نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا

نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد

احسان دهشیری
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا

تا چند روز دیگر شاهد عرضه‌ی رسمی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی خواهیم بود که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن هستند. همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌ی بتای بازی Anthem برای مدتی در دسترس  طرفداران قرار گرفت و حالا دیگر باید تا انتشار نسخه‌ی اصلی صبر کنیم. در همین راستا، استودیوی بایوور (BioWare) اطلاعاتی را از نسخه‌ی بتای این بازی ارائه کرده است.

نسخه‌ی بتای بازی Anthem منتشر شد و بسیاری از بازی‌بازان و هواداران شروع به تجربه‌ی این عنوان کردند. کاربران زیادی از بازی تعریف می‌کردند و نکات مثبتی را در بازی می‌دیدند. اما به هر حال افرادی نیز وجود داشتند که ایرادات و مشکلات زیادی را همچنان گزارش می‌کردند. با همه‌ی این گفته‌ها، استودیوی بازی‌سازی بایوور قصد دارد نسخه‌ی بی‌نقص و ممتازی را در چند روز آینده منتشر کند تا رضایت اکثر هواداران و بازی‌بازان را به دست آورد. طبق اخبار و گزارش‌هایی که در دسترس قرار گرفت، استودیوی بایوور اعلام کرده است که نسخه‌ی بتای Anthem، ببیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط کاربران تجربه شد. این مدت زمان ثبت شده، نشانی از موفقیت بی حد و حصر استودیوی توسعه‌دهنده و تیم سازنده در جلب توجه‌ی بازی‌بازان بوده است.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) انتظار عملکرد بی‌نظیری از بازی Anthem دارد و به نظر می‌رسد، قصد دارند نزدیک به ۵ الی ۶ میلیون نسخه را تا انتهای اسفند ماه سال جاری در سراسر جهان توزیع کنند. حال باید منتظر ماند و دید، بازی منحصر به فرد Anthem با فضا و پوشش‌های خاص خود، چه رویدادها و اتفاق‌هایی را برای بازی‌بازان و هواداران در نظر گرفته است و آیا، موفق به جلب توجه‌ی افراد خواهد شد یا خیر.

اگر موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی این بازی نشده‌اید، تنها باید منتظر بمانید تا نسخه‌ی نهایی بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. بی‌شک تجربه‌ای بی‌نظیر از مبارزات سهمگین و درگیری‌های خیره‌کننده در انتظار کاربران و هواداران خواهد بود. در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، در این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه‌ی پیش نمایش گیمفا با عنوان «بقا یعنی همه چیز | پیش نمایش بازی Anthem» به قلم مصطفی زاهدی بپردازید. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه با سازندگان این عنوان نیز می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم، تریلر زمان عرضه‌ی بازی Anthem که چند روز پیش از سوی استودیوی بایوور در دسترس قرار گرفت را نیز، از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مشاهده و دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا
نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گرافیک فنی و هنری بازی سطح بالایی داره و از تریلر ها مشخصه گیم پلی جذابی داره مخصوصا با ۴ کلاسی که هم از نظر طراحی و هم کارایی عالی کار شدن. فقط تمام آنلاین بودنش تو ایران قطعا ضربه بزرگی به تجربه ی ما بازی بازها میزنه. من که اصن نمیتونم آن شم با این وضع مملکت… بعدشم سرور ها تو ایران واقعا افتضاح بوده بدتر هم شده‌‌.‌..

  • Oldman1973 گفت:

    چند وقت هی نت عوض کردم برای بازی الان به این نتیجه رسیدم اشتباه کردم باید مملکتم رو عوض میکردم….

  • armin2100 گفت:

    یعنی اینجوری که اینا بازی رو دانگرید کردند،یوبیسافت باید بیاد لنگ بندازه جلوشون
    اون تریلری که توی E3 دیدین رو یادتونه؟دیگه چیزی ازش باقی نمونده!
    لعنت به این مارکتینگ که صنعت گیم رو هم خراب کرد :no:

  • Lion RJ گفت:

    دوستان خواهشند از خرید این بازی خوداری فرمایید بلکه بتونیم از این طریق از شر Anita Sarkeesian و feminist که مثل زالو روی دنیای گیم افتادن راحت بشیم (حداقل کمی)
    EA عزیز و پول پرستمون داره با disney همکاری میکنه تا جیبم ما رو خالی کنه و شستشوی مغر رایگان برامون مهیا کنه
    disney که داره دنیای marvel رو خراب میکنه (اخرین star wars رو که خراب کرد رفت) و خیلی وقت شروع کرده با EA همکاری میکنه و دنیای گیم رو خراب کنه (عنوان های گیم) اگر هم دقت کرده باشید از mass effect اخری این جریان شروع شد
    خواهشند بیشتر توی انتخاب هاتون برای خرید بازی این دو کمپانی دقت کنید (EA و یوبیسافت)

    • Star1 گفت:

      فقط یه سوال فنی, Anthem چه ربطی به star wars و دنیای marvel داره؟
      ربطشو به شستشوی مغز و خراب کردن دنیای گیم هم نفهمیدم ولی اینو میدونم که Anthem یکی از بهترین بازی امسال هست و به فروش خیره کننده ای میرسه لطفا این بازی رو تخریب نکنید.

      • Lion RJ گفت:

        ببین.. یک: این که از چیزی حدود ۷ سال پیش زد و بند های disney و EA شروع شد… توی سال ۲۰۱۵ EA با گرفت زیر سیبیلی ها (مثل تبلیغ رایگان بازی هایش توی شبکه ها و مناطق زیر سلطه disney و گرفتن سالی چیزی حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون دلار و بیا حتی بیشتر از disney) هنگفت از disney عنوان هایش را به نویسدگان disney داده که داستان گیم را اونجوری که دوستدارند دستکاری کنند.
        حالا داستان نویسندگان چیه و چرا این همه پول و وقت صرف میشه که اینا توی گیم ها قرار داده شود.
        من اینجا یه کوچولو از star wars و marvel برات میگم … یک چرا با black panther شروع نکنیم… از قضایا black panther اصلا بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار فروش نکرده دوم امیدوارو تاحالا داستان شیر شاه رو دیده باشی که black panther یک کپی عالی از این شیر شاه بوده (ولی هیکی هیچ اشاره ای نمیکنه) (اگه فکر میکنی این قسمتو اشتباه میگم کافی قسمتی از south park ببینی که به اون اشاره شده و توی نت یه گشتی بزنی)
        درباره این Captain marvel … یک توی کامیک این خانوم اصلا کاپیتان نیست دوم اسم ایشون توی کامیک تا جایی که استن لی خدا بیامورز گذاشته بود بود miss marvel و توی کامیک ایشون marvel اونجوری که هست هدایت نمیکنه و اصلا هدایت نمیکنند سوم captain marvel بعدا ها به فیلم اضافه میشن و ایشون مذکر تشریف دارن.
        خیلی طولانی تر از این حرف ها هست
        یه کوچولو هم درباره star wars last jedi … این فیلم از عمد خراب شد چون میخواست قدرت … به رخ بکشند و بیشتر نویسنگان فیلم عوض شد چون میخواستن بیشترشون … باشن (این قسمت نقط چین رو میتونی توی سایتی های مثل yout**e بگردی و متوجه بشی منطورم چیه) در کل پشت پرده این فیلم خیلی سیاست های disney خوابیده.
        خب درباره EA و anthem.. یک کوچولو از بازی ea اشاره کنم تا ببینی این دوستان عزیز کجاها رفتن و چه چیز هایی رو خراب کردن.
        یک میدونستی قرار بود داستان mass effect andromeda توسط نویسندگان bioware نوشته بشه و متاسفانه توسط یه مشت SJW نوشته شد (sjw توی نت سرچ کن متوجه میشه کیا هستن)
        خب Anthem خیلی از قسمت های بازی مورد حمله و دستکاری sjw قرار گرفته چه از داستان نویسی تا ساخت شخصیت هاش.. این قسمتو به خودت واگذار میکنم تا خودت بری توی نت ببینی
        Anita Sarkeesian داره با EA ساختو پاخت میکنه و EA پولو به جیب میزنه و Anita قدرتو. تا همینجا بدون bioware رو EA نابود کرد فقط به خاطر اینکه به disney نشون بده چه نوکر خوبی برای disney هست (EA رو منظورم هست) EA واسه پول هر کاری میکنه و به خاطر اینکه بتونه نویسنده های sjw بیاره توی bioware کلی از نویسنده هایی که بازی های چون مثل mass effect 2 و dragon age orgins رو اخراج کرده فقط بزاره disney امپراطوریش رو بیاره توی EA …..
        در کل نه من از Anthem متنفرم و نه مشکلی با بازی های دیگر دارم
        تا الان هم این Anita Sarkeesian به بازی های مثل gears of war و battlefield اخری حمله کرده و دستکاری های لازم رو کرده فقط تا اینجا رو بدون الان داره توی بازی the last of us 2 دستکاری های لازم رو انجام میده
        اوه توی سال ۲۰۱۹ Anita Sarkeesian میخواد بیاد سراغ سبک MMORPG و PRG
        در رابط با شستشوی مغزی و تخریب بازی های کامپیوتری ایجا جای درستی برای توضیح شون نیست و محیط سایتو خراب میکنه و کلامش دور از ادب هست واسه همین میتونی بعدا از طریق yahoo یا gmail یا چیزی هایی مثل برات توضیح بدم.

نسخه‌ی بتای Anthem بیش از ۴۴ میلیون ساعت توسط بازی‌بازان تجربه شد - گیمفا