کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا

کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند

Amirsadeq
۲۰:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا

پس از گذشت چندین روز از عرضه‌ی عنوان Anthem، هم اکنون تعداد زیادی از  کاربران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این عنوان، گزارش‌های زیادی را مبنی بر مشکلات فنی بسیاری به اشتراک گذاشته اند.

دو هفته از عرضه‌ی عنوان Anthem بر روی پلتفرم‌های گوناگون گذشته است. متاسفانه این عنوان نتوانست به جایگاهی که برای آن برنامه ریزی کرده بود برسد و واکنش‌های منفی کاربران و منتقدان بسیاری موجب شد، که بازی جاه طلبانه‌ی Anthem به یک عنوان کاملا معمولی تبدیل شود.

در حال حاضر طبق گزارش‌های به دست آمده، اینطور به نظر می‌رسد که جمع کثیری از کاربران نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Anthem از عملکرد فنی این بازی بسیار ناراضی هستند. طبق گزارش این افراد، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Anthem، همواره مشکلاتی را اعم از کرش شدن صفحه و پایین آمدن عملکرد کنسول ایجاد کرده است. اینطور به نظر می‌رسد که شرکت‌های باییور (BioWare) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تنها پس از گذشت دو هفته از عرضه‌ی جدیدترین عنوانشان، با مشکل بزرگی بر روی پلی‌استیشن ۴ برخوردار هستند.

در روز گذشته و یا حتی قبل‌تر از آن، تعداد بی شماری گزارش، از بازی‌بازان مختلف مبنی بر مشکل Anthem بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در سایت Reddit گزارش شده است که اکثر آن‌ها مشکل کرش شدن بازی را بازگو می‌کنند. این سایت دیروز در مقاله‌ای که درباره‌ی مشکلات نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بود، اینگونه بیان کرد که در برخی اوقات مشکل این بازی تنها به کرش شدن و انتقال کاربر به منوی اصلی ختم شده بود. بعد از آن، با گذشت چند دقیقه تجربه‌ی بازی، Anthem به طور کامل بسته و کاربر را به داشبورد پلی‌استیشن ۴ هدایت می‌کند و در حال حاضر، پس از تمامی این اتفاقات، با هر بار اجرای بازی، کنسول شما به طور کامل خاموش خواهد شد.

این گزارش و ده ها گزارش مشابه دیگر، توسط کاربران در سایت Reddit به اشتراک گذاشته شده است. در یکی دیگر از شکایات، کاربری اشاره کرد که بدترین اتفاقی که ممکن است برای کنسول شما در حین انجام بازی Anthem بیوفتند، این است که پلی‌استیشن ۴ شما به طور کامل خاموش شود. شما مجبور خواهید شد برای روشن کردن دوباره‌ی کنسول، کابل آن را از برق کشیده و دوباره وارد پریز کنید. کنسول شما بعد از بارها تلاش روشن خواهد شد و HDD خود را تعمیر خواهد کرد. یکی دیگر از بازی‌بازان با ارسال یک گزارش مدعی شد که کنسول شخصی وی به طور کامل غیر قابل استفاده شده است و دیگر نمی‌تواند آن را روشن کند. این یک فاجعه‌ی بزرگ برای بازی Anthem است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از سوی  دو شرکت باییور و الکترونیک آرتس مبنی بر علت ایجاد چنین مشکلاتی گزارش نشده است. اما کاربرانی که نسخه‌ی دیجیتالی عنوان Anthem را خریداری کرده‌اند با لحنی کاملا جدی درخواست بازشگت پول خود را از سونی دارند. یکی از کاربران سایت Reddit با نام bluetidepro به اطلاع رساند که پس از یک گفتگوی طولانی مدت با پشتیبانی سونی، فرد پشتیبان اطمینان داد که پول وی به کیف پول مجازی آن کاربر باز خواهد گشت. همچنین پشتیبانی سونی اعلام کرد که افراد بسیار زیادی در مورد اجرای این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ گلایه داشته‌اند.

همانطور که گفته شد، الکترونیک آرتس و باییور هنوز هیچ جوابی برای شکایات گزارش شده ندارند. با این حال، در زمان کوتاهی که بازی Anthem عرضه شده است، این بزرگترین مشکل این بازی تا به امروز به حساب می‌آید. اما اگر هنوز قصد تجربه‎‌ی  Anthem را دارید؛ پیشنهاد می‌کنم که سری به نسخه‌های ایکس‌باکس وان و یا رایانه‌های شخصی بزنید تا در اجرای این عنوان به مشکل بر نخورید.

عنوان چند نفره‌ی Anthem هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. امیدواریم که به زودی نقص فنی این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بر طرف شود تا کاربران بتوانند با خیال راحت به تجربه‌ی این عنوان همراه با دوستان خود بپردازند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا
کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    شرکت هایی مثل EA تا یه ضرر درست و حسابی نبینن آدم نمیشن

    • SHERA-RAT گفت:

      من نزدیک ۳ هفتست هر روز بیشتر از ۵ ساعت anthem رو بازی می کنم، تا الان کلاً ۲ بار کرش شده به جز این مشکل دیگه ای ندیدم، این بازی هنوزم جاه طلبانه و فوق العاده و با محتواست، فقط یه عده سر دشمنی با ea جو منفی درست می کنن یه عده هم بازی نکرده پیرو اونا نظر میدن، rdr2 توی ۲ هفته اول غیر قابل بازی بود از بس کرش میشد، هنوزم میشه به علاوه مشکلات سرور هاش که بماند ،محتوای آنلاینش هم به ۶ ساعت نمیرسه، جالبه کسی اعتراضی نداره،اونی که میگه دستگاهش سر بازی anthem سوخته که دیگه رسماً دوکون باز کرده واسه باج گیری، آدم باید خیلی نادون باشه اینارو باور کنه..

      • Y PS گفت:

        بنده و خیلی از دوستان red dead رو بازی کردیم و مشکلی ندیدیم…شما دو هفته اول چطور نتونستی بازی کنی نمیدونم!
        این همه گزارش خرابی کنسول و انتقاد گیمرها و نمرات کم منتقدها به بازی همه از روی دشمنی با EA هستش؟! اصلا EA فلانِ کدوم فلانیه که بخواییم دشمنی کنیم باهاش؟
        “آدم باید خیلی نادون باشه اینارو باور کنه”…الان ما نادونیم یعنی؟ نادون اونیه که سرشو کرده زیر برف

      • XBOX FAN MAN گفت:

        :yes: :yes: :yes:
        بعضیا جورى به EA توهین میکنن انگار ارث باباشونو بالا کشیده :-/ EA یک ناشره واسه خودشم کار میکنه اگه بازیشو کسى دوست نداره خب به جهنم نخره من نمیدونم واسه چى میان ادبشونو به نمایش میزارن 🙂

  • Hala madrid گفت:

    حقتونه تا شما باشین هر آشغالی رو نخرین

  • گندش داره بوی خودش رو نشون میده
    بعد یه عده مثلاً گیمر حرفه ای ، هنوز طرفداری این بازی رو میکنن…

  • XBOX FAN MAN گفت:

    مشکل اینه که بازى واسه سخت افزار ps4 سنگینه چطور واسه One یا حتى pro اینجور نیست ?:-) اون از مترو که فریم تا ۱۹ افت میکنه اینم از Anthem وقتى واسه سود بیشتر و هزینه کمتر میاى پردازنده ضعیف میذارى بایدم اواخر نسل کنسولت اینجور داغون بشه :-/قطعا واسه cyberpunk و دیگر بازیاى سنگین اواخر نسل همین خبرها رو خواهیم دید :yes:

    • mehrdad65 گفت:

      مشکل سخت افزار نیس داداش
      از تیم کوچیک استفاده میکنن و با هزینه کمی
      میخان یه بازی بزرگ بسازن که نسازنش سنگینترن

    • این همون کنسولی که انچارتد ۴ با اون گرافیک خیره کننده داد که هنوز تریلر محیط جزیرش تو شب دهن همه رو باز میزاره این همون کنسوله که گاد ۴ و محیط کوهستانی و سرزمین های اسکاندیناوی رو به زیبا ترین شکل نشون داد این همون کنسولی که بازی اوردر و اون محیط مه آلود و خونه های آجری لندن رو به زیبایی نشون داد این همون کنسولی که نیویورک Spider man رو به زیبایی هرچه تمام با اون غروب دل انگیزش نشون داد این همون کنسولی هست که هورایزون و اون جزئیات فراوان محیط و ربات ها رو به زیبایی هرچه تموم نشد داد این همون کنسول یه که باس های پر جزئیات بلاد بورن رو با سریع ترین زمان ممکن بارگذاری کرد این همون کنسولی که بارش بارون توی کیلزون رو به زیبایی هرچه تموم نشون داد و این همون کنسولی که تحویل بشریت رو با کیفیت فوق العاده بالا نمایش گذاشت=>ضعف سازندس anthem بازی هایی که روی rtx 2080ti مانور میدن بهتر از این نمیشن

      • XBOX FAN MAN گفت:

        همه اینایى که فرمودى خطى هستن و هورایزون و گاد هم محیطشون نسبت به Anthem کوچیک و کم جزئیات هست بعدم اینا انحصارین و قراره واسه یه کنسول بهینه بشه اگه قرار بود اینام مشکل داشته باشن که فاجعه میشد 😐 این بایوور هم همون بایوورى هست که یکى از شاهکار ترین سه گانه هاى تاریخ گیم رو منتشر کرده و هنرش در ساخت عناوین نقش آفرینى بر کسى پوشیده نیست Anthem هم هرکى دیدم بازى کرده عاشقش شده این EA همون EA هست که تو هر سبکى یکى از بهترین فرنچایزها رو تحویل گیمرا داده این EA همون EA هست که همه با سرى نیدفوراسپیدش زندگى کردن این EA همون EA هست که وقتى capcom به قهقرا رفته بود اومد سرى deadspace شاهکارترین عنوان وحشت بقا رو تحویل گیمرا داد و هزاران افتخار دیگه:smirk:

        • Nemo گفت:

          میخواستم جوابشو بدم دیدم تو خوب کوبوندیش بای

        • اینا که همه گفتی بود الان چی هست؟!! مثل این که شما تازه وارد گیم شدی دوست عزیز بایوور دیگه بایوور سابق نیست ea استدیو سازنده dead space تعطیل کرد دیگه نید فور اسپید سازنده های قدیمیش نمیسازن و و….

        • داداش عزیز شما مثل اینکه نمیدونی دستگاه چطور رندر میکنه
          کنسول که نمیاد کل نقشه رو با هم همه جاشو رندر کنه بعد نمایش بده اینطوری دستگاه منفجر میشه
          اینا تا یه شعاع خاصی که حالا تا شعاع دید یا چیزدیگه ای رو رندر میکنن و پخش میکنن و نحوه پخشش هم فرستادن نور و برگشتشه و کارای دیگه که لازم نیست اینجا بگم
          شما برو رد ددو نگا کن با اون گرافیک عالی و draw distance فوقالعادش چقد خوب رو ps4 معمولی اجرا میشه
          تازه مشکل این بازی بیشتر کرش کردن و خراب کردن هارده و افت فریم رو کمتر تجربه کردن

        • محیط هورایزن کوچیکه؟ :rotfl: معلومه اصلا بازیش نکردی و از رو فن بازی نظر میدی
          وقتی چیزی راجب سخت افزار نمی دونی لازم نیست نظر بدی سخت افزار ps4 و xbox one تو یکی هستن و فرقی ندارن وقتی یک استودیو پول پرست که کمترین زمان رو برای بازیاش میزاره بازی میده بیرون همین میشه
          دلیلت هم خیلی مسخره هست اگر بخاطر گرافیک باشه که رد دد ۲ رو ps4 هم همین مشکل رو داشت ولی فقط دلیل نیار که گرافیک anthem از رد دد بیشتره 😀
          راستی نکنه spider man هم خطی هست؟ :rotfl:
          از اول هم حدس زدم یک فن بوی هیتر بی منطقی 😀

