سازندگان بازی Fimbul: اکس باکس آینده باید برروی استریم بازیهای ویدئویی تمرکز کند
این روزها اخبار و شایعات زیادی در رابطه با کنسولهای نسل نهم به گوش میرسد. افراد بسیاری از جمله تحلیلگران و توسعهدهندگان بازیهای ویدئویی، در رابطه با این موضوع و انتظارات خود از کنسولهای نسل نهم سخن گفتهاند. در این میان، به تازگی سازندگان بازی Fimbul معتقدند که کنسول اکس باکس آینده باید برروی استریم بازیهای ویدئویی و مدلهای مبتنی بر حق اشتراک (به مانند Games Pass) تمرکز کند.
آقای سورن جپسن (Søren B. Jepsen)، طراح هنری بازی اکشن ماجراجویی و کمیک بوکی Fimbul، به تازگی طی مصاحبهای با وبسایت Gamingbolt، در رابطه با کنسولهای نسل نهم و به خصوص کنسول اکس باکس آینده، صحبتهایی را ارائه داده است. از نظر آقای جپسن، کنسول اکس باکس آینده باید برروی قابلیت استریم بازیهای ویدئویی تمرکز کند:
همهی افراد انتظار سخت افزار قویتری را از کنسولهای نسل آینده دارند. اما من بسیار هیجان زدهام که ببینم مایکروسافت راه متفاوتی را انتخاب میکند و برروی استریم بازیها و مدلهای مبتنی بر حق اشتراک تمرکز خواهد کرد یا خیر.
آقای جپسن همچنین در ادامه و در رابطه با قابلیت بازی میان پلتفرمی که با بازی Frotnite آغاز شده است، اظهار داشت:
اپیک گیمز این کار را با بازی Fortnite انجام داد. پس چرا نباید این قابلیت برروی بازیهای دیگر کار کند؟ اما فقط از دیدگاه فنی نمیتوان در ارتباط با این موضوع تصمیم گرفت.
این روزها شاهد هستیم که قابلیت بازی میان پلتفرمی برروی بازیهای کنسول پلیاستیشن ۴ در حال گسترش است و مایکروسافت نیز قصد دارد برروی پروژههایی به مانند Games Pass و همچنین xCloud تمرکز کند. اما در این میان، آقای جپسن معتقد است که مایکروسافت در کنسول اکس باکس آینده باید برروی هر دو ویژگی تمرکز داشته باشد. اینکه این کار چه نتیجهای در بر خواهد داشت، مشخص نیست و کسی نمیتواند در این رابطه با اطمینان صحبت کند اما اگر چنین موضوعی به حقیقت پیوسته و عملی شود، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
استریم بازی ها باعث میشه شرکت ها ضرر کنن،شما فرض کن ماهی ۴۰ دلار بدی و همه بازی هارو داشته باشی،چطور انتظار شاهکار رو باید داشته باشیم؟بدون شک خیلی بد میشه امیدوارم ماکروسافت هم به این سمت نره چون اولش سود دهی داره در دوره بلند مدت با عدم حمایت و استقبال مردم به خاطر عدم وجود بازی های ناب به شکست بدی مواجهه میشه و شرکت هام بازی های خیلی ساده ارائه میکنن….
این جور که معلومه فنای XBOX باید با همون کنسول XBOX ONE یا ۷۲۰p سر کنن نسل بعد چون عمو فیل کلی استودیو درجه ۲ یا ۳ خریده و همه دارن رو قابلیت استریم کار میکنن :yes: البته برای کشور ما مشکل ساز میشه :yes:
بشین مرد عنکبوتیت بازی کن بعد مشقات بنویس بخواب :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
از حرفای سازندگان بازی Fimbul این همه اطلاعات کسب کردی؟
پس نسل بعدی هم خبری از انحصاری برای جعبهxیا همون هیولای سابق نیست :evilgrin: