ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا

ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا

سلام عرض میکنم حضور تمامی شما عزیزان گیمفایی. دوستان گرانقدری که همیشه در کنار ما هستید و سال به سال را با شما می گذرانیم و اکنون نیز چندین روز است که سال ۱۳۹۸ را با شما آغاز کرده ایم و امید داریم که امسال هم همراه ما باشید و ما را راهنمایی کنید. امیدوارم که سال ۱۳۹۸ تا به اینجا برای شما به خوبی و خوشی گذشته باشد و در تعطیلات نوروز حسابی بازی کرده باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که اتفاقا نخستین ویدئوی نقد و بررسی سال ۱۳۹۸ گیمفا نیز هست و می خواهیم امسال سالی پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که قبلا نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی بی نظیر و پرطرفدار در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید.

ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا

بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین هیجان انگیز و جدید از یک فرنچایز محبوب و بزرگ دنیای بازی هاست که Far Cry: New Dawn نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما یا آن را بازی کرده اید و یا قصد دارید به زودی این بازی را تجربه نمایید که البته باید هم بکنید! Far Cry: New Dawn یک عنوان شوتر اول شخص و اکشن ماجرایی جهان آزاد بسیار زیباست که نسخه اسپین اف بازی پنجم این سری بوده و امسال بعد از حدود یک سال از انتشار بازی اصلی، در اختیار شما قرار گرفته است. این عنوان مطابق معمول توسط یوبیسافت ساخته شده و برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر گردیده است و بازخوردهای خوب و البته مثل همیشه مقداری Underated را نیز از منتقدان دریافت نموده است که امروز قصد داریم به شما بگوییم چرا این بازی عنوان خوب و باکیفیت از سری فارکرای است. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به هوپ کانتی باز خواهیم رفت.

ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا

Far Cry: New Dawn

سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Far Cry: New Dawn آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود و تصمیم گیری در مورد بازی کردن این عنوان برایتان راحت تر شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Far Cry: New Dawn جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

شما می توانید همه ویدئوهای گیمفا را از طریق صفحه آپارات و اینستاگرام گیمفا نیز تماشا کنید. 

Spider-Man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا
ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام خسته نباشید آقا سعید ویدیو عالیه. گویندگی شما هم فوق العادست.
    فقط این جا رو اصلاح کنید:
    “بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی”’Resident Evil 2 Remake”’جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم”.
    به این میگن گیم پلی حرفه ای که ی قسمتو گذاشتید حالا یا خودتون یا کس دیگه ک منم کلا سری فارکرای رو اینطور میرمش اوت پست هارو با این شیوه ی زیبای استیل و باقی رو اکشن اصلا فارکرای رو باید همینطوری پیش برد.
    کشتن از بالا و کشتن از پایین و پرتاب چاقو رو تلفیق کرد و با ی کلت و اسنایپ صدا خفه افتاد به جون اوت پست ها.
    بی شک فارکرای نیوداون ی عنوان فوق العادست ک فروش و تجربه ی شخصی من و شما و خیلی از افراد به خوبی بیانگر موفقیت این شوتر خوش دست و زیباست.

    ꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗ
  • Y PS گفت:

    خسته نباشی آقاسعید
    شخصا از نیوداون خوشم نیومد
    ولی ماشاءالله سعیدجان رگباری مقاله و نقدو بررسی کار میکنین…چه خبرتونه؟…چه خبرتووونههه؟ :rotfl:
    التماس دعای ما هم یادت نره…راهنمای دارک سولز 😀

  • ایول دمتون گرم منتظر نقد ویدیویی بودم چون دودلم بخرمش یا نه زدم برا دانلود
    ایشاالله همیشه موفق باشید اقا سعید فقط یه سوال اسپم دار دارم خیلی ببخشید اینجا میپرسم:
    من تمام بازیارو تک تک نقاط مپشو میگردم و همه چیشو میگردم و چیزی براش نمیزارم این بازی رو هم تازه خریدم اما به یه مشکل خوردم
    همونطور که میدونید شما برای به راه انداختن جنگ اول باید به لیدر هاوس ها برید و لیدر رو بکشید و ساپلایز هاشون رو اتیش بزنید تا به یه حدی برسه که جنگ شروع بشه اما من طرف اسپارت هام و نمیخوام اونارو ضعیف کنم اما برای رفتن کل مپ باید تمام مکان ها از جمله لیدر هاوس ها رو برم در حالی که اون منطقه مال اسپارته البته میدونم شخصیت اصلی یه مزدوره و نباید براش مهم باشه کی جنگو میبره اما برای من مهمه لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟

  • UNCHARTEDIV گفت:

    هم تو این نسخه هم‌ تو far cry 5 خیلی اسلحه به ادم نزدیکه جوری که فقط‌ سر اسلحه معلومه اینجوری اصلا حال نمیده

  • The Alpha گفت:

    سلام و خسته نباشید آقا سعید
    فارکرای جزو سری بازیایی بود که خیلی بازی میکردم ولی بعضیا واقعا دیگه جذبم نمی کنن از جمله Primal ولی از نیوداون بدم نیومد به نظرم بازم میتونست بهتر باشه ولی خب به عنوان یه بازی فرعی خوبه

  • lordhossein گفت:

    سلامـاقا سعید و ممنون از زحماتتون من با اجازه سوالم در مقاله قبل رو تکرار میکنم : درود بر اقا سعید عزیز اقا سعید با عرض پوزش مقالت های من رو مطالعه کردید ؟ نشکلاتش و … قرار بود بگین چی هستن

  • satar_in_ahz گفت:

    سلام و درود
    من این چند سالی عضو این سایت هستم دست تک تک دست اندکارن این سایت درد نکنه به امید پیشرفت های زیاد با اینکه خیلی محدودیم ولی خدا با ماست
    انشالله گیمفای خودم اول بشه بین سایت های دنیا
    خدا قوت :heart: :rose:

  • mehrdad65 گفت:

    اونجا که ماموریتش زمانی میشه دیگه ولش کردم

  • s3me گفت:

    بازی خوبی بود نسبتا به خصوص واسه من که نسخه ۴ و ۵ بازی نکردم تووی این تعطیلات تمومش کردم و نمره ۷٫۵ بهش میدم

  • خیلی خیلی کوتاه بود مراحل فرعیش که کلا ۱۰ تا بود و نقشه اش هم که تکراری بود ولی برا من که طرفدار پر و پا قرصشم با هاش حال کردم

  • joel گفت:

    فار کرای ۵ تبدیل شد به بهترین شوتر نسل هشتم واسم جوری که الان حدود ۵۰ ساعت که دارم بازی میکنم و نقشه فیت و جیکوب رو ۱۰۰٪ کردم و نقشه اون داداش خوشگلشون کامل واسم مونده البته همون اول کار ،سگ رو باز کردم. یقینا فار کرای نیو داون تو لیست خریدم خواهد بود علل خصوص اینکه با چاقو میشه دشمنا رو کشت و دابل جامپ هم داره ?:-). واسه من نزدیک ترین بازی به ویچر همین فار کرای ۵ بود از حیث ماجراجویی و گشت و گذار ( از مثال پیروان گرالت جوش نیارن) و یه نکته خیلی مهم در مورد دو بازی رد دد و فار کرای در اصل در مورد (راک استار و یوبیسافت). اگه نقد ویدیویی رو دیده باشین جناب اقا بابایی به یک نکته خیلی ریز ولی بسیار،بسیار،بسیار مهم اشاره کردن (یوبیسافت یکی از بزرگترین کمپانیهای صنعت گیم از لحاظ درک مفهوم سرگرم کننده بودن یک بازی بزرگ است) به نظرم این جمله رو باید با اب طلا نوشت. من همزمان رد دد و فار کرای ۵ رو تهیه کردم ولی (به نظرم رد دد از اون ور بوم افتاد) و (مفهوم سرگرمی در این بازی خیلی کمرنگ ?:-) و خلاصه اینکه ۶ سال منتظر رد ددی بودم که الان بعد از چپتر سوم جذبم نمیکنه که لا اقل خط داستانی رو به اتمام برسونم :pain:.شایدم تقصیر خودم که دقیقا قبل از رد دد ویچر ۳ رو بازی کردم و با طرز تفکر اینکه مثل ویچر دنیایی از مراحل رو واسم به ارمغان میاره رفتم سراغش ?:-).
    در اخر از جناب اقا بابایی هم تشکر میکنم بابت نقد و بررسی فار کرای :yes:

    • کاملا با نظرت موافقم من دیوانه بازی های شرکت یوبی سافت هستم باور کنید روزهایی بود که نزدیک به ۱۸ ساعت بازی فارکرای ۵ رو بازی میکردم و خیلی برام جالبه بعضی ها مثلا به بعضی نسخه های فارکرای مثل پریمال انقاد میکنن ولی به نظر بنده که تقریبا تمام نسخه های فارکرای رو تجربه کردم پریمال یکی از سرگرم کننده ترین و لذت بخش ترین بازی هام بود که اون رو ۹۹٫۶ درصد پیش بردم فقط یک سنگی بود که هر کاری کردم نتونستم پیداش کنم و واسه همین نتونستم ۱۰۰ درصدش کنم همونطور که جناب آقابابائی در نقد بازی رد دد ۲ گفتن متاسفانه منتقدین با بازی های شرکت یوبی سافت خیلی نامهربانانه برخورد میکنن الان ۱۳۰ ساعت بازی اودیسی رو دنبال کردم و در طول کل بازی شاید ۲ باگ رو مشاهده کردم اما این باگ ها رو در بازی مثل رد دد ۲ اصلا حساب نمیکنن واقعا خیلی جالبه!!!

  • به نظر بنده شرکت یوبی سافت قدرتمند ترین شرکت بازی سازی دنیاست الان دارم اساسین کرید ادیسی رو بازی میکنم و پس از ۱۳۰ ساعت تجربه اون هنوز تقریبا ۴۰ درصد نقشه رو نرفتم و غرق در گرافیک، گیم پلی و داستان بازی هستم. بازی فارکرای ۵ رو هم هر سه منطقه رو ۱۰۰ درصد پیش بردم و یکی از بهترین بازی های عمرم بود. شاید بعضی از دوستان اعتقاد داشته باشند که شرکتهایی نظیر راک استار و ناتی داگ برتر از یوبی سافت هستند ولی به اعتقاد بنده شرکت یوبی بالاتر از اون هاست و دلیل هم دارم. درسته که بازی مثل رد دد ۲ بازی بی نظیریه اما شرکت راک استار برای ساخت اون بیش از ۷ سال زمان گذاشت از توی این مدت یوبی سافت بیش از ۲۰ بازی را ارائه کرد که همگی تقریبا متایی بالاتر از ۸۰ داشتن به نظر شما در عرض ۷ سال ساخت بازی مثل رد دد با متایی مثلا ۹۵ ارزشمند تره یا در همین مدت ساخت بیش از ۲۰ بازی با متای بالای ۸۰ و بعضا بیشتر؟؟؟ به همی علت میگم یوبی سافت برترین شرکت بازی سازیه

    • joel گفت:

      از یه منظر باهات موافقم ولی مقایسه یه ناشر با یه استدیو اشتباه بهتره یوبیسافت رو با سونی مقایسه کنی که تقریبا هر دو شون سالیانه ۳ یا ۴ بازی AAA عرضه میکنن که خوب این طوری یوبیسافت تو جیب سونیه 😀 :yes:

    • من مخالفم البته ببخشیدا
      ولی الان سانتامونیکارو در نظر بگیر بعد پنج سال بازی داد بیرون که تجربش واقعا دلنشین و عالیه و حالا حالا ها هم مثلش ساخته نمیشه
      البته خود یوبیسافت ناشره و این اشتباهه که ناشر با استودیو مقایسه بشه برای مقایسه باید مثلا یوبیسافت با تیک تو یا سونی مقایسه بشه
      اما در کل قبول دارم که جو منفی علید یوبیسافت وجود داره حتی علیه رد دد۲ وجود داره(دلیلش مشخص نیست حداقل برای من)
      البته این رو هم بگیم بازی های اساسینو یک استودیو نمیسازه و مثلا همین اودیسی بیشتر از ۴سال روش کار شده اما چون دوره ایه مردم فک میکنن یوبیسافت هر یه سال یه بازی میسازه و وقت نمیزاره براشون که کاملا اشتباهه
      یه چیز دیگه که میخواستم بگم اینه که من بهترین بازی های عمرم رد دد ۲ و ویچر ۳ و گاد ۲۰۱۸ هستن اما تازگیا اودیسی رو تهیه کردم طبق نقد های اقای اقابابایی و واقعا هم دارم لذت میبرم مبارزاتش عالیه داستانش عالیه گرافیکش عالیه اما کل اینا روی هم به نظر من چندین پله از سه بازی مذکور پایینتره البته این نظر شخصی منه و ممکنه شما چیز دیگه ای بگین
      ببخشید دیگه:laugh: :laugh:

ویدئو گیمفا: فرعی با کیفیت اصلی! | بررسی ویدئویی Far Cry: New Dawn - گیمفا