توی نسخه های بعد دلتنگش هم میشم. باز هم مرسی و دست گلتون درد نکنه اقای اقابابایی :rose: :heart:

  • bts army گفت:

    سلام به اقای بابایی محشره هم بازی و هم نقد شما
    به نظرم این بازی زیاد سخت نبود

    بچه ها برید ویدیو جدید بی تی اس رو ببینید :inlove:

  • Morimf گفت:

    سلام من همه نسخه های بازی dmc از نسخه اول تا نسخه چهارم رو بازی کردم و از همشون لذت بردم و بعضی از نسخه ها مثله ۲ و ۳ رو چند بار تا تهش رفتم و اگه الانم بازیشون کنم بازم برام جذابیت داره ولی نمیدونم چرا با این نسخه پنجم اصلا حال نمیکنم و تا کاراکتر v رفتم ولی دیگه بازیش نکردم.میدونم منفی بارونم میکنین ولی واقعیتو گفتم.نمیدونم چرا با این جدیده حال نمیکنم؟؟؟؟!!!!!! این نسخه اصلا حس و حال ۴ نسخه قبل رو بهم نمیده و نمیدونم چرا واسه من اینجوریه که انگار وقتی دارم بازی میکنم یه بازیه جدا از فرانچایز dmc رو دارم تجربه میکنم….
    کسی میدونه چرا حس یه dmc واقعی رو نداره البته واسه من اینجوریه….

    • aiHan گفت:

      یجوری میگی انگاری بده! میتونی بگی اختلاف داره: اره درسته این نسخه تا حدودی از نسخه های سابق فاصله ساختاری گرفته دلیلشهم توی اولین پستای DMC بعد از نتشار DMC گفتیم!. انلایک بارون نمیشی نترس کامنت مبدبانه و کامل و بدون تکرار انلایک نداره و نظر نظره شما میمونه.

  • aref44 گفت:

    سلام و خدا قوت به آقا سعید بابت تهیه ویدیو و نقد
    یه خواسته دارم ، البته اگه مقدوره واستون..
    مثه من که نقدهای ویدیویی رو آرشیو میکنم (هم سایت شما و هم جاهای دیگه) اگه ممکنه کیفیت ۱۰۸۰p هم اضافه کنید..
    البته تاکید میکنم اگه براتون مقدوره.. چون حیفه نقد به این خوبی اونم ویدیویی ، کیفیت بالا نداشته باشه..

  • aiHan گفت:

    دقیقا این نقد و برسی ویدیویی DMC مثل نقد و برسی DMC عالی و ممتاز بود :moon:

  • Senatorbigy گفت:

    مرسی بابت نقد عالیتون :inlove: tnxXx

  • سه بازی برتر هک اند اسلش تاریخ
    ۱-dmc3
    ۲_dmc5
    ۳-dmc4
    بعد از اینا بازی های مثل (کاستلوانیا،نینجا گایدن،متال گیر ریسینگ) هستند

ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا
ویدئو گیمفا: SSS | بررسی ویدئویی Devil May Cry 5 - گیمفا