دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising

سعید آقابابایی
۱۳:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

یوبیسافت تا دلتان بخواهد برای تمام علایق و سبک ها بازی مختلف دارد و واقعا می توان گفت یکی از ۲-۳ شرکت مهمی است که در طول هر سال از صنعت بازی نقش سرگرم کردن بازیبازان را در کل دنیا بر عهده دارد و بیشتر از هر کمپانی دیگری در دنیا در سال بازی AAA فوق العاده با کیفیت و با نام های بزرگ عرضه می کند و تازه وقتی که عرضه می کند دیگر رهایش نمی کند و تا چندین سال به طور مداوم و عالی پشتیبانی اش می کند حتی اگر مثل رینبو سیکس و گوست رکان و دیویژن و فور آنر و استیپ و … برای چند سال قبل باشند. خوشبختانه بازی هایش هم آن قدر خوب هستند که یکی بعد از دیگری موفقیت تجاری را در می نوردند و فروش های بسیار عالی را تجربه می کنند. تازه در این بین شاهکارهایی مثل اساسین آدیسی هم عرضه می کند که می روند کنار غول های این صنعت مثل گاد او وار و رد دد ۲ کاندید بازی سال می شوند. خریداران بازی های یوبیسافت هم دو حالت دارند و مجموع این دو حالت قشر عظیمی از بازیبازان دنیا را تشکیل می دهند. یک حالت آنهایی هستند که می گویند “دم یوبیسافت گرم با این بازی های عالی” و بازی هایش را هم می خرند و بازی می کنند و کیف می کنند مثل بنده. حالت دوم هم کسانی هستند که می گویند “اه اه یوبیسافت بابا دست بردار دیگه این قدر اساسین و فارکرای و.. نده بیرون” و سپس همین ها را می خرند و بازی می کنند و بواشکی کیف می کنند!

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

من نسخه اول این سری را بعد از چند دقیقه رها کردم و بی خیالش شدم، ولی اکنون در Trials Rising برای این که می خواستم نقد و بررسی بازی را بنویسم چندین ساعت پای آن گذاشتم و تازه فهمیدم که این بازی چه فرمولی دارد و چقدر می تواند لذتبخش باشد و هیجان انگیز و حتی نفس گیر به طوری که گاهی قلبتان تند تند می زند که نکند در آخر کار ناگهان کنترل موتور و تعادل آن ار دستتان در برود!

یوبیسافت یک دریای رنگارنگ از عناوین بزرگ و کوچک قدرتمند دارد که کل سلایق صنعت گیم را ساپورت می کنند. این کمپانی در کنار غول های AAA که منتشر می کند، روی بازی های کوچک تر هم سرمایه گذاری زیادی می کند و وقتی هم که بازی کوچک تری را منتشر می نماید شاهد بازی هایی مثل Beyond Good and Evil و Child of Light و Valliant Heart و Trials و Grow Home و Starlink: Battle for Atlas و … هستیم که گاها در سطح شاهکارهایی فوق العاده عمل می کنند. امروز صحبت از یکی از همین عناوین کوچک تر یوبیسافت است که در طول چند سال از زمان انتشار بازی اول تاکنون توانسته است کلی طرفدار به دست آورد و تبدیل به یک سری تحسین شده و جذاب در صنعت بازی شود. صحبت از سری Trials و جدید ترین بازی این فرنچایز با نام Trials Rising است. عنوان Trials Rising که به مانند همیشه یک بازی ریسینگ دو و نیم بعدی بر اساس فیزیک و رد کردن موانع است، نخستین بار در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ معرفی گردید. این عنوان مطابق معمول توسط RedLynx و البته با همکاری Ubisoft Kiev ساخته شده و به وسیله یوبیسافت، امروز و در تاریخ ۲۶ فبریه ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر گردیده است. این بازی تا این لحظه با بازخوردهای خیلی مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران روبرو شده و از مجموع نقدها و نمرات خود موفق گردیده تا امتیاز متای ۸۱ را کسب نماید که برای عنوانی در این سبک فوق العاده عالی است. در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به بررسی نقاط قوت و ضعف عنوان Trials Rising بپردازیم و تمام جزییات آن را همراه شما عزیزان واکاوی کنیم تا  اگر این بازی و این سبک، مورد علاقه تان است و تصمیم برای خرید و تجربه آن دارید بتوانید به ظور کامل با خصوصیات و ویژگی های مثبت و منفی آن آشنا شوید و آن را با معیارهایتان از یک بازی مناسب خودتان، مقایسه نمایید و تصمیم برایتان راحت تر شود. پس اگر به هر دلیلی به این عنوان علاقمند هستید، پیشنهاد می کنم در ادامه مقاله نقد و بررسی بازی  Trials Rising با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

