ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

احسان دهشیری
۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

سری Devil May Cry بی‌شک یکی از محبوب‌ترین و باسابقه‌ترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود که طرفداران و هواداران زیادی را به خود مشغول کرده است. تقریبا یک ماه دیگر تا انتشار پنجمین نسخه از این سری بازی جذاب باقی مانده است و بسیاری از بازی‌بازان بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی آن هستند. حال امروز تریلری از بازی منتشر شده که به تفاوت‌های گرافیکی در پلتفرم‌های مختلف، اشاره کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، Devil May Cry 5 از سه شخصیت اصلی در بازی تشکیل شده است که در این میان، شخصیت دانته (Dante) با استایل جذاب و بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های صنعت گیمینگ به حساب می‌آید. نرو (Nero) و وی (V) از دیگر شخصیت‌های بازی هستند. همان‌طور که می‌دانید، وی جدیدا به این سری بازی بی‌نظیر اضافه شده و از ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی برخوردار است.

حال اگر جزو کسانی هستید که علاقه‌مند به مشاهده‌ی تفاوت‌های کنسول‌های مختلف، در اجرای بازی Devil May Cry 5 هستند، استودیوی توسعه‌دهنده با انتشار ویدئویی چند دقیقه‌ای از صحنه‌های متنوع بازی، این تفاوت‌های گرافیکی را به نمایش گذاشته است. برای مشاهده و دریافت این ویدئوی منتشر شده با کیفیت‌های مختلف، به قسمت پایین متن مراجعه کنید.

دیروز مورخ ۱۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۶ فوریه‌ی ۲۰۱۹ میلادی)، شرکت کپکام (Capcom) با انتشار تریلرهای مختلفی، از گیم‌پلی و داستان بازی Devil May Cry 5 رونمایی کرد که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرد. برای مشاهده و دریافت ویدئوهای ذکر شده، به این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مراجعه کنید. همچنین شایان ذکر است که از امروز نسخه‌ی آزمایشی این بازی در دسترس عموم قرار گرفته است که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان می‌توانند با دریافت نسخه‌ی دموی منتشر شده، به تجربه‌ی قسمتی از داستان بازی بپردازند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این بازی، شما می‌توانید مقاله‌ی مربوط به آن تحت عنوان شیطان، گریان باز میگردد | نگاهی به بازی Devil May Cry 5 که به قلم مصطفی زاهدی است را مطالعه کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    تازه دمو رو دانلود کردم برم بببنم چجوریه و بعدش یه نقد کوتاه ازش آماده میکنم :-))

  • mahdi.r گفت:

    feel true power :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    ۱۰۰ دلار واسه چی واقعا

  • تفاوت انچنانی تو این ویدعو دیده نمیشه.نهایتش همون رزولوشنه ک تو این ویدعو مشخص نیست

  • PERSIAN NAZI گفت:

    من که تفاوت زیادی نمیبینم

  • بهینرو نگاه یا خدا همه کنسولا با هم یک تصویر دارن هیچ اختلافی بینشون نیست! :inlove: به این میگن بهینه سازی اونم با این گرافیک روانی کننده :heart: بیا عشق ما منتظریم :heart: مرسی کپکام با دیدن این ودیو احساس ارامش خوبی میکنم کسی نمیگه اختلاف گرافیکی هست در بین نسخهای کنسولی

  • Cell گفت:

    بهترین کنسول این نسل PS4 هست خدایی این چند سال خیلی عالی عمل کرده
    خروجی عالی ۱۰۸۰ و کیفیت مطلوبی که این کنسول داره در مقابل Xbox one X که سخت افزاری چندین برابری داره واقعا عالی عمل کرده و تفاوت آنچنانی نیست که هزینه دوباره الان کرد

  • AXEL STONE گفت:

    بله بلخره قهرمان داره از سر راه میرسه به خونش بیا اینجا قهرمان قهرمانان. انشالله قسمت اولی اورد هم توی این مپ باشه نمیدونم چرا حس خوبی میده یعنی مکانش حس و احساس قشنگی به من میده :rose: :heart:

    • AXEL STONE گفت:

      گیمفا لطفا در اخبارتون دقیق باشید محترمانه فقط به عشق DMC در گیمفای قدیمی کنار هم دیگه جمع شدیم هیچ پاسوخی نمیخام فقط دقیق و به وقت باشید این فن DMC هست یکی از چرخندهای صنعت گیم پس بازم میگم لطفا در اخبارتون دقیق باشید!
      دوست ندارم دوستان از هم بپاشن که اصلا خوبیت نداره که ما همیشه گیمفا گیمفا کردیم! تریلر گیم پلی از شخصیت جدید DMC همون شخصیت V نذاشتین! قبل چند روزی هم خبر ندادین که قرار خبرای جدید از DMC بشه که در همه سایتا این خبر رو زدن!

