کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا

کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند

آرین مرادی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا

امروز در طی مراسمی، شرکت کپکام تریلرهای جدید و جذابی از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرده است. برای مشاهده‌ و دریافت این ویدئوها و البته اطلاعات بیشتر، با گیمفا همراه باشید.

سری Devil May Cry یکی از باسابقه‌ترین و محبوب‌ترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که با نیمه شیطان، نیمه فرشته‌ی این صنعت آشنایی نداشته باشد. دانته (Dante) به عنوان یکی از برترین شخصیت‌های کل تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. کت چرم قرمز، موهای لخت و سفید، طعنه‌های جذاب در بحرانی‌ترین لحظات مبارزه، قدرت بسیار بالا، شمشیر مخصوص و البته دو کلتی که همیشه همراه دانته هستند، از ویژگی‌های بارز این شخصیت است.

اگر از طرفداران قدیمی این سری هستید و علاقه دارید تا تجدید خاطره‌ای با داستان و وقایع مهم این سری کنید، کپکام کاملا به فکر شما بوده است. اگر نیز جزو کسانی هستید که برای اولین بار و به واسطه‌ی بازی Devil May Cry 5 می‌خواهید وارد داستان این سری بشوید، دوباره باید به سراغ همین ویدئو بیایید. کپکام امروز تریلری منتشر کرده که داستان و وقایع مهم کل تاریخ این سری را در ۶ دقیقه خلاصه کرده است. این ویدئو در عین حال که می‌تواند نوستالژی باشد و خاطرات بسیاری را برای بازی‌بازان زنده کند، می‌تواند دروازه‌ای بسیار مناسب برای ورود بازیکنان جدید به حیطه‌ی داستانی این سری باشد. شما می‌توانید ویدئوی مذکور را در قسمت زیر مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۳۶۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

تریلر دیگری نیز منتشر شده  که در آن شاهد گیم‌پلی دمویی هستیم که قرار است از فردا در دسترس عموم قرار گیرد. شما این تریلر را می‌توانید در قسمت زیر تماشا کنید.

دانلود ویدئو 

بازی Devil May Cry 5 در ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۷ مصادف با ۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این بازی، شما می‌توانید مقاله‌ی مربوط به آن تحت عنوان شیطان، گریان باز میگردد | نگاهی به بازی Devil May Cry 5 که به قلم مصطفی زاهدی است را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا
کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وای عشقم 😀 اپشنو نگاه وای چه زیباست :inlove: رسما اینا میخان منو روانی کنن 😀 خیلی خیلی خیلی زیبا و عالیه. چیزی از اپشنش نفهمیدم چون ژاپنیه اما خدایی خیلی باحاله که از فروشندی عزیز یعنی بانو نیکو یک چیزی رو خریدار باشیم :inlove: اگه من بیام همی مغازرو میخرم :blush:
    https://dl.gamefa.com/user5/Mahyar/Nico%20Shop%202nd%20Demo%20ver.%20Devil%20May%20Cry%205%20Gameplay%201.mp4
    (گیمفای عزیز اقا خبرای DMCرو خدایی کامل بذارید ما نمیخاییم یک در میون بذارید)

    • این تازه گیمر بلد نیست بازی کنه 😐 که هیچ فقط هزیون میگه یعنی بوخودا کلم از جا کنده :dazed:
      ولی خدایی انصافا انصافا وقتی DMCرو میبینم وقتی گیمپلی DMC5رو میبینم احساس میکنم تنها چیزی که لازممه همینه و بس تنها چیزی که چشم و دلمو میگیره همین DMC هستو بس! که واقعا شاهکاره 🙂 و با داشتنش دیگه تا مدتها و مدتها حس نمیکنم چیزی بتونه منو سرگرم کنه جز DMCی امسال ۲۰۱۹ :heart:

  • srhz گفت:

    اونجاش که انتهای اهنگ shall never surrender رو گذاشت اشکمو در اورد یادش بخیر ❤❤❤

  • تک تک لحظات این سری خودش یه خاطره هست برا ما به شخصه برا من بهترین لحظه کل سری دوتا هست اولیش تو دویل مای کرای ۳ که لیدی به دانته میگه گریه میکنی بعد دانته میگ شیطان گریه نمیکنه و بهتر از اون صحنه ای بود تو اخر dmc4 که نرو میخواست کریه رو ماچ کنه بعد یهو سر و کله یک سری شیطان مزاحم پیدا میشه بعد همون لحظه نرو وایمیسه بهش شلیک میکنه هم حالت طنز گونه ای داشت هم با اون موزیک اخری که پخش میشد باعث شد اشک تو چشمام جمع بشه و برا همیشه نسخه چهارم این سری تو ذهنم بمونه :inlove: :inlove: :inlove: سلطان و پدر ژانر هک اند اسلش فردا از دموی خودش رونمایی میکنه :kissed:

  • DanTe 1368 گفت:

    امتیاز دویل ۵ بدون شک خیلی خیلی بالاتر از اویل ۲ خواهد بود”مگه میشه ایتسونو بعد از ۱۱ سال بازی دروغی بسازه “.من همچنان منتظرشم در حد لیگ برتر جهان”دانته ی عزیز و دوست داشتنی یکی از محبوب ترین شخصیت های بزرگ گیم هست … زنده باد کپکام و دویل می کرای تاریخ دار صنعت گیم

  • aiHan گفت:

    تیکه تریلر اولی خیلی زیبا و ممتاز بود که با دیدن اون در یک لحظه احساس تجدید خاطرات با کل سری کردم اره درسته که همه سری DMC رو دارم اما دیدن کل سری DMC از نسخه اول تا نسخه ی امسال ۲۰۱۹ در یک تیکه تریلر واقعا حس خوبی به هوادار و عاشق اصلی عالم DMC میده
    تیکه تریلر دومی هم گرچه خیلی وقته این قسمت رو از بازی دیدم اما این بار دقت کنید اولاش که نرو در حال خریدن ایتم و غییره خیلی عالی بود و وقتی که وارد ون نیکو میشه برای خرید ایتم بازم خیلی عالیه :moon:

  • AXEL STONE گفت:

    :heart: CAPCOM :heart:
    https://www.youtube.com/watch?v=Swm3BMqOrY8
    ایول عالی عالی مرسی کپگاد! حالا که پست DMC اومد! حالا که حرف از DMC2 شد! اینم برای اون افرادی که میگن و میگفتن DMC2 بده! (ببینید شاید ضعیفترین نسخه باشه اما بد نیست!) الان بازم بیایید بگید که DMC2 شاهکار سال خودش نیست. وقتی که این ویدیو رو دیدین حتما هم یک نگاهی به بهترین هک اند اسلش های سال ۲۰۰۳ که سال DMC2 بوده هم بیزحمت یک نگاه بندازید :rose: :heart:

    • اینا همش معضلات متا پرستی هست. وگرنه زمان خودش همه با التماس از مغازه دار یه قسمت جدید از dmc رو میخواستن و اصلا هم یادم نیست کسی واسه قسمت دومش ناز کنه!! یا عجیب تر از اون بگه بده!!
      حتی من این حرفت رو هم که میگی ضعیف ترین نسخه قبول ندارم :laugh: همه نسخه‌هاش خوبن و من با قسمت سوم (به نسبت بقیه) کمتر حال کردم. یعنی میخوام بگم اینم سلیقه‌ای هست و نباید متا رو ملاک قرار داد.

      • AXEL STONE گفت:

        به به نوید جان :rose: :heart: اتفاقا کاملا باهات موافقم داری روی دلم یخ میذاری ولی هرکسی درک نمیکنه مارو و سعی میکنیم عادلانه باشیم چونکه ما فن و فنون DMC برای خودمون همیشه دقت و عادلانه بودنه عدالت رو قبول داریم و نه فن بویی
        بقول داداشمون یاسین جان: که این جله ی زیبارو از خودش یاد گرفتم (عاشقانه تمام DMCرو دوست دارم اما عادلانه سعی میکنم ترتیب بندی میکنم)
        یک جمله زیباییم از داداش بنی جان که دهن خیلیارو با این جمله بست: (“برای طرفداران و عاشقان حقیقی DMC مثل *خودم همین که دانته.ی اصلی در DMC اصلی راه میره و دشمنانش رو درب و داغون کنه خیلیه!”) :rose: :heart:

      • ای خدا والله درود بر تو :yes: اره بر منکرش لعنت بر منکرش لنتها :heart: :laugh: کلوپا محو DMC2 بودن با اومدنش بازی بیشتر توی دید گرفته شد سایت پر از پروفایلای DMC و GOW بود 😀 هیچ وقت از یادم نمیره هیچ وقت

    • الیاس جانم (قبلاً گفته بودم! به یکی از دوستان الان هم میگم نظرم تا اخر هم همین میمونه!) از نظر خودم والله DMC2 در سال خودش یعنی سال ۲۰۰۳ بسار عالی عمل کرده و تمامی هک اند اسلش های سال ۲۰۰۳ در حد DMC2 نبودن.
      مدرک لینک هم دارم برای حرفام. بله قبول دارم که DMC1 شاهکار بیرقیبی هست و DMC2 در برابر DMC1 حرفی برای گفتن دارا نیست. اما اگه از حق نگذریم DMC2 :خیلی بهتر از عناوین سال ۲۰۰۳ هست!
      https://www.youtube.com/watch?v=JdqOAQ0I0wQ
      یا حد اقلش کمتر از اینا که بهترین های سال ۲۰۰۳ هستن نیست. این منتقدان بودن که نمره DMC2 رو پایین اوردن ادمای متایی بودن که DMC2 رو بیخیال شدن اما برای طرفداران و عاشقان حقیقی DMC مثل *خودم همین که دانته.ی اصلی در DMC اصلی راه میره و دشمنانش رو درب و داغون کنه خیلیه! درسته که DMC2 پایینترین قسمت فرانچایز اصیل DMC هست خوب اما خدایی گفتم اگه از حق نگذریم بهتر از این عناوین سال ۲۰۰۳ هست و در زمان خودش برای من خیلی عالی بود و خیلی خوشحال بودم که قسمتی از داستان رو بازی کردم.
      یکمی هم بیاید حق بدیم به کمپانیه کپکام بخاطر این که DMC1 که استاد کامیا کارگردانیش رو کرده بود به دیلایلی برای کارگردانیه DMC2 استاد ایتسونو انتخاب شد و خوشبختانه همچنین تا الانه ها هم استاد ایتسونو کارگردانی فرانچایز DMC رو در دست گرفته.
      در واقع کار خیلی سختیه که کارگردانه یک فرانچایز عوض بشه که مثل این میمونه که یک اشپزی بخاد یک پختنی رو بپزه که دقیقاً کپی از پخته های دیگران باشه واقعاً سخته که یکی بخاد دقیق همون طعم رو رنگو شکل رو در بیاره حالا شاید با دستور بشه همون کار رو کرد اما کار آسانی نیست که استاد ایتسونو ماشاالله با ساختن قسمت سوم یعنی DMC3 حسابی دل هواداران دیگر رو به دست اورد و DMC3 رو تا امروز شاهکار تاریخی و کاملاً بیهمتایی ساخت.

    • یک دخی گیمر ببین یک دختر گیمرا :laugh: چقد میتونه عاقل باشه و ما اینجا با بازیا جنگ جهانی جهنمو بهشت داریم 😀 به این دختر میگن گیمر به کوبندهای بیهویت سایتمون “البته بجز بعضیا بلانسبت بعضیا” فقط باس گفت فن بوی :rotfl:
      خدایی یادمه قبل چند سال وب سایت گیمفا همش عکس از دانته DMC1 2 و کریتوس GOW1 2 الان این متاییا اومدن پریدنو دل زده شدن :shy: بازی هیچ اشکالی نداره
      عناوین دیگر در برابر DMC جوک میمونه اگرم استاد ایتسونوی کبیر از کارگردانی بیرون نکردن چون شاهکار تحویل ما داد :inlove:

  • Oracle گفت:

    لیست اچیومنت های بازی هم منتشر شده که نشون میده بازی ۲۰ مرحله داره،اون مراحلی هم که میشه با چند کاراکتر تمومش کرد یه جورایی معلوم میشه کدوم مرحله هاست.
    توی مراحل اول هست که تمامی کاراکترا میرن بالای اون درخت عجیب و شکست سختی از urizen میخورن و میفهمن اینبار دگ مثل همیشه نیست شکست دادن دشمن.
    توی یه مصاحبه هم گویا تایید شده نیکو دختر آگنوس اون کیمیاگر مشهور نسخه چهار هستش.

    اینهمه تریلر منتشر شد کاش یه چی هم از ورجیل بیشتر نشون میدادن یه صدایی ازش پخش میکردن،فقط یه تیکه اون شبح هست که دست نرو رو قطع میکنه.

  • اوفـــ اوفـــــ تریلر اولی که از تمام نسخه های DEVIL MAY CRY :sun: چه زیبا در اومده ممنون Capcom :sun: کپکام جان ماها واقعاً از ته دل ممنون شما و تیم استاد ایتسونو هستیم :heart: به امید موفقیت
    Devil May Cry 1 :sun:
    Devil May Cry 2 :sun:
    Devil May Cry 3 :sun:
    Devil May Cry 4 :sun:
    Devil May Cry 5 :sun:
    Devil May Cry anime / maga :sun:
    کاملاً سری DMC رو با داستان مانگا و انیمه در یک تریلر نشون دادن❤️ ریمیکس ترانه ها هم خیلی عالی بود.

    • تریلر دومی که از شبکه ی Capcom TV گرفته شده نمایش خیلی خوبی هم داشت که اولین باره اپشن داخلی DMC5 رو نشون دادن!
      الان فقط مونده بدونم مجسمه ی مقدس برای خرید و لول اپ چطوری هست و اهنگی که واسش گذاشتن چه سازی میتونه باشه وضعت لول اپ و ایتم گرفتن به چه روشی میتونه باشه و چه ایتم هایی میتونه دارا باشه. واقعاً خیلی وقته منتظر هستم که بدونم اون ورش یعنی داخل مجسمه چی به چیه.

  • Fd7771 گفت:

    نسخه جدید دویل می کرای هم داره به انتشارش نزدیک میشه دیگه.دم کپکام گرم :yes: :yes:
    به امید ساخت دنباله بازی های دیگه کپکام که واقعا منتظر نسخه جدید گاد هند و شدو آف روم هستم بشخصه.

  • VERGIL1994 گفت:

    تریلر خیلی جالب بود ولی من فکر می کردم داستان بازی به ترتیب ۳۱۴۲ باشه داخل تریلر که ۳۱۲۴ بود مگه ۲ آخر قرار نمی گرفت ?:-)

    • AXEL STONE گفت:

      سلام و درود بر شما هم فن عزیزم بله دقیقا همینطوره:
      https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/14135ecc30f78a9c2bd95b6c1cfcefc6/5C1E12EE/t51.2885-15/e35/39741575_275217239758096_7811947609026723840_n.jpg
      به این لینک دقت کن دقیقا ترتیب درست و کامل به همین شکله (چیزی که کپکام در تریلر نشون داد به مقصود ترتیب رو نبوده اگه واقعا کپکام منظور ترتیب رو داشته حتما اول دوتا کتاب مانگای دانته و ورجیل رو اول میذاشت میذاشت)
      اگه توجه کنی اخرای تریلر پایین نوشته:
      CAPCOM CO. LTD. 2012. 2018 ALL RIGHTS RESERVED
      CAPCOM CO. LTD. 2008. 2015 ALL RIGHTS RESERVED
      یعنی بر اساس نسل ها ترتیب بندی کرده: این شکلی در نسل ۶ ترتیب میدادیم (نسل۶ سگانه با انیمه) وبعد اخر (نسل۸ نسخه DMC4 و DMC5 رونشون داد) :rose: :heart: ترتیب کاملش هم تو عکسی که بهت دادم میتونی ببینی

  • فقط اون قسمته نیکو جدید بود میشه یعنی ۵ تا دویل برینگر خرید و به اسلات گذاشت این خوبه فقط یک ماه مونده برا انتشارش اینم از این :-* :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Max.level گفت:

    دانته عشقه همه جوره باورم نمیشه قراره بعد از سالها بازم اونو تو نسخه جدید بازی ببینیم یادمه با نسخه ریبوت همش به خودم میگفتم دیگه ادامه سری اصلی ساخته نمیشه و یه غمی تو دلم بود اما کپکام بازم امید رو به همه برگردوند من که اصلا صبرم لبریز شده این لعنتی با اون شخصیت پردازی و داستان و گیم پلی و کمبو های سرعتی وااااااای اصلا دنیایی داره :inlove: :inlove:
    ممنونیم کپکام کبیر که هستی و برامون خاطره میسازی :heart: :heart:
    .
    .
    کپگاد :rose: :rose:

  • Shaladorkhan گفت:

    ای جوووووووووووووون زنگیمو نگا 😀

کپکام با تریلرهایی از Devil may Cry، داستان این سری را بازگو می‌کند - گیمفا