شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا

شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد

حسن شکیبایی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا

در جریان رویداد E3 2018 بود که شرکت مایکروسافت از بازی Halo Infinite رونمایی کرد و قرار است که در نسل بعدی کنسول‌ها شاهد انتشار آن برای کنسول ایکس‌باکس اسکارلت باشیم. حال به تازگی گزارشی از سوی وب‌سایت Thurott منتشر شده است که نشان می‌دهد که این بازی تفاوت‌هایی با نسخه‌های پیشین این سری خواهد داشت.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Thurott، بازی Halo Infinite از المان‌هایی نقش آفرینی برخوردار است و به بازی‌بازان اجازه می‌دهد که تصمیماتی در بخش‌های مختلف بازی بگیرند؛ تصمیماتی که برروی داستان بازی تاثیرگذار خواهند بود.

در صورت به حقیقت پیوستن این شایعه، Halo Infinite به یک بازی نقش آفرینی در جهان Halo تبدیل خواهد شد که می‌تواند یک تصمیم خوب و یا بد باشد. در هر صورت باید تا زمان انتشار جزئیات بیشتر از سوی ۳۴۳ Industries منتظر ماند و دید که آیا ایده‌های این استودیو با استقبال طرفداران رو به رو می‌شوند یا خیر.

لازم به ذکر است که باید تا زمان انتشار بیانیه‌ای رسمی، این خبر را تنها به عنوان یک شایعه در نظر گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا
شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hamidreza گفت:

    این بازی مواد به نوع خودش :drool: مواد سایکو بازا :moon: من ۵ اشو بازی کردم عالی بود خیلی منتظر این یکیم

  • نیروی کافی و چند صد نفره که دارن
    بودجه هم به عنوان توسعه دهنده مهم ترین بازی XBOX دارن
    زمان هم که طولانی ترین روند ساخت رو دارن طی میکنن
    قطع به یقین عنوان موفقی خواهد شد که اگر نشد وای به حال ۳۴۳

    • Cole Train گفت:

      ممدرضا مشخصه مسیر درستی رو انتخاب کردن و عنوان خفنی رو میخوان تحویل بدن

    • من که به نظرم میترکونه با اینکه من بیشتر عناوین سونی رو بازی کردم تا مایکرو ولی محمدرضا به نظرم با اضافه کردن المان های RPG دو حالت داره یا بازی موفق میشه یا شکست میخوره
      حد وسطی وجود نداره و از نظر من به شخصه بازی قراره بترکونه !
      ——————
      اسپم :
      محمدرضا RE2 رو بازی کردی ؟
      نمیخوام خیلی کشش بدم و خیلی خلاصه بگم که RE2 رسما برام بهترین RE کل تاریخ این چند ساله ی کپ کام شد و حتی بالاتر از بازی RE 4 !
      دلایل خیلی زیادی وجود داره برای این ادعام یکیش وجود ترس همیشگی سری و دومین دلیل و بزرگترین دلیل من وجود تایرنت که در کنار نمسیس یکی از بهترین باس های کل RE محسوب میشه
      لحظه ی ورود تایرنت یا همون MR.X به قدری فوق العادس (اگه اسپویل هارو نخونده باشید مثل من دنبال نقد وبررسی نرفته باشید قطعا از ورود تایرنت مخوف شوکه میشید )که به تنهایی یکی از دلایل فوق العاده بودن بازی محسوب میشه
      معما ها ، اکشن بازی ، فضا سازی ، موسیقی (چرا موسیقی نسخه ی اصلی قرار نگرفته نمیدونم ولی موسیقی های جدید هم عالیه) صحنه های سینمایی فوق العاده ، شخصیت پردازی بی نقص!
      باید بگم کپ کام با ریمیک کردن این بازی گل کاشت و رسما بهترین نسخه ی REرو به وجود اورده
      جالبه من بعد از دیدن تایرنت (که به خاطر وجود ویروس T وطراحی دوباره ی این غول کاملا میشه به شباهتش با نسخه ی پیشرفتش یعنی نمسیس پی برد ) قشنگ تو فکر RE3 بودم که یا خدا کپ کام اگه همین الان هم به جای تایرنت ، نمسیس رو قرار داده بود رسما قالب تهی میکردم! ابهت و عظمتی که تایرنت داره دست کمی از نمسیس نداره طراحی بی نقص اون و چهره ی سرد و در عین حال صدای قدم هاش در حالی که میدونی حتی ۱ تیر هم بهش اثری نداره فوق العادس!
      اما از اینا که بگذریم به نظرم تنوع دشمنان هم نسبت به نسخه ی اصلی و حتی REهای قبلی هم فوق العادس ! هر دشمن خفنی که بوده تو بازی هست !
      یسری ایستراگ هم داخل بازی هست
      مثل عکس ربکا چمبرز در کشوی میز البرت وسکر (برای گرفتنش باید حلقه فیلم پیدا کنید و یکم دردسر داره )
      عبارت ساندویچ جیل بر روی تخته وایت برد که باید زوم کنید
      و باحال ترینش عبارت WELL COME LEON که در این نسخه بالاخره اصلاح شده WELCOME LEON هست منتها اگه دقت کنید یه L روی میز افتاده که به صورت خیلی سوکسی وار قایمش کردن 🙂
      اما ارزش تکرار بازی هم یکی از دلایل فوق العاده بودن RE 2 هست من پنجمین باره دارم بازی میکنم یعنی بعد از تموم کردن سناریو ۱ و ۲ هر دو شخصیت کلر و لیان ولی باز حس خستگی اصلا بهم دست نداده!
      خلاصه اینکه خواستم باهم در رابطه با RE اگه تجربش کردی صحبت کنیم چون برای خودم در این نسل بین RDR2 و GOW و هزارن بازی شاهکار دیگه این RE2 خاص ترین بازی کل نسله وبالاخره بعد از این همه سال من تونستم به اون سال هایی که RE4 بازی میکردم و کیف میکردم برگردم وکلی بترسم و چه حالی میداد این ترس از RE2

      • عالی توصیفش کردی :yes: :yes:
        ۲ بار بیشتر نرسیدم تمومش کنم وگرنه ارزش تکرارش بالاست یه مقدار گرفتارم این چند ماهه خیلی با دل سیر نتونستم بشینم پای بازی ولی ایول۲ رو اتفاقا فقط شب ها میزدم توی کارش به عشق فرار از mr x
        قشنگ یه پا نمسیس بود البته هنوز نمسیس به واسطه اون چهره منحصر به فرد و تعقیب و گریز های سرعتیش بیشتر توی دلم جا داره و صدای پای mr x و کلا صداگذاری ایول۲ فوق العاده بود
        یه جاهایی حضورش کم رنگ میشه ولی به بازی ضربه نمیزنه
        بازی هم نسبت به ایول۴ کوتاه تر هست به نرم با اینکه چون ریمیک بود میشد طولانی تر هم در بیارنش
        بهترین ریمیک نسل که سرشاخشه ولی من هنوز انتخابم برای بهترین نسخه همون نسخه سومه
        شک نکن ایول۳ ریمیک بشه راحت ایول۲ رو جا میذاره

        • کاملا قبول دارم این صحبت رو ” شک نکن ایول۳ ریمیک بشه راحت ایول۲ رو جا میذاره”
          من خودم یه جاهایی از بازی فقط به فکر این بودم که اگه ۳ ریمیک بشه چی میشه!
          وقتی نسخه ی دوم تونست برای من تا اینجا بهترین تجربه RE باشه چرا اویل ۳ با اون باس فوق العاده جذاب و طراحی خارق العاده ی نمسیس نتونه !
          بی صبرانه منتظر ریمیک نسخه ی ۳ هستم و فقط این چند روز تصورم اینه که نمسیس نسل هشتمی چه ابهتی میتونه داشته باشه و عجب طراحی خفنی میتونن روش بیارن
          MR .X رو با نسخه ی اصلی مقایسه کن ..
          طراحی این MR.X جدید خارق العادس
          حالا فرض کنیم جای MR.X نمسیس که نسخه ی پیشرفته ی تایرنت و چهره ی اعجاب انگیزش هست و بر خلاف MR.X که فقط از صدای قدم هاش بهره میبره از یه قابلیت صدا ی مخفوف یعنی تکرار کلمه ی STARS هم بهره میبره و این میتونه به ترس سوار بر بازی خیلی کمک کنه …
          به نظرم زیاد کار سختی در پیش ندارن تا همینجا که یکی از محیط های اصلی RE3 رو یعنی POLICE STATION رو باز سازی کردن بقیشم کار سختی نیست و خیلی راحت میتونن توی همین نسل RE3 رو بدن …
          :rose:

  • PERSIAN NAZI گفت:

    Halo یکی از کلیدیترین عناوین مایکروسافته و امیدوارم که اشتباهات گذشته رو انجام ندن و درس عبرتی گرفته باشن از گذشته
    هرچند که اگه اسپنسر زودتر از اینها وارد مایکروسافت شده بود و پست مهمتری داشت هرگز چنین اتفاقات نا خوشایندی رخ نمیداد

  • cv1989 گفت:

    یه بیماری در صنعت گیم همه گیر شده وقتی سازنده کم میارن سریع المان های rpg به بازی اضافه میکنن 😐
    عملا همه بازی ها تبدیل به نقش افرینی شدن 😐
    تنوع سبک ها نابود شده
    ۱۴سال پیش God of War Fahrenheit Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory killer7 Shadow of the Colossus Resident Evil 4 Need for Speed: Most Wanted
    شاهکار های زیادی دیگه تو یک سال منتشر شدن که هر کدوم زمین تا اسمون از نظر داستان و گیم پلی و دنیا و طراحی مرحله نقشه با هم متفاوت ان
    اما امروز :reallypissed:

    • Mohammadreza7 گفت:

      cv1989@
      هیلو واقعا به یه تغییر اساسی احتیاج داشت تا به کد و بتل جدید تبدیل نشه
      .
      مگه شوتر اول شخصو چقد میشه تغییر داد؟!
      .
      بهترین راه همین اضافه کردن المان های نقش آفرینیه…
      .
      امیدوارم تیم سازنده بتونه این چالش سختو با موفقیت پشت سر بذاره :yes:

    • TzzzT23 گفت:

      با این حرفت که بیشتر بازیا دارن از یه سبک الهام میگیرن موافقم و اشتباه هست، کاری که ubisoft با ac کرد، با اینکه بازی موفقی بود ولی دیگه ac نبود.
      ولی با اینکه این تغییر به معنی بد و افتضاح شدن یه بازی میشه موافق نیستم، تغییر اتفاقا خوبه مثل تغییری که gow کرد، نمیشه قضاوت کرد تا بازی نیاد بیرون.

  • AidenRa گفت:

    بهترین سبک بازی نقش آفرینی که بیشتر بازی ها هم در آینده به این سبک میرن :smirk: :smirk:

  • gidora18 گفت:

    لطفا اطلاع رسانی کنیدhttps://www.change.org/p/let-iranian-gamers-play-apex-legends-apexforiran

  • mbox گفت:

    سلطان بی رقیب شوتر اول شخص

    • 2B گفت:

      هیلو با متای ۸۵ از نظر جماعت فن بوی میشه بی رقیب! …
      در حال حاضر اخرین نسخه شوتر اول شخص بایوشاک ۹۶ هس با اون یوزر اسکور! اخرین نسخه حضرت ختمی مرتبت ۸۵! اونم با داستان ناقص و ابکی ..! چطور میشه سلطان بی رقیب خطاب کرد این عنوان رو فن بوی جان؟!
      سلطان بی رقیب متروید پرایم رو مقابل خودش داره ،ولفنشتاین و دووم رو مقابل خودش داره half life رو داره…رو چه حساب سلطان؟ مثا این میمونه بگیم gt با پیشینه درخشان و افت فاحش از لحاظ محتوا سلطان بی رقیب هس در حالی که این فورزا هس که حرف اول رو در حال حاضر میزنه

  • pc and ps4 گفت:

    خیلی امید دارن بهش اگر داستان فوق العاده ای داشته باشه رسما ترکونده

  • نسخه چهار و پنج که واقعا یکنواخت و کسل کننده بودند و به هیچ وجه در حد halo reach بزرگ نبودند این نسخه باید بار سنگین انتظارات هواداران رو به دوش بکشه

    • Cole Train گفت:

      Garrus
      نسخه ی چهار بهترین استوری سری رو داشت ما فن دواتیشه ی هیلوییم تمام رمانها و انیمیشنا ووو رو دنبال میکنم.ولی پنج خوب نبود موافقم

      • منم تعجب کردم این دوستمون گفت نسخه چهارم کسل کننده بود
        قطعا کسی که هیلو۴ بازی کرده باشه امکان نداره دربارش بگه کسل کننده

        • دوست عزیز بدی یک عنوان شاهکار اینه که نسخه های بعد سری زیر سایه سنگین موفقیت نسخه های اولی قرار میگیرن و مدام با نسخه های موفق اولیه مقایسه میشن. این نظر شما هست و من حقی ندارم بخوام به شما یا جناب @Cole train چیزی رو تحمیل کنم اما تمامی فن های هاردکر و و کلا تجربه شخصی خودم این نکته رو تایید میکنن که نسخه پنج تا حدود زیادی ضعیف بود و نسخه چهار هم بهتره بگم یکنواخت بود به خصوص وقتی زیر سایه قیاس با نسخه های برتر سری همچون نسخه دوم و سوم و halo reach قرار میگیره. شاید بهتر بود بگم نسخه چهار زیر عناوین فوق یکنواخت به نظر می رسید اما نسخه پنج قطعا یک درجا حساب میشد

          • من از نسخه پنجم که قطعا هیلو ضعیفی هست حرفی نزدم
            شما گفتین هیلو۴ کسل کننده هست خب بدون دلیل که نمیشه حرفی زد؟میشه؟
            بر چه اساس؟
            رسما داستانش از بهترین ها بود
            گیم پلی هم همین طور
            اون هاردکور هایی هم که میگین نظر شما رو تایید میکنن من تا به حال ندیدم از هیلو۴ با لقب “کسل کننده و یکنواخت” یاد کنن
            به هر حال تجربه من از سری هیلو میگه که هیلو۴ قطعا کسل کننده نیست بر خلاف هیلو۵

            • این بحث که سری هیلو دچار افول شدید شده بر هیچ کس حتی افراطی ترین فن ها هم پوشیده نیست این که هیچ اما نسخه چهار به خصوص در بحث داستان و گیم پلی قطعا از halo reach در سطح پایین تری هست و فقط در بحث روایت داستان به نحوه شایسته نام بزرگ هیلو رو یدک می کشه و البته جلوه های بصری. Halo 4 در ابتدا عالی شروع میشه اما مثل یک بوکسورها ناشی انگار شروع طوفانی سبب میشه اواخر راند به نفس نفس بیفته و برگ برنده ای نداره نتیجه این میشه که بازی شیب کسالت میگیره. من نسخه چهار رو یکبار یا فاصله زمانی تمام کردن در صورتی که نسخه دوم و سوم رو جمعا هفت بار و halo reachرو سه بار تمام کردم

              • Cole Train گفت:

                Garrus
                قطعا هیلو چهار رو خیلی کوتاه تجربه کردی.استوری و گیم پلی و کارگردانی بخش کمپین در بالاترین سطح بود.اگه از نظر متا منظورته متای بازی تا ۸۰ تا نقد ۹۱ بود یهو یه ۲ بهش دادن دو تا ۵ متاش شد ۸۷٫تمام هارکور هیلوبازا انتقادشون از هیلو ۴ بخش مولتیه بازی بود نه کمپین.همون سکانسی که دایدکت میاد تو بازی به اندازه ی هیلوهای قبلی ارزشمند بود.
                واقعا کسی که مس افکت باز باشه و مثه خود من فن Garrus باشه عجیبه که بگه هیلو ۴ یکنواخت بوده.

                • داداش من نسخه های مس افکن رو هر کدام رو ده بار بازی کردم و اگه روزی درباره بازی بنویسم قطعا مس افکت اولین چیزی خواهد بود که قلمم براش روی کاغذ میرقصه اما واقعا با هیلو چهار نتونستم جوری که باید شاید ارتباط برقرار کنم شاید به دلیل انتظارات بالای من بعد از نسخه های طلایی سری بود نسخه چهار خیلی سعی میکرد کرتانا رو در غالب یک معشوقه چیف به بازی کن تحمیل کنه و به سبک بایوشاک بین خشونت و عواطف بالانس برقرار کنه که موفق نبود چون شاسی هیلو برای نصب چنین المان هایی ساخته نشده ما هیلو بازی میکنیم که بازی حول محور یک قهرمان بچرخه نه یک هوش مصنوعی مونث و ارتباطش با چیف بزرگ اما متا پشیزی برام مهم نیست اگه متا بحث بود درباره خیلی چیزی باید منفی میگفتم یا خیلی بازی ها رو باید بازی نمی‌کردم من حتی اندرومدا رو که ضعیف ظاهر شد امروز باز چهارم تموم کردم ما قشری هستیم باآتاری دستی شروع کردیم هستیم بازی رو میخرم بازی کنیم نه متا رو ببینیم بعد

      • نحوه روایت داستان در نسخه چهار خوب بود به خصوص توضیحات چیف اما نسخه سوم به نظر من داستانش بهترین بود با ترسی که جهان رو تهدید میکرد و شروعش دقیقا بعد از نسخه دوم به خوبی مسئولیت سنگین ناجی رو روی دوش پلیر قرار میداد

        • Cole Train گفت:

          نسخه ی سوم که همش جنگ بود تمرکزش بیشتر روی نبردهای عظیم بود بخصوص که بروت ها هم مانور زیادی روشون بود.اگه استوری خفن باشه که هیلو دو استوریش خفنه نه دو.چیزی که گریو مایند رو نشون دادن و تیوری که پریکرسرها تبدیل به فلاد شدن رو بر سر بحث ها انداخت.اوج روایت داستان هیلو نسخه ی ۴ بود که واسه اولین بار ما یه فوررانر دیدیم و همینطور خیلی چیزای دیگه

          • به نظر من اگه کسی بخواد نسخه چهار رو بالاتر از نسخه دو reach و حتی نسخه سوم قرار بده بزرگترین ظلم رو در حد سری کردم مگر از نکات خاصی در نسخه چهار استقبال کرده باشه

            • Cole Train گفت:

              Garrus
              من نمیگم نسخه ی ۴ برتره میگم پلات داستانی رو که دنبال میکنه وحشتناک خفنه و واقعا جای حرف و حدیثی رو بجا نمیزاره.من خودم عاشق ریچ هستم و داستان نوبل سیکس ولی داستان فرعی بود و هیلویی که چیف توش نباشه کلا یه لول پایینتره.بهت توصیه میکنم حتما هیلو وارز ۲ رو بازی کنی اگه اینکارو نکردی استوریش وحشتناکه و یه داستان موازی با استوریه اصلیه.راجع به اندرومدا هم منم هم سو هستم باشما داداش باتمام ضعف هاش منم عاشقشم و سه بار زیرو روش کردم.ولی سه گانه ی اصلی وحشتناک بودن وای وای نسخه ی دوم رو امشب دوباره استارت بزنم

شایعه: Halo Infinite از المان‌های نقش آفرینی بهره می‌برد و گزینه‌های مختلفی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد - گیمفا