تا رفع کامل مشکلات Artifact، محتوای جدیدی برای آن منتشر نخواهد شد
بازی کارتی Artifact جدیدترین ساختهی شرکت ولو (Valve) بود که متاسفانه از زمان عرضه شرایط بسیار وخیم و دشواری را تجربه کرده است. تعداد حداکثر کاربران همزمان این بازی در زمان عرضه بیش از ۶۰ هزار نفر بود که با گذشت زمان به کمتر از ۲۰۰ نفر کاهش یافته است. این شرایط یک شکست بسیار بزرگ برای بازی و به خصوص برای شرکت ولو است که تلاش داشت از Artifact به عنوان پرچمدار خود برای بازگشت به عرصهی تولید بازیهای جدید استفاده کند.
یکی از اعضای تیم توسعه دهندهی بازی Artifact، آقای جیپ بارنت (Jeep Barnett)، امروز با انتشار یک بیانیهی رسمی به شکست بازی اعتراف و بیان کرده است که شرکت ولو قصد دارد تا رفع کامل مشکلات، انتشار بهروزرسانها و محتوای جدید برای این بازی را به حالت تعلیق درآورد.
زمانی که ما بازی Artifact را منتشر کردیم، انتظار داشتیم این بازی به سرآغاز یک مسیر طولانی تبدیل شود. برنامهی ما این بود که بلافاصله به سراغ استراتژی همیشگی رفته و بهروزرسانهای متعددی را براساس بازخوردهای کاربران منتشر کنیم.
واضح است که شرایط آن طور که انتظارش را داشتیم پیش نرفت. بازی Artifact تفاوت میان انتظارهای ما از یک بازی و نتیجهی نهایی را به خوبی نشان میدهد. با این حال، ما فکر نمیکنیم که این کاربران هستند که بازی را به درستی درک نکرده و یا قادر به تجربهی صحیح آن نیستند. بازی Artifact در حال حاضر یک موقعیت بسیار مناسب برای ما است تا بتوانیم تواناییها و دانش خود در زمینهی توسعهی بازیهای جدید را افزایش دهیم.
براساس صحبتهای آقای بارنت مشخص است که بازی Artifact با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم میکند که از طریق بهروزرسانهای عادی و اضافه کردن کارتها و محتوای جدید قابل رفع نیستند. شرکت ولو باور دارد که این بازی باید مجددا و به صورت کاملا اساسی مورد ارزیابی قرار گرفته و تمام ایرادهای آن « در بخش طراحی، بخش اقتصادی و پرداختهای درونبرنامهای و همچنین بخش آنلاین» به صورت کامل رفع شوند.
در آینده، ما به جای انتشار بهروزرسانهای جدید به صورت کامل برروی رفع این مشکلات تمرکز خواهیم کرد. اگرچه ما باور داریم که این کار بسیار زمانبر است ولی ما از مقابله با این چالش جدید هیجانزده هستیم.
بازی کارتی Artifact در حال حاضر برروی پلتفرم استیم در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
اول از همه بهتره رایگانش کنن معلومه تا وقتی تو این سبک بازی رایگان بهتری هست کسی سراغ این بازی نمیره.
کلا ولیو پایبند سیاستای پول پرستانشه . چ آرتیفکت چ دوتا چ بقیه
آره با رایگان کردن cs go کاملا میشه به این حرف رسید در مورد ولیووو
ازون ترش تالکر هاسا