Trials Rising یک بازی جذاب، خاص و با کیفیت از دریای عناوین رنگارنگ و متنوع یوبیسافت است که می تواند برای هر بازیبازی با هر سلیقه ای جذابیت های خودش را داشته باشد حتی برای کسانی که علاقه به ریسینگ ندارند، چرا که این بازی در اصل یک ریسینگ هم نیست و باید بگویم در واقع شاهد یک بازی مبتنی بر فیزیک برای گذشتن از موانع هستیم که همزمان از هوش و ذکاوت و سرعت عمل و دقت شما استفاده می کند و هیجان خاصی را به رگهایتان ترزریق می نماید.

Trials Rising از نظر گرافیکی، یک بازی زیبا با طراحی هایی جذاب است که در سبک و نوع خود، دارای یک گرافیک خاص و پس زمینه ها و مراحل زیباییست که در آنها همان حالت طنز خاص و جالب طراحی مراحل در این سری را شاهد هستیم و واقعا باید بگویم از لحاظ طراحی، حتی شاهد یک مرحله نامناسب و “نازیبا” نیز در بازی نیستیم و هر کدام از آن ها که در بخش های مختلف دنیا هستند، زیبایی خاص خود را دارند و از برج ایفل گفته تا هالیوود و اورست و… هر کدام آماده این هستند تا شاهد هنرنمایی شما با موتور سیکلتان باشند و بتوانید موانع را یکی پس از درگیری در این مراحل زیبا و جذاب پشت سر بگذارید. از نظر فنی نیز بازی Trials Rising عنوانی کاملا باثبات و عاری از مشکل است که البته اصلا انتظاری غیر از این نمی رود و در چنین عناوینی که گرافیک های سنگین و دنیاهای عظیم را شاهد نیستیم، اصلا نباید دیگر مشکل فنی از قبیل افت فریم و … را مشاهده کنیم که خوشبختانه در Trials Rising دقیقا همین طور است و به شخصه در طول تجربه بازی هرگز شاهد مواردی از قبیل افت فریم و باگ و مشکلات فنی نبوده ام.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

شما باید با دقت هر چه تمام تر بین قدرت حرکت موتور و تعادل و بالانس آن یک هماهنگی بر اساس موانع پیش رویتان ایجاد کنید و بر اساس فیزیک بازی و با توجه به وزن موتور، موتور سیکلت خود را از این مراحل سخت و نفس گیر عبور دهید و وقتی که این کار را با موفقیت به انجام برسانید یک حس خیلی خوب از موفقیت خواهید داشت زیرا که می دانید کار آسانی را انجام نداده اید

در عناوینی مثل Trials Rising گیم پلی حرف اول و آخر را می زند و همه چیز بر پایه آن بنا می شود. داستان که وجود ندارد و گرافیک و صداگذاری و موسیقی هم در درجه دوم اهمیت قرار می گیرند، اما گیم پلی است که باید آن قدر خوب باشد که یک تنه بازی را تبدیل به یک عنوان جذاب و لذتبخش کند. گیم پلی Trials Rising دقیقا از همین نوع است و به حدی هیجان انگیز است که می تواند هر بازیبازی را به خود جذب نماید. سازندگان بازی در طول روند ساخت طی یک حرکت خوب و برای این که مطمئن شوند که بازیبازان سیستم کنترل و فیزیک بازی و المان های گیم پلی آن را درک می کنند، تعدادی از یوتبویرها و برخی از بازیبازان را دعوت کرد تا آن را تجربه کنند و بازخوردهای خوبی را از این موضوع دریافت کردند. همچنین یک بتای خصوصی هم برای بازی انجام شد تا سازندگان بتوانند کاملا با نظرات بازیباران آشنا شوند و عیب و ایرادات را رفع نمایند که خوشبختانه باید بگویم این موضوع جواب هم داده است و شاهد یک بازی بسیار خوش دست و بالانس شده و پولیش شده هستیم که هم طرفداران سری را راضی می کند و هم می تواند یک نقطه شروع عالی برای افرادی باشد که می خواهند با این سری آشنا شوند.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

در عناوینی مثل Trials Rising گیم پلی حرف اول و آخر را می زند و همه چیز بر پایه آن بنا می شود. داستان که وجود ندارد و گرافیک و صداگذاری و موسیقی هم در درجه دوم اهمیت قرار می گیرند، اما گیم پلی است که باید آن قدر خوب باشد که یک تنه بازی را تبدیل به یک عنوان جذاب و لذتبخش کند. گیم پلی Trials Rising دقیقا از همین نوع است و به حدی هیجان انگیز است که می تواند هر بازیبازی را به خود جذب نماید.

مهم ترین المان گیم پلی بازی Trials Rising مثل همیشه، فیزیک بازی است و قواعد و قوانین گیم پلی و کنترل موتورها و انجام حرکات گوناگون بر اساس آن پیاده شده اند. شما باید از ابتدای یک مرحله تا انتهای آن را با یک موتور و از زاویه دید دو و نیم بعدی طی کنید و در این راه بر اساس فیزیک بازی، موانع مختلف را پشت سر بگذارید که این موضوع اصلا و ابدا کار آسانی نیست و حسابی شما را به چالش می کشد. شما باید با دقت هر چه تمام تر بین قدرت حرکت موتور و تعادل و بالانس آن یک هماهنگی بر اساس موانع پیش رویتان ایجاد کنید و بر اساس فیزیک بازی و با توجه به وزن موتور، موتور سیکلت خود را از این مراحل سخت و نفس گیر عبور دهید و وقتی که این کار را با موفقیت به انجام برسانید یک حس خیلی خوب از موفقیت خواهید داشت زیرا که می دانید کار آسانی را انجام نداده اید. بازی همان طور که اسمش هم می گوید، پر است از آزمون و خطا کردن بازیباز برای مسلط شدن به موتور سیکلت و رد کردن مراحل و پرش های به موقع. آن قدر می بازید و خراب می کنید که سرانجام یاد بگیرید چطور باید بتوانید موتورتان را از چالش های گوناگون پیش رویتان عبور دهید و وزن و تعادل و قدرت حرکت آن کاملا دستتان بیاید.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

مهم ترین المان گیم پلی بازی Trials Rising مثل همیشه، فیزیک بازی است و قواعد و قوانین گیم پلی و کنترل موتورها و انجام حرکات گوناگون بر اساس آن پیاده شده اند. شما باید از ابتدای یک مرحله تا انتهای آن را با یک موتور و از زاویه دید دو و نیم بعدی طی کنید و در این راه بر اساس فیزیک بازی، موانع مختلف را پشت سر بگذارید که این موضوع اصلا و ابدا کار آسانی نیست و حسابی شما را به چالش می کشد

شما می توانید به صورت تک نفره را بازی را پیش ببرید یا با دیگران به صورت لوکال یا آنلاین به رقابت کردن بپردازید. شما می توانید رکوردها و امتیازات دیگر بازیبازان را نیز مشاهده کنید و هر زمان که یک رکورد شما توسط بازیباز دیگر شکسته شود بازی شما را آگاه می کند تا در واقع تحریک شوید و بخواهید رکورد بهتری را ثبت نمایید. همچنین شما می توانید موانع و مرحله خاص خود را طراحی کرده و آن را شخصی سازی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. همین طور قابلیت های شخصی سازی خیلی زیادی برای موتور سیکلت شما و لباس راننده تان در بازی نیز در اختیار شما قرار دارد. از موارد جدیدی که در این نسخه به بازی اضافه شده تا شاهد تغییراتی نسبت به قبل باشیم، یک مد به نام Tandem Bike است که به طور جالبی در آن دو بازیباز باید یک موتور سیکلت را کنترل کنند که هیجان بسیار بالایی دارد و هر کدام مسئول کنترل یک بخش از موتور مثل تعادل یا قدرت حرکت هستند که همکاری بالایی را می طلبد و یک مد بسیار جذاب و هوشمندانه به حساب می آید.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

بازی پر است از آزمون و خطا کردن بازیباز برای مسلط شدن به موتور سیکلت و رد کردن مراحل و پرش های به موقع. آن قدر می بازید و خراب می کنید که سرانجام یاد بگیرید چطور باید بتوانید موتورتان را از چالش های گوناگون پیش رویتان عبور دهید و وزن و تعادل و قدرت حرکت آن کاملا دستتان بیاید.

کمپین بازی شامل انواع و اقسام فعالیت های مختلف بر روی نقشه بازی در سراسر نقاط جهان است و شما باید این مراحل و چالش ها را پشت سر بگذارید و در بازی پیشرفت کنید. رابط کاربری و منوهای بازی خوب و کارآمد طراحی شده اند ولی باید گفت برخی منوها زیاد در دسترس و اصطلاحا خوش دست طراحی نشده اند و می شد که خیلی در دسترس تر و ساده تر باشند. سیستم لوت باکس نیز در بازی وجود دارد، البته نه به صورت microtransactions، اما باید بگویم در حقیقت این بازی از آن عناوینی است که هیچ نیازی به لوت باکس ندارد و بهتر است بگویم “اصلا لوت باکس نمی خوره به کلیت این بازی”، شما این لوت باکس ها را ارتقای لول و کامل کردن فعالیت ها و انجام مراحل در بازی به دست می آورید که شامل موارد مختلفی از اجزای موتور تا آیتم های شخصی سازی مختلف هستند. تنوع محیط ها و مراحل بازی نیز بسیار مناسب است و طبق معمول این سری شاهد مناطق باحالی برای طی کردن مرحله در آنجا هستیم و یک بازی دو و نیم بعدی چشم نواز و خیلی جذاب را شاهد هستیم که این موضوع کاملا در تصاویر بازی هم مشخص است.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

اگر با این سری نآاشنا هستید و برای نخستین بار به سراغ این بازی می روید باید بگویم حداقل چند ساعتی صبر داشته باشید و خیلی زود تا دیدید سخت است بازی را رها نکنید زیرا لذت واقعی آن در اصل بعد از این که کمی به بازی عادت کردید خودش را نشان می دهد و کسانی که زود بازی را رها می کنند قطعا ضرر می کنند.

مثلا در بازی شما باید مراحلی را از برج ایفل گرفته تا هالیوود و قله اورست پشت سر بگذارید که هر کدام از این ها طراحی های جالبی دارند. باید به این نیز اشاره کرد که به مانند عناوین قبلی سری هنوز هم آن حس طنز بسیار جالب سازندگان در طراحی مراحل مختلف بازی به چشم می خورد و شاهد موارد جذابی در مراحل گوناگون بازی هستید که از یک طنز خاص بهره می برند. همچنین لازم به ذکر است که شما در بازی می توانید اسپانسر برای خود بگیرید که این باعث قرار گرفتن چالش های جدید در مراحل می شود و ارزش تکرار آنها را کلی بالا می برد و می توانید دوباره آنها را با قوانینی سخت تر و دشوارتر امتحان کنید و پشت سر بگذارید. از همان نسخه اول سری Trials، گیم پلی این عناوین سخت و چالش برانگیز بود و یاد گرفتن و حرفه ای شدن در آن ها تمرین و وقت گذاشتن زیادی را می طلبید و ابدا نمی توانستید بیهوده مراحل بازی را طی کنید و باید کاملا با فیزیک بازی و قوانین آن و موضوع حفظ تعادل و قدرت حرکت موتور آشنا می شدید و تازه در این حالت هم کلی مراحل سخت و دشوار وجود داشت که حتی حرفه ای ها هم نمی توانستند به راحتی آنها را طی کنند.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

شما می توانید موانع و مرحله خاص خود را طراحی کرده و آن را شخصی سازی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. همین طور قابلیت های شخصی سازی خیلی زیادی برای موتور سیکلت شما و لباس راننده تان در بازی نیز در اختیار شما قرار دارد.

این درجه سختی اکنون در بازی Trials Rising هم به سنت همیشگی وجود دارد و برای یاد گرفتن بازی باید صبور باشید و حسابی تمرین کنید و آن وقت است که اوج هیجان و لذت مراحل را حس خواهید کرد و شاید باور نکنید اما نفستان در برخی مراحل از شدت هیجان می گیرد و قلبتان تند تند می زند! اما این موضوع سختی بازی یک سمت دیگر هم دارد و آن این است که برای برخی بازیبازان کم حوصله تر که زیاد دنبال چالش نیستند و بیشتر یک آرکید دو و نیم بعدی ساده می خواهند، Trials Rising می تواند یک شروع ترسناک را رقم بزند و باعث شود که آنها خیلی زود و در همان اوایل بازی را رها کنند. البته خب نمی شود این موضوع را زیاد به عنوان یک ایراد برای بازی محسوب کرد چون Trials Rising مخاطب خود را مشخص کرده است و از همان ابتدا به بازیباز نشان می دهد که کار خیلی راحت و آبکی را در پیش ندارند. اگر این موضوع عیب بود که پس بازی های میازاکی باید کلی اشکال و ایراد می داشتند! البته باید به این موضوع نیز اشاره کنم که درجه سختی در برخی مراحل بازی ممکن است این حس را به شما بدهد که مقداری ناعادلانه است ولی در نهایت می دانید که همه چیز به تمرکز و تبحر شما بستگی دارد و اگر بی اشتباه عمل کنید تمام مراحل بازی و تمام چالش ها قابل رد کردن هستند. اما به هر حال ممکن است گاهی اعصابتان به هم بریزد و از سختی بازی گلایه داشته باشید.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

Trials Rising از آن بازی هایی است که کاملا می تواند برای شما تبدیل به یک اعتیاد شود و از آن بازی هایی است که با خود می گویید “فقط یه دست دیگه بزنم” یا “فقط همین رکورد رو بزنم” و “همین یه مرحله رو رد کنم”. Trials Rising عنوانی است که کاملا ارزش آن که به سراغش بروید و آن را تجربه کنید داراست و می تواند ساعت های بسیار هیجان انگیز و جذابی را برای شما رقم بزند.

Trials Rising از نظر صداگذاری و موسیقی نیز یک عنوان کاملا استاندارد و خوش ساخت است و بازیباز را کاملا راضی نگه می دارد. در این نوع بازی ها موسیقی به نوعی در درجه دوم اهمیت بعد از گیم پلی قرار دارد و دوست دارید زمانی که مشغول رد کردن مراحل چالش برانگیز بازی هستید موسیقی های مناسبی پخش شود که هم هیجان شما را حفظ کند و هم روی مغز و اعصابتان نرود و شما را به هم نریزد. خوشبختانه قطعات موسیقی خوب و زیبایی را در بازی شاهد هستیم و سازندگان کاملا توانسته اند بر اساس نوع گیم پلی بازی و مراحل آن، موسیقی های مناسب و جذابی را در بازی قرار دهند.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

از موارد جدیدی که در این نسخه به بازی اضافه شده تا شاهد تغییراتی نسبت به قبل باشیم، یک مد به نام Tandem Bike است که به طور جالبی در آن دو بازیباز باید یک موتور سیکلت را کنترل کنند که هیجان بسیار بالایی دارد و هر کدام مسئول کنترل یک بخش از موتور مثل تعادل یا قدرت حرکت هستند که همکاری بالایی را می طلبد و یک مد بسیار جذاب و هوشمندانه به حساب می آید.

در مجموع بایستی گفت Trials Rising یک بازی جذاب، خاص و با کیفیت از دریای عناوین رنگارنگ و متنوع یوبیسافت است که می تواند برای هر بازیبازی با هر سلیقه ای جذابیت های خودش را داشته باشد حتی برای کسانی که علاقه به ریسینگ ندارند، چرا که این بازی در اصل یک ریسینگ هم نیست و باید بگویم در واقع شاهد یک بازی مبتنی بر فیزیک برای گذشتن از موانع هستیم که همزمان از هوش و ذکاوت و سرعت عمل و دقت شما استفاده می کند و هیجان خاصی را به رگهایتان تزریق می نماید. ارزش Trials Rising از این جهت بیشتر هم هست که تقریبا هچ عنوان مشابهی ندارد و اگر هم باشند اصلا کیفیتشان با این بازی قابل مقایسه نیست. اگر با این سری نآاشنا هستید و برای نخستین بار به سراغ این بازی می روید باید بگویم حداقل چند ساعتی صبر داشته باشید و خیلی زود تا دیدید سخت است بازی را رها نکنید زیرا لذت واقعی آن در اصل بعد از این که کمی به بازی عادت کردید خودش را نشان می دهد و کسانی که زود بازی را رها می کنند قطعا ضرر می کنند.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

!Trials Rising is Cool

من نسخه اول این سری را بعد از چند دقیقه رها کردم و بی خیالش شدم، ولی اکنون در Trials Rising برای این که می خواستم نقد و بررسی بازی را بنویسم چندین ساعت پای آن گذاشتم و تازه فهمیدم که این بازی چه فرمولی دارد و چقدر می تواند لذتبخش باشد و هیجان انگیز و حتی نفس گیر به طوری که گاهی قلبتان تند تند می زند که نکند در آخر کار ناگهان کنترل موتور و تعادل آن ار دستتان در برود! در واقع با این که هنوز کاملا مبتدی هستم و خیلی راه دارم تا بازی را کاملا یاد بگیرم ولی دیگر با قلق آن و قوانینش آشنا شده ام و لذت آن را کاملا حس می کنم. Trials Rising از آن بازی هایی است که کاملا می تواند برای شما تبدیل به یک اعتیاد شود و از آن بازی هایی است که با خود می گویید “فقط یه دست دیگه بزنم” یا “فقط همین رکورد رو بزنم” و “همین یه مرحله رو رد کنم”. Trials Rising عنوانی است که کاملا ارزش آن که به سراغش بروید و آن را تجربه کنید داراست و می تواند ساعت های بسیار هیجان انگیز و جذابی را برای شما رقم بزند.

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • R6.Forever گفت:

    نقدتون عالی بود .بالاخره یه نسخه خوب از Trials اومد که ارزش خرید داره و حداقل توی زمان حال اتفاق میافته نه مثل اون Fusion که اصلا نمیچسبید .راستی یکی از عکسا برای Trials fusion هست اصلاح کنید.

  • majidam گفت:

    از نسخه ی قبلش بسیار خوشم اومد عالی عالی بود حالا منتظر این نسخه هستم که امروز اومده اما هنوز تجربش نکردم چون دیتاشو هیچ سایت داخلی هنوز نگذاشته برای pc

  • وای چقدر هیجان انگیز به نظر میرسه! یکش رو با همه دی ال سی هاش فقط حال میداد با دوستات ۴ نفره بازی کنی و همه هیجانی رو که از یه بازی local co op میخواستی بت میداد (من که رو xbox 360 پلیش دادم). فوق العادست به همه پیشنهادش میدم.
    فقط موندم چرا یوبیسافت اینقدر رو این بازی مانور داد (ماجرای موتورسوار و … که خودتون بهتر از من میدونین :/ )
    ولی در مجموع بیش ترین لذتی که از بازی‌ local co op بردم , از دو تا بازی بودن:
    monaco whats yours is mine
    castle crashers
    یعنی هیچ بازی ای تا الان به پای این دوتا نرسیده و فکر نکنم هنوز هنوزا بازی ای در سطح این دوتا بیاد!

دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا
دنیایی از چالش و هیجان | نقد و بررسی بازی Trials Rising - گیمفا