رویداد جدید بازی Monster Hunter World تا تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ ماه فوریه) برقرار است و در این بازه زمانی شما شاهد تغییراتی در بخش Gathering Hub همچون اضافه شدن بادکنک و دیگر لوازم مربوط به یک جشن خواهید بود. لازم به ذکر است که در این دوره، تمامی امکانات و تجهیزات درون بازی با تخفیف‌های ویژه‌ای برای خرید در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

شرکت کپکام اعلام کرده است که تمامی ماموریت‌های مدت دار گذشته بار دیگر در رویداد Appreciation Fest قابل بازی خواهند بود و آن دسته از بازی‌بازانی که به هر دلیلی قادر به تجربه این ماموریت‌ها نشده بودند و تجهیزات مخصوصی را از دست داده‌اند، می‌توانند بار دیگر با تجربه ماموریت‌ها این تجهیزات ویژه را بدست آورند همچنین یک ماموریت جدید نیز در انتظار بازی‌بازان خواهد بود، ماموریتی که در آن قرار است با هیولاهایی به نسبت بزرگ‌تر و البته ترسناک‌تر دست و پنجه نرم کنند.

کپکام برای کاربرانی که بصوررت روزانه در این رویداد وارد بازی می‌شوند نیز جوایزی در نظر گرفته است. این جوایز شامل یک سری ابزار خاص است که با ترکیب آن‌ها می‌توانید برای شکارچی و حیوان دستی خود یک لباس مخصوص و تجهیزات ویژه خریداری کنید.

اگر هنوز با بازی خوش‌ساخت Monster Hunter World آشنایی ندارد، مطالعه‌ی مقاله به دنیای هیولاها خوش آمدید | نقد و بررسی بازی Monster Hunter: World را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنم!