بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا

بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است

آرین مرادی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا

بازی Devil May Cry 5 یک روز است که در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته و در طی همین یک روز، بازیکنان موفق به کشف پایان مخفی این بازی شده‌اند.

قطعا پنجمین نسخه‌ی اصلی از سری محبوب Devil May Cry، یکی از بهترین عناوین سبک هک‌انداسلش است که می‌توانید تجربه کنید. کپکام (Capcom) به خوبی از عهده‌ی ساخت این بازی برآمد و با گیم‌پلی، گرافیک، صداگذاری و البته داستان‌سرایی بی‌نظیر توانست همگان را به تحسین باز دارد. در این میان ولی علاوه بر پایان اصلی داستان، یک پایان مخفی نیز وجود دارد که به تازگی توسط بازی‌بازان کشف شده است. در قسمت زیر به توضیح این پایان و شیوه‌ی رسیدن به آن می‌پردازیم.

هشدار: متن زیر حاوی اسپویل راه رسیدن به پایان مخفی و اتفاقات پس از آن است.

در اصل شما می‌توانید پایان مخفی این بازی را در همان مقدمه‌ی اصلی یعنی Prologue بدست آورید. پیش از این نیز در عناوینی همچون Far Cry 4 شاهد چنین پایان‌های زودهنگامی بودیم: پایان داستان قبل از اینکه حتی شروع شود. همان‌طور که می‌دانید، در مقدمه‌ی بازی Devil May Cry 5 شما باید با شخصیت نیرو (Nero) به سمت تخت پادشاهی رفته و پادشاه غاصب (Usurper King) را شکست دهید. در حالت عادی و برنامه‌ای که برای بازی‌بازان توسط سازندگان ریخته شده است، شما باید در این مبارزه شکست بخورید تا خط اصلی داستان روایت شود. ولی اگر بتوانید در این مبارزه پیروز از میدان خارج شوید، در ابتدای کار موفق به کسب پایان مخفی بازی شده‌‌اید.

برای پیروزی در این مبارزه تا کنون تنها دو راه پیشنهاد شده است: اول آن که در بازی به قدری ماهر باشید که در ابتدایی‌ترین مرحله‌ی بازی یکی از قدرتمندترین دشمنان را شکست دهید. دوم آن است که بازی را برروی درجه‌ی سختی Heaven or Hell تجربه کنید. در این درجه‌ی سختی هم شما و هم دشمنان بازی (اعم از باس‌های مختلف) تنها با یک ضربه کشته می‌شوید.

پس از شکست دادن این پادشاه، متنی سفید در پس‌زمینه‌ای سیاه پایان بازی را به شما اعلام می‌کند:

کسی که تخت پادشاهی شیاطین را غصب کرده بود، اکنون نابود شده است. آرامش به دنیای بالایین نیز بازگشته است. البته که این بهترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم انتظار داشته باشیم. اکنون مشت خود را به نشانه‌ی پیروزی و جشن بالا ببرید: اسطوره‌ای جدید متولد شده است.

پس از این متن شما تروفی Well, I’ll Be Damned را دریافت خواهید کرد و بازی Devil May Cry 5 را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رسانده‌اید. این بازی هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن | نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5 که به قلم سعید آقابابایی است را نیز مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا
بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AXEL STONE گفت:

    وای مگه میشه کسی از اول پیروز بشه اون هنوز حرکت نکردیم تبدیل به لواشکمون میکنه! ایتسونو یچیزی میسازه فراتر از مغزهای دیگرانه! که به فکر کسی نمیخوره راستش زدن اون باس محاله و باید حد اقل یک بار بازی رو تمام کنیم تا بتونیم اون کار رو انجام بدیم
    عجب چالش برانگیزه!
    خدایی این DMC خیلی بازی محترمیه چقدر کارش تمیزه واقعا بازیه ممیزیه! و تا امروز چنین هک اند اسلش نابی رو نرفته بودم که تا این حد کامل و روان بوده! :rose: :heart: Heaven or Hell اول باید این درجه باز بشه تا بتوینم این کار رو بکنیم پس باید اول بازیرو تمام کنیم و بعد از باز شدن این درجه باز میشه قبلا اینو روی DMC های سابق رفته بودم خیلی باحاله (راستش بخام تعریف کنم تعریفی ندارم کلمات عاجزه از زیبایی این DMC !)

  • قطعا نخوندم اسپویل رو.
    ولی عاشق این ژاپنی‌هام و این چیزهای مخفی که تو بازیهاشون میگنجونن.
    اصن وقتی مثلا یه راه مخفی، یه باس مخفی، یه یه مرحله یا منطقه ی مخفی مثلا تو سری سولز پیدا میکنی انگار دنیا رو بهت دادن. 🙂

  • این DMC 😀 ناموس بازی هرچی تعریف کنم انگار چیزی نگفتم :inlove: ستا شخصیت جالب هستم بخصوص حضرت حضرات دانته کبیر که دیگه لازم نیست تعریفش رو بکنم همه میشناسم که چه عظمتیه :inlove:
    یک تیر برق در چشم حسودان :inlove: شاه شاهان حضرت دانته برگشته و در اوج لذت گیم هستم :inlove: درود بر ایتسونوسان و کپکام کبیر درود بر ایتسونو و متوالکر و اوکابی درود بر اوساکا تیم :kissed:
    :inlove: :inlove: :inlove:
    :kissed: :kissed: :kissed:
    :shy: :shy: :shy:
    دیگه تا مدتها مدت خوب هستم و مدتها مدت به هیچ بازی نیازی ندارمو سالها با DMC شارژم :heart: :yes:

  • srhz گفت:

    دوس دارم با ورجیل بازی کنم کاش زودتر نسخه se رو منتشر کنن

  • aiHan گفت:

    درحال تجربه کردن این شاهکار هستم و باید بگم هیچ DMC تا این حد نتونسته روان و کامل باشه!
    هم گرافیک بالا و هم بهینه شدنش و هم حجم کمش یعنی یک بازی با این حجم کم و با این گرافیک غول پیکر و البته چشم نواز! تقریبا برای شرکتای دیگه چینی شاهکاری محال و ناممکن هست!
    =============Devil May Cry 5=============
    لذت گیم که توصیفی نداره صدا پردازی و شخصیت پردازی همچنین یک چیزی فراتر از عالی! این دانته فرسنگ ها فرسنگ از دانته قلی قویتر و روانتر و کامله یک شخصیت کپکام یک کاملا محترم و ابهتی در دست گیمران و فنون DMC گذاشته که واقعا بعد از ۱۱ سال ارزشش رو داشت منتظر بمونم تا چنین شاهکاری را تجربه کنم و بازم حاظرم منتظر بمونم تا DMC6 رو به همین شکل در نسل ایده ببینم و تجربه کنم.
    =============Devil May Cry 5=============
    الان هم باید بگم که دیگه هیچ گیمی نمیتونه منو سرگرم کنه! نه این که دارم بازیارو میکوبم نه! فقط دقیقا به عنوانی که میخام و علاقه دارم رسیدم! الانم مطمئنم دوستان در حال تجربه کردن DMC هستن امیدوارم همه این لذت ناب رو از دست ندن و بدونن دانته که بعد از ۱۱ سال برگشته چرا انقدر منتظرش بودیم.
    =============Devil May Cry 5=============
    مطمئنم با بازی کردن این DMC بیشترینا درک میکنن که حق داشتیم انقدر منتظر بمونم.

  • DEVIL MAY CRY :sun:
    اره قطعاً این DMC :sun: بـهترین قسمت DMC :sun: هـست اولاً بـه احترام هک اند اسلش H&Sهـای دیگر دوماً امیدوارم فردی از حرفام ناراحت نشه و به دل نگیره فقط تعریف از فرانچایز مورد علاقه ی خود من هست! خلاصه گفتم (تعریف) و نه تمجید! میخام در باره اخرین نسخه از فرانچایز مورد علاقه ی من یعنی DMC5 :sun: ( تعریف ) کنم و بگم در چه حالی هست و اخرین مکانتش رو در بین نسخه ها تعین! کنم. خلاصه در نهایتـ …
    اصلاً سری فرانچایز DMC :sun: که بهترین فرنچایز زندگی منه این نسخه DMC :sun: واقعاً و انصافاً و قطعاً بهترین و بـا ابهت ترین و کاملترین و ممتاز ترین و شاهکارترین شاهکار این سری کبیر هست خدایی قسم دیگه بهتر از این تعریفی واسش ندارم همه نکاتش کامل و به بهترین شکل منظم! هستن.
    دیگه دارم میگم که DMC :sun: که بهترین فرانچایز زندگی خودم هست این نسخه بهترین قسمت این سری محترم هـست واقعاً الان مـیشه فهمید و درک کرد کـه DMC :sun: این همه محبوبیت رو که داره الکی نبوده و نیست این همه عشق و محبوبیت به این فرنچایز از اسمونا نازل نشده! این عشق یک عشق حقیقی! هست❤️♥️

  • واقعا فراتر از انتظار همه ظاهر شد…

  • اگه برید تو گوگل و یه سرچ ساده بکنید اسم هر بازی که بخواید براتون مینویسه که فلان بازی رو چند درصد کاربران پسندیدن مثلا دی ام سی ۳ رو ۹۷ درصد پسندیدن این دی ام سی رو ۹۸ درصد پسندیدن :heart: :inlove:

  • من بازیشو کردم چی بگم حقش ۹۹ بود یک بازی فوق العاده عالی تمام نسخه های قبل رو با هم کرده یعنی عاااااالی من سیستم یخورده پایین تر از سیستم مورد نیاز بود ولی نصبش کردم هفت سال منتظر نسخه جدیدش بودم هر سال منتظر بودم بازیش معرفی بشه کاش نسخه دیگشم بسازن به نظرتون میسازن؟ ورجیل که فکر کنم اشتی کرد

بازی Devil May Cry 5 دارای پایانی مخفی است - گیمفا