تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد

آرین مرادی
۲۰:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

به نظر می‌رسد که اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی Devil May Cry 5 بسیار زود عرضه خواهد شد. تنها حدود یک ماه تا انتشار این به‌روزرسانی باقی مانده است.

ایده‌ی چالش‌های پشت سر هم و متوالی، قطعا می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. گذشتن از یک چالش و روبرو شدن با شرایط مرحله‌ی بعد، انگیزه‌ی خوب و لذت‌بخشی را برای بازی‌بازان ایجاد می‌کند. این‌طور که به نظر می‌رسد سازندگان ژاپنی به وفور از این ایده استفاده می‌کنند و البته تا کنون به بهترین نحو ممکن از آن بهره برده‌اند. برای مثال در انیمه‌ی Sword Art Online شاهد ۱۰۰ مرحله‌ بودیم که بازی‌بازان باید به سلامت از آنان می‌گذشتند. قضیه‌ی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 تحت عنوان The Bloody Palace نیز دقیقا همین مورد است: یک کاخ، ۱۰۰ طبقه، ۱۰۰ چالش، ۱۰۰ مرحله، ۱۰۰ پیروزی!

شما با گذراندن هر چالش، با مرحله‌ی جدیدی روبرو می‌شوید که دشمنان و شرایط سخت‌تری نسبت به چالش قبلی دارد. نکته‌ی جالب توجه آن است که به احتمال زیاد در این به‌روزرسانی علاوه بر اضافه شدن این کاخ، شخصیت قابل بازی جدیدی نیز به بازی ملحق می‌شود. این موضوع از کدهای مربوط به این عنوان کشف شده ولی هنوز شرکت سازنده اقدام به تایید آن نکرده است. شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید.

امروز، شرکت سازنده تاریخ انتشار این به‌روزرسانی را مشخص کرده که البته بسیار نزدیک است: دوشنبه، ۱۲ فروردین سال ۹۸ شمسی مصادف با اول آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن | نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5 که به قلم سعید آقابابایی است را نیز مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شب سیزده بدر با ورجیل مگه میشه :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: امیدوارم همین اتفاق بیوفته

    • Im Joel گفت:

      سلام خدمت دوستان :
      برا بستن یه سیستم توپ به ssd نیازه ؟؟
      اصلا میشه توضیح بدین ssd یعنی چی و چیکار میکنه ؟
      :inlove:

      • اگه ssd بندازی یا نندازی مهم نیست معمولا هاردهای ssd رو برای ویندوز به کار میبرن که معمولا برای خود ویندوز هم خوبه سرعتش نسب به مابقی هاردها خوبه

      • Oracle گفت:

        خیلی خیلی موثره.سیستم قدرتمند بدون ssd اصلا به هیچ عنوان ارزش نداره.
        من سیستم خودم یه دو هسته ای با ۴ گیگ رم هستش اما به خاطر wd blue ssd خیلی عملکرد بهتری تو لود شدن و انتقال و خواندن و نوشتن فایل ها و ویندوز و بازی داره.
        واقعا اثر داره.
        حالا مدل جدیدترش nvme هست که تفاوت چندانی با معمولی نداره فقط چند ثانیه اما تو نرم افزارای گرافیکی نوشتنش بازم ملموس تره نسبت به ssd تا خوندنش.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    من از ساعت ۴ بعد از ظهر یه کله دارم بازیش میکنم و باید بگم که :
    بازی بسیار عالیه و طراحی و گرافیک خوبی داره و میشه باهاش حسابی سرگرم شد و ارزش هزاران بار تکرار رو داره
    اما مشکلات سخت افزاری بیداد میکنه
    من نمیدونم که چرا موقع بازی هارد من میره رو ۱۰۰% استفاده ؟
    چرا بازی مدام افت فریم داره و ذرت ذرت نات رسپاند میشه ؟
    چرا اینقدر طول میکشه که از بازی بیرون بیام ؟
    چرا بازی گرافیک منو نمیشناسه و اومده رو حد اقل کارائی ؟
    چرا بازی فقط میتونه یدونه از رمهای ۸ گیگ منو بشناسه ؟ پس ۲ تای دیگه چی ؟
    چرا از اون رم که شیر کردم رو گرافیک و اونی که مال پردازندست نمیتونه استفاده بکنه ؟
    اخه چرا باید از اون دنوو مسخره استفاده بشه که سیستم رو بیاره رو حداقل کارائی ؟
    بدبختی اگه کرکی بازی میکردم خوب میگفتم که بازی بخاطر کرک مشکل داره ولی بازی رو اصلی دارم و بابتش پول دادم و برای پول هم زحمت کشیدم
    کسی نظری نداره ؟
    هم اکنون نیازمند راه چاره از سوی شما دوستان عزیز میباشم

  • Vergil گفت:

    بی صبرانه منتظر یه dlc هستم که چند ساعت گیم پلی داشته باشه و مخصوص ورجیل باشه.به نظرم مدت زمان بازی بعد از انتظار ۱۱ ساله کافی نبود

  • PC-Gamer گفت:

    منتظرم میمونیم پس!
    ولی شخصا نمیدونم چرا برای من ارزش تکرار نداشت
    الان چهار روزه بازیرو تموم کردم ولی حتی دلم برای مبارزاتش تنگ نشده چون اصلا اون لذتی که از نسخه های اولیه بازی مثل یک و دو سه و چهار بردم از این نبردم
    شاید بخاطر اینکه همین که با یه شخصیت میخواید عادت کنید و کمبوهارو باهاش تمرین میکنید یهو میره روی یه شخصیت دیگه
    در ضمن من اصلا با nero و V حال نمیکنم فقط عشق است دانته و ورجیل

    • داداش من نرو که دیگه عالیه حالا باز بگیم وی یه چیزی نرو نقطه عطف داستان دی ام سی جدید و قبلی هست که گیم پلی جدیدش فوق العاده هست دی ام سی ۴ با نرو شناخته میشه :inlove: :inlove: این دی ام سی درسته معما ها و مپ زنده و بزرگ دی ام سی های قبلی رو نداره و جای خالیشون حس میشه ولی باز هم شاهکاره بزرگیه اگه یکم روش بیشتر هزینه میشد الان واقعا شرط میبندم بازیی میشد که همه گیمر های دنیا کلاه احترام براش از سر برمیداشتن :inlove:

    • AXEL STONE گفت:

      ببین دوست عزیز این حرف هایی که داری میگی اشتباه بازی چیزی کمتری از نسخههای قبل کم نداره جز مپ نسبتا باز و پازل و فکری وگرنه بازی کاملا عالی بود!
      اگرم با – نیرو – و – وی – مشکل داری این مشکل خود شماست ما عاشقشونیم اتفاقا بعد از تمام کردن DMC فهمیدیم که V یک ابر عشقه! شک دارم که بازی رو رفتی! شک دارم وگرنه چنین چیزی رو نمیگفتی (شایدم داستانو نفهمیدی اصلا!) ولی V عشقه که به دلایلی دارم میگم عشقه!

      • PlayDead گفت:

        AXEL STONE و Geralt of rivia عزیز تو پست قبلی هم من همینا رو گفتم و شما واکنش نشون دادین من حداقل ۲۲ ساله دارم گیم میزنم و ریز و درشت بازی ها از دستم در نرفته (ادعا ندارم فقط جهت این میگم که یه موقع فکر نکنین من تازه dmc زدم یا باهاش خاطره ندارم) ولی این نسخه از دویل می کرای دقیقا مثل مکس پین ۳ بود که در عین اینکه یه بازی فوق العاده خوش ساخت بود ولی حس و حال و ریزکاری های نسخه های قبلی رو نداشت واسه همینم طرفدارا و مخالفای خودش رو داشت حالا اینکه شما نظرتون رو میخواین تحمیل کنین یا ایراداتش رو نبینین شاید از عشق زیادتون به این سری باشه ولی همیشه باید منطقی بود و مطمئن باشید من حداقل این نسخه رو بازی که هیچ جویدم که دارم اینو میگم قطعا باید قبول کرد که این نسخه تنوع محیطش نسبت به نسخه های قبلی خیلی کمتر بود در واقع من اصلا تنوع ندیدم از اون طرف تنوع دشمنا هم کم بود نکته ی دوم که برمیگرده به کارگردان بازی که به درستی اطلاع از چم و خم این سری و خیلی از اجزاء ثابت دویل می کرای داشته و تقریبا خیلی هاش رو توی این نسخه قرار داده مثل همون سگ های سه سر که خیلی هم باهاش حال کردم و خاطراتم زنده شد ولی مشکل کار کجاس؟! گیم پلی کوتاه و ۳ شخصیته شدن و جریان و داستان بازی که شما رو مجبور میکنه تقریبا ۷۰ درصد بازی رو تو یه محیط بری باعث شده شما تمام این اجزاء ثابت رو فقط در حد یه مرور یا تجدید دیدار از کنارش رد بشی مثلا قلاب نیرو که تو نسخه های قبلی کاربردهای زیادی داشت به جز مبارزات و خیلی از مسائل دیگه که فقط در حد یه نگاه ازشون رد میشد این فقط یه مثال کوچیک بود مثلا تو نسخه های قبلی شاید شما چندبار از یه محیط رد میشدید ولی هر بار با یه قابلیت تازه پا به اون محیط میذاشتین واسه همین بازی از پتانسیل هاش به درستی استفاده میکرد و نکته ی بعدی هم عدم وجود چالش تو بازی بود که خب دیگه خودتون قبول دارین خداروشکر و نیاز به اثبات نیست در واقع کپکام کار بزرگی کرد با ساخت این بازی و کارگردان این بازی هم نشون داد درک صحیحی از این سری داره ولی خب بودجه همیشه ملاک بزرگیه واسه ساخت یه بازی AAA و خب مشخص بود کپکام مثل نسخه های قبلی (نسبت به زمان خودشون) رو این بازی هزینه نکرده و خلاصشو بگم همه ی اجزاء دوست داشتنی این سری رو به صورت عجولانه تو این نسخه استفاده کرده شرمنده طولانی شد یا حق

        • 😐 نه اون دفعه طریقه حرف زدنت خیلی عالی بود که میگفتی “گند زده” و “حال نکردم اصلا” و “حیف” 😐
          میگی منطق توم منطق داشه باش که این روایت داستانه و V میبور اینطوری باشه قرار نیست DMC هر چیزی تو بخای واست بذاره این شخصیت در داستان موقتی بود فقط ماش DLC میشد 😐 گندی هم نزده اگه DLC میشد حل میشد 😐

        • AXEL STONE گفت:

          اولا هیچ واکنشی نداریم فقط یک کاربر کوبنده هستین که کوبیدین بازی رو یک بازی بزرگ و پر طرف دار فقط دلتون میخاد سوراخ سوراخش کنید و دل طرفدارانش رو بسوزین!
          من کاری به عمر گیمری شما ندارم حتا اگه ۵۰ سال گیمر باشی مهم حرفت درست و نادرستت باشه! والله اونی که علاقه داره به DMC یا هر بازی دیگه مشکلش اساسیش رو میگه اما اومدی به V کلی حرفای مسخره گفتی معلومه شما اصلا هنوز با V اشنایی ندارین!
          (بهت دلایل دادم که چرا V اینطوریه یا نه؟)
          ما عشقمون به بازی هامون قانونیه الکی عاشق بازی نشدیم خوب وقتی باش زندگی خردیم یعنی همیشه عالی بوده! خوب الانم هیچ چیزیش نیست یک اشکالاتی داره که خیلی جزئی هستن اونم بخاطر هزینه کپکام به DMC بوده . . .
          کپکام بر روی سلطنت نبود که به DMC پول بده خودش رو خوب بسازه! نکنه یادون رفته شرکت ورشکسته بوده!؟
          این نسخه چیزی کمش نبود اگه درک دارین اون مپش مشکلشه هزاران بار گفتیم مشکل توی مپشه! و اگه مپش باز میبود مراحلش باز تر میشدن یعنی مراحل فرعی و مراحل خود V میتونستن در یک مپ باز به طور ویژه باشن اما مشکل از هزینه کپکام بوده!
          این بازی امروز سابت شده بهترین نسخه سری هست چون با این هزینه خیلی کم تونست یک بازی بده بیرون که DMC6 رو به بهترین شکل ساخته بشه!!!!! داستانش طوری تموم شد که DMC6 میتونه به بهترین شکل در بیاد!
          اقای عزیز منتطق شما کجاست!؟ که میای و میگی با بازی حال نکرده اخه مگه میشه فردی بازی به این گندگی اون هم گندگی DMC5 حال نکنه؟ اقا ایراداتی داره صحیح اما این که بگی باش حال نکردم و “V گند زده به بازی” این دیگه واقعا فکت هست! بنده خدا طبق داستان این شکلی مبارزه میکرد!
          .
          .
          .
          من میگم مشکل بازی توی مپش هست که مشکل اساسی از مپکام هست و با مپ وسیعتر اینا همه درست میشن!
          شما میای میگی “مراحل فکری و پازل و ۳ شخصیت” هم اقای محترم اینا با یک مپ باز با همدیگه کنار میان ولی با این مپ تیکه تیکش نمیشه چون این مخصوص روایت بود بقیه نکات بازی همشون بهترین بودن
          اگه میخای با کمبو زنی دانته حال کنی کاری نداره که بزن بخش Bloody Palace با دانته تا دلت بخاد حال کن اونم انلاین با دوستات فق صبر کن تا بیاد
          من سوالم اینه چرا برای بزرگی دانته خیمه میزنید؟ چه وضعشه اخه!؟ ایرادی که داشت حل میشه در اینده همش گیر میدین به یه مشکل دیگه نمیگی اهنگاش چه باحال بود دیگه نمیگن دانته کمبو زنیش بینهایت بود
          خوب کمی به خودتون بیایی خدایی اینجا کلی ادم هست نظر دارن

        • داداش همه ما قبول داریم که بازی نقص کوچیکی داره مثل همین تیکه تیکه بودن مپ که خودم قبول دارم و جای خالی مکانیزم ها و معما های نسخه های قبلی بازی ولی فکر نمیکنی دیگه زیادی داری گندش میکنی این نکات رو یأدمون نره این دی ام سی جدید یه داستان بینهایت عالی برامون روایت کرد یه دانته افسانه ای تر از همیشه بهمون نشون داد یه گرافیک هنری زیبا و خیره کننده رو به نمایش گزاشت یه سیستم مبارزات کاملا جدید رو برای نرو با دویل بریکر و برای دانته با اسلحه های جدید فوق العاده اش طراحی کرد که حقیقتا ادم سردرگم میشه چه قدرتی بزنه تا شیاطین رو لت و پار کنه 🙂 انقد سیستم مبارزات کارکتر ها بخصوص دانته وسیع هست ادم سردر گم میشه واقعا :inlove: یه گیم پلی دیوانه وار و فوق العاده لذت بخش که با بازی کردن رو حالت های سختی بالاتر انسان رو به وجد میاره من بعد تموم کردن بازی تازه ابیلیتی ها و قدرت های جدیدی رو دیدم که برای نرو و دانته باز شده گویا این دی ام سی رو باید بارها بازی کرد تا عمق لذت اون رو فهمید همه اینا به کنار شخصیت جدید نیکو هم نمک داستانه 😎 انقد عالی و فوق العاده شخصیت پردازی شده که سر صحنه هایی که نیکو میاد ادم ذوق میکنه فقط به حرفاش گوش کنه انگلیسی هم بلد نباشی فقط گوش دادن به لحن صداش عالیه :laugh: یا شخصیت وی که بقول داداش الیاسمون افسانه ای هست و خیلی پاک و مهربونه که واقعا همینطوره نمیدونم ملت از چی شخصیت وی مینالن درسته ایراد کلی از مپ بازیه فکت!!!!شخصیت وی کامله و حتی بیش از توقع کار کرده به طوری که تا مرحله هفت به طور کامل عاشقش شدم اونم شدید شخصیت پردازی این بازی از نسخه های قبلی یه گام هم بالاتر رفته دیگه واقعا وقتی این همه نکته مثبت داره بازی بنظرتون جلوی دوتا با سه تا نکته منفی کوچولو چیزی هست؟اگه اشتباهی میکنم بگید خواهشا

        • KIARASHHERO گفت:

          حتما تنوع محیط dmc 4 خوبه. این نسخه از نظر من متنوع ترین نسخه ی dmc هست چه قبول کنی چه نه حقیقت عوض نمیشه

          • داش DMC4 انقد کوبیدن بخاطر چی؟ بخاطر نیرو و الان که DMC5 اومد میان از DMC4 خوب و خوش میگن و DMC5 شخصیت V بازیرو خراب کرده
            اصلا V شیطان نبود که بیاد خدای قدرت باشه و باش حال کنیم یک گیم پلی چالش بر انگیزی داشت که کاشکی DLC میشد وگرنه خیلی زیبا بود داستان رو زیباتر کرده بود کلی هم باهاش حال کردیم.
            چرا زمان DMC4 چنین حرفایی نزدن؟ چرا که ما فناش هستیم عاشقش شدیم؟ خداییش با DMC4 زندگی کردیم زندگی و با بودنش ۱۱ سال طاقت اوردیم چون DMC4 داشتیم گرافیکش تا امروزم روی PC شاخه
            ما حال میکنم با بازیمون اینا میان کوبیدن که چیزی از DMC بارشون نمیشه حتا

            • KIARASHHERO گفت:

              من عاشق dmc 4 هستم و بنظرم بازی فقط یه نقطه ضعف داشت اونم تنوع بود نه تنوع محیط داشت نه تنوع دشمن نه تنوع باس فایت غیر از اینه؟ولی با اینحال باز هم میگم dmc4 یکی از برترین بازی های هک اند اسلش و همینطور یک شاهکار واقعیه

        • Ur didact گفت:

          PlayDead
          این نکته ی سه شخصیتی شدن هم برا خودش معضلیه واقعا
          حرف شما رو منطقی میبینم
          مدت زمان ۱۵ ساعته ی بازی باعث شده گیم پلی هر سه شخصیت به خوبی کنکاش نشه و تا میای به یکی عادت کنی یهو کنترل یه شخصیت رو از دستت میگیره و دیگری رو بهت میده که حرف شما منطقیه
          محیط ها به شدت تکراریه و این تو ذوق میزنه
          حالا قصد سازنده ها چی بوده؟
          این بوده که شما با تکرار بازی در کنار انلاک شدن درجات سختی جدید به هر سه کرکتر مسلط بشی
          حالا ایراد اینجاست که محیط های تکراری باعث میشه ارزش تکرار بازی پایین بیاد
          تنوع دشمنای بازی پایین نیست نمیدونم چرا اینجور فکر میکنی یه سرچی بزن شما و مقایسه کن با نسخه ی ۳ و ۴
          من خودم دوست داشتم بالاتر باشه ولی نمیشه گفت پایینه
          این تکرار تو همون محیط که شما میگی یه شمشیر دولبست و ایراداتش بیشتره از نظر من
          شما وقتی با دانته به همون محیط و باس برمیگردی بحث تکرار محیط و باس پیش میاد که ممکنه برا کسی که بخواد یه بار بازیو تموم کنه جذاب باشه و به نظر میاد که بازی داره پتانسیل هاشو نشون میده ولی حقیقتش اینه بازی همه چیزشو تو run اول رو میکنه و برای run های بعدی جذابیتشو از دست میده که البته خود این هم تا حدودی سلیقه ایه ولی من منظور شمارو درک میکنم
          و مورد اخر تشبیه بازی به مکس پین ۳ به این معنیه که این بازی یه dmc نیست که این حرف به نظر من اصلا صحیح نیست
          به طور کلی میتونم بگم سعی کردن تمرکزشون رو روی اکشن و داستان بازی بذارن و شما از اون دسته ای هستی که بخش ادونچر بازی رو هم خیلی دوست داشتی و اکشن بازی همون قدر برات ملاکه که تنوع محیط هم هست
          یعنی شما dmc رو به چشم یک بازی بالانس نگاه میکنی ولی این نسخه حقیقتا مخصوص کسایی که گیم پلی و داستان و گرافیک(مخصوصا گیم پلی) بزرگترین ملاکاشون برای این سریه ساخته شده که به نظرم تصمیم عاقلانه ای بوده ولی خب قطعا یه سری از طرفدارا مثل شما دلسرد میشن و نقدتون هم قابل درکه
          از نظر من ایراد تکراری بودن محیط حتما باید رفع میشد و اشتباه نسخه ی ۴ تکرار نمیشد که به شیوه ای رفعش کردن و به یه شیوه ی دیگه برش گردوندن!
          این به همراه موسیقی بازی از نظر من بزرگترین ایرادات بازی بودن حتی برای کسی مثل من که dmcیو برای اکشن و گیم پلیش میخواد(میدونم خیلیا با این ایراد موافق نیستن.شاید به خاطر اینه که من شدیدا طرفدار کار تتسویا شیباتا و مخصوصا قطعه های shawn mcphersonم نمیدونم ولی از نظر من موسیقی بازی با تم بازی و سری dmc همخوانی نداشت به جز فایت اخر بازی و چند کات سین اخر)

      • داداش یعنی نمیشه یکی از بازی شما خوشش نیاد؟
        چرا انقد تعصب داری مگه نیرو فامیلته؟ خب خوشش نیومده دیگه نوشته شخصا
        من خودم عاشق این بازیم ولی وقتی میبینم یکی اینطوری میگه سعی میکنم اگه حرفی دارم رو درست بزنم و راهنماییش کنم

        • ببین داداش الیاس حق داره تقریبا ۱۰۰ باز ما توضیح دادیم. حالا DMC مگه نباید تنوع داشته باشه؟ V که میگن DMC گونه نیست! بله نیست ولی از الان به بعد DMC گونه شد! و کلی از لذت بخشترین بخشهای DMC واسه ما شد.
          فقط این درسته مراحلش باید DLC میشدن همشم از ازیر سر مپ تیکه تیکشه
          خیلیا میان مگین DMC4 بده و فلان فلان حتا بازیش نکردن و با این حرفا دیگرانو شارژ میکنن 🙂 الان DMC4 خوب شده واسشون و DMC5 بده؟ چرا اینجوری حرف بزنیم ما؟
          DMC4 فقط بازی سختیه هر کسی نمیتونه بازیش کنه باید روش کار کنی بعد از ایتمها لول اپ شدن اون وقت بازی لذت بخش میشه ادم با دنیای DMC4 اصلا دلش نمیخاد از بازی دور بشه 🙂 حس خیلی خوبی میده به ادم همچنین DMCیای قبل
          درست میگه داداشم نیرو توی DMC4 کلی کوبیدن :yes: الان دوره نیرو تموم شده نوبت V رسیده دادا V همون ورجیله یک ادم موقتی در بازی بود اونی که به V بد بگه قطعا روانیه 🙂 چون V خود انسانیت ورجیله و ورجیل برادر عزیز دانته هست (برای همین داداش الیاس با ناراحتی بهش میگه شک دارم که بازیرو رفته باشی خوب اگه بازیرو میرفت چنین چیزی رو نمیگفت) :yes:
          _____________
          من داداشمو درک میکنم چون همفن منه و میدونم چرا چنین حرفاییرو میگه
          داداش بنی اومد و اشکال گرفت از بازی کسی بهش چیزی نگفت و قبولش کردیم چون اشکال گیریش درست و از این همه بهتر کاملا مئدبانس اقای اقابابایی هم نقد کرد همون راضی شدیم نقدش صحیح و مرتب بود فرزام خوب دیگه میشناسی؟ کاربر قدیمی گیمفاس که ایشونم نقد کرد بازم چیزی بهش نگفتیم نقدش یجوری درست و کاملا مئدبانه بود

