تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا

تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn

مهیار امیدی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا

به تازگی شرکت کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake، تشکر کرده است.

چند روزی از انتشار رسمی بازی مورد انتظار Resident Evil 2 Remake می‌گذرد، عنوانی که توانست باری دیگر، روحی جدید به این مجموعه‌ی پرطرفدار القا کند و در حال حاضر، به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌ها در سبک عناوین با محوریت ترس و بقا شناخته شود.

حال در جریان جدیدترین اخبار این بازی، اعلام شده که شرکت کپکام (Capcom) از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake یعنی قسمت Credit، تشکر کرده است. شاید شما هم بدانید که قبل از اینکه مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake آغاز شود، قرار بود بازسازی دومین نسخه از این سری، توسط تیم اینودرس استودیو (Invaders Studios) انجام شود. تیم مذکور، نام این نسخه را Resident Evil 2 Reborn گذاشته بود و در سال ۲۰۱۵، یک ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای از مراحل ساخت بازی و همکاری سازندگان آن، منتشر کرد. در آن زمان، این استودیو برای ساخت بازی، از موتور گرافیکی آنریل ۴ (Unreal Engine 4) استفاده می‌کرد و به نظر می‌رسد که با محوبیت و شهرت زیادی همراه شده بود. کاربرانی زیادی منتظر عرضه‌ی این بازی بازسازی شده بودند و قصد داشتند این بار آن را برروی کنسول‌های جدید تجربه کنند. متاسفانه بعد از انتشار آن ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای، طی مشورت و گفت گوهایی که کپکام با این استودیو انجام داد، اعلام شد که مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Resident Evil 2 Reborn متوقف شده و این بازی هیچ‌وقت عرضه نمی‌شود.

اکنون کپکام تصمیم گرفته تا در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake، از استودیو اینودرس تشکر کند. نام سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn و استودیو مذکور، در قسمت تشکرهای ویژه به چشم می‌خورد و در واقع کپکام قصد داشته تا زحمات و تلاش‌های نافرجام سازندگان بازی را به این شکل، جبران کند. در ادامه رئیس استودیو اینودرس یعنی میشل جیانونه (Michele Giannone) اعلام کرده که حضور نام آن‌ها در کنار افراد بزرگی مثل هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و سایر سازندگان بازی Resident Evil 2 Remake، یک افتخار بزرگ بوده و این استودیو به طور رسمی از شرکت کپکام قدردانی کرده است.

تصویر بخش Credit بازی Resident Evil 2 Remake:

تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا

شاید اینطور به نظر برسد که توقف ساخت بازی مذکور برای تیم اینودرس، یک شکست محسوب شود. اما آن‌ها بعد از این اتفاق، اعلام کردند که در حال کار برروی یک بازی کلاسیک دیگر هستند و قصد دارند آن را در قالب یک نسخه‌ی بازسازی شده، به دست کاربران برسانند. این عنوان، Daymare 1998 است که در سال انتشار بازی Resident Evil 2 به دست کاربران رسید و از رقیب‌های آن زمان این مجموعه‌ی بزرگ به شمار می‌رفت. حال این بازی ترسناک در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

شما می‌توانید از اینجا،به مطالعه‌ی نقد و بررسی اختصاصی بازی Resident Evil 2 Remake به قلم مهدی رضایی بپردازید. همچنین کمی قبل‌تر مشخص شد که آمار فروش و تعداد بازیکنان هم‌زمان شرکت کپکام، به لطف انتشار این بازی در پلتفرم استیم، با بهبود چشم گیری مواجه شده است. جزئیات این خبر نیز در اینجا قابل مشاهده است. بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا
تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AXEL STONE گفت:

    خوب کمپانی کبیر کپکام کپکامه دیگه :heart: :rose: فکر کنم چون با موتور گرافیکی انریل هست بازرو کامل نساختن از موتور انریل انجین ۴ متنفرم چون برای DmC2013 گرافیکش شبیه به اب نباتی بود

    • باهات موافقم داداش 😀 :yes: گرافیکش روغنیه اصلا شبیه خمیربازیه 😐 اما کپکام با همین موتور زور زورکی باهاش واسمون یک ریبوت ساخت یشرکت بجای کپکام بود مطمئنم الان چنین چیزی نمیتونست دربیاره واسمون :laugh: :yes:

    • farhad357 گفت:

      اقا کی گفته با انریل ۴ ساختنش . بازی با موتور اختصاصی RE انجین که ساخت خود کپکام هست و اویل ۷ رو باهاش ساختن درست شده . اتفاقا گرافیک واقعی ارائه میده به نظر من . یکم باهات موافقم که سطح اشیا یکم کدر ومات میزنه و یه ذره مصنوعی به نظر میرسه ولی از نظر نور پردازی محیط عالی هست . انریل ۴ هم بتونن باهاش درست کار کنن گرافیک عالی میده بیرون مثل بازی هل بلید .

  • Hala madrid گفت:

    خب خوشبختانه استقبال خیلی خوبی شده و قطعا re3 هم ریمیک میشه :inlove:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      شک نکن که ساخته میشه چون خود شخص استاد عزیز شینجی میکامی تعیدش کرده و بعد از نسخه ۸ به بازار میاد و سیل جدید و عظیمی از رزیدنت اویل وارد میدان میشه
      در اینده نزدیک اول اویل ۸ میاد و بعدش اویل ویدین ۳ و بعدش هم اویل ۳ ریمیک و بعد از اون هم که کود ورونیکا میاد
      قبلا هم توضیح دادم و باید به اینده بسیار امیدوار بود

  • واقعا کپکام به یه کپانی محبوب تبدیل شده، و مطمئننا سهام شرکت افزایش پیدا میکنه مخصوصا با ساخت ریمیک و ریمستر رزیدنت ۳ و …

  • :laugh: والله ما هم تشکر میکنیم از این RE2 ریمک :inlove: که ارزش تکرارش فراتر از فکرایی که میکردم به این میگن بازی اصالتی :kissed: هر چه بازی کنی هنوز لذت بخشه و تکراری نمیشه :inlove:
    سری جدید RE خیلی زیبا 😀 و دوست داشتنیه مثل فقل همین RE7 و RER2 رولوشن و RE2r ریمک خیلی خوب و عالی عمل کردن ارزش تکرارشون واقعا بالاس اما این RE2r ریمک خیلی عالیه برای تکرار همیشه بازی زندست واقعا که اصل بازیه :inlove: :kissed: منتظر RE3 نیمسیزه خاطها هستم نیمسیز یک خاطره بزرگی از عالم کبیر گیم هستش

    • https://www.youtube.com/watch?v=-dQxS84DNLU
      چهری لیون با لیون RE2 کلاسیک هیچ فرقی نیداره :shy: موهای سرش طلایی شده خوب به نظرم خیلیم زیباس من مطمئنم چند روز دیگه کپکام اون شخصیترو با موهای قهوه ای به ما هدیه میده :shy:
      :inlove: درود بر کپکام برای این ساختو صنعت :inlove:
      .
      دقت کنید که لیون چطوری برای هر یک زامبی ۴تا تیر میزنه. برای همین میگم نکته اشتباه و اصلا نکته منفی نیست الانم دارم زامبیارو با ۴تا تیر به فنا میدم 😀

      • AXEL STONE گفت:

        داش من که مرض ندارم که بیام از منتقد انتقاد بگیرم منم حرفم اینه که هیچ از این نکات صحیح نیست اگر هم بخان صحیح باشن نکته منفی نیستن!
        الان میمونه فقط زنده شدن زامبیا! زنده شدن دوباره زامبیا بخاطر اینه روی نسخه کلاسیک دوربینش هوشمند نبود زامبیا زنده نمیشدن امروز دوربین خیلی هوشمندی هست و زامبیا کند هستن برای همین زامبیا برای این که چالش برانگیز باشن حالت زنده شدن رو دارن :rose: :heart:
        تیر ادازی هم همون تیر اندازی نسخه کلاسیک اوله هیچ اشکالی هم توش نیست ولی این شده باید علتی در بی علت بذاریم ایرانی هستیم حیفه برای فرهنگمون! تقدیر و قدر دانی رسم ماست که درود بر کپکام برای این کار بسیار بزرگ و فراوان :rose: :heart:

  • 13eauty گفت:

    من بالاخره تونستم روی ps4 تجربش کنم حدودا ۵ ساعت بازی کردم باید بگم محشره بازی فرا محشره اصلا نمیشه توصیفش کرد توی تهیه کردنش شک نکنید مگر اینکه کلا از این سبک خوشتون نیاد

  • Max.level گفت:

    کپکام دوست داشتنی چی ساختی هر چی از شاهکارات تعریف کنیم کم گفتیم از همین الان پیشاپیش هایپ re3 remake شدم لامصب دمت گرم کپکام این خط و این نشون کپکام از الان تا نسل های بعد همش در حال ترکوندن و شاهکار ساختنه دیگه قشنگ راهشو پیدا کرده ما هم از تو متشکریم کپکام :inlove: :inlove:
    .
    .
    کپگاد :yes: :yes: :rose: :rose:

  • legendboy گفت:

    بگین کپکام بیاد یه دستی هم رو سر کونامی بکشه !

  • N.r.pouyani گفت:

    از همی الان منتظر remake سه اس هستم

  • Solid Snake گفت:

    دمت گرم کپکام.با فروش عالی این نسخه ۳ و ۴ هم حتما ریمیک میشن :inlove:

  • shayanchayjan گفت:

    تو بازی هایی که با انریل اینجین ساخته شده گوشه های تیز زیاد نیست؟

  • من هنوز تو خرید این بازی شک دارم، نمیدونم بخرم یا نه. از سبک بازی هم خوشم نمیاد. ولی از موقعی که بازخورد ها رو دیدم هایپ شدم بخرمش. من که از resident evil خوشم نمیاد ولی یه جورایی دوست دارم تجربش کنم به نظرم داستان درگیر کننده ای داره. ?:-)

  • Leon Scorpion گفت:

    من ۲۰ ساله re بازی میکنم هنوزم روی pc اویل ۲ کلاسیک رو دارم از کپکام باید تشکر کرد انگار داره میشه همون کپ کام ده ۹۰ اوایل ۲۰۰۰ re2 خیلی خوب بود dmc5 هم ک معلومه خوبه ولی re2r انگار خیلی عجله ساخته شده یا کسانی ک ساختن خودشون نسخه کلاسیک رو بازی نکردند باورم نمیشه اون نسخه قدیمی داستان و روایت گریش اونقد نکته سنج و پر جزییات بود ولی داستان اینجا همچی سر سمبل شده بود خیلی قسمت ها اصلا نیست مثلا شما اصلا با کلیر هیج ارتباطی ندارین یا اصلا بجز یک صحنه اونو نمی بینید شری ک کلا هیچی راستش خیلی امید وار تر بودم خداروشکر این عنوان هرچیم باشه از ۷ که بجز صدای درهاش چیزی از اویل توش نبود میتونه بزاره کنار کپ کام گفته بود نسخه شماره دار بازی یعنی ۸ همچیش به فروش re2r بستگی داره درکلا رزیدنت اویل هرچی باشه ۹۹۹۹ بار ارزش تکرار داره دوستانی ک بازی نکردن حتما بازی کنید

  • آقا مهیار امیدی اگه اشتباه میکنم اصلاح بفرمایید اما بازی daymare 1998 هیچ موقع وجود خارجی نداشته و وقتی ریبورن کنسل شد قرار شد تحت این نام با تغییراتی ادامه پیدا کنه و عرضه بشه که هنوزم نشده.

    خیلی عجیبه تو متن گفته که “رقیب آن زمان هم بودند و قراره بازسازی شه”.
    واقعا عجیبه.

تشکر کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn - گیمفا