بایوور به اختیار خود دست به ساخت Anthem زده است
طبق اظهار نظر یکی از خبرنگاران معتبر، هیچگونه اجباری از طرف ناشر بازی Anthem یعنی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) برروی استودیوی بایوور برای ساخت آن وجود نداشته است.
بسیاری از بازیبازان اینطور تصور میکنند که شرکت الکترونیک آرتس، استودیوی بایوور (BioWare) را برخلاف میل باطنیشان مجبور به ساخت یک عنوان آنلاینمحور کرده است. ولی خبرنگار مجلهی کوتاکو (Kotako) این نظریه را به کلی رد کرده است. طبق گفتههای این خبرنگار، ایدهی ساخت بازی Anthem از طرف خود بایوور به ناشر آن یعنی الکترونیک آرتس اعلام شده است:
من در همه جا این صحبت را میشونم که الکترونیک آرتس، استودیوی بایوور را مجبور به ساخت یک بازی آنلاین کرده است. این حرف کاملا اشتباه است، چرا که الکترونیک آرتس به استودیوهای زیرمجموعهی خود اهمیت زیادی میدهد.
فشارهای وارده هنگام ساخت یک عنوان، با این که دستور دهید «فلان بازی را باید بسازید»، تفاوتهای زیادی دارد. الکترونیک آرتس نمیگوید «خب… سریع یک بازی همانند Destiny بسازید». بلکه میگوید «اگر شما منابع میخواهید، باید ابتدا به ما نشان دهید که چه چیزی در آستین برای ارئه کردن دارید که میتواند در بلند مدت، موفق باشد». بین این دو مقوله، تفاوتهای زیادی وجود دارد.
پس میتوان نتیجه گرفت که شرکت الکترونیک آرتس نیز همانند بسیاری از دیگر ناشران حال حاضر، به دنبال پروژه و بازیهایی است که میتوانند در بلند مدت سودآور باشند. طبق گفتههای این خبرنگار، تمامی شایعهها و حرفهای مربوط به اجبار بایوور برای ساخت بازی Anthem رد میشوند. بازی Anthem هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس بازیبازان است. شما همچنین میتوانید نقد و بررسی انجام شده توسط وبسایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
آخه چقدر دروغ؟
ویسرال گیمز که رو استار وارز داستان محور کار میکرد رو کی تعطیل کرد؟ اونم حتما دستشون خورده تعطیل شدن!
امی هنینگ صراحتا گفت که “استاروارز داستان محور” تو “سیستم کسب و کار EA” جایی نداره
کدوم استودیویی سر خود بازی میسازه؟
همه ناشرها رو بازی ها نظارت کامل دارن…مسائل کلی در مرود پروژه های استودیوها قطعا باید توسط ناشر تایید بشه
EA سعی میکنه افتضاح انتم رو بندازه گردن استودیو بایوو ولی همه میدونن که این گند رو خودش زده
EA آزادشون گذاشته میگه هرچی خواستید بسازید بسازید فقط لوت باکس خورش خوب باشه.
خداوندگار سفسطه و دروغ ، خداوندگار دزدی = EA
پینوکیو هم آدم شد آخرش و این EA نشد.
کلی IP درجه یک رو حروم کرده با عمر کلی کارگردان درجه ۱ و کلی استدیو رو هم تعطیل کرده تو این نسل هم هیچ عنوان درخوری تحویل نداده 😐
دقیقاً، ناشر هیچوقت نمیگه: «فلان بازی را باید بسازید»
ایده ساخت یه عنوان از طرف استودیو سازنده مطرح میشه و توسط ناشر تایید یا رد میشه.
Anthem یه بازی چند نفره هست و نیاز به اتصال دائم به اینترنت داره ولی هیچگونه لوت باکسی توش نیست و شما رو مجبور به هزینه اضافی نمیکنه بر عکس EA باید برا سرور و پشتیانی از بازی هزینه بده.
اینو نگن چی می خوان بگن؟
ea دیده بازیه بد ر….ده بهشون گفته باید بگید خودتون ساختید
پس یعنی به اختیار خودش گند زده?
این مهم نیست ، مهم اینه که گند زدن :no: :no:
هیچ کی به ماست خودش نمیگه ترشه
(اگه درست گفته باشم :rotfl: :rotfl: )
“هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه”
فکر کنم…
آها آره :rotfl: :rotfl:
“«خب… سریع یک بازی همانند Destiny بسازید». بلکه میگوید «اگر شما منابع میخواهید، باید ابتدا به ما نشان دهید. . .”
باورم نمی شه این ها هنوز دارن خودشون رو با دستینی مقایسه می کنن، واقعاً پرو هستن.
خیلی بازی خوبیه، فقط بهینه نیست