سازندگان: روند توسعهی Overkill’s The Walking Dead یک سال و نیم به طول انجامیده است
Overkill’s The Walking Dead یک بازی اول شخص و تیمی است که توسط استودیوی استاربریز (Starbreeze) توسعه یافته است. چندی پیش نسخهی رایانههای شخصی این بازی منتشر شد و با توجه به شواهد موجود، به نظر میرسد که این بازی نتوانسته انتظارات بازیبازان را برآورده کند و در نتیجه فروش مناسبی برای توسعه دهندگان خود به ارمغان نیاورده است. حال پس از این فاجعه، شرکت سازنده برنامههایی برای افزایش کیفیت بازی دارد که باید منتظر آن ماند.
در گزارشی مفصل که توسط Eurogamer تهیه شده، این وبسایت به صحبت با برخی از سازندگان Overkill’s The Walking Dead پرداخته است. بنابر گفتهی این توسعهدهندگان که درخواست کردهاند تا نامشان فاش نشود، روند توسعهی Overkill’s The Walking Dead تنها یک سال و نیم به طول انجامیده است.
این شگفتانگیز است که ما توانستیم چیزی را در طول یک سال بسازیم که برروی رایانه شخصی شما نصب میشود. ما واقعا سعی کردیم که تا جایی که میتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.
به همین خاطر است که بازی حس یک نسخه آلفا را منتقل میکند، چراکه واقعا یک نسخه آلفا است و در یک سال و نیم توسعه یافته است.
ما تمام تلاش خود را برای توسعه بازی انجام دادیم و مهم نبود که چقدر سخت برروی توسعهی آن کار میکردیم ولی باز هم با مشکلاتی رو به رو بودیم.
ایدهی بازی فوقالعاده است اما نحوه طراحی آن بد بود. بازی بسیار تکراری است و حسی به مانند Payday را منتقل میکند. من فکر میکنم این چیزی نیست که جامعه بازیبازان خواهان آن باشند. آنها چیز تازهای میخواهند.
بنابر گفتهی این توسعهدهندگان، بخش اعظم عملکرد نامناسب Overkill’s The Walking Dead به تغییر موتور بازیسازی از Valhalla به Unreal Engine برمیگردد.
بازی Overkill’s The Walking Dead هم اکنون برروی پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. نسخهی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی که تو ی سالو نیم میسازن نتیجش همین میشه
https://gamefa.com/wp-content/uploads/2017/12/Overkill%E2%80%99s-The-Walking-Dead-250×141.jpg
———————
https://i.pinimg.com/originals/41/e7/54/41e75433daa0c83a9d214f78ca6c590f.jpg
—————–
نظرتون ؟
دنیای که نابود شده و انسانیت منقرض شده اما همه چیز برق میزنه و تمیزه :laugh: