اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

یکی دو بار اولی که خودتان بازی های استاد میازاکی را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر از آن دفعاتی است که باید به راهنماهای این عناوین مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.  افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و خیلی از ما وقتی به راهنماهای خارجی مراجعه کرده ایم تازه دریافته ایم کلی از موارد بازی بوده که نمی دانسته ایم و شخصیت ها و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered

به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بازی های هیدتا میازاکی واقعا شگفت انگیز هستند هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

داستان ما و بونفایرها… داستان عشقی دشوار…

بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 تصمیم گرفتم تا با انجام یک نظر سنجی از شما عزیزان راهنمای بعدی را تعیین کنم و این اتفاق رخ داد و بازی بی نظیر Dark Souls Remastered توسط شما عزیزان برای راهنمای جامع بعدی تعیین گردید. انتخابی که برای من نیز بسیار عالی بود تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls دارم و آن را در نسل هشتم نیز بازی کرده ام در کنار ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که همان ظور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls Remastered برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل انتخاب شما در نظرسنجی نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم.  در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در روند راهنما به دی ال سی بازی که در نسخه ریمسترد قرار دارد نیز خواهیم پرداخت. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود و انتخاب خود شما بوده است نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با نخستین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

نقشه ای کلی از مناطق بازی و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر

  • باس فایت: GAPING DRAGON

باید بگویم این باس برخلاف ظاهر عظیم و مخوفش یکی از آسان ترین باس های این بازی و سری دارک سولز محسوب می شود. البته حالا خیلی هم آن را دست کم نگیرید! وقتی که الگوی حمله و حرکت این باس را متوجه شوبد دیگر کارتان خیلی راحت می شود. حتی چندین بار شده است که این باس را بدون خوردن حتی یک عدد ضربه شکست داده ام. اگر شخصیتتان جادوگر باشد که کارتان راحت تر هم هست ولی کلا برای تمام کلاس ها زیاد مشکل خاصی ندارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

ابتدا خیلی کوچولو مثل یه موجود گوگول میاد بیرون و فکر می کنید که خب یک تمساح یا مار کوچک است ولی بعد می فهمیم نوک دماغش بوده است!! البته این باس برخلاف ظاهر عظیم و مخوفش یکی از آسان ترین باس های این بازی و سری دارک سولز محسوب می شود. البته حالا خیلی هم آن را دست کم نگیرید! وقتی که الگوی حمله و حرکت این باس را متوجه شوبد دیگر کارتان خیلی راحت می شود. حتی چندین بار شده است که این باس را بدون خوردن حتی یک عدد ضربه شکست داده ام. اگر شخصیتتان جادوگر باشد که کارتان راحت تر هم هست ولی کلا برای تمام کلاس ها زیاد مشکل خاصی ندارد.

بهترین کار این است که وزنتان سبک باشد و راحت بتوانید بدوید و غلت بزنید و مدام در نزدیک ترین حالت به باس بمانید و کنار بدنش باشید. وقتی مدام کنار بدن او ایستاده باشید تقریبا محال است که بتواند ضربه ای به شما بزند و شما سریعا مدام به او ضربه وارد کنید. وقتی باس حمله شارژ شده می زند و در یک خط مستقیم سریعا حرکت می کند شما هم خیلی زود و سریع بدوید و دوباره بروید کنارش بایستید. بعد از مدتی از نبرد که خط سلامتی باس کمتر شد او حمله پریدنی انجام می دهد و باید حواستان خیلی جمع باشد و تا  که انیمیشن حمله پرشی را دیدی سریعا به “عقب” غلت بزنید یا بدوید و دور شوید تا باس رویتان فرود نیاید. تا باس آمد پایین دوباره سریعا بدوید و بروید کنارش و همان آش و همان کاسه!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

بهترین کار این است که وزنتان سبک باشد و راحت بتوانید بدوید و غلت بزنید و مدام در نزدیک ترین حالت به باس بمانید و کنار بدنش باشید. وقتی مدام کنار بدن او ایستاده باشید تقریبا محال است که بتواند ضربه ای به شما بزند و شما سریعا مدام به او ضربه وارد کنید. وقتی باس حمله شارژ شده می زند و در یک خط مستقیم سریعا حرکت می کند شما هم خیلی زود و سریع بدوید و دوباره بروید کنارش بایستید. بعد از مدتی از نبرد که خط سلامتی باس کمتر شد او حمله پریدنی انجام می دهد و باید حواستان خیلی جمع باشد و تا  که انیمیشن حمله پرشی را دیدی سریعا به “عقب” غلت بزنید یا بدوید و دور شوید تا باس رویتان فرود نیاید.

این باس یک حمله با دمش هم دارد و اگر دیدی این حمله دم باس به شما برخورد می کند یعنی این که زیادی از حد نزدیک به باس ایستاده اید و کمی فاصله را از او بیشتر کنید و از دمش هم دورتر شوید. همچنین وقتی که دیدید باس به صورت عمودی بلند شد و یک سطح خیلی بزرگی را با ماده ای می پوشاند باید خیلی مراقب باشید زیرا این ماده سریعا مقاومت و Durbality سلاح شما را به فنا می دهد و واقعا روی مخ است که سلاحتان بشکند. با این مواردی که گفتم در صورت رعایت کردن، به راحتی هر چه تمام تر این باس را شکست خواهید داد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

این باس یک حمله با دمش هم دارد و اگر دیدی این حمله دم باس به شما برخورد می کند یعنی این که زیادی از حد نزدیک به باس ایستاده اید و کمی فاصله را از او بیشتر کنید و از دمش هم دورتر شوید. همچنین وقتی که دیدید باس به صورت عمودی بلند شد و یک سطح خیلی بزرگی را با ماده ای می پوشاند باید خیلی مراقب باشید زیرا این ماده سریعا مقاومت و Durbality سلاح شما را به فنا می دهد و واقعا روی مخ است که سلاحتان بشکند

بعد از شکست باس شما کلید BLIGHTTOWN KEY و مقدار عالی ۲۵,۰۰۰ روح را دریافت می کنید. همچنین اطراف این منطقه بزرگ باس فایت را بگردید و از روی یک جسد ست کامل HARD LEATHER ARMOR, HARD LEATHER BOOTS, HARD LEATHER GAUNTLETS و STANDARD HELM را بردارید. حالا دیگر وقتش است که Firelink Shrine برگردیم. از اینجا با آسانسور به درون Cathedra برگردید و بروید به جایی که آهنگر نشسته بود. یادتان است که درب کنار آهنگر را گفتیم به یک مسیر می رود که یک دشمن فلج آنجا بود و نور پرتاب می کرد و گفتم بعدا به اینجا خواهیم رفت. اکنون زمانش است که به Darkroot Garden برویم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

بعد از شکست باس شما کلید BLIGHTTOWN KEY و مقدار عالی ۲۵,۰۰۰ روح را دریافت می کنید. همچنین اطراف این منطقه بزرگ باس فایت را بگردید و از روی یک جسد ست کامل HARD LEATHER ARMOR, HARD LEATHER BOOTS, HARD LEATHER GAUNTLETS و STANDARD HELM را بردارید.

  • منطقه Darkroot Garden 

آیتم های این منطقه: 

  • Large Soul of a Nameless Soldier
  • Large Soul of a Nameless Soldier
  • Partizan
  • (Elite Knight (Armour Set
  • Wolf Ring
  • Soul of a Proud Knight
  • Soul of the Moonlight Butterfly
  • Watchtower Basement Key
  • Divine Ember
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

دربی که می بینید با یک ایتم که آهنگر با قیمت ۲۰۰۰ روح می فروشد باز می شود ولی اصلا اجبار خاصی و نیازی نیست که این کار را انجام دهید.

در این منطقه کلی دشمنان گیاه مانند وجود دارند و حواستان باشد که همه آنها را بکشید زیرا درصد بالایی برای انداختن moss clump دارند که خونریزی و سم را درمان می کند. مسیر را مستقیم بروید و به یک تقاطع که به سمت راست می رود کاری نداشته باشید. وقتی که جلوتر از دور یک درب که می درخشد را دیدید بایستید و اینجا یک سنگ بزرگ پشت سرتان است که از پشت آن LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. دربی که می بینید با یک ایتم که آهنگر با قیمت ۲۰۰۰ روح می فروشد باز می شود ولی اصلا اجبار خاصی و نیازی نیست که این کار را انجام دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

در این منطقه کلی دشمنان گیاه مانند وجود دارند و حواستان باشد که همه آنها را بکشید زیرا درصد بالایی برای انداختن moss clump دارند که خونریزی و سم را درمان می کند.

نزدیک درب فقط یک مسیر وجود دارد که به آن بروید و کمی جلوتر قبل از درب مه گرفته در سمت راستتان یک آیتم درخشنده روی یک جسد می بینید. اصلا سریعا آیتم را برندارید زیرا تا این کار را کنید ۳ دشمن گیاهی با هم بر سر شما می ریزند. قبل از برداشتن آیتم به این دشمنان که مخفی شده اند ضربه بزنید و به این شکل می توانید یکی یکی اینها را بکشید و سپس LARGE SOUL OF A NAMELESS SOLDIER را بردارید. حالا وقتش است که به درون درب مه گرفته برویم. در این منطقه که مثل یک جنگل است شوالیه های غول پیکر وجود دارند که بسیار هم قدرتمند هستند مخصوصا برای شخصیت های نزدیک زن کار سخت تر هم هست. اینها یک جادویی به شما می زنند که شما را کاملا ضربه پذیر و کند می کند و بنابراین مهم ترین کار در نبرد با اینها آن است که به پشتشان بروید و سعی کنید همیشه آنجا بمانید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

در این منطقه که مثل یک جنگل است شوالیه های غول پیکر وجود دارند که بسیار هم قدرتمند هستند مخصوصا برای شخصیت های نزدیک زن کار سخت تر هم هست. اینها یک جادویی به شما می زنند که شما را کاملا ضربه پذیر و کند می کند و بنابراین مهم ترین کار در نبرد با اینها آن است که به پشتشان بروید و سعی کنید همیشه آنجا بمانید.

در ورودی این منطقه دیوار سمت چپ را بروید جلو و یه راه باریک می بینید که در انتهای آن یک دشمن مار مانند که شکل درخت است از PARTIZAN یک نگهبانی می دهد که آن را بردارید. همچنین در گوشه بالای سمت راست این منطقه که چندین شوالیه هستند از روی جسد ELITE KNIGHT HELM, ELITE KNIGHT ARMOR, ELITE KNIGHT GAUNTLETS و ELITE KNIGHT LEGGINGS را بردارید. حالا یک نکته دیگر. از جایی که وارد این جنگل شدید بلافاصله به راست بپیچید و کمی جلوتر یک درخت می بینید که ریشه هایش تکان می خورند. این درخت را چند بار بزنید تا یک راه نمایان شود. مسیر را بروید و بعد از درخت دیگر از بخشی شیبدار بالا بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

از جایی که وارد این جنگل شدید بلافاصله به راست بپیچید و کمی جلوتر یک درخت می بینید که ریشه هایش تکان می خورند. این درخت را چند بار بزنید تا یک راه نمایان شود. مسیر را بروید و بعد از درخت دیگر از بخشی شیبدار بالا بروید.

اینجا باید یک شوالیه بزرگ به سمتتان می آید را شکست دهید ولی پشت او می توانید WOLF RING را بردارید. برگردید پایین و لبه این منطقه را دنبال کنید و SOUL OF A PROUD KNIGHT را بردارید. حالا دیگر می توانید از منطقه مخفی برگردید بیرون به درون جنگل. تمام آیتم های این منطقه را برداشته ایم و بهتر است به بونفایر بروید و استراحتی بکنید تا با سراغ باس این جنگل برویم. وقتی استراحت کردید برگردید به درون جنگل و در گوشه سمت راست و بالای این جنگل یک بخش سنگی کمانی شکل می بینید که از پله هایی که اینجاست بالا بروید تا به باس برسید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

بعد از باز کردن راه مخفی پشت درخت، باید یک شوالیه بزرگ به سمتتان می آید را شکست دهید ولی پشت او می توانید WOLF RING را بردارید. برگردید پایین و لبه این منطقه را دنبال کنید و SOUL OF A PROUD KNIGHT را بردارید.