      • Oracle گفت:

        بله دقیقا،من تعجبم میکنم که چیزی به انتشار بازی نمونده اینهمه اخبار و فیلم منتشر شد ولی گیمفا نذاشت.
        تقریبا ۴ ساعت از بخش های بازی به دست منتقدا رسیده که یکی از منتقدا رو دیدم که فیلم بررسی با حضور خودش گذاشته بود بسیار بسیار از بازی تعریف و تمجید میکرد و ازش بعنوان یک شاهکار نام برد.
        حالا هر منتقدی حدودا ۱۰ دقیقه از بخش های بازی رو روی یوتیوب گذاشته.که من یکیشو دیدم که کاتسین های اول بازی و یه تعداد کات سین جدید با صدا و زیر نویس با کیفیت گذاشته بود که خاستم لینکشو بذارم اینجا بلافاصله حذف شد،گمون کنم تو محدوه ای که کپکام مجاز کرده بود که میتونن فیلم بذارن نبود.
        باس فایت ها بسیار پر هیجان تر از قبل هست حتی اسم و چنتا باس که اصلا کسی ندیده بود تو فیلما دیدم،urizen بسیار سخت بود مبارزه ش و حتی از جاش هم بلند میشه.
        بازی مثل همیشه ماموریت محوره و این موضوع که هر کسی میشن خودشو داره وجود نداره،سوئیچ بین کاراکتر ها متناسب با داستان داخل یک مرحله صورت میگیره و مثلا از یک صحنه با نرو میره سراغ یک صحنه دیگه که اولش مینویسه two month ago 10 april 5:00 pm و بازی سوئیچ میشه که اونم بسیار عالی کار شده و مساله تکراری بودن محیط و زدگی گیمر از بازی توش نیست.

        • AXEL STONE گفت:

          اره تازه دیدم که IGN و گیم اسپات هم از DMC میگفتن. اره کلا تریلرای اسپویلر پاک میشه این قانون یتیوبه کسی چند بار تکرار کنه اکانتش بن ابدی میخوره.
          اون باس فایت Urizen احتمال شده روح ورجیل توش باشه یک تیکه ازش دیدم وای موهام ریخت خیلی ابهتی شده.
          میدونی چرا؟ چونکه یجوری هیکل بلند ترسناکی داره تنه بسیار قوی و خودشم قویه واقعا یک باس فایت خیلی قوی و بسیار نفس گیری شده!
          یکی از باس فایت هارو تازه دیدم داشت با V مبارزه میکرد یجوری دراگن بود.
          اره درسته خیلی عالی ساخته شده ۵ سال کار بر روی این نسخه کم نیست فقط امیدوارم امیدوارم منتقدان بهش کم لطفی نکنن و این فن بوی بازیارو بیخیال بشن هنوزم میگم DMC2 حقش رو زدن مثل اب اشامیدن خوردن. بخاطر این که فهمیدن کامیا از کارگردانی DMCرو اخراج شده.
          خدارو شاکرم که الان DMC رو میبینم از تمام وجودم ازش راضی هستم.
          ولی هنوز و هنوز سر حرفام و حرفامون هستم که کپکام همیشه به DMC کم توجهی و کم لطفی کرد که واقعا حق و حقوق فرانچایز DMC از این حرفا بیشتر و بیشتره! توی پست سابق Capcom در موردش توضیح دادم نمیدونم خوندی یا نه اما واقعا اگه بخونی باهام موافق میشی
          کامنت در ساعت ۰۶:۲۳ و روز ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ارسال شده میتونی ببینیش
          https://gamefa.com/530887/capcom-is-the-best-publisher-of-2018-according-to-metacritic/

          • Oracle گفت:

            آره باس فایت ها نفس گیر تر شده.
            من البته دو تا باس دیدم واسه V که یکیش همون اسبه بود تو نسخه سوم که دانته باهاش جنگید اما یه شوالیه ام اینبار سوارش شده بود اسم باسش هم elder geryon knight بود،اون باسی که شما میگی احتمالا Nidhogg هستش که شبیه مار میمونه و چند سر داره.
            یه باس نرو هم که تو تریلراش دیدین که چهارتا پا داره روی پشت بام باهاش میجنگه اسمش Gilgamesh هستش.
            یه باس خفن هم که تو تریلرا دیدین که شبیه هشت پا میمونه و لیزر رنگی پخش میکنه اسمش Artemis هست که اونم باس سختیه.
            البته کپکام به نظر منم کم لطفی کرد اگه نمیکرد الان بازی حتما روی نسخه هفت هشتش باید میبود نه پنج اما بهتر شد بنظرم کپکام که فرنچایز اولش رزیدنته اینهمه سال نسخه های مختلف ازش منتشر کرد که غیر ازین آخری و نسخه هفت چندان هم موفق نبودن.پس همون بهتر اگه قرار کمتر نسخه ازش بسازه،ولی حداقل شاهکار بسازه مثل نسخه پنجم.
            این ویدیو هم که میذارم اسپویل نیست خود کپکامم نشونش داده منتها اینبار((صدای مبارک ورجیل))هم برای اولین بار میتونین بشنوین که ضعیف و ناتوان شده.
            https://m.youtube.com/watch?v=NKXSxdDAi9g

