Father Gascoigne قرار بود تا به عنوان یک شخصیت همراه در بازی Bloodborne حضور داشته باشد
استودیوی فرام سافتور قطعا نامی اشنا برای هواداران سری Dark Souls است اما مطمئنا هواداران این استودیو، شاهکار دیگر آن یعنی Bloodborne را هرگز از یاد نخواهند برد. حال به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است و این اطلاعات از این موضوع حکایت دارند که شخصیت Father Gascoigne قرار بود در ابتدا به عنوان یک سکارچی همراه حضور داشته باشد و نه یک باس.
Lance McDonald یکی از دیتاماینرهای سری Souls و از کاربران حرفهای بازیهای استودیو فرام سافتور به تازگی با انتشار ویدئویی در یوتویوب از راز بزرگ و محتویات حذف شدهای در رابطه با بازی Bloodborne خبر داده داست. به گفتهی وی و بر اساس محتویات نسخهی آلفای بازی، شخصیت Father Gascoigne که در نسخهی نهایی بازی به عنوان یک باس حضور داشت، قرار بود تا به عنوان یک شخصیت همراه و در قالب بستهی الحاقی به بازی Bloodborne اضافه شود. او کدهای نسخهی آلفای بازی را بازسازی کرده و به دیالوگهایی دست یافته است که این موضوع را تایید میکنند.
در نسخهی آلفای بازی Bloodborne را تجربه کرده باشید برای اولین بار Father Gascoigne را در شهر Yharnam و Great Bridge ملاقات کرده و به وی کمک میکنید تا یکی از دشمنان را از پای درآورد. پس از شکست دشمن مورد نظر، وی به شما پیووسته و شما را در ادامه مسیر همراهی میکند. پس از کمک به Father Gascoigne، وی از دیالوگی استفاده میکند که در نسخهی نهایی بازی وجود نداشته است.
well well, a hunter is it?
خب خب یک شکارچی درسته؟
این طور به نظر میرسد که در طول مسیر بازی قادر بوده تا با Father Gascoigne تعامل بر قرار کرده و حتی با وی صحبت کنید. موضوعی که مشخص نیست این است که Father Gascoigne تا کجا قادر به همراهی ما بود و آیا میتوانست در باس فایتهای بعدی نیز به ما کمک کند یا اینکه حضور وی تنها محدود به ماموریت یا شکست یک باس خاص در بازی بوده است. اطلاعاتی از این موضوع در دسترس نیست. Lance McDonald ویدئویی را منتشر کرده است که جزئیات بیشتری را در راربطه با موضوع خبر به اشتراک میگذارد. شما میتوانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده میکنید:
اوضاع وقتی جالبتر میشود که بدانید تریلر بازی Bloodborne در TGA 2014 نیز با دیالوگی از Father Gascoigne آغاز میشود که البته هرگز در نسخهی نهایی بازی مشاهده نشد:
هیچ شکی نداشته باش..اگر حرکت کرد، میتوانی مطمئن باش که قطعا یک هیولاست. جتی اگر حرکت نکرد، خب، هرگز ریسک نکن.
Let there be no doubt… if it moves, you can be sure it’s a beast. And even if it doesn’t, well, don’t take any chances!”
در هر صورت به نظر میرسد هواداران Bloodborne با وجود اینکه ۴ سال از انتشار این بازی میگذرد، همچنان تلاش میکنند تا با انتشار اطلاعات و جزئیاتی بیشتر از این بازی، کشف رازهای آن، افشای محتویات مخفی و یا حذف شده از بازی Bloodborne، همچنان این بازی را زنده نگهدارند.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ چرا در نهایت فرام سافتور تصمیم گرفته تا Father Gascoigne نه به عنوان یک شخصیت همراه بلکه به عنوان یک باس حضور داشته باشد؟ نظرات خود رار با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
در مورد اون تیکه که گفتید معلوم نیست که ایا در باس های بعدی کمک هست یا نه کاملا مشخصه چون خودش هیولا شده و وقتی شما میکشیدش از دنیای رویا بیرون میاد و میره توی دنیای واقعی چون از قبل یک هانتر بوده ولی وقتی میمیره میتونه با شما تعامل داشته باشه دقیقا مثل یک کرکتر که لباس کلاغ داره و قبلا هانتر بوده و توی دنیای رویا کمکت میکنه این فیلمو چند روز پیش دیدم کل فیلمای دیگه کانال رو دیدم و فقط تعجب کردم چرا اینهمه کرکتر و لاین و ایتم و دانجن ک داستانو سر راستتر میکرد از بازی حذف کردن همین گسکوین باید از توی ایتم جعبه موسیقی و حرفای بچش داستانشو فهمید مثلا اینکه خودش تبدیل به هیولا شده و هنوز توی دنیای رویا هست رو بعد گذروندن نصف بازی تازه میفهمی در صورتی که اگه این لاین ها بود از اول کار مشخص میشد بیشتر ده بار رفتمش تا بفهمم چی به چیه و طبقات پنج گانه و ارتباط با سری سولز و داستان گریت وان ها برام مشخص شد ولی همین مرموز بودنش جذاب کرد داستانو برام و واقعا یکی از عمیقترین و فلسفی ترین داستان هایی هست که تو یه بازی دیدم و امیدوارم نسخه دومش ساخته بشه