  • باس فایت MOONLIGHT BUTTERFLY

در ابتدا بگویم که اگر در فرم انسانی هستید قبل از این که به منطقه باس برسید در زیر این بخش سنگی علامت احضار وجود دارد که می توانید witch Beatrice را برای کمک احضار کنید ولی خب شاید نیازی نداشته باشید زیرا این باس چندان سخت نیست. اما… دقت کنید اما… بهتر است که اینجا او را احضار کنید زیرا اگر این کار را نکنید بعدا در یک باس فایت خیلی سخت تر دیگر علامت احضار او وجود نخواهد داشت. سپر Caduceus Round Shield را مجهز کنید زیرا مقامت خیلی خوبی در برابر جادو دارد. برای جادوگرها که این باس آب خوردن است و فقط باید روی پل بدوند این طرف و آن طرف و بین حملات کند باس، با Soul Arrow یا pyromancy به وی شلیک کنند. شخصیت های نزدیک زن باید کمی صبورتر باشند تا باس به نزدیک پل بیاید و بتوانند به آن ضربه بزنند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

اگر در فرم انسانی هستید قبل از این که به منطقه باس برسید در زیر این بخش سنگی علامت احضار وجود دارد که می توانید witch Beatrice را برای کمک احضار کنید ولی خب شاید نیازی نداشته باشید زیرا این باس چندان سخت نیست. اما… دقت کنید اما… بهتر است که اینجا او را احضار کنید زیرا اگر این کار را نکنید بعدا در یک باس فایت خیلی سخت تر دیگر علامت احضار او وجود نخواهد داشت.

با یک فاصله معقول از باس بایستید و سپرتان بالا باشد. حمله اصلی باس یک سری نیزه های جادویی هستند که اگر سپرتان را بالا بگیرید آسیب خیلی کمی به شما می زنند. اگر هم در غلت و جاخالی مهارت دارید که چه بهتر. توپ جادویی آهسته ای که باس به شما شلیک می کند را باید حتما جاخالی دهید و به فکر دفاع آن نباشید. بعد از چندین حمله که باس انجام دهد (شامل یک حمله لیزری هم هست) نهایتا پایین و به لبه پل می آید و یک شخصیت قدرتمند و خوب مجهز شده می تواند اینجا در حدود ۳۰ ثانیه با انواع و اقسام ضربات باس را بزند و بیشتر از نصف سلامتی او را ببرد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

وقتی که باس قهر می کنه و می گه “نوموخوام مبارزه کنم اصلا!!”

فقط یادتان باشد که قبل از این که باس دوباره پرواز کند یک انفجار جادویی رخ می دهد که قبل از آن غلت بزنید و دور شوید. دوباره همین روند را تکرار کنید تا باس پایین بیاید و کارش را بسازید. از کشتن این باس چند هزار روح و SOUL OF THE MOONLIGHT BUTTERFLY را می گیرید. این روح را اگر مصرف کنید (کلا مصرف کردن روح هر کدام از باس ها در بازی خیلی خیلی احمقانه است زیرا هر کدام می توانند یک سلاح یا تجهیزات قدرتمند شوند و اگر مصرف کنید تا دفعه بعدی بازی دیگر گیرتان نمی آید) فقط ۱۲۰۰ روح می گیرید ولی می توانید با کمک آهنگر از آن یک سپر مخصوص بسازید که قابلیت شلیک جادویی دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

حمله اصلی باس یک سری نیزه های جادویی هستند که اگر سپرتان را بالا بگیرید آسیب خیلی کمی به شما می زنند. اگر هم در غلت و جاخالی مهارت دارید که چه بهتر. توپ جادویی آهسته ای که باس به شما شلیک می کند را باید حتما جاخالی دهید و به فکر دفاع آن نباشید. بعد از چندین حمله که باس انجام دهد (شامل یک حمله لیزری هم هست) نهایتا پایین و به لبه پل می آید و یک شخصیت قدرتمند و خوب مجهز شده می تواند اینجا در حدود ۳۰ ثانیه با انواع و اقسام ضربات باس را بزند و بیشتر از نصف سلامتی او را ببرد.