            • AXEL STONE گفت:

              هخ همون اسب ابیه که یک دروشکه ای هم داره مال DMC3 هست
              اره Nidhogg اینه باس خوبیه شبیه دراگونه نه ماره و نه دراگونه مخلوقی از مخلوقات عجیبه ایتسونو سان کبیر :lashes: هست دیگه
              اون باس گپگامیش خیلی باز گنده ایه اسمشم از اسلخه فتاک دانته DMC4 بوردن و گذاشتن روی این باس عجیب
              اره Artemis این خیلی باس عجیبیه یعنی عاشقش شدم فکر نمیکردم اینطوری خوشکل باشه وقتی که توی تریلر نرو دیدمش بعد توی تریلر بعدی نرو دیدمش خیلی از شکل و فنش حال کردم واقعا هنری خیلی خوبیه
              اون باس Urizen این دیونم کردم یعنی چه باسیه که شمشیر ربلیون رو با یک ضربه ی خیلی خیلی ضعیف تبدیل به تلیت کرد هم شکلش خفن و ترسناکه و هم معلومه نفس گیر و هیجان دهندی بزرگیه.
              من تاریخ رو نمیگم اورکل جان من میگم بهش کم اعتنایی کردن یفل یک فرنچایز معمولی قدرشو نمیدونن اصلا و ابدا نمیتونن هم قدر DMC رو بدونن کم لطفی و بی اعتنایی و نرسیدن به DMC خیلی خیلی ناراحتم میکنه بعد انتظار دارن ازش که وقنی موفق نشد انتظار دارن فرنچایز به درد نخوریه هخ
              از حرفای رئیس خرفت کپکام شدیدا ناراحتم حتما پست اخری DMC رو کامل بخون ببین چه جواب مزخرفاتیکی داده اصلا حالم به هم خورد :rose: :heart:
              https://m.youtube.com/watch?v=NKXSxdDAi9g
              این لینکو دیدم اره خدایی صدای ورجیل خسته و خشکه دار بود به این میگن صدا پردازی بیهمتا مرسی از این لینک :rose:

              • Oracle گفت:

                آره گیلگمش اسم همون اسلحه دانته بود نسخه چهار و حالا جاشو داده به بالروگ.
                حتی Artemis هم که همون باسی که لیزر از خودش پخش میکنه جلو نرو یه اسلحه بود توی نسخه سوم بازی برای دانته که دقیقا هم لیزر پرت میکرد اگه یادت باشه.واسه قسمت تفنگ ها بود.
                آره اما صداش حتی شبیه نسخه های قبلش هم نبود البته من دوست دارم که صداگذارش همون کسی باشه که واسه نسخه سوم بود و عوض نشه.

                • AXEL STONE گفت:

                  اره اون اسلحه با لیزر بنفش رو میگی اونم اسمش همینه
                  صدای ورجیل هنوز مشخص نیست خیلی بیروح بود! باید صبر کرد من که با صدا گذاریش حال کردم. خدای ورجیل در نسخه های قبل خیلی خیلی خاص بود هیچ جایی چنین صدایی نشنیده بودم.
                  صدای ورجیل د قسمت های قبلی! به صورت خیلی خوبی *خیلی خاص بود (کینه دار و ارام و شاخ) ببینیم اینبار چی میشه انشالله که بترکونه

      • aiHan گفت:

        واقعا الیاس ما دیگه به این چیزای مسخره عادت کردیم!
        در جواب شما به اراکل: Oracle در پست قبلی DMC5 راجب پستای خبری DMC یچیزی بگم راستش باهات مواقم و قبول دارم غیر قابل تحمله مهم نیست تیم گیمفا به این امر اعتنا کنن یا نکنن میگم که حس میکنم باید گفته باشم!
        اعتبار وب سایت چیز مهمیه واسه خودش! که ما بازم با این حال هستیم

  • Oracle گفت:

    تیم فنی بازی هم علاوه بر تیم هنری کارش عالیه.
    واقعا اختلاف بین پلتفرم های مختلف نزدیک به صفره.فقط توی بخش فریم ریت اونم بخاطر سخت افزار قوی تر ممکنه اختلاف وجود داشته باشه که اونم به هیچ وجه فاحش نیست به لطف بهینه سازی عالی کپکام.
    ۱ ماه دیگه بیشتر به پایان انتظار ۱۰ ساله نمونده واقعا دگ مو به تنم داره سیخ میشه.

  • DMC IS BACK گفت:

    واقعا دم کپکام و تیم سازنده گرم، این بازی عالی بهینه شده و هر کسی با هر پلدفرمی که در اختیار داره میتونه از اون لذت ببره من نسخه ی دموی اون رو تجربه کردم وعالی و بدون افت فرم پلی میشد روی xbox معمولی,روی ps4 هم همین تجربه رو داشتم و واقعا عالی بود
    دوستان pc باز هم قطعا این عنوان رو با بهترین شکل تجربه میکنن چون معلوم بود که بازی عالی ران میشه
    یه تشکر ویژه هم بکنم از آقای ایتسونو کارگردان که بازم دویل رو به نقطه اوجش برگردوند، حرف نداری تو مرد❤️

  • بسیار خوب عـالیه عـــالی فن DEVIL MAY CRY :sun: بودن که افتخاره برای همین افتخاره ماها شده!❤️

  • خداییش کل کل نکنین رو همشون کیفیت بازی عالیه اینطور که تو دمو دیدم 😀 لذت ببرین از این شاهکار

  • aiHan گفت:

    بهینه کاری کپکام حرف نداره همه جزئیات تصویری کنسولا یکیه.

  • PC-Gamer گفت:

    گرافیک اینو با گرافیک محشره اویل۲ مقایسه کنید
    واقعا من که هیچ تفاوتی نمیبینم
    البته در رزولویشن کمی تفاوت هست ولی در رنگ بندی و وضوح رنگها و لبه ها و همینطور کیفیت تسکچرها هیچ تفاوتی نیست
    من در کل با اتمسفر سری این بازی مشکل داشتم بخصوص با فضای بازی که از نسخه ۳ به بعد کلا رفتن تو فاز ساختمونه ای بلند و آسمون خراش که با این ترفند خواستن بار طراحی هنری رو از دوششون خالی کنن و محیط رو با ساختمان های مکعبی که ساختشون بسیار راحت هست پر کنن
    در کل به جز گیم پلی من چیز دیگه ای در این بازی نمیینم و به جز دو سه تا دختر که به شدت فقط روی هیکلشون کار شده تا شخصیتشون

    • AXEL STONE گفت:

      گرافیک DMC5 هنور بر بروی نسخه اصلی نیومده این فقط مال نسخه ی دومویه. بدون شک گرافیک DMC از این حرفا دقیقتره برای این که کپکام استودی های خاصی برای ساخت این DMC استخدام کرد!
      بله ۲تا عنوان RE و DMC یک موتور گرافیک هستن اما! کر کدوم با یک تیم خاص خودش ساخته شده حتا بهینه ها هم فرق میکنه.
      اشتباه نکن دوست عزیز DMC4 متمرکز بر فن هک اند اسلش بود کاملا شاهکاری بیهمتاییه و کمتر از نسخه DMC3 نیست! و بیشتر از DMC3 هم نیست! اگه میبینی اسمش رو کم میباریم و بیشتر نام DMC3 رو نام میبریم فقط بخاطر اینکه DMC3 زمانش دو سال عقبتره از DMC4 هست و DMC4 از اون الگو گرفته!
      وگنه این دوتا نسخه DMC اوج شاهکاریه! گیم پلی که داری میگی این DMC یک فن هک اند اسلش خالصیه که بر فن خودش وفا داری داره! RPG نیست که این حرفارو بزنی.
      !معلوم شد چقد گیمری! تویی که از GOW انتقاد میکنی خدایی دیگه بیشتر از این انتضاری ندارم بهت میگم که برای خودت بهتره این ترول بازیات رو از سایت جم کن که گیمر ابهت و ابرو خودش رو داره.

  • سازندگان سنگ تموم گذاشتن. انگار که جداگانه برای هر کدوم انحصاری کار کردن :yes:
    اگه بحث محتوای جدید نباشه، ازون بازیها میشه که اصلا نیازی به آپدیت های سنگین نداره.

  • اون چیزی‌که من میبینم تفاوت چندانی نداره ولی خب ps pro وضوحی نسبتا بیشتر رو نسبت به xbox x نشون میده

ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
ویدئویی از مقایسه‌ی نسخه‌های کنسولی بازی Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا