حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا

حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد

مهیار امیدی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا

چندی پیش به طور رسمی تایید شد که بازی Halo Infinite در رویداد موردانتظار E3 2019 حضور خواهد داشت و در این مراسم اطلاعات و جزئیات جدیدی از اثر مذکور با کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود.

همان طور که اطلاع دارید، آخرین نسخه از مجموعه‌ی Halo با نام Halo 5: Guardians در سال ۲۰۱۵ منتشر شد اما نتوانست آن طور که باید و شاید، نظر کاربران و طرفداران این مجموعه را به خود جلب کند و در حال حاضر، این بازی یک اثر شکست خورده محسوب می‌شود. در رویداد E3 2018، ما شاهد معرفی جدیدترین نسخه از این سری بازی با نام Halo Infinite بودیم که با توجه به گذشت چند سال از انتشار آخرین نسخه، بسیاری از طرفداران قدیمی بی صبرانه منتظر عرضه‌ی این عنوان هستند.

به تازگی، به طور رسمی تایید شده که بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 حضور خواهد داشت و ما می‌توانیم در آن زمان شاهد نمایش‌های مختلفی از این بازی باشیم. در رابطه با این موضوع، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) یعنی خانم بانی راس (Bonnie Ross) گفت و گویی با کارگردان اصلی این اثر یعنی کریس لی (Chris Lee) داشته و اعلام کرده که کریس، در رویداد E3 2019 اطلاعات جدید و مهمی را از این بازی به اشتراک می‌گذارد. هنوز به طور دقیق و کامل مشخص نیست که چه اطلاعاتی در رویداد مذکور منتشر می‌شود اما بانی راس تایید کرد که یکی از موضوعات مهم در نمایش E3 2019، مربوط به موتور جدید این سری یعنی SlipSpace خواهد بود که تغییرات جدیدی را در این بازی اعمال کرده است. در زمانی که بازی Halo Infinite برای اولین بار معرفی شد، ما در تریلر آن شاهد نمایش خاصی از بخش داستانی یا گیم‌پلی نبودیم، بلکه جهان کلی و محیط‌های مختلف بازی به وسیله‌ی موتور جدید آن به نمایش درآمد و همگان قدرت اصلی این تکنولوژی را مشاهده کردند.

در واقع، شاید از قبلا نیز همگان منتظر تایید حضور این بازی در مراسم E3 2019 بودند اما اینکه چه موضوعات و نمایش خاصی در این رویداد برگزار می‌گردد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. با توجه به نام نسخه‌ی جدید این سری یعنی Halo Infinite، باید شاهد پیشرفت‌ها، قابلیت‌ها و اتفاقات کاملا جدیدی باشیم. همچنین قبل‌تر نیز بانی راس در رابطه با بخش چندنفره‌ی بازی Halo 4 و بخش داستانی Halo 5: Guardians صحبت‌هایی را ارائه داده بود. در جریان این موضوع، توضیح داد که بخش‌های مذکور نتوانستند تا انتظارات ما و کاربران را برآورده کنند. به همین علت، بازی Halo Infinite باید کم و کاستی‌های نسخه‌های پیشین را برطرف سازد و یک نسخه‌ی موفق و کامل در این مجموعه باشد.

از جدیدترین اخبار بازی Halo Infinite، می‌توان به موضوع اشاره کرد که برخی از المان‌های نقش آفرینی برای اولین بار در این سری و در نسخه‌ی مذکور، پیاده سازی شده‌اند. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که Halo Infinite، یک ریبوت معنوی برای این مجموعه محسوب می‌شود که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. از سویی دیگر شایعاتی وجود دارد که ممکن است که بخش چندنفره یا بخش داستانی بازی به طور جداگانه به دست کاربران برسند. به هرحال، برای مطلع شدن از جزئیات کلیدی این عنوان، باید تا رویداد E3 2019 صبر کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا
حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mehrdad65 گفت:

    سرنوشتش مثل کرک دان و گیرز خواهد شد متاسفانه

  • Y PS گفت:

    تریلر معرفیش بسیار زیبا بود
    امیدوارم یه گیمپلی طرفدارپسند بدن که بریم فضا :inlove:

  • هیلو تنها عنوانی هست که میتونه در صورت موفقیتش فروش روز اول کنسول نسل بعد رو تضمین کنه و فروش XBOX ONE رو هم نزدیک به ۳۶۰ کنه
    موفقیت این نسخه برای بقای XBOX در نسل بعد خیلی خیلی تاثیر داره

  • XBOX FAN MAN گفت:

    :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship:
    E3 2019 از ۲۰۱۸ هم بزرگتر و با شکوه تر خواهد بود :inlove: به نظرم E3 امسال یه تلفیقى از E3 هاى دو سال قبل مایکروسافت خواهد بود و ممکنه سه ساعت کنفرانس باشه یا حتى بیشتر چون هم قراره از سخت افزار(ها) جدید رونمایى بشه هم از شاهکارهاى *انحصارى* فرست پارتى ها :inlove: :yes:
    تاریخ انتشار cyberpunk(کرک داون اول شخص 😀 )
    گیمپلى گیرز
    گیمپلى هیلو و تاریخ انتشار
    بازى جدید نینجا تئورى
    بازى جدید پلى گروند
    و اینکه شنیدم مایکرو میخواد یه استودیو مطرح ژاپنى رو بخره 😎 :yes:
    و کلى سوپرایز دیگه که ژنرال اسپنسر داره واسمون تدارک میبینه :yes:
    اون قضیه game pass و xcloud و سوییچ و ps هم تا E3 در ابهام خواهد بود و هیچ نظرى نمیشه داد 🙂 حالا یه عده الان میان زیر این پست میگن رو ps میزنیم :rotfl: باشه صبر کن حالا :laugh:

  • cv1989 گفت:

    این یعنی مایکروسافت رسما کنسول نسل بعدی خودش تو E3 معرفی میکنه
    به احتمال زیاد عرضه GAME PASS روی PC و Switch
    حتی شایعه عجیب تری وجود داره
    چند هفته قبل مایکروسافت در یک اقدام بی سابقه از کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر خواست بیلدهای پیش نمایش آپدیت آتی ویندوز ۱۰ را از نظر گیمینگ مورد ارزیابی قرار بدن و حتی امکان اجرای رایگان State of Decay را به آنها داد. اون زمان هدف مایکروسافت روشن نبود .حالا به نظر می‌رسد هدف اصلی این آزمایش کمک به آوردن پشتیبانی از بازی‌های Xbox One به ویندوز ۱۰ . جالب‌تر اینکه منابع این شایعه مدعی شده‌ هنگام نصب بازی State of Decay فایل‌های آن از سرور Xbox Live بارگذاری می‌شد و نه Microsoft Store که می‌تواند به معنای اجرای نسخه Xbox One

    همچنین ادعا شده قالبت فایل نصب آن نسخه از بازی State of Decay از نوع XVC بوده که از سال ۲۰۱۳ تاکنون از سوی مایکروسافت برای عناوین Xbox One مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب اینکه با بیلد ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ می‌توان از PowerShell ویندوز برای نصب فایل‌های XVC استفاده کرد.
    به احتمال زیاد نسل بعد Microsoft Store در Xbox Live ادغام میشه

  • مـتای بـیـن ۶۰ تا ۶۹ رو براش پیشـبـیـنی میکنم. :yes:

    • الان بعضیا میان میگن “چرا فن بازی درمیاری! قطعا متای بالای ۹۰ میگیره و گوتی میشه”. در جوابشون باید گفت که عزیز من مگه انحصاری سونیه که متاش بالای ۹۰ بشه، مولـتــی پـلتفرم نـت‌فلیکـسـی ماکروسافته. :rotfl: به این بازی گـونــی هم نمیدن چه برسه به گوتی. :rotfl: ماکروسافت هروقت مثل سونی بالای ۱۰۰۰ تا گوتی جایزه گرفت اونوقت میشه به بازی های مولتی پلتفرمش امیدوار شد. :loser:

    • Hala madrid گفت:

      داداش دیگه زیاده روی نکن،متای بالای ۸۰ رو شاخشه بنظرم 😉

      • خدا باید فیل اسپنسر رو شفا بده که اکس باکس رو به این حال و روز انداخته. :silly:

        • yousofkh گفت:

          اولا اسپنسر سه چهار ساله مدیر شده و تو این سه چهار سال تونسته xbox رو با اون گندی که مدیر قبلی زد با سیاست کینکت رو دوباره احیا کنه و با وان اس و هیلو ۵ و گیرز ۴ و سری جدید فورزا کمی رو به جلو بره.
          دوما هیلو نمی دونی ملت براچی بازیشو دوست دارن (نمونش همین خبر که گفت مستر چیف کالکشن برا pc میاد) و کاراکترش مسترچیف چه ابهت خاصی داره و بخش مولتیش چه کمک هایی به بازی ها انلاین کرد و خود مسترچیف یکی از محبوب ترین کاراکتر ها تاریخ گیم بعد از ماریو و لینک هست. نا سلامتی سازنده یا ناشرش بانجیه خالق destiny. در ضمن من فن pc ام و همون نسخه دومش باعث شد بفهمم چرا هیلو اینقدر محبوبه و تو خارج طرفدار داره و پرفروشه.

  • خیلی دوست دارم علاوه بر پلتفرم sony پلتفرم xbox رو هم داشته باشم ولی امان از کم پولی.

  • Vahid333 گفت:

    استادیو فقط initiative کاری میکنه به هزیون گفتن بیفتن بعضی ها

    • XBOX FAN MAN گفت:

      initiative :yes:
      خوب شد اسمشو آوردى حواسم بهش نبود مایکرو انقدر استودیو خوب داره که دیگه نمیدونم باید واسه شاهکار کدوم یکیشون صبر کنم 😀 ولى بعید میدونم بازیشون در E3 امسال نمایش داشته باشه چون هنوز در حال جذب نیرو هستن نهایتش یه تریلر سینماتیک ولى از اونجایى که دارن رو یه بازى خیلى خیلى خیلى خیلى خیلى بزرگ 😀 کار میکنن به نظرم اواسط نسل بعد منتشر میشه :yes:

  • Vahid333 گفت:

    بنظرم مایکرو میخواد یه سری استادیو بخره که برا اندروید و ios بازی بزنن یه سری مولتی پلتفرم و یه سری انحصاری برای خودش باید دید چی میشه الان فرض کنید کرک داون برا موبایل بود همه میگفتن شاهکاره

  • crash گفت:

    بعد از ۶سال این اولین انحصاری خوب مایکروسافت خواهد بود :rotfl:

    • yousofkh گفت:

      fh3 و fh4 و fm7 هیلو ۵ و گیرز ۴ و التیمیت ادیشن بد بازیایی نبودن. پلی استیشن هم که همه بازیاش خوب نبود بالاخره دوسه تاش مثل order 86 و knack 1 و ۲ هم خراب کردن.ولی قبول دارم پلی استیشن تو انحصاری بهتر عمل کرده

حضور بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019 تایید شد - گیمفا