بعد از کشتن باس از سمت دیگر پل ار برج بالا بروید و WATCHTOWER BASEMENT KEY و the DIVINE EMBER را بردارید. حالا وقت استراحت در بونفایر و لول زدن و .. است. بعد از استراحت در بونفایر نزدیک آهنگر، دوباره از درب کنار او بیرون بروید و وارد مسیری که به Darkroot Garden آمدیم شوید. یادتان است که در اول این منطقه گفتم به اولین تقاطعی که سمت راستتان به آن می رسید کاری نداشته باشید و مستقیم بروید؟ حالا وقتش است که به این تقاطع بروید (در متن ابتدای این منطقه آن را Bold کرده ام). در این مسیر باید چندین مسیر پیچ در پیچ صخره ای را دور بزنید و هی پایین بروید تا نهایتا به Darkroot Basin برسیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

یادتان است که در اول این منطقه گفتم به اولین تقاطعی که سمت راستتان به آن می رسید کاری نداشته باشید و مستقیم بروید؟ حالا وقتش است که به این تقاطع بروید (در متن ابتدای این منطقه آن را Bold کرده ام). در این مسیر باید چندین مسیر پیچ در پیچ صخره ای را دور بزنید و هی پایین بروید تا نهایتا به Darkroot Basin برسیم. از این مسیر صخره ای پایین بروید تا به یک بخشی برسید که یک جسد با آیتمی که رویش است ببینید. از اینجا راحت می توانید پایین روی آن بپرید و LEATHER ARMOR, LEATHER GLOVES, LEATHER BOOTS, LONGBOW و (FEATHER ARROW (x16 را بردارید. همچنین روی یک جسد در بخش پایینی این منطقه GRASS CREST SHIELD را بردارید.

  • منطقه Darkroot Basin

آیتم های این منطقه: 

  • (Leather (Armour Set
  • Longbow
  • (Feather Arrow (x16
  • Large Soul of an Undead Soldier
  • Dusk Crown
  • Ring Dragon Scale
  • Havel’s Ring
  • (Undead Asylum F2 West Key (in Firelink
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

در اواسط تونل به بونفایر Darkroot Basin می رسید که آن را فعال کنید و اگر هم می خواهید استراحت کنید. در ادامه این غار به یک آسانسور خواهید رسید که شما را پایین به Valley of the Drakes می برد. این منطقه فعلا زیادی سخت است که بخواهیم برویم و بعدا سراغش خواهیم رفت. پس از همان سمتی که وارد غاز شدیم باید مسیر را به پایین ادامه دهیم.

از این مسیر صخره ای پایین بروید تا به یک بخشی برسید که یک جسد با آیتمی که رویش است ببینید. از اینجا راحت می توانید پایین روی آن بپرید و LEATHER ARMOR, LEATHER GLOVES, LEATHER BOOTS, LONGBOW و (FEATHER ARROW (x16 را بردارید. حالا دوباره پایین بپرید و مسیر مخالف را دنبال کنید. در مسیر پایین رفتنتان آماده نبرد با یک شوالیه قدرتمند باشید. وقتی او را با دقت شکست دهید BLUE TITANITE CHUNK را می اندازد. همچنین روی یک جسد در بخش پایینی این منطقه GRASS CREST SHIELD را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

در بخش بعدی ادامه پیشروی در منطقه Darkroot Basin را شرح خواهم داد

در سمت دیگر این منطقه پایینی، یک دهانه تونل یا غار کوچک می بینید که اگر واردش شوید در اواسط تونل به بونفایر Darkroot Basin می رسد (خدا را شکر!) که آن را فعال کنید و اگر هم می خواهید استراحت کنید. در ادامه این غار به یک آسانسور خواهید رسید که شما را پایین به Valley of the Drakes می برد. این منطقه فعلا زیادی سخت است که بخواهیم برویم و بعدا سراغش خواهیم رفت. پس از همان سمتی که وارد غاز شدیم باید مسیر را به پایین ادامه دهیم. این مسیر ارا در قسمت بعدی دنبال خواهیم کرد.

در بخش بعدی ادامه پیشروی در منطقه Darkroot Basin را شرح خواهم داد

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls Remastered – بخش چهارم - گیمفا