نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد

truth seeker
۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem با انتشار مطلبی بیان کرده است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی با توجه به بازخوردهای کاربران نسخه‌ی بتا، دچار تغییراتی خواهد شد.

هدف اصلی برگزاری نسخه‌ی بتا یافتن مشکلات اصلی بازی و رفع کردن آن‌ها پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی است. استودیوی بایوور (BioWare) و بازی جدید آن‌ها یعنی Anthem نیز از این قضیه مستثنی نیست. به لطف بازخوردهای بازی‌بازانی که بتای خصوصی بازی را در چند روز اخیر تجربه کرده‌اند، استودیوی بایوور قصد دارد تغییرات قابل توجهی را در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی ایجاد کنند. برخی از این تغییرات در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه‌ی سال جاری)، هم‌زمان با عرضه‌ی بازی برروی سرویس Origin Access Premier برروی بازی اعمال خواهند شد. با این حال، دیگر تغییرات هم‌زمان با عرضه‌ی عمومی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی، آقای بن ایروینگ (Ben Irving)، با انتشار مطلبی در وب‌سایت Reddit جزییات به‌روزرسان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و تغییراتی که این به‌روزرسان در بازی ایجاد می‌کند را منتشر کرده است. این به‌روزرسان بیشتر از هر چیز، برروی رفع مشکلات نشانه‌گیری که به واسطه‌ی ایرادهای ماوس به‎وجود آمده‌اند، تمرکز دارد. در کنار این موضوع، کنترل شخصیت در زمان شنا و پرواز کردن نیز بهبود خواهد یافت.

در کنار تغییرات بخش کنترل، رابط کاربری نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز تغییر خواهد کرد. این تغییرات شامل بهبود بخش Menu و اضافه شدن گزینه‌هایی به بخش تنظیمات گرافیکی شامل امکان خاموش و روشن کردن قابلیت HDR، اضافه شدن یک گزینه برای تغییر میزان FOV و بسیاری موارد دیگر می‌شود. جزییات کامل این به‌روزرسان را می‌توانید در انتهای این مطلب مطالعه کنید.

بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش بازی به قلم مصطفی زاهدی را مطالعه کرده و با این بازی بیش از پیش آشنا شوید. دیگر اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

تغییرات اعمال شده در بخش کنترل بازی

نشانه‌گیری

  • مشکلات مربوط به دیتای خام ارسال شده توسط ماوس اصلاح شده‌‌اند.
    • ما مشکلی که باعث می‌شد ورودی ماوس ناگهان شتاب منفی بگیرد را پیدا و رفع کرده‌ایم.

پرواز و شنا کردن

  • بازه‌ی گزینه‌های مربوط به تنظیمات حساسیت ماوس افزایش یافته است.
    • بازه‌ی مربوط به تنظیمات حساسیت به حرکت ماوس در زمان پرواز و شنا کردن به ۲ برابر افزایش یافته است. این تغییر به شما اجازه می‌دهد از ماوس‌هایی با DPI بسیار متفاوت استفاده کنید.
  • نشانه‌گر به یک دایره تغییر کرده است.
    • نشانه‌گر در زمان پرواز به جای یک محیط مربعی، توسط یک دایره محدود شده است. به لطف این تغییر، حداکثر سرعت گردش فارغ از فاصله‎ی نشانه‌گر از مرکز یکسان خواهد ماند.
  • قابلیت بازگشت خودکار به مرکز در زمان پرواز اضافه شده است.
    • بازگشت خودکار به مرکز صفحه در زمان پرواز و شنا کردن به صورت پیش‌فرض به تنظیمات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی اضافه شده است.
    • زمانی که ورودی دیتا از طریق ماوس متوقف شود، علامت نشانه‌گیری به صورت خودکار به مرکز صفحه باز خواهد گشت.
  • مشکل مربوط به دویدن و پرواز کردن با فشار دادن دکمه‌ی مربوطه رفع شده است.
    • مشکل لرزش تصور در زمان استفاده از گزینه‌ی Hold to Fly رفع شده است.
  • تنظیمات پیش‌فرض مربوط به کنترل پرواز و شنا کردن به‌روز شده است.
    • تمامی تنظیمات پیش‌فرض سرعت ماوس به جای ۱۸۰۰ برروی ۱۲۰۰ DPI تنظیم شده است.
    • واکنش پیش‌فرض و حساسیت به دیتای ورودی در زمان شنا و پرواز، به ترتیب به‌جای ۵۰ و ۳۵ درصد برروی ۴۰ درصد تنظیم شده است.

رابط کاربری

  • سرعت چرخش بخش Forge بهینه شده است.
  • مشکل کلیک کردن برروی گزینه‌ها رفع شده است.
  • از این پس می‌توانید با کلیدهای Q و E در بخش‌های مختلف منو جا‌به‌جا شوید.
  • با توجه به مکانی که نشان‌گر ماوس قرار گرفته است، استفاده از  Mouse Wheel به جای تغییر زاویه‌ی زره شما، منو رو جابه‌جا خواهد کرد.
  • اطلاعات مربوط به D-Pad با دکمه‌های کی‌بورد جایگزین شده است.
  • مشکل مربوط به تنظیمات Motion Blur رفع شده است.
  • امکان خاموش و روشن کردن HDR به تنظیمات اضافه شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem براساس بازخوردهای بازی‌بازان بهینه خواهد شد - گیمفا