برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد

truth seeker
۱۷:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

طبق قول داده شده، شرکت بتسدا امروز جزییات کامل برنامه‌ی خود برای بازی Fallout 76 و به‌روزرسان‌های بزرگی که در سال ۲۰۱۹ میلادی برای این بازی عرضه خواهند شد را منتشر کرده است.

بدون شک، بازی Fallout 76 یکی از عناوینی بود که با وجود سطح بالای انتظارات هواداران، در وضعیت نامناسبی عرضه شد و به همین دلیل، شرکت بتسدا (Bethesda) از زمان انتشار بازی، به‌روزرسان‌های متعددی را با هدف رفع مشکلات این عنوان منتشر کرده است. با توجه به این‌که تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی پیش از این هیچ تجربه‌ای در زمینه‌ی ساخت و پشتیبانی از یک عنوان تمام آنلاین با تمرکز برروی سرویس‌های لایو را نداشت، بسیاری از کاربران نسبت به توانایی این استودیو در پشتیبانی از این بازی در دراز مدت نامطمئن بودند. این نگرانی‌ها در کنار شروع بسیار ضعیف بازی، بسیاری از کاربران را به این نتیجه رساند که بهتر است این عنوان را برای همیشه کنار بگذارند.

با این حال، به نظر می‌رسد شرکت بتسدا قصد دارد با جدیت هرچه تمام‌تر از این بازی پشتیبانی کند. همان‌طور که وعده داده شده بود، این شرکت جزییات کامل برنامه‌ی خود برای پشتیبانی از بازی Fallout 76 در سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرده است. علاوه بر جزییات برنامه‌ی راه، این شرکت اطلاعات تازه‌ای از اولین بسته‌ی الحاقی بازی یعنی Wild Appalachia را با هواداران در میان گذاشته است. براساس اطلاعات منتشر شده، این بسته‌ی الحاقی شامل ماموریت‌های جدید، چندین ویژگی تازه و همچنین یک حالت بقا با تمرکز برروی بخش PVP می‌شود.

در تابستان پیش رو، یک به‌روزرسان با نام Nuclear Winter منتشر خواهد شد که با تغییر کامل قوانین دنیای بازی، راهی متفاوت برای تجربه‌ی این عنوان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. شرکت بتسدا وعده داده است که در این به‌روزرسان، سیستم جدید Prestige را در اختیار کاربران قرار دهد تا کسانی که به حداکثر سطح ممکن در بازی رسیده‌اند نیز همچنان بتوانند از تجربه‌ی این عنوان لذت ببرند. به گفته‌ی شرکت بتسدا، به‌روزرسان Wastelanders که در پاییز سال آینده منتشر می‌شود، جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین به‌روزرسان بازی است که قابلیت تصمیم‌گیری را به داستان اضافه خواهد کرد.

شرکت بتسدا در کنار انتشار این اطلاعات، به این موضوع که بازی با مشکلات قابل توجهی منتشر شده، اعتراف و از هواداران بابت این موضوع عذرخواهی کرده است. شرکت بتسدا از هواداران بایت حمایت‌هایشان قدردانی و بیان کرده است که کاربران به صورت میانگین، روزانه ۴ ساعت را صرف تجربه‌ی این بازی آنلاین و جهان‌باز کرده‌اند.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان به قلم محمد مهدی حسین زاده را از طریق این نشانی مطالعه کنید. تماشای هایلایت اختصاصی وب‌سایت گیمفا و یا تحلیل فنی بازی می‌تواند شما را در خرید این بازی یاری کند. دیگر اخبار مربوط به این عنوان را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

اطلاعات کامل منتشر شده توسط شرکت بتسدا را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

بسته‌ی الحاقی Wild Appalachia (زمان انتشار: بهار سال ۲۰۱۹ میلادی)

یک هیولای افسانه‌ای و یک نسل فراموش شده پا به سرزمین Wasteland خواهند گذاشت. به Wild Appalachia خوش آمدید. تعدادی ماموریت جدید، ویژگی‌های تازه، رویدادها، سیستم جدید ساخت و ساز و بسیاری موارد دیگر در طول چند هفته و به مرور در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

این بسته‌ی الحاقی شامل موارد زیر می‌شود:

  • ماموریت‌های Shear Terror: در جریان چندین ماموریت، اسرار رمز‌نگاری شده‌ی Appalachia را کشف کرده و تفاوت بین هیولا و افسانه را متوجه شوید.
  • ماموریت‌های Ever Upwards: برای کشف داستان Legendary Pioneer Scouts، به عمیق‌ترین قسمت‌های یک جنگل خطرناک سفر خواهید کرد. با دریافت Merit Badgeهای متعدد سطح خود را افزایش داده و در نهایت یک کوله‌پشتی ویژه با قابلیت شخص‌سازی را دریافت کنید.
  • ویژگی‌های جدید Legendary Vendor و Scrapping: با کشف کردن مکان یک فروشنده‌ی افسانه‌ای، آیتم‌های اضافی سطح Legendary خود را بازیافت و در مقابل آیتم‌های Legendary جدید دریافت کنید. با بازیافت آیتم‌های Legendary که ستاره‌های بیشتری دارند، شانس خود برای دریافت سلاح و زره رویاییتان را افزایش دهید.
  • ویژگی تغییر ظاهر پایگاه، فروشگاه دست‌ساز و یک دوربین جدید: از آیتم‌ها موجود برای تغییر ظاهر و زیبا کردن پایگاه خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید آیتم‌ها و پرچم‌های مورد علاقه‌ی خود را ساخته و به فروش برسانید. کافی است که قیمت مورد نظر خود را برروی آیتم قرار داده و به راه خود ادامه دهید. فروشگاه شخصی شما بقیه‌ی کار را انجام خواهد داد. مطمئن شوید که تمامی خاطرات خوب خود در سرزمین Appalachia را به کمک دوربین جدید بازی ثبت می‌کنید.
  • سیستم جدید تقطیر: به یک ماموریت خطرناک رفته، دانش مروبط به دستگاه ممنوعه‌ی Nukeshine را کشف کرده و آن را با خود به پایگاه برگردانید. یک سیستم تقطیر جدید و تعداد زیادی دستورالعمل ساخت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
  • رویداد فصلی Fasnacht Parade: با فراری دادن Old Man Winter به رسیدن هر چه سریع‌تر بهار کمک کنید. به جمع حاضران در این جشن‌واره‌ی محدود ملحق شده و تلاش کنید جوایز ویژه‌ی آن را دریافت کنید.
  • حالت بقا: این حالت جدید یک تجربه‌ی عمیق‌تر از بخش PVP را به شما ارائه می‌دهد. در این حالت میزان محدودیت‌ها کاهش یافته، جوایز بیشتر شده و چالش‌های جدیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسان Nuclear Winter (زمان انتشار: تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی)

در تابستان شاهد انتشار تعدادی به‌روزرسان بزرگ برای بازی Fallout 76 هستیم که یکی از آن‌ها Nuclear Winter خواهد بود. این به‌روزرسان با تغییر دادن قوانین بازی، یک روش کاملا جدید برای تجربه‌ی چالش‌های Wasteland را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • یک حالت کاملا جدید با نام Nuclear Winter: قوانین سرزمین Wasteland کاملا تغییر کرده و این موضوع راهی کاملا جدید برای تجربه‌ی بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • یک Vault Raid جدید (Vaultهای ۹۶ و ۹۴ باز خواهند شد): کاربران حرفه‌ای و سرسخت می‌توانند مهارت‌های خود را در یک Raid گروهی و سطح بالا به آزمایش بگذارند.
  • ویژگی جدید Legendary Player: یک سیستم رتبه‌بندی جدید که به بازی‌بازانی که به سطح ۵۰ رسیده‌اند، اجازه می‌دهد مجددا سطح خود را به Legendary افزایش داده و توانایی‌های شخصیت خود را تغییر دهند.

به‌روزرسان Wastelander (زمان انتشار: پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی)

در این به‌روزرسان سفری را آغاز خواهید کرد که تجربه‌ای واقعی از سیستم انتخاب و نتیجه‌ی این تصمیم‌ها را به شما ارائه خواهد کرد. این به‌روزرسان بدون شک بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین به‌روزرسان بازی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برنامه‌ی شرکت بتسدا برای بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا