استودیوی رومرو گیمز در ساخت یک بازی استراتژیک جدید با پارادوکس اینتراکتیو همکاری میکند
در جریان یک کنفرانس خبری، دو استودیوی رومرو گیمز (Romero Games) و پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) اعلام کردند که برروی توسعهی چندین عنوان جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد. یکی از این عناوین مشترک، یک بازی استراتژیک است که در آیندهی نزدیک معرفی خواهد شد.
اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده ولی وبسایت مشترک دو استودیو راهاندازی شده است. در این وبسایت عبارت زیر نوشته شده است:
برای دریافت اطلاعات بیشتر پیش از مراسم E3، اینجا ثبت نام کنید.
با توجه به عبارت فوق، احتمالا باید تا مراسم E3 امسال برای معرفی رسمی و کامل این بازی منتظر بمانیم. با این حال، احتمالا اطلاعات مختصری از این بازی پیش از شروع مراسم منتشر خواهد شد.
اگر با استودیوی رومرو گیمز آشنا نیستید، بد نیست بدانید که این استودیو توسط یکی از بزرگان صنعت بازیهای رایانهای و خالق عناوینی مانند Doom، Quake و Wolfenstein 3D یعنی آقای جان رومرو (John Romero) تاسیس شده است. استودیوی رومرو در جریان این کنفرانس خبری بیان کرده است که:
ما مدت زیادی است که قصد داشتیم برروی این پروژه کار کنیم. به همین دلیل همکاری با استودیوی پارادوکس برای حقیقت بخشیدن به این رویا برای ما بسیاری هیجانانگیز است. ما بیصبرانه منتظریم تا بتوانیم اطلاعات بیشتری را با همگان به اشتراک بگذاریم.
مدیر ارشد اجرایی استودیوی پارادوکس اینتراکتیو، خانم Ebba Ljungerud نیز در این کنفرانس خبری حضور داشته و در بارهی این تصمیم بیان کردند:
ما بسیار خرسندیم که میتوانیم با اشخاص افسانهای این صنعت مانند جان رومرو که با بازیهای آنها بزرگ شدهایم، همکاری کنیم. در استودیوی پارادوکس اینتراکتیو، ما به خاطر ساخت بازیهای استراتژیک بسیار با کیفیت شهرت داریم و از این تخصص برای ساخت یک عنوان خاص توسط استودیوی رومرو گیمز استفاده خواهیم کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
با اینکه خیلی وقته که رومرو کار نکرده ولی کسایی که تو پروژهی دووم زیر دستش بودن الان واسه خودشون خدایی شدن گابن(فک کنم واسه پورت رو ویندوز که دووم بیشتر از ویندوز تو سال اول فروخت ) کارمک (فک کنم تو کار برنامه ریزی دووم بوده ) وخیلی های دیگشون هم پایه های halo بودن
البته کارمک زیردستش نبود. اینا ۴-۵ نفر بودن که از softdisk جدا شدن و بعد از چند سال هرکدومشون راه خودشونو رفتن