    • ShadoWWolf2 گفت:

      سخت افزار ضعیف ps4؟؟؟؟
      عنوان عظیمی مثل رد دد وعناوین سنگین دیگه رو ps4 مثل آب خوردن بدون هیچ مشکلی اجرا میشه اونوقت این انتم زباله نتونه اجرا شه!!!
      ببین پسر خوب قبل صادر کردن هر فکتی قبلش خوب روش فکر کن بعد سخنان گوهر بار تحویل بده..
      EA در این چند سال اخیر فقط به تولید زباله مشغول بوده و واقعا در این راه سخت تلاش کرده و هر بار منفورترین کمپانی آمریکا میشه که باید احسنت گفت به این تلاش شبانه روزی مدیران بسیار بسیار با لیاقتش!!!
      به لطف موتور فراست باگ تمام عناوین این کمپانی پول پرست مملو از باگ ها و گلیچ های منحصر به فرده که در نوع خودش احترام تمام و کمال به مشتری و خواسته هاشونه :laugh: :laugh:
      حالا چون EA با مایکی عزیزت قرارداد داره،انقدر به مدح و ستایش این شرکت تولیدکننده زباله ادامه میدی عیب نداره ولی راجب کنسولی که مخاطبش نیستی فکت صادر نکن.

    • Mr Hill93 گفت:

      Queen myrrah
      فقط بلدی سس خ ..ر و باز کنی ی چرت و پرت بگی دیگه مثلا میخای بگی ایکس باگز خیلی کپسول خوبیه
      خب پروفسور‌ دنیای رد دد وسیع تر و گنده تر و پر گرافیک تر و پر جزییات تر از آنتمه ک پ چرا هیچ مشکلی برا کنسول پیش نیومد ؟ بالا بری پایین بیایی کپسول بی خاصیتتون زیر سونیه حالا بشین دری وری بگو توهمات و عقده های درون تو بریز بیرون کسی بهت اهمیت نمیده ن اون ایکس باگز که تو رو ادم حساب نمیکنه ن هیچ کدوم از کاربرای این سایت

    • AXEL STONE گفت:

      چی میگی تو باو!؟ CDPR کبیر سایبرپانک رو برروی PS4 پرو ران کرد! RDR2 و AC و SM لابد پشمن؟ دخی: این افکارت رو توی خابت هم نمیبینی!
      کاری هم به اوپن ورلد و خطی بودن نداره! بازی گرافیکی! باید گرافیکی و بهینه شده باشه!
      اگه چیزی نگی خیلی بهتره چون مایکرو رو خودت با دست خودت داری میکوبی/

      • Nemo گفت:

        Anthem رو وان ایکسم افت فریم داره توقعتون از ps4 چیه خدایی؟
        کنسولای پایه کشش بازیو ندارن
        رو کنسولای جدیدم باید رو حالت فول اچ دی ۶۰ فریم بر ثانیه باشه
        فریم ریت وان ایکس اصلا ثابت نیست

  • OG gamer گفت:

    آدم نمیشن. بدبخت کسایی که پول دادن حالا با التماس باید پول و پس بگیرن

  • Vahid333 گفت:

    تقصیر کنسوله که عتیقه شده به اونا چه

  • mbox گفت:

    پی اس فور سخت افزارش برای اجرای این بازی ضعیفه در بازی مترو هم شدیدا مشکل داره چه طور رو وان و وان ایکس و پی سیبا اون همه تنوع سخت افزاری این مشکل نیست؟

  • vergil2max گفت:

    این از اون دست بازیاست که اگه بخریش دیگه نمیتونی بفروشیش.حتی سازندهاشم نمیخرن ازت.منظورم اینکه سازندهاشم میدونن ارزشش نداره.دی

  • ShadoWWolf2 گفت:

    بر همگان مضخرف بودن عناوین زباله این کمپانی پول پرست با مدیران خودخواه و بی لیاقت مثل روز روشنه،اونوقت اینا هنوز به خرید این آشغال ها ادامه میدن؟
    واقعاً جای تاسف داره…

کاربران بازی Anthem درخواست برگشت پول خود را دارند - گیمفا