قیمت آیتمهای تزئینی نسخهی دموی Anthem در نسخهی نهایی تغییر خواهند کرد
همانطور که میدانید، نسخهی دموی VIP بازی Anthem هماکنون در دسترس شرکت کنندگان قرار دارد. اما ظاهراً قیمت بالای آیتمهای تزئینی باعث ایجاد نگرانیهایی شده است. خوشبختانه به تازگی بایوور (BioWare) به این موضوع واکنش داده است.
برای مثال، بیایید تا به قیمت یکی از بستههای Epic Armour Pack نگاهی بیاندازیم. بازیباز نیاز دارد تا برای دریافت این بسته، ۴۰/۰۰۰ سکه یا ۲۰۰۰ Shard هزینه کند؛ Shardها واحد پریمیوم بازی محسوب میشوند. همانطور که مشاهده میکنید، این قیمت نسبتاً بالایی است. البته باید یادآور شویم که ما هنوز نمیدانیم بازیبازان به چه میزان و با چه سرعتی سکه در طول گیمپلی دریافت خواهند کرد.
در طی مصاحبهای با The Verge، توسعه دهندگان تائید کردند که تمام آیتمهای بازی از طریق سکه یا نهایتاً با پرداخت هر دو واحد پولی قابل دریافت خواهند بود؛ این بدین معنی است که هیچگونه آیتمی وجود ندارد که تنها به وسیلهی Shard قابل خریداری باشد. همچنین همانطور که پیشتر اعلام شده بود، خبری از لوت باکس نخواهد بود و سلاحهای بازی نیز قابل خرید نیستند.
علاوه بر این، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در مورد قیمت آیتمها در انجمن ردیت، آقای کمدن اگار (Camden Eagar)، مدیر بخش توسعهی استودیو، اعلام کرد که قیمت آیتمهای تزئینی فعلی نشان دهندهی نسخهی نهایی نیستند.
یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیرید این است که این قیمتها نشان دهندهی نسخهی نهایی نبوده و قرار نیست تا ابد بدون تغییر باقی بمانند. ما تقریباً هر روز در حال تغییر تعادل بازی و طراحی اقتصاد آن هستیم؛ پس هماکنون شما در حال مشاهدهی یکی از این نسخهها هستید. به همین دلیل است که ما ترجیح میدهیم در مورد مواردی مانند قیمت گذاری صحبت نکنیم؛ چراکه یکی از همان چیزهایی است که قطعاً تا روزی که نسخهی نهایی بازی به دست شما برسد، تغییر خواهد کرد.
دموی VIP بازی Anthem تا امروز قابل دسترس خواهد بود. اگر موفق نشدید تا این بازی را تجربه کنید، باید اعلام کنیم که نسخهی دموی رایگان بازی از تاریخ جمعه ۱۲ بهمن (۱ فوریه) الی یکشنبه ۱۴ بهمن (۳ فوریه) در دسترس قرار خواهد گرفت.
نسخهی نهایی بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جدیدترین ساختهی بایوور، شما میتوانید پیشنمایش آقای مصطفی زاهدی را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
اینجوری میشه یه پرداخت درون برنامه ای مناسب که روی گیم پلی بازی اصلی تاثیری نداره و اینجور پرداخت درون برنامه ای ها خیلی خوبه چون مجاب میکنه سازنده رو که بازی رو تا جاییکه میتونه اپدیت کنه و محتوی رایگان اضافه کنه درست مثه ow و r6 که ۲ ۳ ساله بازیشون منتشر شده ولی هنوز اپدیت میگیرن و پلیراشونو نگه میدارن حالا اگه همین پرداخت درون برنامه ای نبود هردوشون این دوتا بازی رو ول میکردن رو هوا میرفتن سراغ نسخه بعدی یا dlc های پولی! که معمولا ماها پول بازی رو به زور داریم چه بشه برین dlc بخریم