ی جای خوندم البته شاید هم می دونید
بازی «بلادبورن» هم دقیقا مشابه سری بایوشاک سعی کرده تا به جای استفاده مستقیم از یک کتاب، از المانهای مجموعهای از کتابهای یک نویسنده ایده بگیرد. آثار «اچ پی لاوکرفت» (H.P. Lovecraft) منبع اقتباس دنیا و داستان این بازی هستند. با اینکه در طول بازی اشارهای به این موضوع نمیشود، اما به محض قدم گذاشتن در محیط بازی و سر و کله زدن با هیولاهای آن، ناخودآگاه فضای آثار لاوکرفت در ذهنتان نقش میبندد… اسم کتاب هم
Great Tales of Horror
عجب بازی بود لعنتی خیلی حال کردم با شهر یارنام این father gascoigne هم دهنم رو سرویس کرد تا کشتمش
باس فایت سومی بازی گیر کردم و نتونستم بکشمش که دیگه پلاسم تموم شد
امیدوارم نسخه بعدی رو هم بسازن
تعطیلات نوروز نشستم تمومش کردم و باید بگم مثل این بازی ندیدم تا حالا. اوایل بازی خیلی سخت به نظر میرسید مخصوصا که تا حالا عنوانی از from software رو تجربه نکرده بودم ولی به مرور همین سختی تبدیل به بهترین بخش بازی شد. پیشرفت کردن و قوی شدن تو این بازی لذتی داشت که در عناوین دیگه تجربش نکرده بودم. بعد از bloodborn حالا برای تجربه sekiro خیلی هیجان زده ام و در اولین فرصت حتما تجربش میکنم
نسخه ی دومش قرار نیست بیاد ؟؟
یادش بخیر دومین باس بازی که زیادم سخت نبود.خدا کنه ۲ هم بیاد یه شاهکار دیگه مثل این :yes: :yes:
این شخصیت داستان بسیار ناراحت کننده ای داشت! شکست دادنش هم خیلی سخت بود
بلادبورن جز بهترین های نسل هشت هستش…انتظار برای نسخه دوم سخته
خطر اسپویل: هیچ وقت پایان اولی رو نفهیمدم که first hunter ما رو میکشه بعد شخصیت بازی دوباره از خواب بلند میشه، اصلا معلوم نبود چه پایانی بود. نمیدونم چرا بازی های این شرکت از نظر داستان سرایی خیلی عالیه ولی نوع روایت اشتباهه و خیلی خشک و بی روحه در صورتی که میتونن با شخصیت های مختلف و نوع داستان گویی رو بهتر کنن در واقع یه چیزی مثل assassins یا fallout، که یکم از حالت ژاپنی در بیاد.
هرکسی ی برداشتی میتونه داشته باشه از پایان های بازی مخصوصا بلاد بورن
چون شما متوجه نشدی دلیل بر بد بودنش نیست گرمن با کشتن ما رو از ارتباطی که با هانترز دریم داشتیم رها کرد در واقع ما رو از شکار هیولا ها و دوباره زنده شدن خلاص کرد و حافظه ای کاراکتر پاک میشه و میتونه بره به زندگی عادیش برگرده
نه داداش اتفاقا من بعد از شاهکار کن لوین یعنی bioshock همین بازی bloodborne رو دوست دارم. همیشه میگم که بازی های کامپیوتری رو فقط فقط به خاطر داستان بازی میکنم وگرنه یک بازی بدون داستان برام ارزشی نداره. در کل منظورم از حرفی که زدم اینه که وقتی یک بازی مثل bloodborne داستان فلسفی و عمیقی که داره حیفه اینقدر نوع روایت خشک داشته باشه مثلا تعداد کم دیالوگ و کات سین خیلی کم یا حداقل یه شخصیت همراه میزاشتن برای بعضی جاها که یکم تعامل بیشتری باشه برای همین بازی یک روند تکراری پیدا میکنه. برای همین بعد پایان بازی رفتم pdf کل داستان بازی رو دانلود کردم و خوندمش.
اتفاقا برای این همین تعامل هارو هم برداشتن که نشون بده یه نوع ایدعولوژی که از طرف کمتر ده نفره چه اسیبی ب شخص و جامعه رسونده و هر کسی ممکنه بهت اسیب برسونه و خودتی و خودت
خدایش سری بازی های این کمپانی همشون یه جور سختی ولذت خاص خودشونو دارن مثلا bb با تشویق به حملش بعد از خوردن ضربه از دشمن و یا سری DS با سیستم دفاع و جا خالی دادنش و مکانیزم عالیش خصوصا نسخه دومش و همین آخری Sekiro
که واقعا چنتا باس آخرش خیلی سخت بودن ولی اونم بالاخره پلات شد رفت پی کارش
https://ibb.co/tLhc3SJ
مثل بقیه بازی های این کمپانی ولی من تو اینا واقعا bb رو یه جور دیگه دوست دارم خصوصا اون chalice dungeon هاشو
یعنی تاحالا کسی پدر گسکویین رو سامن نکرده تو بازی به عنوان کمک؟؟؟یا فقط من اینکارو کردم مثل این ویدئو
اتفاقا تعجب نکردم از تیتر پست