بازی Halo 4 ممکن بود توسط استودیوی گیرباکس ساخته شود
پس عرضهی بازی Halo Reach و جدایی استودیوی بانجی (Bungie) از مایکروسافت، سوالات زیادی درباره آیندهی این مجموعهی مهم بوجود آمد. با اینکه در نهایت استودیوی ۳۴۳ Industries تاسیس شد و مسئولیت ساخت عناوین این سری را به عهده گرفت. اما ظاهراً در ابتدا برنامهی مایکروسافت چیز دیگری بود.
در طی مصاحبهی جدید وبسایت IGN با مدیر ۳۴۳ Industries یعنی خانم بانی راس (Bonnie Ross)، اطلاعات تازهای درمورد وضعیت عجیبی که پس از جدایی بانجی بوجود آمد، بدست آمده است. راس اعلام کرد که اگر به خاطر تاسیس ۳۴۳ Industries به رهبری وی نبود، امکان داشت مایکروسافت انتخابهای دیگری را در نظر بگیرد. حتی یکی از این مسیرهای احتمالی این بود که سری Halo به پایان برسد؛ اما خانم راس بشدت مخالف این کار بود.
ایدهی جالب دیگری که در آن زمان شکل گرفت، دادن این مجموعه به یک توسعه دهندهی خارجی بود. در ابتدا، مایکروسافت استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، توسعه دهندگان سری Borderlands، را برای این کار در نظر گرفت. البته باید اشاره کنیم که گیرباکس پیشتر به نوعی برروی مجموعهی Halo کار کرده است؛ این استودیو مسئولیت پورت اولین نسخهی سری یعنی Halo: Combat Evolved را برای رایانههای شخصی به عهده داشت. البته حالا میدانیم که این اتفاق هیچگاه رخ نداد؛ اما اگر استودیوی ۳۴۳ Industries تاسیس نمیشد، شاید یک Halo 4 کاملاً متفاوت را تجربه میکردیم.
نظر شما چیست؟ آیا از شرایط فعلی مجموعهی Halo راضی هستید؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
هیلو ۴ از نهایت قدرت xbox 360 استفاده کرد. یه شاهکار گرافیکی بود این بازی
خدای ابهت
بهترین ایکس باکس
#مسترچیف
مسترچیف ناجی افسانه ای