        • AXEL STONE گفت:

          من چندین بار توضیح دادم و توضیح دادیم.
          دیگه هر ادمی یک دل و روده ای داره منم چیزی بهش نگفتم فقط میدونم بازی رو بازی نکرده اصلا! خودم کامنتاش رو همیشه میخونم و میدونم ترول محترمیه که هیچ وقت یکی قبولش نکرده تا امروز!
          نیرو بد بود در DMC4 الان V بد شد
          چرا باید هزیون اینارو ببینیم اصلا!؟
          چرا نیرو بده؟ میلنگه!؟
          واقعا چرا یکی نیست بگه بازی عالیه و مشکلش اینه؟
          واقعا چرا باید بیا و بگن حال نکردم یکی دیگه میگه گند زده!؟
          یعنی فقط با اونا اینطوری!؟
          یعنی ما میخایی فکت بدی خوب فک دادنمون واسه چیه!؟ که بخایی فکت بدم؟
          اصلا صدها پست از DMC5 اومد اینا کی یدونه کامنت راجب DMCهای سابق گذاشتن؟
          همش میان نقد الکی میکنن از یکی میشنون کپی میکنن بعد ارسال!
          اگرم خوشش نیاد خوب به ما چه که خوشش نیومده از بازیمون مگه ما گفتی باید و باید خوشش بیاد؟ ما میگیم از یتیوب نگاه نکن و بیان کوبیدن برید بازی رو تجربه کنید
          اما اینا بازی رو کرکی میگیرن بازی میکنن تمومش میکنن میان کوبیدن وگرنه برا ما که بازی رو خریدیم اینطوری نیست
          کلیم باهاش حال کردیم و قرار بازم باهاش حال کنم تا دیروز درجه SON OF SPARDA تموم کردم شب هم احتماله DANTE MUST DIE رو برم واسه پلات کردن دیگه این فکت ها رو چرا باید در پست ببینیم؟

        • AXEL STONE گفت:

          در واقع نیرو فامیلم نیست اما فکت صادر کردن مارو به این روزا انداخته
          طرف داره میگه فقط دانته خوب معلومه چیزی در حد دانته نیست برا چی طرف چنینی فکری رو باید بکنه؟ در حد خودش از DMC4 تا امروز خیلی خوب مارو سرگرم کرده
          مثل این میمونه یکی غذا میخوره و سیر میشه بعد ناشکری میکنه

          • اخه این وسط یه نکته ای هست
            همه میدونن که این قضیه ای که ایشون میگه درست نیست و چرته محضه درسته؟
            خب دیگه این همه حرصو جوش نداره میدونی چرا؟ چون ایشون هیچ تغییری تو رویه نظر دادنش نمیکنه
            بخدا من فقط بخاطر خودت و بقیه دوستان فن dmc میگم یه زمانی برا رد دد اینطوری بود الان هم برای این به یه عالمه جرو بحث به این نتیجه رسیدم که چرا دارم اینکارو میکنم؟؟ ولشون کن باو بچسب به بازی لذت ببر این قشر از ادما 😀 😀 همیشه هستن
            یه نکته دیگه اگه ناراحت شدی که گفتم نیرو فامیلته ببخشید دیگه

    • بله شما هم برو به کپکام یاد بده بازی بسازه 😐 اصلا شخصیتا چه ربطی داره به تکرار؟ \: “شاید بخاطر اینکه همین که با یه شخصیت میخواید عادت کنید و کمبوهارو باهاش تمرین میکنید یهو میره روی یه شخصیت دیگه” یعنی چی؟ مثلا یچی یاد گرفتینا ناموسا شورشو در اوردین 😐

    • شما خوشتون نیومده قرار نیست که بکوبین خب Dmc هم از شما خوشش نیومده والله :-/

  • Roman گفت:

    فوق العاده بود، انشاءالله بعد آپدیت یه بار دیگه هم باید بازیش کنم :heart:

  • AXEL STONE گفت:

    خوش اومدی میخام یک جشنی بگیرم برا اومدنش! شدیدا منتظرشم :rose: :heart: بخصوص برای بخش BP که واقعا عشقه :rose: :heart: انشالله ورجیل هم تو این اپدیت قابلیت پلی رو داشته باشه :rose: :heart:

  • NAJI گفت:

    اصلا اون چیزی که فکر میکردم نشد خیلی درهم ساخته بودنش یکمی از همه چیز و در نهایت هم هیچ نکته قابلی نداشت داستان و روایت از همه بدتر بود به خصوص آخرش که روی هر چی فیلم هندی بود رو کم کرده بود بیشتر شبیه انیمه های درجه ۳ بود تا dmc اعجوبه
    گیم پلی و طراحی دشمن ها هم که شبیه نسخه dmc نینجا تئوری بود که اون زمان اصلا خوب نبود الان هم نیست همه دشمنها معتاد و شل و ولن.حداقل نسخه نینجا تئوری یه داستان و روایت عالی داشت این نسخه به غیر از گرافیک و طراحی خوب شخصیت های اصلی هیچی نداره.
    بعد از رزیدنت ایول ۶ فکر کنم این این بزرگترین ضد حالی بود که خوردم حیف ۶۶۰ تومن

    • AXEL STONE گفت:

      اگه شبیه DMC نینجا تئوری بود الا نمیگفتیم بهترینه اقای محترم فقط مپ باز لازمش بود که توش مراحل فرعی و پازل بذارن که مپش باز نبود و مشکل از هزینش هست! وگرنه بازی هیچ ایرادی نداره

      • AXEL STONE خودتو خسته نکن داداش اینا یه بازی بدون ایرادم ایراد میذارن والله
        NAJI برو تو یوتیوب ببین GOW 4 با اون عظمتش چه باگهای داشت DMC که عالی بود ناشکر نباشین

        • محمد گل هم فن عزیز حرفت کاملا درسته منظورتو فهمیدم ولی اوردن نام گاد اف وار جلوی دی ام سی جالب نبود. قطعا کپکام و دویل مای کرای انقدر و بزرگ شاهکار هستن که از اون انتظاراتی داشته باشیم که گاد فن ها از بازیشون دارن!!!که خوبشختانه تا حدودی تونسته بهترین دویل مای کرای رو برامون به نمایش بزاره برخی إشکالات جزئی و مپ بازی برطرف میشد بازی یک نقص هم نداشت!!!به امید موفقیت دنباله ی Dmc 5 😎

    • خدا نکنه این نسخه مثل نسخه نیجا تعوری باشه 😐 نخندون منو اخه اون چیه داستانش خوب بود معلومه فن مایکرویی داش هخ اینجا هیچ کسی از اون نسخه خوشش نمیاد 😐

      • تو یه دیگ بندازی هم بزنی قاطی نمیشه این کجا و ان کجا

        • داش اصلا غیر ممکنه اون شبیه این باشه فقط مپ فقط مپ مشکله که اونم زیاد مهم نی
          وان بودن گیم پلی دانته ادمو دیونه میکنه همونطوری که من الان دیونه روان بودنشم
          گیمپلی نیروم همچنین:yes:
          صدا پردازی یعنی ناموسا صدا پردازی ادمو لال میکنه نیرو با شمشیرش وقتی یک حرکت اتشی بزنه صدای اتیش شمشیرش همون “رد کیون” موهای تن ادم رو نابود میکنه انقد صدا گذاریش عالیه خدایی انگار داخل فازیم و همپنین صدای تفنگ بلوی روزش انقد طبیعیه که انگار راستی راستی داری با یک هفتیر طارق شلیک میکنی 🙂 :rose:

