فضای مورد نیاز Sekiro: Shadow Die Twice بر روی ایکسباکس وان مشخص شد
به زودی شاهد عرضهی عنوان Sekiro: Shadow Die Twice خواهیم بود. عنوانی نقش آفرینی که قطعا بازیبازان را به چالش خواهد کشید. هم اکنون فضای مورد نیاز برای نصب این عنوان بر روی ایکسباکس وان مشخص شده است. با ادامهی خبر همراه گیمفا باشید.
عنوان نقش آفرینی Sekiro: Shadow Die Twice، ساختهی جدید استودیوی فرام سافتور (From Software) نزدیک به ده روز دیگر به بازار عرضه خواهد شد. طبق تریلرهای منتشر شده از این عنوان و همچنین اشاره به عناوین قبلی استودیوی فرام سافتور، انتظار میرفت که شاهد یک بازی نسبتا حجیم بر روی پلتفرم شخصی خود باشیم. اما سازندگان این عنوان امروز، رسما اعلام کردند که بازی Sekiro: Shadow Die Twice برای نصب بر کنسول ایکسباکس وان، تنها به ۱۳ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. این در حالی است که عناوین دیگر از جمله Division 2، تقریبا به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ نیاز دارد. شاید به نظر برسد که عنوان Sekiro: Shadow Die Twice از فضای مورد نیاز بسیار کمتری نسبت به دیگر عناوین نیاز داشته باشد و از استاندارهای نیمهی دوم نسل هشتم به دور باشد اما قابل ذکر است که کیفیت یک عنوان به مقدار فضای مورد نیاز آن هیچ ربطی ندارد.
فضای مورد نیاز عنوان Sekiro: Shadow Die Twice در حال حاضر، در صفحهی رسمی این عنوان در فروشگاه مایکروسافت، ۱۲٫۸ گیگابایت ثبت شده است. این یعنی کاربران نسخهی ایکسباکس وان بازی Sekiro: Shadow Die Twice برای نصب و اجرای این عنوان نیاز به حذف دیگر بازیهای کنسول خود ندارند.
این بدین معنا نیست که فضای مورد نیاز Sekiro: Shadow Die Twice بر روی دو پلتفرم دیگر پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی با فضای مورد نیاز بر ایکسباکس وان یکسان باشد. در واقع، در صفحهی استیم Sekiro: Shadow Die Twice ذکر شده است که کاربران برای نصب این عنوان بر روی رایانهی شخصی خود، به ۲۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دربارهی فضای مورد نیاز این عنوان بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ به اشتراک گذاشته نشده است.
در آخر شایان ذکر است که فضای مورد نیاز برای نصب عنوان Sekiro: Shadow Die Twice بر روی ایکسباکس وان، به احتمال زیاد نهایی نخواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که این بازی همچون عناوین دیگر، از یک بهروزرسانی نسبتا حجیم، در روز اول انتشار خود برخوردار باشد. با این حال اگر واقعا برای نصب و اجرای این عنوان، تنها نیاز به ۱۳ گیگابایت فضای خالی باشد، این یک عدد نسبتا پایین است و با وجود جهان باز بودن این عنوان، ۱۳ گیگابایت برای نصب، یک رکورد به حساب میآید.
عنوان Sekiro: Shadow Die Twice به زودی در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر از جمله افرادی هستید که به عناوین هاردکور علاقه مندید، تجربهی این عنوان را از دست ندهید، چرا که به گفتهی فرام سافتور، عنوان Sekiro: Shadow Die Twice، چالش برانگیز ترین ساختهی آنها تا کنون خواهد بود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
واو uncharted3 وgod3 فقط ۲۰ گیگ کات سین دارن خخخ.
حس میکنم دارن رو نسخه کنسولی کم کاری میکنن این حجم و اون کیفیت رو ps4 pro واسه ps4 هم احتمالا نزدیک همین هست
کم کاری؟مطمئن باش کم کاری نکردن داداش 😉
شاید میخوان در آینده نزدیک چندین DLC عرضه کنن که چندان درست نیست.
همونطور که گفته شد کیفیت گیم اصلا ربطی به حجم بازی نداره…تمام بازی های که توسط فرام و استاد ساخته شده هم تقریبا حجم کمی داشتن اما تبدیل به شاهکار شدند و هاردکور گیرما زومه کارهاشون شدن..مطمئن باشید که بی نظیر میشه…
Witcher 3 با اون بززگیش کلا نزدیک ۴۰ گیگ بود بعضی استودیوها یاد بگیرن:/
اصلا هم منظورم به ۳۴۳ Industry و اون هیلو ۱۰۰ گیگش نیست -_-
داداش ویچر ۳ مال ۴ سال پیشه اون موقع ۴۰ گیگ خیلی زیاد بود
کافیه گرافیک همون Witcher 3 رو با بتل ۵ مقایسه کنی تا متوجه کم کاری استودیو سازنده و گرافیک نسل هفتیش بشی، حجم هر عنوان رابطه مستقیمی با بافت های گرافیکی داره مگر نه Ori هم ۸ گیگ بیشتر حجم نداره.
گرافیک نسل هفتی ؟ سی دی پراجکت ؟ ویچر ؟
فک کنم شما رو رزولوشن ۶۰۰*۸۰۰ و رو گرافیک Low بازی کردی وگرنه دلیلی نداره بگی گرافیک ویچر نسل هفتیه :-/
موتور گرافیکیم موثره…..
گرافیک نسل هفتی ?:-) :laugh:
برو پنچمارک هاش رو قویترین کارت های گرافیک ببین تا متوجه بشی ویتچر نسل هشتی هست یا هفتی
با اون گیمپلی بزرگ و محیط عظیم اگر با گرافیک نسل ۶ هم می ساختن بهتر از بتلفیدی هست که گیمپلیش اینه که میکشی رتبه اول می شی لوت باکس شانسی میگیری
What the hell???
It is not you….
ویچر ماله ۲۰۱۵ هست
بتل v ماله ۲۰۱۹
ویچر یه بازیه جهان بازه با محیطی خیلی بزرگ و پر جزئیات
رو چه حسابی این دوتا رو مقایسه کردی الان؟
دوم این که حجم بازی لزوما ارتباط مستقیم با گرافیک بازی نداره
نمونش واچ داگز ۱ که حجمش فقط ۱۳ گیگ بود ولی از بعضی بازیا که حجم بالاتری ازش داشتن گرافیک بهتری داشت
یا مثلا ac unity که بالای ۵۰ گیگه در مقابل فانتوم پین یا ویچر که حجم کمتری ازش دارن
یکی از دلایلی که از بتل بدم اومد همین فناش بود
دقیقا یکی مثل تو
😐 😐 😐 😐 😐
کم کاری؟؟ cd project red??
چی میگی تو داداش فازت چیه؟! داری یه بازی خطی رو با یه بازی نقش آفرینی جهان باز مقایسه میکنی که یه دی ال سیش ۱۰ برابر بتل گیم پلی و محتوا داره بعد از گرافیک حرف میزنی گرچه گرافیک هنری ویچر۳ جزو بهترین های تاریخه بعدشم کم کاری یه استدیو دقیقا یعنی ساخت بازی آنلاین و بدون محتوا نه بازی که تو هر لیستی جزو ۱۰ تای برتره و پرافتخارترین بازی تاریخه
در عوض پر باگ و افت فریم های وحشتناک بود . داداش من شخصیت پردازی و داستان ویچر واقعا حال گردم ولی از نظر فنی رسما تعطیل بود
یادمه که ویچر ۳ با تمام ابدیتهاش بیش از ۷۰ گیگ میشد
روی پیسی فول ورژن دارمش ۵۳ گیگ هست اینی ک شما میگی اوایل بود که اومدن دو تا دی ال سی رو دادن بعدش با اپدیت حجمشو کم کردن ک ورژن گوتی کم حجم بشه
حجمش از بازیای نسل هفتی هم کمتره 😎
به این میگن بهینه سازی 😎
وا ۱۳ گیگ 😐 انصافا شوک بهم وارد شد گرافیکش عالیه حجمش خیلی خوبه امیدوارم بدرخشه نا سلامتی فرام سافتور ساختتش شرکتی که بلادبورن و سه گانه ی دارک سولز زده مگه میشه عنوان بد بزنه :inlove: :inlove: :inlove:
یاد کپکام افتادم اون موقع مانستر هانتر که یکی از بزرگترین بازی های جهانه فقط ١۶ گیگ بود :rotfl:
تا اونجا که یادمه بازی ها رو xbox کم حجم تر بودن یه خورده.
و از اونجا که بازی های from softwareهمیشه خوش ساخت و بهینه بودن این حجم کم یه دست آورد فنی محسوب میشه. :yes:
بلادبورن و دارک سولز هم روی ps4 تقریبا همچین حجمی داشتن و انصافا در برابر بقیه بازی ها گرافیک خوبی رو اراعه میدادن این نشون از بهینه سازی عالی میده
حداقل فضای نصب بلادبورن روی ps4
۴۰ گیگابایت هست