ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا

ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا

سلام و درود خدمت تمامی کاربران و مخاطبین بزرگوار و فهیم وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت باشید و چرخ های زندگی بر وفق مرادتان بچرخد. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۳ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید.

ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا

بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن نقش آفرینی زیبای نسل هشتم است که که بدون شک یکی از برترین بازی های این ژانر تا به امروز در این نسل به حساب می آید ولی متاسفانه در حق آن کم لطفی شد. صحبت از عنوانی جذاب و خاص به نام Lords of the Fallen است که امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی جذاب و “Underrated” خواهید بود. عنوانی که بعد از ۴ بار بازی کردن آن و انجام محتوای الحاقی‎اش هنوز که هنوز است متوجه نشده‎ام که چرا این بازی چندان مورد اقبال منتقدان قرار نگرفت و واقعا چه ایراد بزرگی داشت؟ Lords of the Fallen با بهره بردن صحیح و جذاب از المان های پرطرفدار و بی نظیر سری Dark Souls و قرار دادن آن ها در قالب یک بازی کاملا مجزا و دارای شخصیت و وزن منحصر به فرد، یکی از عناوین باکیفیت، هاردکور و جذاب نسل هشتم محسوب می شود. Lords of the Fallen عنوانیست در ژانر اکشن نقش آفرینی که توسط Deck13 Interactive و CI Games ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی های CI Games ,Square Enix و Ubisoft برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows منتشر گردید.  از همان زمان که اولین ویدئوهای معرفی Lords of the Fallen منتشر شد نوید عنوانی خوب و قدرتمند را داد. بعد از سال‌ها تجربه بازی کردن عناوین مختلف مخصوصا نقش‌آفرینی خود را در جایگاهی می‌بینم که لااقل بتوانم بگویم کدام عنوان ضعیف و کدام بازی قوی است و باور کنید که صمیمانه و بدون تعصب می‌گویم که Lords of the Fallen بدون هر گونه اغراق، یکی از برترین نقش‎آفرینی‌هایی است که در نسل هشتم عرضه شده است و با گرافیک فنی و هنری عالی، گیم‎پلی استوار و محکم، سیستم پاداش و جزای ریسکی، مبارزات کاملا جذاب، زره‌ها و تجهیزات بی‎نظیر و درجه سختی نسبتا بالا، موفق می‌شود تا کاملا شما را جذب و پای بازی میخکوب کند.

ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا

Lords of the Fallen

 سعی کرده ایم در این ویدئو، واقعیت را در خصوص Lords of the Fallen بیان کنیم (لااقل واقعیت در تجربه بسیار طولانی من از این عنوان) و به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با آن آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Lords of the Fallen جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

nobodyFido

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا
ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یه صبح بخیر خدمت گیمفا و گیمفائیها
    یه تشکر ویژه خدمت اقا سعید بسیار عزیز
    چنین مقالاتی واقعا نیازن چرا که خیلیها اصلا بخاطر نمرات ضعیف حتی فکر بازی هم به سرشون خطور نمیکنه
    من یه ۱۰ باری این عنوان رو تمام کردم و واقعا عالی بود و حسابی هیجان انگیز و سخت هستش
    دوستان عزیز گول متا رو نخورید و این عنوان رو تهیه کنید و از داستان زیبا و گیم پلی عالی اون لذت ببرید تا در اینده بهنگام عرضه نسخه ۲ و ۳ افسوس از دست دادنش رو نخورید
    شایعات میگن که نسخه ۲ بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه میشه

  • خودم به شخصه این بازی رو بازی نکردم ولی اینجور که از مقالات سعید اقا و دوستانم شنیدم بازیه خوبیه ولی در حقش کم لطفی شده

  • MetallicA گفت:

    صبح همه عزیزان مخصوصا آقا سعید گل بخیر که بعد از یه سال انقد ازشون درخواست کردم بالاخره نقد و بررسی ویدیویی این شاهکار رو هم قرار دادن..
    برای من مهمترین اولویت برای دوست دا‌‌شتن بازی گرافیک هنریه ، و صد البته ارکان اصلی یه بازی ویدیوای هم گیمپلی و داستان هستن. حالا تصور کنید که یه بازی باشه که توی همه‌ی این موارد استثنایی عمل کرده، پس چرا باید خودتون رو از چنین بازی بینظیری محروم کنید؟ خدا میدونه وقتی اولین بار توی یه روز گرم تابستونی لردز آو د فالن رو بازی میکردم چه حس بینظیری داشتم..

  • بالاخره سعید آقابابایی عزیز کار خودشو کرد :laugh: :heart: :rose:
    هرچی باید گفت رو این مدت سعید جان راجع به بازی گفته و من فقط چندتا تذکر میدم.
    ۱٫ بازی واسه سال ۲۰۱۴ هست، پس ممکنه از نظر گرافیک فنی یکم با بازیهای روز فاصله داشته باشه ولی تو زمان خودش ابهتی داشت.
    ۲٫ اگه بعد از تجربه ی بازیهایی مثل بلادبورن، دارک سولز ۳ و دارک سایدرز ۳ به سراغ این بازی میرید، توصیه من اینه که قید سلاح ها و زره های خیلی سنگین بازی رو بزنید که تو این بازی وزن بشدت تأثیرگذار هست تا جاییکه در سبک ترین حالت هم شما احساس میکنید که مبارزات بازی کند و سنگین هست دیگه چه برسه به سنگین وزن که چیزی شبیه اسلوموشن میشه.
    ۳٫ تو این بازی باید از جادوهات استفاده کنی وگرنه بازی وحشتناک سخت و غیرقابل تحمل میشه. پس درسته که بازی مثل سری سولز کلاس جادوگری نداره ولی تمام کلاس ها جادوی خاص خودشون رو دارن و نمیشه که مثل سری سولز بدون جادو هم تو بازی پیش رفت.
    ۴٫ بازی در حالت نرمال خیلی سریع تر از سری سولز آسون میشه و فقط کافیه چند ساعت بازی اصلی رو رها کنید به لول زدن مشغول بشید تا بازی ساده بشه، ولی مهم نیست چون بازی برعکس سری سولز درجات سختی بالاتر هم داره و اگه میخواید بیشتر زجر بکشید میتونید بازی رو با درجه سختی بالاتر شروع کنید.

  • سلام و درود خدمت آقای آقابابایی عزیز.
    ویدئوی بی‌نظیری بود و همانند ویدئوهای گذشته گل کاشتید. به نظر من، این بازی از نظر گرافیکی، برای زمان خودش، یک شاهکار محسوب میشد، اما دیگه چی بگیم از دست این نمره‌دهنده‌های ناعادل(البته تا آقای آقابابایی در سایت گیمفا باشند، از این بابت مشکلی نخواهیم داشت). باز هم تشکر میکنم از آقای آقابابایی بابت نقد ویدئویی عالیی که ارائه فرمودند. 😎
    راستی، چرا کاربران بالای من، اینقدر دیسلایک گرفتند؛ بازهم vpn استعمال کردید.

  • farshadx گفت:

    اقای بابای نقد
    mad max هم بزارید در حق این بازی هم خیلی کم لطفی شد
    Kingdoms of Amalur – Reckoning همینطور فکر کنم اخباری هم از اینکه میخواستن نسخه ۲ رو بسازن اومد ولی کنسل شد

  • MetallicA گفت:

    اتفاقا آقای آقابابایی بخاطر وجود افرادی مثل شما از پاسال دوست نداشتن که ویدیو این بازی رو توی سایت قرار بدن، ولی مقاله‌ای که چند روز پیش نوشتن درخواست‌های زیادی دربرداشت. شما که از تکرار حرف میزنی خب بمن بگو کی آخه نقد و بررسی ویدیویی این بازی رو توی سایت دیدی؟! اگه هنوز به حرفت واقفی لطفا از گیمفا بکش بیرون

  • Max.level گفت:

    یکی از اون بازی هایی که ثابت میکنه متا چقدر بی ارزشه و یه بازی با متای کم هم میتونه شاهکار باشه و این بازی در حقش خیلی کم لطفی شد اما چیزی که ما دیدیم یه بازی خارق العاده و زیبا بود و بسیار لذت بخش :yes: :yes:
    با تشکر از زحمات شما جناب سعید آقابابایی بابت این نقد ویدیویی، خسته نباشید واقعا :heart: :rose:

  • HamedHa گفت:

    حاجی فکر کنم خودت ملت منفی بارون کردی :rotfl:

  • AXEL STONE گفت:

    سلام بر استاد اقای اقابابایی بزرگ. مرسی از ویدیو بسیار عالی بود :rose: :heart: نمره ای هم که دادین کاملا نمره سرجاییست نه بالاتر و نه پایینتر کاملا دقیق و لایقه :rose: :heart:

  • فکر نمیکردم وقتی از کسی انتقاد میکنیم نظرمون تایید نشه!
    دقیقا نمیدونم تایید نشدن کامنت من و پاک شدن کامنت کسی که توی همین مطلب گفته بود ” چقدر تکرار مکررات ” به چه علت و با چه منطقیه! حداقل از شما انتظارم بیشتر بود داداش سعید!
    من فقط گفتم وقتی بازی های روز دنیا بررسی ویدئویی در سایت ندارن ساخت ویدئو برای بازی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و خود شما انقدر راجعش صحبت کردید واجبه ؟ یا ضرروتی داره ؟
    ما یه نقد ویدئویی از بهترینای سال ۲۰۱۸ نداریم!
    Celeste و Monster Hunter ! این دوتا مثالی بود که در کامنتم بهش اشاره کردم!
    یه سئوال ساده پرسیدم و فکر کنم هیچ بی احترامی در کامنتم نبود و دلیل تایید نشدنش رو اصلا متوجه نمیشم!
    در هر صورت همیشه قرار نیست که بگیم همه چیز خوبه یه وقتایی هم انتقاد باعث بهتر شدن کار افراد میشه …
    کار شما بیسته همیشه هم از شما ممنون بودم اما امروز به هیچ وجه دلیل تایید نشدن یه انتقاد ساده رو متوجه نمیشم!
    موفق باشید

    • درود خدمت شما دوست عزیز.
      کلا امروز چک کردن کامنت‌های این پست دست بنده بوده و آقای آقابابایی یکم سرشون شلوغه. منتهی این کامنتی که گفتید انتقاد کردید و پاک شده رو من اصلا ندیدم! احتمالا اشتباها دوستان پاکش کرده باشن.
      در هر صورت شما میتونید دوباره کامنتتون رو مطرح کنید.
      عذرخواهی میکنم بابت اشتباه پیش اومده :rose:

      • والا کامنت من در انتظار تایید بود و تایید نشد … نه که پاک بشه …
        کامنت دوست پایینی که نظرشون رو هم گذاشتن پاک شد و من برام خیلی عجیب بود…
        ———-
        ” عذرخواهی میکنم بابت اشتباه پیش اومده”
        خواهش میکنم داداش اشتباهه پیش میاد مهم نیست :heart: :heart:
        من فقط یکم برام عجیب شد که چرا کامنتم تایید نشد و کامنت اون دوستمون پاک شد که پاسخ دادید و ممنون از پاسختون :heart:
        اما در مورد اشتباه پاک کردن حالا کسی که سهوا با عمدا کامنت حاوی انتقاد رو تایید نمیکنه یا حتی پاک میکنه “شما منظورم نیستید چون خودتون فرمودید که اصلا کامنت منو ندید “میتونه حداقل دلیل کارش رو بگه …
        ممنون از شما و موفق باشی

    • farhad357 گفت:

      من اون کامنت رو دیدم . الان هم نیستش . در بالا اشاره کردن که اشتباهی پاک شده . دوستان چرا باید فقط کامنتی که انتقادی هست رو از بین این همه کامنت اشتباه کنن و پاکش کنن ؟ خواهشا اینطوری جواب ندید . من منظورم شخص خاصی نیست و مخلص اقای اقا بابایی و همه دست اندرکاران گیمفا هم هستم . اما متاسفانه الان تظاهر به خوب بودن و بی اشکال بودن همه جا رو ورداشته و این خودش بزرگترین سد برای پیشرفت هست . از بازیگران سینما بگیر که تحمل وجود یک منتقد که حرف مخالف رو بزنه ندارن تا الی ماشاالله . امیدوارم گیمفا به این سمت وسو نره .

    • بله کامنت بنده بود، که الان دیدم پاک شد.
      البته قبلا سابقه داشته که این تیپ کامنت های من پاک بشن. تو همون کامنت ها هم عرض کرده بودم که به چند ده برترین ها و نقد های ویدیویی گیمفا یه نقد جدی وارده و مکررا چند تا بازی به عناوین و شکل های مختلف تکرار میشن. از نقد متنی میره تو نقد ویدیویی بعد بیست تا لیست دیگه هم میاد و دوباره همون تعاریف در موردش میشه و همون حرف ها رو میشنویم و میخوانیم.
      قبلا هم پاک شده بود این تیپ کامنت هام و کاملا انتظار داشتم اینم پاک شه.
      در هر صورت، ما که نه شغلمونه گیمینگ نه دیگه کم کم وقت می کنیم اصلا گیم بازی کنیم! فقط چون گیمفا رو واقعا دوس داریم و خیلی هم استفاده میکنیم از مطالبش و کلی هم بر دانشمون اضافه میشه عرض میکنیم همچنین حرفهایی رو. وگرنه که گیمفا و گیمفایی همگی گلهای گلن.

  • morfin گفت:

    یه نکته ی جذاب دیگه ای که به نظرم می تونه حتی دارک سولز هم جذاب تر کنه سیستم چلنج باس ها بود (البته باس های سولز به اندازه ی کافی سخت هستند ) این سیستم اینطوری کار می کرد که اگه شما باس رو با کویستی که داره بکشید سلاح یا سپر ی که به شما می ده یک سطح بالاتره (لجندری اپیک) و یک اسپشیال موو قدرت مند به شما می ده به عنوان مثال اگر فرست واردن رو بدون دریافت هیچ ضربه ای بکشید ویپن شما یه اسپشیل موو می گیره که وقتی اون رو می زنید شمشیرو به زمین می زنه و یه اتک رنج خوب می ده یا باس دوم کمندر رو اگه بدون سپر بکشید سپری که به شما می ده یه اسپشیال موو قوی داره

ویدئوگیمفا: نقش‌آفرینی زره پوش | بررسی ویدئویی بازی Lords of the Fallen - گیمفا