تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا

تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند

truth seeker
۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا

تهیه‌کننده‌ی جدیدترین نسخه از سری Devil May Cry در آخرین مصاحبه‌ی خود بیان کرده است که تمایل دارد سری DMC را برروی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کند.

با وجود بازی‌هایی مانند Bayonetta 3 و Astral Chain که به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد، دارندگان این کنسول جای هیچ نگرانی در زمینه‌ی دسترسی به عناوین با کیفیت در سبک اکشن ندارند. با این حال، کاربران از تجربه‌ی بازی‌های سری Devil May Cry برروی این کنسول هیبریدی، تا به امروز محروم بوده‌اند. البته با توجه به این‌که تمرکز تیم سازنده تا به امروز برروی توسعه‌ی نسخه‌ی پنجم سری بوده است، نمی‌توان از آن‌ها انتظار ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ این سری را داشت. با این حال، تهیه کننده‌ی بازی Devil May Cry 5 مشتاق است تا این سری را برروی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کند.

آقای مت واکر (Matt Walker) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود بیان کرده که اگرچه شرکت کپکام تا به امروز به صورت رسمی به موضوع انتشار سری DMC برروی کنسول نینتندو سوییچ نپرداخته است ولی ایشان به شخصه دوست دارند که این عناوین را برروی کنسول هیبریدی شرکت نینتندو تجربه کنند.

درست است که ما رسما هیچ نسخه‌‌ای را برای نینتندو سوییچ معرفی نکرده‌ایم ولی شخصا دوست دارم سری Devil May Cry را برروی این کنسول تجربه کنم. من یکی از کسانی هستم که دوست دارم تمام عناوین را برروی نیتندو سوییچ بازی کنم و به همین خاطر دائما درخواست پورت بازی‌ها برروی این کنسول را مطرح می‌کنم.

به هر حال، هنوز چیزی به صورت رسمی برای این کنسول معرفی نشده است. پس بیایید با هم منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

اگرچه احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی پنجم سری برری کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ بسیار کم است ولی می‌توان امیدوار بود که شرکت کپکام (Capcom) در آینده نسخه‌های قدیمی‌تر و یا حتی نسخه‌ی HD Collection سری را برای این کنسول عرضه کند. کسی چه می‌داند، شاید روزی حتی شاهد حضور شخصیت دانته (Dante) در سری Super Smash Bros باشیم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اولین نقد منتشر شده از این بازی توسط مجله‌ی ژاپنی فامیتسو (Famitsu)، نوید یک عنوان باکیفیت را به ما می‌دهد. پیش‌نمایش این بازی به قلم محمد آریامقدم می‌تواند شما را با این بازی آشنا کند. دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یعنی امکان شدنیه کاری کنن برای سویچ بیاد 😐 گرافیک بازی رو حداقلش باید یه نسل ببرن عقب تر تا بشه رو سویچ بازی کرد بنظرم همون فکر عرضه سه گانه ی اول بازی رو سویچ عالیه :yes: :yes:

  • Poriyarad گفت:

    فکر کنم تهیه کننده بیشتر دلش میخواد سود بازی رو بر روی نینتندو سویچ بشماره

  • نینتندو دهنت سرویس 😐 داره میگه بیا منو بخر 😀 خو اگه بودجه برسه میگیرم اول DMC:C رو پرت کنن روی نینتندو :inlove: و بعد DMC4 SE بذار پشم ریزون بشن بعد DMC5
    مت والکر هم مجنون DMC شده 😀 خو حق داری دادا اصلا میگه میشه دانته رو ببینیو درگیرش نشی :shy: :rose:

  • AXEL STONE گفت:

    اگه شدنی هست و بشه چرا که نه؟ اتفاقا حرکت خیلی خوبی میشه در مورد ویچر TW هم همینطوری نظرم بود در مورد DMC هم که اگه بشه واقعا خوبه هم برای خود شرکت خوبه و هم برای NS فن ها. کلا حرکت مثبتی هست!.
    (قوی شدن پایه ی فرنچایز مثل DMC و TW و RE گرچه قوی هستن! منو شادو شاداب میکنه) :rose: :heart:

  • به نظرم سخته برای سویچ بدن بازی رو ولی اگه بدن یه بازی شاهکار به سویچ اضافه میشه :inlove: :inlove:

  • خدایی اینو تازه دیدم 😐
    “کسی چه می‌داند، شاید روزی حتی شاهد حضور شخصیت دانته (Dante) در سری Super Smash Bros باشیم.”
    خدا نکنه! اول بذار بازی عرضه بشه) (بعد بذارید بر این کنسول پروت شدنش تاعید بشه) (بعد به فکر تاعید کپکام در این بخش فایتینگ مخمسه باشید) 😐 :rose: این فقط خیال میمونه چون توی فایتینگای دیگم کپکام دانته کبیرو بشکل فیکی گذاشته بود. اگرم اینجور قراره بشه انشالله که پورت نشه 😐

    • Sir Sonic گفت:

      همین جوری کپکام سه تا نماینده داره تو Smash Ultimate (ریو و کن و مگامن)
      روابط حسنه شون هم که با نینتندو خوبه…خدا رو چه دیدی شاید نفر بعدی واقعاً دانته بود

      • چیزی که گذاشته هم شکل این اسبابازیا هست! دانته کبیر اصلا با این کارتونیا یک سان نیست! یکی از خدایان عالم گیم با کلی اباهته! اگه میخای حرف بایونتارو بکشی که اونم هست حقیقتش بایونتا مثل یک عدد حشره میمونه جلولی اباهت دانته!
        شما به همین فکر و افکار شایدها باشید ولی بهتره نباشید!

        • Sir Sonic گفت:

          نمیدونم…اسنیک و ریو و کن و گنوندورف و ساموس آران و… حالا تو توهمات ات فکر می کنی دانته از همه اینا با اختلاف بالاتره، برام مهم نیست…بازی تا داره، آیکون های گیمینگ از هر سبک و سیاقه.
          و خب خیلی جالبه بازی نکرده این قدر تمیز نظر میدی… اتفاقاً یکی از چیزهایی که اسمش سرش کلی پرستش میشه اقتباس دقیق و مو به مو اش از هر شخصیتیه که میاره توش که بارها و بارها ثابت شده.
          خلاصه که با این نظراتتون تو یه اقلیت مسخره اید که فقط Toxicity فن بیس دویل می کرای رو نشون می دید.

          • کامنت شما غیر محترمانه هست! میتونم بهت بگم غیر مئدبانه اما دنبال بحث نیستم و دوست دارم یکی درک داشته باشه باهاش حرف بزنم یجوری هم درک! کنه طرف مقابل رو الان هم فقط چیزی که گفتی بهت پاس میدم ناراحت نشو که یاد داشته باشی ما اینجا دشمن نیستیم دوستیم هم دیگر رو باید تا جایی بفهمیم!
            قسمت اول کامنتت:
            اولاً توهمات و اوهامات واسه شما هست دقیقاً خودت در همین توهمات هستی نه من. کسی که پروفایلش عکس همین بازیه دیگه چی باس بهش گفت؟
            این شخصیت هایی که نام میبری هیچ شهرتی در زمینه ابهت ندارن! تو هم بهترته که از این دنیای بچگونه+۳ که شخصیتاش مثل مهرهای تسبیحه بزنی بیرون! اصلا لایقت نیست! شاید هم خودم اشتباه فکر میکنم که دقیقاً مناسب سن خودت باشه ((الفاظی که استفاده میکنی اینارو نشون میده و میگه)) یا شاید هم دختر باشی! دخترا زود ناراحت میشن اگه اینطوره که هیچ.
            قسمت دوم کامنتت:
            اقتباسی که میگی هیچ قیمتی نداره! پروفایلت وقتی لوگو اون بازی سختته بفهمی اینارو ولی من بهت میگم یک روزی هم قانع خاهی شد! هیچ ارزشی نداره حتا برای دنیای گیم! اگه بخام از DMC بهت بگم برای دنیای گیم مغزت سوت میکشه.
            قسمت سوم کامنتت:
            اولاً واسه من افتخاره عظیمه که فن DMC هستم! و باز هم واسم افتخاره که از فنون DMC کبیر هستم! این عشقیه که به فرانچایز محبوب خودم دارم که شما نداری امیدوارم یروزی این حالت رو داشته باشی و عشق به فرنچایز به معنای واقعی بفهمی و درک کنی! دارم به شاهکار استاد بزرگوار میکامی و اسطوره ایتسونو سان بزرگ عشق میورزم که نه فقط من در این عالمی که ساختن قرقم بلکه خیلی از ماها تا اخرین حد قرقش هستیم!. و…
            دقیقاً من هم نظرت واسم مهم نیست و چیزی نمیبینم جز یک فن بوی که کنسولش عشقه و نه بازیش باور کن هنوز درک نکردی بازی و گیمری یعنی چی فقط کنسولت عشقته وفکر میکنی فقط تو دیدی و ما ندیدیم! (بازم میتونم باهات بدتر رفتار کنم اما خوب نیست! چیزی که تورو ناراحت کرد شدت عشقت به کنسولته و نه بازیت! چون نمیبینم چیزی گفته باشم که به من و دیگریم بگی: “مسخره اید و توهمی” و من چیزی که ناراحتم کرده از اول عشق من به فرانچایز عزیزمه ) که اینش درسته! در واقع کنسول فقط یک اجرا کنند هست این رو هم خودت میدونی من اینو میگم تا کمی متوجه باشی! موفق باشی

        • abdollah_a2 گفت:

          کارتونیا ؟؟؟؟؟نکنه منظورت ماریو و لینک و بقیه ی شخصیت های سوپر اسمش هست؟
          محض اطلاعتون همین کارتونیا تو بیش تر سایت ها برترین شخصیت دنیای گیم هستند
          البته کارتونی هم نمیگند بهشون، انیمه ای میگند که خوده دانته هم استثنا نیست ازشون

          • اره کارتونی هستن منم میدونم اینا محبوب هستن! خدایی چی فکر میکنید مثلاً ؟ شما گیمر هستید و همه چیز میدونید و ما نادانیم؟
            کارتون و انیمه فرق نمیکنه انیمه اسم خارجیش هست و کارتون هم اسم فارسیشه منم گفتم انیمیشنی بشترشون انیمیشنی هستن تا کارتونی و انیمه
            نکته: دوست گلم هر داستان یا رمان و غیره در زمینه ی داستان سرایی ( بازی و انیمه ) اول به شکل مانگا هست حالا یا میسازنش یا میخرنش در نهایت بعد ساخت و خرید میرن تبدیل به بازیش میکنن یا با کارتون و انیمه و بعضیاشون با ریشه داستانی بسیار قوی مثل DMC که واقعا ارزشش رو داره هم اول مانگاش رو ساختن و هم بازیش و بعد هم واسش یک تیکه انیمه ساختن.
            ولی در کل رمان دانته یا شخصیتی دیگر مثل گرالت و کریتوس و لیون اینا شخصیت هایی هستن از قدیم در این سنگینی بودن! یک پایه یا ستون بزرگی برای دنیای گیم هستن یه جوری محترم که از اول در این دنیای ابهت شخصیت پردازی شدن! موفق باشید

      • AXEL STONE گفت:

        والله شورشو در اوردن هر چی شخصیت ابهتی دارن میزنن با این مسخره بازیا ابهت و شخصیتشون رو له و لورده میکنن همه چیز رو به مسخره بازی گرفتن.
        ما هم یک دل و روده داریم که حدو حدودی داره همش چیزی نگفتیم کلی دعوا و فن بویی تو پستامون هست بازم دهنمون بستس این دلو روده حدو حدودی داره خدایی! میگم اشکالی نداره و بلخره بحث درست میشه و اگه بخام جلوشون بگیرم که تموم نمیشه.
        اخرش هم میرسه به این ارزوهای خفته! ولی اصلا درست نیست که تا این حد باشه!
        طرف فکر میکنه چون بایونتا هست باید دانته هم باشه اخه بایونتا دیگه کلوش چنده دادا؟ خدایی بذار بره با مرتال کمبتش کراس اوری بزنه والله دانته مال این بازیای تن به تن و کله به کله نیست.
        اگه شما میخای بگی ماریو و کلود هم از بهترینا هستن والله بهت بگم حتا اگه بخای فکت بگیری حرفمو گفته باشم که باید گفته باشم! این شخصیتا کارتونی و انیمیشنی شکل هستن ونه چیز دیگه که فاقد ابهت هستن! و بودنشون در این بازی هم به ما هیچ ربطی نداره این چیزیست که لایقشونه!
        اون نماینده که نام بردی چیزایی هستن که اون بازی لایقشه اگه کپکام میخاست این ارو بکنه از قبل این کارو میکرد توی بازی /کپکام VS مارول/ دانته رو فیکی ریلیز کرده بود حتا ۱ در ۱۰۰ هم شبیهش نیست!

      • aiHan گفت:

        هر وقت دانته تو اون بازی بخاد باشه فیکیش رو میذارن
        و ثابت شده که حتا توی بازی MHW خود کمپانی کپکام هم اصلش رو نذاشته با این که بازیش فایتینگ نیست فقط RPG هست. شما اگه میخایی دانته باشه این یعنی حسی به شخصیتش نداری و یا برات فرقی نمیکنه چه شحصی باشه در اون بازی این یعنی علاقه خاصی به دنیای گیم نداری.
        اینایی که نام بردی (ریو و کن و مگامن) بدون شک بهترنیتشون مگامن هست خیلی هم دوستش دارم شخصیت بچگیمه که ۲۶ سال با هاش هستم اما با پسران اسپاردا خیلی فاصلس یک عالم بیگ بنگ فاصلست!
        خیلی بدم میاد چنین اتفاقی بیقته برا همین تایپ کردم و گفتم وگرنه گفتنش هیچ سودی نداره و تنها سود اینه که این اتفاق هیچ وقت نمیفته.

        • Sir Sonic گفت:

          اینا رو من سر اضافه شدن اسنیک هم تو بازی شنیدم…
          عملاً هیچ چیز منفی ای در مورد اضافه شدن دانته به اسمش وجود نداره… اگه بازی کرده باشید اسمش (که عمراً کرده باشید) می دونید استایل بازی رو… که به نظر من دانته شدید تو استایل اش جا داره و اضافه شدنش هیچی ازش کم و کسر نمی کنه
          به هر حال نه من نه تو هر چی بگم مهم نیست… دانته اضافه بخواد بشه میشه، بخوادم نشه نمیشه… من مطمئنم اگه بشه اینترنت مثل اضافه شدن هر کاراکتری به اسمش میترکه و اسم شخصیتش عین چی پخش میشه… تنها چیزی که شانس دانته رو برای اضافه شدنش میاره پایین همین نبودش رو هیچ کنسول نینتندوئه(تقریباً) وگرنه بقیه چیزهاش کاملاً با استایل چیزی که من تو سری میبینم هماهنگه

    • aiHan گفت:

      اتفاقا راجب همین داشتم میگفتم جمله!

    • درود بر شما یاسین جان که این قسمت رو در یک کامنت نشون دادی: خدایی خنده داره!

  • Kayat گفت:

    تو تریلر فاینال بازی فردی شبیه به ورجیل هم ظاهر شد… چه شود

  • خدای هک اسلش در کنار بایونتا تو یه کنسول :yes:
    بیا فقط رو هر کنسولی که دیگه صبرم نمیکشه :inlove:

  • Oracle گفت:

    آقایون تریلر زمان انتشار بازی ام اومد
    ورجیل سرانجام نشان داده شده
    چه تریلری،هایپم چسبید تا درخت urizen!!!!

  • Soroosh0097 گفت:

    تریلر نهایی اومد زود قرار بدید
    چقدر خفنه
    ورجیلم هست
    هایپم زد به سقف

  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا دوستان همین الان صفحه اینستا کپکام رو چک کنید تریلر جدید از دویل مای کرای اومده توش ورجیل هست جلوی نرو و دانته ظاهر میشه واااااااااااااااااااای خدا باورم نمیشه دیگه تمومه واقعا همه چی که میخواستم از این دی ام سی دیدم عشق است کپکام

  • DanTe 1368 گفت:

    فقط بیاد برای همه ی کنسول ها بیاد ” کلا بیاد همه لذت ببرن و حالشو ببرن” دویل میکرای طرفدارای خاص خودشو داره به هر حال زیاد شدن طرفدارا باعث امید بیشتر ادامه ی داستان بازی میتونه باشه” من خیلی حساسم که کامپیوترم بتونه بازی رو ساپورت کنه خیلی نگرانم ” چون تو این اوضاع خریدن قطعات بالا خیلی سخته ” دویل ۴ یادمه کل قطعات و به عشقش تعویض کردم “اون موقع خریدن قطعات زیاد تو مخی نبود ” در کل توکل به خدا خیلی دوست دارم همه از این ابر شاهکار لذت تمام وببرن ” طوری که بارها و بارها بازی رو از اول بازی کنیم درست مثله ۴ نسخه ی قبلی” …..

  • aiHan گفت:

    خسته نباشید اقای حمید کوهپیما وقتتون بخیر و سلامت.
    یموردی راجب این پست میخام بهتون بیان کنم: اول این خبر برای دارندگان NS خبر خیلی خوبی هست پیشاپیش تبریک میگم.
    اما در مورد اینه که شاید دانته رو در بازی SSB ببینیم واقعا درست نیست! کپکام محاله این کارو انجام بده و واقعا این کراس اوری فنی ازار دهنده هست.
    برای چنین شخصیتی محترم و اباهتی! کاملا! کار اشتباه و نادرستی هست.
    بله میدونم شاید جملم برای شما غیر قابل درک هست و یک جوری نادرسته (و حتا! شاید هم فکر کنید بچه گونه هست) اما من بیشتر از این نمیتونم به شما بگم: که واقعا اگه شخصیت مورد علاقتون بوده هیچ وقت چنین فکری راجبش نمیکنید!
    بله بعضی از فنهای NS این کراس اوری ارزوشنه کاری با ارزوشون ندارم و نخاهم داشت اونا علاقه خاصی نداره که این شده ارزوشون! چیز معلومیه اما جوابم اینه براشون واقعا اگه فردی به یک شخصیتی علاقمند باشه چه مجازی چه شخصیت گیمینگ وچه… هیچ وقت چنین فکری راجبش نمیکنه
    شاید ما شخصیت های کارتونی رو دیدیم در این بازی مثل “سوپر ماریو” که قبلا خیلی بهشون عشق میورزیدیم اینش درست. اما اونا از اول مخصوص چنین بازیایی بودن و مال یشرکت هستن و کراس اوریشون بین مجموعه بازیهای خودشون بوده! در MK که فایتینگای شخصیتاش مال یک شرکت هست و شخصیتاش مخصوص فایتینگ مابین همدیگر هستن! و بودن کریتوس در اون MK9 واقعا کار اشتباهی بود.
    حالا بعد از این همه تایپ میخام روشن کنم که واقعا اون جمله رو از این خبر خوشم نیومد! و برای خیلیا از ماها هم دقیقا همینجوره!

    • اره کاملاً درسته حق با داری درک میکنم. ولش کن داداش خود کامیا خاست کراس اوری بزنه فقط بایونتا بیاد تو عالم DMC در کنار دانته باشه ولی حتا جوابی هم از نگرفت!

      • aiHan گفت:

        داداش کاری به این چیزا ندارم ولی خیلی بدم میاد از این نوع بازیا که خودشون رو نخود هر اشی تا اینجا میکنن کاری به کارش دارم! یمیلیون شخصیت داره هنوزم انگار نه انگار!!! این کارا مثلا واسه چی؟ که صنعت گیم بچرخه مثلا؟ بابا بیخیال شین شماهارو بخدا
        راجب کراس اوری این بایونتا در دنیای DMC من بودم تو خبرش فکر خوبیه.
        ولی فایتینگ رو نه! مثلا کراس اوری گرالت در دنیای MHW خیلی عالی بود واقعا محترمانه بود اون کراس اوری به این میگن پیشرفت در دنیای گیم! به این میگن بند ما بین شخصیت های بزرگ دنیای گیم. اتفاقا اون کراس اوری جدید کپکام همون MHW میتونه به تمام بازی ها کمک کنه که مثلا هر شخصیتی با شحصیت دیگه یک ملاقاتی داشته برای مثال
        مثلا گرالت با دانته یک داستانی با هم دارن و CDPR میتونه یک DLC بسازه برای TW که درونش گرالت با دانته اشنایی خوبی داشته و داره که از دانته یک فن مفیدی به دست اورده! و یا برعکس DMC نسخه جدیدی بیرون بده که دانته با گرالت باز از همون داستان عالی دانته از گرالت یک ایتم هدیه خیلی خوبی گرفته. این و عمق در دنیای گیم هست!
        و اینجا با این قاعدها خریدن این MHW برای هر گیمری جزو واجبات کبیره میشه!

    • Sir Sonic گفت:

      SSB با MK فرق داره. ذات SSB در مورد به جون هم انداختن آیکون های گیمینگه… اگه معتقدید دانته آیکون گیمینگه به نظرم هیچ جا بهتر از SSB برای گذاشتن کراس اور براش وجود نداره. همون جور که برای بقیه شخصیت ها بوده… اساساً اینایی که با کراس اور شدن دانته مخالفن رو کلاً درک نمی کنم…

      • aiHan گفت:

        منم کاملا راجبش اطلاع دارم همه میدونن این دوتا بازی از هم یک دیگر فرق دارن
        “ذات SSB در مورد به جون هم انداختن آیکون های گیمینگه”
        خوب برو MHW بازی کن بفهمی ایتم بندی یعنی چی و بدونی که به این میگن بازی و نه به یک فایتینگ ببین تو چقدر فکرت ضعیفه که فکر میکنی باید باشه!
        “اساساً اینایی که با کراس اور شدن دانته مخالفن رو کلاً درک نمی کنم”
        بله بقول داداش بنی تو این کامنتش ( ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ در ۰۵:۴۰ ) “درک این حالت وقتی که با تعصب برای فردی که نمیخاد کمی بهش فکر کنه خیلی سخته” کاملتر میکنم جملشرو: “سخت و البته محاله!

    • AXEL STONE گفت:

      ایهان داداش دل اینارو نسوزون با این کامنتا کشتی مردمو با کامنتت :rose: :heart:

تهیه‌کننده‌ی Devil May Cry 5 دوست دارد سری DMC را برروی نینتندو سوییچ تجربه کند - گیمفا