حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا

حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013

قاسم نجاری
۱۹:۱۸ ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا

به نظر میرسد کسی باید به نینتندو یادآوری کند که جشنواره فیلم Sundance مربوط به فیلم میشود نه بازیهای ویدئویی! Nintendo ،این ناشر ژاپنی معروف و پرآوازه در جشنواره فیلم ساندنس حضور خواهد داشت و برنامه ریزی مفصلی نیز برایش دارد.

هفدهم ژانویه Nintendo  مسابقه فیلم های کوتاه Wii U را در این جشنواره با نمایش  سه فیلم کوتاه با محوریت Wii U میزبانی خواهد کرد.

برای کسانی که نمیدانند نینتندو چه ابتکار جدیدی به خرج داده میگوییم: چند وقت پیش تعدادی از فیلمسازانی که برای YouTube فیلم میساختند،از نینتندو درخواست ساخت فیلمهایی با محوریت قابلیتهای منحصربفرد گیم پلی Wii U داشتند.۱۲ فیلمساز انتخاب شدند و در مسابقه ۴۸ ساعته‏ی نینتندو از ۱۱ تا ۱۳ ژانویه شرکت کردند و این فیلمسازان شروع به ساخت فیلمهایی با موضوع هیجان انگیز بودن بازی کردن Wii U ساختند.این فیلم های برای اولین بار در nintendo Party روز چهارشنبه نمایش خواهند داده شد و حتما پس از آن در فضای مجازی منتشر میشود.

۱۸ ام ژانویه،نینتندو درب سالن خود را به روی بازدیدکنندگان باز میکند و اولین برنامه اش نمایش سه فیلم کوتاه از فیلمسازان انتخابی است و پس از آن بازدیدکنندگان میتوانند بازیهای منتشر شده ی نینتندو از قبیل :New Super Mario Bros. U, Nintendo Land, ZombiU, Sing Party, Rayman Legends و  Wii Fit U را در بین نمایش فیلم ها در جشنواره بازی کنند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا
حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • III I III گفت:

    فـــــــــــــــوق الــــــــــــعاده بود خبرت :chic:

  • ... گفت:

    I Hate you Nintendo 😐
    سپاس برای خبر …

    • III I III گفت:

      از دادن این گونه کامنت ها خودداری کنید.
      همون طور که که هر سبک و بازی ای،طرفدار خاص خودش رو داره،هر شرکت هم زرفدار خاص خودش رو داره…
      پس رعایت کنین تا دیگران هم در رابطه با سونی و مایکروسافت این موضوع رو رعایت کنن :chic:
      A LOT…

      • ... گفت:

        من طرفدار هیچ شرکتی نیستم با اینکه god of war ساخته ی یکی از شرکت های سونی هست …ولی از نینتندو نفرت دارم به خاطر Wii فقط پول حدر کردم براش :idk:

        • III I III گفت:

          کنسولی که موفق بوده،دلیل نمیشه که چون شما و امثال شما بدشون میاد،واقعا کنسول بدی باشه!
          بستکی داره از یه کنسول آدم چی بخواد،که اون جا هم بحث “سلیقه”مطرح میشه!
          خیلی ها کنترلر وی رو یه انقلاب دونسته بودن تو صنعت گیم!

          • ... گفت:

            جونم انقلاب یعنی این دسته تو هیچ بازی ای قابل استفاده نبود حالا یه مثال ساده مثلا resident evil 4 که یه نسخه مخصوص همین کنسول داده بودن نمی دونم وی دیدی یا نه ولی دستش یه قسمتی داره که جدا میشه و برای بعضی از بازیها دوباره به دسته وصلش می کنیم یعنی من موقعه ای که می خواستم اویل ۴ رو بازی کنم دهنم سرویس می شد تا بتونم با اسلحه نشونه بگیرم کالاف هم که خریدم اصلا نشد بازی کنم یعنی کلی بگم هر بازی به غیر از ماریو خریدم اصلا غیر ممکن بود که بتونم بازی کنمش با این دسته یه بازی هم بود که مخصوص همین کنسول بود چند تا بازی ورزشی داشت اونم نصف بازیاش و البته فوتبالش اصلا عصاب ادمو خورد می کرد و ماریو هم که خیلی وقت براش صرف کردن تا تونستن طوری بسازنش که بشه با این دسته ها بازیش کرد که اونم موقعه پرش حتی راه رفتن به خاطر شکل دستش اصلا ادم قاطی می کرد یعنی دسته های این کنسول طبق تجربه ای که من دارم و چیزی که خودم به شخصه دیدم و بارها امتحانش کردم یک معضل بود برای بازی کردن واقعانم انقلاب ایجاد کرده این دسته ها ….

            • III I III گفت:

              خوبه خودتون هم می گین که:”یعنی دسته های این کنسول طبق تجربه ای که من دارم و چیزی که خودم به شخصه دیدم و بارها امتحانش کردم یک معضل بود برای بازی کردن واقعانم انقلاب ایجاد کرده این دسته ها”
              یعنی پس تجربه ی شما این جوری بوده!
              وقتی بزرگان صنعت گیم وی و دسته هاش رو یه محرک برای ورود دسته های حرکتی به صنعت گیم می دونن،بهتره ما اظهار نظر نکنیم!پس حتی اگه شما یا افرادی مثل شما از این دسته ها نا راضی بودن،باید بدونن که همین دسته ها بودن که شرکت های دیگه رو تشویق کردن تا به این عرضه گام بزارن،به همین دلیل بهش میگن انقلاب!دی:
              A LOT…

              • ... گفت:

                حتما !!!!
                | که همین دسته ها بودن که شرکت های دیگه رو تشویق کردن تا به این عرضه گام بزارن| یعنی الان منظورت دسته های وی بود ؟!!!
                اگه منظورت PS MOVE هست که باید بگم که سونی اومده این کنترلر هارو همراه با دسته های اصلیش داده یعنی در کنار دسته های اصلی یه دسته برای بازی های مخصوص به MOVE داده که می بینی که خیلی هم خوب جواب داده نه اینکه بیاد از همین کنترلر ها برای تمام بازی ها استفاده کنه که البته برای بعضی از بازی ها مثل بازی های اول شخص move به صورت اسلحه هست که خیلی استفاده از راحتر از کنترلر دو تیکه وی با اون شکلش هست. یعنی استفاده کردن از کنترلر های وی برای خیلی از بازی ها مثل :کالاف یعنی من خواستم با وی بازی COD بازی کنم دهنم سرویس شد چرا ؟! به خاطر کنترل خیلی بد به وسیله کنترلر های این کنسول نه تنها این بازی هر بازی اول شخص دیگه ای خوب وقتی نمیشه بازی تو سبک اول شخص با این کنسول بازی کرد خوب چرا اصلا براش منتشر می کنن.
                حالا این به کنار همونطور که گفتم رزیدنت اویل ۴ نسخه ی بهینه شده و مخصوص این کنسول ازش منتشر شد…یعنی به طور جد می تونم بگم بدترین نوع کنترل رو داشت و تماما لذت بازی رو از بین می بزد خوب چرا برای اینکه شما وقتی می خواستی از دسته استفاده کنی موقع حرکت و راه رفتن اصلا نمی تونستی دوربینو کنترل کنی یه مشکل دیگشم همون چیزی هست که نینتدو برای اینجور بازی ها ساخته بود یعنی کنترلر دوتیکه هست و وقتی روی اون دسته پلاستیکی میزاریمشون بازی سخت تر هم میشه یعنی اینکه وقتی می خوای حرکت کنی اون انالوگ دسته که برای راه رفتن هست قسمت پایین هست و برای راه رفتن باید دسته رو هی گج و کوله بگیریش که اصلا ادمو منصرف می کنه از بازی کردن نشونه گیری با اسلحه که اصلا حرفشم نزن یعنی می خواستی نشونه بگیری دوربین صد دور می چرخید شدت حساسیتشم به قدری زیاد بوذ که با هر تکون کوچیکی نشونت یه فاصله زیادی حرکت می کرد (که قابل تغییر هم نیست)مخصوصا اگه تلوزیونت کوچیک باشه در این حالت اصلا استفاده ازش غیر ممکن میشه.
                ماریو هم همینطور اخه چطوری میشه با یک دستت یک کنترلر رو بگیری با دست دیگت یکی دیگه که در این حال بتونی راحت از تمام دکمه های دسته ی اصلی استفاده کنی ادم بیچاره میشه که بخواد از این کنترلر ها استاده کنه…باز تو بگو بزرگان صنعت گیم اونا یه حرفی زدن تو باید خودت کنسولو ببینی از استفاده کنی بعد راجبش نظر بدی.عجب انقلابی واقعا. یعنی واقعا نینتندو کار خیلی عاقلانه ای کرد که تو کنسول جدیدش Wii u کنترلر هارو کلا عوض کرد وگرنه واقعا ازش ناامید می شدم

                • III I III گفت:

                  برای ادامه ی بحث بیا تو پروفایل کاربریم تا بحث به اسپم کشیده نشه!
                  به یه نکتخ ی خیلی کوچیک اشاره می کنم:
                  وقتی شیگرو میاموتو خودش تو E3 2010 که خودش خالق این دسته ی وی بود میاد از افسانه ی زلدا ش رونمایی میکنه و همه حضار بلند میشن و براش دست میزنن،یعنی هیچکی از این خلاقیت این آقا خوشش نمی یاد؟
                  نینتندو همیشه یه برتری داشته به سونی و اون هم زمان عرضه ی کنسولش بوده + قیمتش الان شما همین وی یو رو نگاه کنید،می بینید که ۲۵۰ دلار،قیمتی هست که سونی هیچ وقت در کنسول نسل بعدش بهش دست نخواهد یافت و این یعنی این که سونی باز هم می خواد همون سایست هایی که با نسل ۷ پیش گرفت رو ادامه بده..
                  بقول آقای کنی که خودش به اندازه ی سن ما اخبار و مقالات گیم “به خصوص ژاپن” رو پیگیری کرده،من به سلیقه و چیزی که شما ها تجربه می کنین کارب ندارم…
                  وی قیمتش بسیار ارزون تر بود،و هنر نینتندو هم این بود که تونست با خرج کم نتیجه بگیره و منظورم هم از این که با خرج کم نتیجه گرفت این هست که آمار فروش هم واره تو ژاپن عالی بوده…
                  خوبه خودت هم دیدی که در سال های اخیر با این که ۳DS خیلی کم تر از ویتا هزینه کرد،تونست چندین برابر ویتا بفروشه و سود آوری کنه…
                  حالا یه سوال مطرح میشه؟
                  آیا سونی تا حالا با خرج کم(نسبت به زمان عرضه)کنسولی رو ارائه داده که بتونه با خلاقیت پول دربیاره؟
                  این کاریه که نینتندو فقط انجام داده و هنر بزرگ نینتندو محسوب میشه…
                  میخواین قبول کنین،میخواین قبول نکنین.
                  از این گذشته:
                  زمان عرضه ی دسته ی وی با Move چند سال فرق داشت،به هر حال ۹۰% سایت ها این کار سونی رو الگو برداری دونسته،حالا سونی اومده یه سری توسعه روش انجام داده تا استفاده ازش راحت تر بشه قبول…
                  اما آمار ها ی فروش به هیچ وجه موو رو به اندازه ی وی در فروش قوی نشون نمیده…
                  بعدش هم اینو بگم که چندی پیش تو بازی رایانه بودم،کامنتی شبیه کامنت شما دیدم و بعد از چند روز کلا اون کاربری که اون کامنت رو داده بود ندیدم آفتابی بشه تو سایت…
                  تجربه ی شخصی اگه ملاک باشه،من میتونم همه چیز رو واست بکوبم،وقتی یه کنسول می فروشه،۱۰۰ % طرفدار داره …
                  اگه حرفی باقی مونده بیا پرو فایل خودم

  • من که ازخبرچیزی نفهمیدم :drool: دارم دیونه میشم :reallypissed: چراخبرهای جدیدهمشون چرت هستند؟! :reallyangry: من منتظرخبرهایی جدید ازبازی هایی مثل: GTA V-Dark Souls2-Watch Dogs-Assassin’s Creed4-Saints Row4وبازی های دیگرهستم…………. :idk:

  • III I III گفت:

    من از مدیریت و نویسندگان یه سوال بپرسم؟!
    کلا تو این سایت چند نفر فن نینتندو داریم؟!
    هر کاربری میاد به این شرکت “بدون شناخت لازم”توهین میکنه!!!
    آخه من چند بار بگم؟تو اون پست به اون آقا گفتم با یه طومار ۳ کیلومتری!
    بابا جان!هر شرکتی یه سیاستی داره ،مطابق با همون میره جلو دیگه!!دلیل نمیشه که سلیقه ی شما با سیاست های یه شرکت جور در نمیاد به خبر هایی که مربوط به اون شرکت میشه بگیم “چرت”!!

  • III I III گفت:

    قاسم جان شما هم یه چیزی بگی بد نیست ها!

  • FARDAD.MG13 گفت:

    ممنون از خبر آقا قاسم
    عرفان جان حالا شما خودتو ناراحت نکن

  • یعنی لانچ تریلر بازی رو میسازن ؟

  • یعنی از گیم پلی بازی فیلم میسازن؟

  • ببینید،این فیلم ها بر مبنای قابلیت های Wii U ساخته میشه.یعنی مثلا اینکه تو زمابی یو استفاده کردن ازش چه هیجانی داره.یه چیزی مثل ویدئو های تبلیغاتی میشه حاصل کار.
    @amir fiogy
    ببخشید که ما از اون بازیهایی که گفتید خبر نمیزاریم،از این به بعد از خودمون خبر درست میکنیم و میزاریم تا شما شاد بشی.
    خواهش میکنم از این به بعد اگه نظری نامربوط به خبر دارید رو نگه دارید و و یه جای دیگه رو مستفیض کنید.لطفا!

  • 1001sama گفت:

    این سبک فیلم های تبلیغی رو باید دید چون اکثر این سبک فیلم ها دارای رگه های طنز و پرنشاط هستند البته نه همه

  • ... گفت:

    عرفان جان ناراحت نشی ولی این چیزایی که گفتی هیچ ربطی به حرف من نداشت…
    من چیکار دارم که سونی داره سخت افزار قوی میزاره تو کنسولش و از اون طرف هم گرون میده یا نه….یا من چیکار دارم که زلدا خوب بوده یا نه که از نظر من بازی بدی نبود من دارم کنترلر این کنسول رو میگم اخه وقتی ادم میاد با کلی امید وارزو این کنسول رو میخره بعد میبینه که کنترلرش هیچ استفاده ای نداره خوب یقینا هر کی اینو بخره هر چی نفرین بلده به نینتندو میگه کنترلر این کنسول یک فاجعه بود خود نینتندو هم اینو متوجه شد که تو کنسول به اصطلاح نسل بعدش به کل تغییرش داد و تونست یک کنترلر کاربردی بده بیرون که حداقل بشه ازش استفاده کرد یعنی چیزی که تو کنسول وی یک معضل بزرگ بود شما هر وقت رفتی از وی استفاده کردی و ازش راضی بودی اونوقت بیاد از تعریف کن بگو این اینو گفته یا اون اونو گفته که امیدوارم بعد از استفاده ازش از حرفات پشیمون نشی یعنی وی حداقل باید تو بازی های انحصاریش کنترل خوبی داشته باشه یا نه ؟ در ضمن یه سوال تو این دو سال چند تا بازی ملتی پلتفرم برای این کسول منتشر شد ؟
    در ضمن چجوری باید بیام تو پروفایلت ؟نمی دونم چطوریه :idk:

    • III I III گفت:

      فردا جواب میدم خوبه؟!
      اینم پروفایلم:
      https://forum.gamefa.com/User-ERFAN-VITA
      “زلدا خوب بوده یا نه”
      خوب این به وی مربوط می شد…
      Multiplatform:
      http://nintendo.wikia.com/wiki/Category:Multiplatform_games
      من نمیگم کنترلرش خوبه یا بده یا شما بدت اومده یا خوشت اومده،من میگم کلا تا حالا از کسی که این کنسول رو داشته نشنیده بودم که از کنترلرش بناله!همین!
      بابا جان نینتندو یه سیاست داره،اون هم تو ژاپن به بهترین شکل جواب میده(تو این نسل هم دیدییم!)
      من فقط گفتم به سلیقه ی کسی کار ندارم که چی دوست داره همین!آخه وقتی یه کنسول خوب فروش کرده و قیمت پایین تری رو نسبت به رقباش ارائه میده،خب آدم میفهمه که هدفش اجرای بازی های سنگین نیست دیگه آخه !شما منو کشتین!
      نمیگم کنترلرش مشکل نداره،ولی میگم موفق بوده و این کار خودش رو به عنوان خرج کردن کم و سود دادن انجام داده دیکه!وای!
      همیشه اولین محصولی که از یک چیز نو میاد بیرون بدون مشکل که نیست!خیلی از وقت ها مشکل داره دیگه!چون کنترلر حرکتی چیز جدیدی بود،و وی به عنوان “اولین”کنسوول این کارو انجام داده بود و تو E3 اون سالی که برگزار شده بود،و وی رونمایی شده بود،یکی از پوشش دهنده های اون نمایشگاه گفته بود که بهترین نمایش مال نینتندو بود،دیگه نباید انتظار داشت که وب چیز کمی بوده!
      بار صدم میگم:تجربه ی شخصی رو قبول نمی کنم !:victori:

  • mehdi etzio گفت:

    عالیه امیدوارم موفق بشه :yes:

حضور Nintendo در جشنواره فیلم Sundance 2013 - گیمفا