    • خداوکیلی روایت بازی در حد انیمه های درجه سه 😐 😐 😐 و مزخرفترین و بی منطق ترین سایت ها هم نتونستن از روایت بینظیر بازی ایراد خاصی بگیرن اونوقت تو میگی پایانش عین فیلم های هندی بود مثلا اگه این پایانش هندیه پس پایان دویل مای کرای ۴ چطور بود اتفاقا با دیدگاه تو بخوایم پیش بریم اون هندی تر بود 😐 شرط میبندم یا انگلیسی ضعفیه که از اون میان انگار داری تصویر بی صدا رو میبینی یا اساسا فقط داشتی اسکیپ میکردی اخر بازیو خداوکیلی الان نیاید دوباره بهم بگید شما دی ام سی فن ها نظرتو رو تحمیل میکنید یه دفعه کامنت اینو بخونید ادم واقعا خندش میگیره 😐

  • KIARASHHERO گفت:

    نمیتونم از این بازی دست بردارم واقعا عالیه مخصوصا اون موتور دانته با اون دریفتاش :inlove: امیدوارم تو bloody palace بشه با ورجیل و مهم تر از همه انلاین بازی کرد

  • Fight Club گفت:

    بازی رو چند شب پیش تموم کردم….
    این نسخه کامل بعد از نسخه اول و سوم برام قرار میگیره…
    هر چند به نظرم تو بخش روایت داستان و مبارزات مخصوصا پیشرفت و بلوغ شخصیت نرو بازی سنگ تموم گذاشته..
    دو تا نکته ای که به نظرم کامل بازی رو از بهترین بودن تو این فرایچر پایین میکشه…
    اولیش شخصیت v هست…. که واقغا مبارزاتش مخصوصا تو درجات سختی بالاتر مثل son of sparda واقعا اذیت میکنه ادمو….از اون بدتر بعد از مدتی کاملا حرکات کلیشه ای و یکنواخت میشه… جوری که حداقل شخص بنده لذت نبردم… یعنی دوست داشتم که سریع تر بازی تموم شه… برسم به نیرو و دانته
    البته از شخصیت پردازی فوق العاده کپکام برای شخصیت v هم نگذریم…فوق العاده شخصیتی دوست داشتنی با تیکه کلام های جالب..
    اما نکته بعدی که واقعا برام نا امید کننده بود.. روند مراحل بود که کامل شده بود ریبوت نسخه ۲۰۱۳ …
    اونایی که نسخه های اصلی رو تجربه کردن به اضافه ریبوت نسخه ۲۰۱۳ دیگه کامل میدونن من چی میگم..
    شاید یه سری این موضوع رو دوست داشتن… که به نظرم اکثرا دوست داشتن..
    ولی برای بنده جالب نبود..
    دیگه خبری از اون مکان های مرموز باستانی که توش میگردی راهت رو پیدا کنی نیست…
    از نقطه a برو به b بکش… از نقطه b برو به نقطه c بکش… بعد زنگ بزن به نیکو بیاد… بعد برو باس رو بزن..
    دقیقا ریبوت ۲۰۱۳!!!!
    غیر از این دوتا نکته که شاید برای خیلی ها اصلا به چشم نیومده باشه.. و سلیقه ای باشه
    بازی تو همه موارد سنگ تموم میزاره.. از داستان سرایی قدرتمند بگیرین که به نظرم بهترینه فرایچره تا گیم پلی کامل به بلوغ رسیده که جای هیچ حرفی رو بافی نمیزاره!
    بدون شک نسخه پنجم بهترین Hack and Slash این نسله…
    تشکر هم بکنیم از سلطان کپکام بزرگ به خاطر این بازی … واقعا این چند وقت سنگ تموم گذاشتی سلطان

    • AXEL STONE گفت:

      میشکل اینه مپ بازی باز نیست! اینو ما گفتیم از اول گفتیم که اگه مپ باز میبود چنین اتفاقی نمیفتاد
      اولا باید مپ باز باشه و بعد مراحل هرکدوم سر جاش باشه یعنی فرعی توی فرعی و اصلی در بخص اصلی اینجوری میتونست یک بازی بزرگی بشه اگه مپ باز میبود
      حد اقل حد اقل اگه مپی مثل DMC های قبلی داشت میتونست بهترین بازی بشه چونکه با –مپ باز مراحل وی میتونستن یک مراحله ویژه ای بشن برای بعد از اتمام DMC مراحلش میتونستن یک هدیه باشن اما برای این کار لازمه مپش باز باشه فقط مشکلش توی مپش هست–
      مشکل دیگه پازل بندی نداریم با مراحل فکری و این ولین مشکل از مپش هست با این نوع مپش نمیشه مراحل فرعی و فکری بذارن چونکه به بخش داستانی لطمه میزنه و امتیاز بازی رو پایین میکشه.
      مپش اگه باز میبود میشد توش مراحل فرعی فکری و حتا مراحل پازلی رو رویخت اما این مپش تیکه تیکست و اشکال اصلی از هزینه کپکام به DMC هست!
      تنها چیزی که منو از این بازی شاد میکنه که دانته خود دانته بود و همه چیزش سر جای خودش بود از انگ گذاری تا شخصیت پردازی تا گرافیک هرچیز منفی ببینی مشکل از مپش هست

      • قطعا dmc5 بازیه خیلی خوبیه مخصوصا برای نسل ۸ ولی با بهترین dmc شدن بیشتر یکم فاصله داره و تنها ایرادش مپ نیس از نظر من. مثلا شخصیت v خیلییی میتونست بهتر باشه گیم پلیش . اگه بازی chaos legion رو امتحان کنی که کپ کام چند مدت قبل dmc 3 دادش میبینی که شخصیت اصلی ایده قدرتش مثل v ولی چه قدر روون تر و خلاقانه تر کار شده . غیر از اون طراحی محیطا هم یه جوری بود اصلا خلاقانه نبود نسبت به سری های قبلی . اکثر مرحله ها شبیه هم بودن مخصوصا وسطای بازی مه وارد اون درخته میشی دیگه همه چی فقط خون بود. برعکس ۳ که خیلی تنوع داش و تکتک مرحله هارو ادم یادش میموند. خیلی جزییات دیگه هستن که میتونست بهتر باشه با این وجود برای من dmc5 یکی از بهترین بازیای نسل ۸ . بنظر من مشکل اصلیش انتشار زود هنگام و با عجله ساخته شدنشه و در مورد دانته باید بگم عالی گفتی . اصلا وقتی کنترل دانته اومد دستم خیالم راحت شد که هنوز مثل قبله. در کل اخرای بازی همه چیز خفن شد و جزییات یهو رفت بالا برعکس اولای بازی که ماموریت ها و مکان ها خیلی بی نظم بودن. بعدشم یهو بازی تموم شد وقتی تازه تو کف داری میری :suspense:

        • AXEL STONE گفت:

          فدات عزیزی :rose: :heart: بزرگوار خوش حالم از بودن شما بله درک میکنم
          داداش عزیزم ما به دلایلی میگم ( مپ ) مشکل بازیه اگه مپش مثل قدیما بود همه چیز در اختیار خود گیمر میشه تا این که خود بازی مارو مجبور کنه به بازی کردن با شخصیت V
          این V بنده خدا یک انسانه و زورکی با یک کتابی مرموز ویچره توانتاییش تا همینجاست و این روایت داستان اینشکلیه :rose: :heart:
          بله chaos legion من این بازی رو رفتم و کاملا با کامنت شما موافقم بلخره (منم حرصی که برای ریبوت خورده بودم تازه بعضیا دارن درک یکی از شماکل ریبوت محیط ابکیش بود که این DMC خیلی بهتر از محط ریبوته گرچه به محیط DMC4 نمیرسه) میکنن و هر مشکلی که رو سر این DMC اومد هزینه کپکام بودم.
          درکل ما خوشحال هستیم برای این نسخه اینده ی نابی بخشید به DMC6 یعنی واقعاً ارزوی ما براورده شده و با این بازی تونستیم شخصیت های مورد علاقمون رو به بهترین شکل داشته باشیم مثلا دانته در بازی میدرخشید
          (بله با دانته در این نسخه زندگی نکردم بخاطر مپش بازی با این مپش خطی بودنش روشنه اما کپکام قرار این بخش Bloody Palaceرو واسمون بذار که باهاش خوش بگذرونیم) تا DMC6 بیاد ارزو میکنم DMC6 مپی مثل DMC4 داشته باشه باز و پهنه که نکته بسار مثبتی بود :rose: :heart:

          • ممنون بابت پاسختون کاملا حرفتون صحیحه :yes: . راستش حالا که فک میکنم اره… کپ کام خیلی خصاصت میکنه برای این سری و دقیقا با dmc 4 هم همینکارو کرد. منم امید وارم dmc6 رو اینقد با تاخییر مثل این نسخه معرفی نکنه . به قول شما این بازی به اینده سری خیلی کمک میکنه. :lashes:
            خوبه باز جون گرفته کپ کام. :hugleft:

            • AXEL STONE گفت:

              خاهش میکنم اختیار دارین :lashes:
              انشالله به نزدیکی ساخت DMC6 شروع بشه. راجب بیعنایتی های کپکام به DMC که نگو من بعضی وقتا من و چند نفر از داداشام راجب این موضوع کلی حرف میزنیم و میگیم.
              الان کپکام فکر میکنه بهترین فرنچایزش MHW مانستر هانتر ورل هست حتا نام اقتصادیش رو به این نام ارتقا داد! چون فروش خیلی خوبی داده
              افکارش مبتدیانست واسه این که روی این بازی کار کرده فروش خیلی خوبی داد فکر میکنه دیگه بهترین بازیشه! (تنها دلیل خرید این بازی: یه بازی داستان محور انلاین هست که با دوستان میشه بازیش کرد ورگنه خاک پای DMC هم نمیشه)
              میتونم هزاران دلیل بیارم DMC بهترین IP کپکام هست اما بی اعتنایی شدیدی داره چون همیشه یک مشکلی توشه و همینطوری فروشش کمتر میشه چونکه همیشه متاش پایینه بخاطر همین بی توجهی های کپکام فروش کمی داره.
              امیدوارم ایتسونو سان بخش Bloody Palaceرو خوب بسازه تا با بخش الاین بازی فروشش بره بالاتر که الان هم همینطوریش هم فروشش صدر لیسته مهمترین دو کشور گیمینگ هست. این بخش بتل نیست فقط بازی گروهی انلاینیه خیلی باحاله چیزیه که فروش RE6 رو بالا کشید.
              موفق باشی داداش و مرسی از درکتون به موضوع :rose: :heart: که کاش همه همدیگر رو اینطوری درک میکردن.

  • 😐 اینجا چه خبره دیگه ناموسا؟ این کوبندها از کجا اومدن؟ 😐

    • ShadoWWolf2 گفت:

      داداش هر عنوان موفقی کوبنده های مخصوص به خودشُ داره :laugh:
      حالا بزار هی آب تو هاون بکوبن مگه چیزی میشه
      از این شاهکار کپکام نهایت لذت ببر و ولشون کن :yes: :rose:

      • دادا ناموسا پستای دیگه ببین بازی میاد و میره تاریخش میگزره حتا کسی بهش نگاه هم نمیندازه چون طرفداری نداره حالا چون DMC بازی پر طرفداریه و فناش ازش راضین اینا بدون هیچ خاصیت درکی میان از بازی اشکال میگرن
        مثلا نمیگن بازی علتش در هزینشه نمیگن علتش در کپکام شکست خوده بودش بوده نمیگن خوبه که این بازی اینده ی خوبی داره میان کوبندگی با کلامت مزخرف
        “گند زدو مسخره بودو این چرا ایجوریه و حیفو حیفه”
        الان DMC یک مشکل داره 😐 ولی خوب اون مشکلم از هزینش هست از این یدونه مشکل میان هزار مشکل درست میکنن چیزیم نباس بگیم فقط باید نگاه کنیم 😐
        درک میکنم مشکل داره اما بازی بدی نیست شاهکاره دانته طوفان اولی خودمون بود و همه چیز بازی عالی بود گرافیکش. ترانهاش. داستانش. شخصیت پردازیش. کمبوزیش. اکشن پلیش. زیبا بود اصلا خود DMC قبلی بود ولی یک مشکل داره مپش مثل اول باز نبود که مشکلش اصلی هم از هزینه کپکامه

        • Mikasa گفت:

          ببین
          یع سوال فنی
          بالاخره کسی که بازیو خریده حق داره نقد کنه یا نه؟ بعضی ازینا که کامنت گذاشتن اکانت فیکن ولی بعضیا واقعا دارن نقدای خوبی میکنن
          در مورد رد دد ۲ و گاد آف وار هم پارسال کلی تو کامنتا نقد داشتیم من به شخصه یه کامنت گنده در مورد نقاط ضعف گاد آف وار نوشتم و کلی کامنت در مورد ضعف های رد دد
          اینا بازین طبیعیه نقطه ضعف
          فنای بازی نباید از نقد ناراحت بشن

          • فدات من کاری به نقد کسی ندارم کوبیدن از نقد فرق میکنه
            بعضیا میان نقد میکنن نصف نقدشون اشتباه اگه بازی کری حتما با DMC اشنا میشی وقتی که اشنا شدی حتما به نقد زومجی نگاه کن ببین نقدش چه اشتباه
            اگه با DMC اشنایی کاملی داره به ایتماش و غیره خوب حتما بازم به نقد زوجمی ینگاهی بندازه ببین چه اشکالی داره
            الانم اگه هنوز نمیدونی کجا نقدش اشکال داره میتونی سوال کنی منم میتونم برای شما توضیح بدم که چه اشکالی داره
            مثل دیروز طرف اومده میگه بازی پازل نداره این قطعا مشکل اساسی DMC نیست مشکل دیگه از یجای دیکس که این شکلی شده قطعا اگه توش پازل میذاشتن نمرش ۴۰ ۵۰ میشد برای همین پازلو ورداشتن و اگه کپکام بخاد پازلارو بذاره مپ باز لازمش میشه تا اینارو در اختیار گیمرای DMC بذاره و رفتن این مراحل پازلی دل بخاهی میشه و اینجوری داستان معطل پازل ها نمیشه.
            تنها چیزی که نذاشته DMC مپ بازی داشته باشه پول کپکام بود که خدارو شکر با این هزینه تونست چنین DMC بسازه 🙂
            داداش بنی همه این مشکلاتو توی پست قبلی توضیح و تعریف کرد هیچ فردی از فن DMC بهش نگفت داری اشتباه میکنی و الکی گو چون حرفاش درست بوده اساسی بوده بازیرو درک کرده منی که بازیرو رفتم درک کردم حرفاشو دیگه کسی که نمیخاد قبول کنه اون واقعا چه انسانیه دیگه؟ امابعضیا نقدشون اشکال داره و بدتر از اون حاوی توهین بر بازیه 🙂 :rose:

          • درسته برادر عزیز و گلم ما درک میکنیم هیچ بازی بی نقص نیست این دی ام سی هم نقص هایی داره ولی منتها دوستان اینجا دارن یکم دیگه پیاز داغشو زیاد میکنن خداوکیلی دیگه بعضیا ایراد هاشون از بنی اسرائیلی هم گذشته این خوب نیست باید منطقی نگاه کرد مشکلات بازی همشون از یه مشکل مپ نشات میگیره

    • aiHan گفت:

      بلی بعد از کپی و کرک و دانلود این حرفای فیبری اسون میشه! کسی که پیش خرید کرده اینارو نمیگه

    • داداش اینارو ول کن
      اینا همونایین که به رد دد کبیر هم گیر میدادن چقد ما حرص میخوردیم جوابشون میدادیم
      حالا هم گیر دادن به این بازی ناب شاهکار
      کلا هستن فقط

      • عزیزی مرسی از درک شما به موضوع کاری بهشون ندارم خدایی اما خیلیا اومدن درست نقد کردن هیچ کسی نگفت بهون اشکال دارین چون حرفشون درست بوده اما بعضیا الکی یک مشکلرو به ۱۰ مشکل تقسیم میکنن و ما باید نگاه کنیم 🙂 :rose: (فقط حرف فنای اصلی درمورد DMC درسته)

      • قضیه رد دد که خیلی جالب بود ده نفر میریختن. میگفت فقط گاد رد دد اسب سواری هست رد دد داستان نداره بعدشم مثبت میگیرن در حد لالیگا :rotfl: ادم دلش میخواد موهاشو بکنه :rotfl:

  • mory_num1 گفت:

    همون جور که پیش بینی میشد بازی با توجه به موتور مشترک با رزیدنت اویل ۲ به راحتی با ماد های مختلف سازگاره، حالا جالب اینجاس که پایه اصلی برای ساخت مادهای سواحل هاوایی :evilgrin: شخصیتهای زن رو خود شرکت کپکام تو فایلهای بازی آماده گذاشته و فقط مادسازها باید جزییات به نواحی خاص 😀 مدل اون شخصیت اضافه کنن.

  • s3me گفت:

    همین الان بازی تموم کردم واقعا عالی بود بازیش از صبح یه کله نشتسم پاش نفهمیدم چطور شد ساعت ۱۲
    یه نکته درمورد بازی بگم با اینکه بازی بشدت زیبایسست ولی نسخه سه وچهار بازی خیلی بیشتر روی من اثر کرد به خصوص نسخه سوم ولی در کل سریه devil may cry شاهکار شاهکار امیدوارم زودتر نسخه ششم بازی بیاد

  • تا ۱۲ فروردین ۱ ماه مونده یعنی 😐

  • DanTe 1368 گفت:

    دوستان عزیز که با محیط بازی مشکل دارن عرض کنم هر مرحله خودش دنیایی مخفی کاریه ” تنوع محیط زیاد لازمه ی دویل میکرای ۵ نبود و نیست ” مراحل سکرتی و پیدا کردن اورب های بازی بسیار سرگرم کننده هست “حتی یه سری مراحل شاید از یک ساعت بالاتر بکشه برای ادامه ” این بازی گشت و گذار بسیار بالایی داره ” من خودم هنوزم تو قسمت سان آف اسپارادا درگیرم برای پیدا کردن مراحل سکرتی و خفناک ” این احتمال هم میدم که آخر مجبور شم به یوتوپ مراجعه کنم چون وافعا جالب و سنگینه برام” داستان بازی هم که دیگه دوستان دویل باز میدونن باید از نسخه ی اول بازی داستان و تو تصویر داشته باشید تا خوب بفهمیدش” ولی از همین نسخه هم میشه خیلی چیزا رو فهمید”درکل لذت واقعی رو بیشتر رفقایی میبرن که سینه سوخته ی این ابر شاهکار بودن و هستن و۱۱ سال چشم انتظار”فراموش هم نشه سال ۲۰۱۹ و سال ضعف گیم هستیم ولی گفتم دویل میکرای همچنان با قدرت ظاهر شد” :inlove: :inlove: با آرزوی بهترین ها برای شرکت کپکام و استاد ایتسونو :inlove: :inlove:

  • دیگه دانته و ورجیل هم حالم رو خوب نمیکنند

  • اولین نکته! ایـ کـه مـیخام برای شماها بیان کنم این هست کـه اولاً پست بـه این خـوبی رو بـه مخمسه نکشید! و بـهتره از جـمع دوستان دیـگر جوو زده نشیم این تیکه رو میگم بخاطر بی احترامی های شماها بـه فنون عزیز و گرامی DMC هست که دارم میگم واسه شماها: کاملاً هم توضیح میدم …
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    امروز حـالت امـتیازه DMC5 بـسیار بــسیار عالیه که هم در وب سایت عادلانه ی گیمفا [۹۵] گرفته و هم در سایت بیعدالت متاکریتیک [۸۷] گرفتـه اگر چه بیعدالت هست و بدون بازرسی بازی هارو نقد و برسی میکنن! اما بـاز هم براتون نامش رو نام بردم که بفهمید امتیاز DMC کاملاً در حالت عالی و مثبتی قرار گرفته که اصلاً هیچ ایرادی نداره
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    نکته بعدی هم DMC در جدول کشور مهم بریتانیا ( دانته حکم رانی کرده ) و هم در جدول مهم کشور خودش! یعنی کشور ژاپن که جدول خودش برای خود کپکام خیلی خیلی مهمه! ( شیاطین اسپاردا استعمارگری کردن ) و این نکات و نشونه ها به معنی این هست که محبوبیت و خوش ساخت بودن DMC را برای ماها بیانگر است.
    دِ صبر داشته باشید هنوز دارم تا! بگم:
    لازمـه بدونید کـه ژاپن مـهمترین نکته برای شرکت کپکام هست! در جدولش محاله هر بازی بیاد و صدر جدول رو بگیره! هر بـازی کـه در جدول مرموز ژاپن اول بودن رو گیرا بـاشه یعنی خشا بـه حالش و حـال شرکـت سازندش!
    علاوه بر جدول مهم ژاپن:
    همچنان در جدول بریتانیـا DMC صدر جدول رو گرفته! یعنی در دو مکان مهم ( اوله ) بـه شماها قول مردانه میدم این DMC پرفروشترین DMC تاریخ میشه که این نـوع خوش سـاخت بودنش فقط برای فروش هست که در سال های اینده با فروش این DMC یک DMC6 ساخته بشه که در جووش زندگی کرد!
    این رو هـم بـه شمـاهـا بگم که اصلاً قرار نیست بازی با یک مشکل همش سر تا سرش خراب بشه بله درک میکنم و درک میکنیم که یک مشکلی هست اما مشکل از سـاخت خود بازی نبوده که مشکل اساسی از خود هزینه شرکت کپکام برای ساخت DMC هست!
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    الان تنها مشکل DMC تیکه تیک بـودن مشپس هست! من توضیح دادم در پست سابق DMC که اگر این مشکل حل بشه همه چیزی که میخایین مثل مراحل فرعی و پازل و مراحل فکر روال میشه …
    اگر در ایـن مپ تیکه تیکه مراحل فـکری و پازل هارو در کنار هم میذاشتن داستـان بازی خدشه دار میشه و امتیاز DMC رو به شدت پایین میکشه و بعد از پایین امدن امتیاز DMC دیگه نمیشه DMC جدیدی ساخت برای اینه که فروشش کم میشه و اینطوری یک شکست جدیدی میشد برای کپکام.
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    !و از ایـن همه مـهمتر بـاید بدونیم ایـن DMC همون DMC اول خودمونه اما تنها و تنها مشکلش مپ تیکه تیکه خودشه کـه اونـم از هزینـه کپکام بـه DMC هست بـلاخره کپکام روزای خـیلی سختی داشت انصافاً بهتون میگم که انصافمون رو کور نکنیم!
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    اینـ… (( قسمت DMC واقعاً برای فـنون خودش یـک تیکه ی بسار بـسیار مهمی هست که سخته هر فردی اون رو درک کنه! بجز فنون اصیل DMC که میدونن همه چیز در بـهترین شکل طراحی شده و یک مشکلی داره که اون هم دست خودش نبود و یک مرحله ی اجباری بوده وگرنه تماماً بهترین مراحل رو با این قسمت DMC گذرا شدیم و به ماها بیان کرد که صبر کنیم که با نسخه جدیدی بیاد و شماهارو از ته دل شاد و راضی کنه! ))
    بقیه هر نوع مـشکلی کـه داریـد از DMC نـیست مـشکل فـقط از شماها هست کـه نمیتونید بـا بازی کنار بیایید!

    • Fight Club گفت:

      Dante.son.of.sparda
      دوست گرامی حقیقتا دیدگاه جالبی ندادی….
      نکته ای که میخوام به شما بگم … خارج از بازی…اینه که
      این پست برای همه هست نه برای افرادی خاص..
      هر کسی گیمر باشه … پول داده باشه بابته بازی میتونه بازی رو نقد کنه… البته نقد کنه نه تخریب!!
      … به من و شما هم ارتباطی نداره..و. که بیایم اینجوری طومار بنویسیم و کسایی که صرفا تو مواردی نظرشون با ما در تضاد هست رو جو زده خطاب کنیم!
      منم به شما میگم دوست من… لطف کن ظریفتت رو تو فضای مجازی ببر بالا…
      قرار نیست که تو پست بازی های مورد علاقه من و شما… همه بیان بگن شاهکاره .. انقلابیه… ترکونده
      نه عزیز من… نظرات با هم فرق میکنه… همین طور علایق
      تحمل نظر مخالف رو داشته باشید خواهشن!!!

      • AXEL STONE گفت:

        از کامنت های داداشم خیلی ها زجر کش میشم اتفاقا عالیه صد ها رحمت بر امواتش

      • وقت بخیر: من رو اشتباه فهمیدی!
        اولاً من کـامنتی خـاص برای افرادی کـه میدونن قـطعاً باهاشون هستم نوشتم! دقیقاً فردی که فکر میکنه دارم بـاهـاش حرف مـیزنم قطعاً باهاش هستم و کاملاً با اونم! حالا دیگه این قسمت به شما ربط داره دوست عزیزم و بهترین کار نباید خودت رو از اوناحساب کنی! بعدش هم من کامنتای هیچ احدی رو خانا نیستم اصلاً. فقط میبینم فن از کامنتای ترولمندان گرامی اذیت شده که این کامنتم رو گذاشتم و همین که حق خود منه.
        دوماً ما اصلاً از کسی نخاستیم یکی بیاد از بازی مورد علاقمون بیاد و خوب بگه اصلاً لزومی نیست! برای ماها بازی شاهکاریه یک سری چیزایی کمشه اون چیزا هم به یک زمینه ربط داره و نبودن اون زمینه به دلایلی نیست! که اولینشون (هزینه) هست! کپکام شکسته بود عیبش کجا بود؟
        بازی کاملاً سر گـرم کـننده هست! دیگه نمیام هر ساعت بگم و تعریف کنم اونم برای هر تازه واردی بـاید بشینم و تعریم کنم! من خودم کاری به کامتای کسی ندارم اما میبنیم خیلی بر فنم فشاره و اگه چیزی نگم نشد که! بشیم و نگاه کنم؟ مجسمه نیستم که نگاه کنم فن منه و همچنین عشق منه!
        (خلاصه در نهایت اونی کـه باهاشم اصلا رویی نداره پـاسوخ گو بـاشه و کاملاً محو در افوق مونده!)
        https://gamefa.com/539618/rumour-devil-may-cry-5-code-points-to-multiplayer-bloody-palace-and-another-playable-character/
        این هم همون پستی هست که توش کلی اشکال گرفتم از DMC همه ی فن کاملاً با من موافق بود! اصلاً اگه یک عدد از این ترولی ها DMC فن میبود! حد اقل حد اقل میمود و یه چیزی میگفت! ولی اینا فیکی و فکت دهنده هستن ۱۰۰ بار دیدم اشکال میخودی از بازی گرفتن و چیزی نگفتم! میتونی به تمام پست های DMC نـگاه بندازی شـایدم دیده بـاشی ولی دیگه انقد سکوت هم خوب نیست همین کامنتی کـه گذاشتم تـا ۲ اِلآ ۳ ماهی در سر و کله خیلی ها میمونه کافیه برا من. و بقیه دیگه خود فن DMC حسابرس دیگرانه.

        • Fight Club گفت:

          سخن رو کوتاه میکنم عزیز…
          بنده نگفتم سکوت کن…
          برای این که سو ئ تفاهم نشه… بهترین کار اینه که ریپلای کنی زیر نظراتشون..
          اینجوری که شما نظر دادی… کاملا کلی صحبت کردی..که قطعا سوئ تفاهم میشه

          • مهم نیست. خودم میدونم کجا ریپلی کنم و کجا ریپلی نکنم.
            گفتم کامت هیچ احدی رو نـمیخونم واسه اینه کـه ارزش نداره مغزم رو برای چندتا گیمر نما مشغول و درگیر کنم! کامنتم که خالی از توهین بود گذاشتم. برای خیلی ها روشن کردم که واقعاً پست رو بـه مسخره! کـشیدن اونم حتا اصلاً گیمر هم نیستن همانطوری که از نقد و انتقادات شون روشنه!

      • دوست گرامی کاربر قدیمی با این که بازی قبل از ریلیز خیلی تریلر داد دوستان میدونستن همینی که هست یا پول نمیدادن اگرم دادن با بازیش کردن نباس بیان بکوبن والله الان یه بازی ارزون در نمیاد اگرم خوششون نمیومد باس متوجه میشدن خب برا مثال بعضیا از dmc 2 خوششون نمیومد با این وضع من دویل ۲ رو هم از خیلی از بازیهای دیگه سر میدونم نظر شخصی
        بازم میگم بازیهای بزرگ مثل خدای جنگ ۴ یادمون نره بی ایراد نبود ایراداتی داشت اما همه به به چح چح میکردن اما ما هم این ایراداتو به اسم بزرگش به فال نیک گرفتیم و رد شدیم از کنارش لازم نیست حالا یکی بیاد از وی بد بگه یکی بیاد بگه نیرو فلان فلان هستش و از حرفای کوبنده به شخصه باز نمره ۲۰ هم میگرفت ار۱۰۰ من بازم میخریدمش بدون ایراد گذاشتن حالا کسیم که ایراد گذاشته یا فنش نیست یا به عنوان یه سرگمی کنار بازیای دیگه گرفته و گذاشته که ارشیو باشه اما خودم در کل اینجوریم شده یه بازی که گرافیکش بالا بوده از نظر داستان هم خوبه بوده اما نخواستم تجربه اش کنم چون به نظرم اش دهن سوزی نیومده نظر شخصی
        در کل یاد گرفتیم به همه چی یه ایراد بگیریم اونایی که دوس نداشتن خب با اون همه تریلری که نشون دادن با متوجه میشدن همینه قرار نیست اپالو هوا کنن
        زنده باد بازی dmc
        زنده باد فن هاش
        این بازی هم قرار نیست با کاراکتراش با اهنگهای متالش تو دل‌برو بعضیا باشه همین که فن هاش از جمله خود منم راه باز کرد کافیه
        با تشکر

  • سلام دوستان
    سیستم من با ویدیوهای بازی مشکل داره فقط روی همین بازی هم هست خوده گیم پلی بازی هیچ مشکلی نداره روی اخرین تنظیمات ۷۵ فریم میده / فقط تا به ویدییو میرسه یه لحظه لگ میخوره بعد صدا و تصویر عقب جلو میشه فقط همین مشکله هس کسی سر در میاره از این قضیه دایرکسم روی ۱۱ هم گزاشتم فرقی نکرد مشخصات سیستمم هم اینه
    gtx 1060 6gb
    ram : 32gb
    cpu corei7 6700HQ

تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار اولین به‌روزرسانی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا