جزییات کامل بهروزرسان روز اول بازی Anthem منتشر شد
بازی Anthem، جدیدترین ساختهی استودیوی بایوور (BioWare)، چند روز پیش از طریق سرویس Origin Access Premier در دسترس کاربران رایانههای شخصی قرار گرفته است. متاسفانه حتی با وجود انتشار نسخهی بتای بازی، هنوز شاهد مشکلات زیادی در این بازی هستیم. در کنار برخی از باگهای بازی که مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است، شاهد اعتراضات کاربران نسبت به مشکلات موجود در بسیاری از بخشها مانند مدت زمان بارگذاری و اتصال به سرورها بودهایم. به نظر میرسد استودیوی بایوور قصد دارد با انتشار یک بهروزرسان در روز انتشار بازی، این مشکلات را تا حد امکان رفع کند.
تهیه کنندهی ارشد بازی، آقای مایک گمبل (Micheal Gamble) پیش از این به بهروزرسان روز اول اشاره کرده بود و حالا جزییات کامل این بهروزرسان منتشر شده است. در این بهروزرسان شاهد تمرکز تیم سازنده برروی مشکلات مهمی مانند زمان بارگذاری طولانی و مشکلات مربوط به اتصال به سرورها هستیم. این بهروزرسان سیستم سپر در بازی را نیز بهبود بخشیده و به کلاس Colossus اجازه میدهد همزمان با زنده کردن همتیمیهای خود، از سپر برای محافظت از خود استفاده کند.
به نظر میرسد تیم سازنده متوجه وجود جوایز کلاس MasterWork و Legendary در محیط ابتدایی بازی شده است و آنها را در این بهروزرسان حذف خواهد کرد. پیش از این شما میتوانستید در حالت Free Play و در درجه سختی Grandmaster 3، با باز کردن جعبهها در محیط بازی پاداشهایی با بالاترین سطح ممکن را دریافت کنید. با این حال، با انتشار بهروزرسان روز اول بازی دیگر چنین چیزی ممکن نخواهد بود. مدیر روابط عمومی استودیوی بایوور با انتشار پیامی در حساب توییتر خود بیان کرده است که « احتمال دریافت جوایز با کیفیت بالا در حالت Free Play در تمامی درجه سختیها کاهش یافته است».
بازی Anthem سه روز دیگر یعنی در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال جاری (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی)، در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. پیشنمایش بازی و مصاحبهی انجام شده با تیم سازنده میتواند راه حلی مناسب برای تحمل ۳ روز باقی مانده تا انتشار بازی باشد. جزییات کامل این بهروزرسان را میتوانید در ادامه مطالعه کنید.
ایرادات عمومی
- زمان بارگذاری بهبود یافته است.
- مشکل صفحهی بارگذاری بینهایت رفع شده است.
- مشکل ذخیره نشدن اطلاعات مربوط به چالشها رفع شده است.
- مشکلاتی که باعث میشد اتصال برخی از کاربران از سرور قطع شود، رفع شده است.
- تغییرات اعمال شده در قدرت سلاحها و آیتمها به واسطهی استفاده از Modifierها با اعداد نمایش داده خواهند شد.
- مشکل نمایش داده نشدن صحیح جزییات یک ماموریت در زمان پایان آن ماموریت رفع شده است.
- مشکلات مربوط به سیستم تشکیل تیم رفع شده است.
- مشکل گیر کردن بازیبازان در صفحهی نمایش اطلاعات نهایی ماموریت رفع شده است.
- مشکل عملکرد نادرست منوی بازی در زمان آزاد کردن زرههای جدید رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد در زمان ماموریت What Freelancer Do، پس از کشتن شخصیت Junkmaw و آزاد کردن زندانیها، بازی دچار مشکل شود، رفع شده است.
- از این پس، چالشها در سطح درست در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.
- مشکلات مربوط به دوربین در زمان اجرای میانپردهها رفع شده است.
- قراردادهای سطح Legendary به بخش تابلوی قراردادها در منطقهی Social Hub اضافه شده است.
- میزان زره برخی از دشمنان کاهش یافته است.
- پاداش کاربرانی که در زمان باز شدن جعبهها کشته شدهاند، به درستی داده خواهد شد.
- کیفیت بافتهای برخی از شخصیتهای بازی افزایش یافته است.
- باس نهایی قلعهها به جای دادن پاداش در انتهای ماموریت، در زمان کشته شدن به شما پاداش خواهد داد.
- مشکل رد شدن بازیبازان از زمین در سومین بخش Fortress of Dawn رفع شده است.
- در زمان تمام شدن بخش تمرینی بازی، ظاهر صحیح کاربر نمایش داده خواهد شد.
- اگر در حال انجام دادن یک ماموریت در قالب یک تیم اتصال شما از سرور قطع شود، در زمان اتصال مجدد دوباره به تیم ملحق خواهید شد.
- مشکلی که باعث میشد کاربران در منطقهی Launch Bay نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند رفع شده است.
- مشکل مربوط به ماموریت Bad Deal که باعث متوقف شدن روند پیشرفت میشد، رفع شده است.
- صفحهی ابتدایی نمایش داده شده در زمان آغاز ماموریت بهبود یافته است.
- مشکلاتی که باعث میشد رویدادها با کشتن دشمنان کامل نشود، رفع شده است.
- باز کردن جعبهها در رویداد Tomb of the Legionnaire باعث پیشرفت ماموریت همهی افراد حاضر خواهد شد.
- گلولهی تکتیراندازها از این پس از Storm Shield عبور نخواهد کرد.
- مشکلی که باعث میشد در زمان اضافه شدن به یک تیم در زمان اجرای میانپردهی مربوط به ماموریت Finding Old Friends اتصال شما از سرور قطع شود، رفع شده است.
- مشکلاتی که باعث میشد کاربران در برخی از محیطها گیر کنند، رفع شده است.
- مشکلاتی که باعث میشد برخی از آیتمها در زمان ساخته شدن به مواد اولیهی کمتری از آنچه در نظر گرفته شده نیاز داشته باشند، رفع شده است.
مشکلات مربوط به بخش قلعهها (Stronghold)
- مشکلی که باعث میشد در زمان شکست دادن باس آخر یک قلعه اتصال شما از سرور قطع شود، رفع شده است.
- مشکل گیر کردن کاربران در بخش تونلهای قلعهی Temple of Scar رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد اعضای تازه ملحق شده به تیم در قلعهی Tyrant Mine بیرون از قلعه گیر کنند، رفع شده است.
- مشکلات مربوط به نورپردازی بخش زیر آب قلعهی Tyrant Mine رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد بازیبازان در نقاط متفاوتی در بخش Tyrant Mine ظاهر شوند، رفع شده است.
مشکلات مربوط به سلاحها و آیتمها
- پس از آزاد کردن اولین زره در زمان تمام شدن بخش آموزشی، ساختن یک شخصیت جدید و رفتن به بخش Forge باعث بارگذاری بینهایت نخواهد شد.
- نحوهی محاسبهی آسیب از نوع یخ اصلاح شده است.
- از این پس، امکان بازیافت آیتمهای در حال استفاده وجود نخواهد شد.
- از این پس، امکان استفاده از آیتمها و سلاحهای مخصوص یک زره برروی یک زره دیگر وجود نخواهد داشت.
- مشکلی که باعث میشد توضیحات مربوط به آیتمهای کیفیت Masterwork نمایش داده نشوند، رفع شده است.
تغییرات مربوط به زرهها (Javelin)
- سرعت فعال شدن سپر کلاس Colossus پس از استفاده از یک توانایی و یا شلیک اسلحه، افزایش یافته است.
- زره Storm در زمان فعال بودن سپر نسبت به برخورد گلوله واکنش نشان خواهد داد.
- مشکلی که باعث میشد توانایی زره Storm بیشتر از میزان مشخص شده آسیب وارد کند، رفع شده است.
- زره Colossus از این پس میتواند در زمان زنده کردن همتیمیها از زره خود استفاده کند.
- محدودهی تحت تاثیر زره Interceptor افزایش یافته است. یک المان برای محاسبهی میزان آسیب این زره در هر ثانیه اضافه شده است.
بخش ساخت و ساز
- مشکلی که باعث میشد اطلاعات مربوط به مواد اولیهی خریداری شده از فروشگاه بازی به درستی نمایش داده نشود، رفع شده است.
بخش رابط کاربری
- مشکل مربوط به افزایش نیافتن میزان محبوبیت پس از اتمام یک مکالمه رفع شده است.
- مشکل مربوط به نمایش داده نشدن صحیح اطلاعات مربوط به هر کاربر در زمان استفاده از صفحه نمایش تقسیم شده، رفع شده است.
- مشکل مربوط به باقی ماندن زیرنویس برروی صفحه پس از پایان مکالمه رفع شده است.
- مشکل بازگشت تنظیمات به حالت اولیه پس از اجرای مجدد بازی برروی کنسول ایکسباکس وان رفع شده است.
- مشکل مربوط به اعمال نشدن تنظیمات مربوط به بخش Motion Blur اصلاح شده است.
- یک گزینهی جدید برای خاموش کردن HUD اعضای تیم به بخش تنظیمات اضافه شده است.
- اعداد نمایش داده شده مربوط به آسیب نوع الکتریسیته اصلاح شده است.
- لبهی انتهایی قطبنما برای نمایش مکان دشمنان ضربان خواهد داشت.
- در زمان حضور در Fort Tarsis، در صورت پر بودن ظرفیت انبار پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد.
- آیکونهای Primer و Detonator به تمامی آیتمهای زره Interceptor اضافه شده است.
- مشکلی که باعث میشد رابط کاربری توانایی شما را به نادرست آمادهی استفاده نشان دهد، رفع شده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
این همه مشکل و ایراد داشت؟؟ 😐
چرا یک بازی که این همه ایراد داره و حتی بعد از بتا هم گفتن مشکلات رو برطرف کردیم ، بازم وضع اینه؟؟ حداقل تاخیر میخورد ولی با ایراد نمیومد بازیش…
بایوور رو خیلی دوست دارم ، چون تیم با استعدادی داره و گیمرها با سری مس افکت و دراگن ایج حسابی باهاش خاطره دارن ، ولی ریسکه بزرگی کرده با ساخت anthem یک بازی که کاملا آنلاینه و احتمال شکستش هست ، به هر حال امیدوارم توقعات گیمرها رو برآورده کنه.
یادمه سازنده هاش اسپایدر من سونی رو مسخره کردن بخاطر یک تغییر و حذف . الان نه متاشون به اسپایدر من رسید . نه بهینه بودن بازیشون .