بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا

بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake

مهیار امیدی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا

طبق جدیدترین اخبار بازی‌ها، اعلام شده که آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake، رشم چشم‌گیری داشته است.

همان‌طور که اطلاع دارید، روز گذشته و پس از مدت‌ها انتظار، بازی ترسناک Resident Evil 2 Remake به دست کاربران رسید تا بتوانند باری دیگر و در نسل هشتم، یک نسخه‌ی فوق العاده موفق از این مجموعه را تجربه کنند. تا چند روز قبل از انتشار رسمی، لیست نمرات این اثر منتشر شد و ما شاهد نقدهای مثبت و بازخوردهای عالی کاربران بودیم. شما می‌توانید لیست نمرات و نقدهای بازی را در اینجا مطالعه کنید. همچنین تا قبل از اینکه بازی به طور سراسری و رسمی در دسترس قرار بگیرد، تریلر زمان عرضه‌ی Resident Evil 2 Remake منتشر شد و ما شاهد افزایش هیجان کاربران بودیم و به همین علت، انتظار برای انتشار بازی سخت‌تر می‌شد. تریلر زمان عرضه‌ی بازی نیز در اینجا قابل مشاهده است.

حال با توجه به این همه محبوبیت، موفقیت دیگری برای بازی Resident Evil 2 Remake و شرکت کپکام (Capcom) به ثبت رسیده است. طبق جدیدترین آمار، بازی Resident Evil 2 Remake توانسته در لیست بیشترین تعداد بازی‌بازان هم‌زمان، در رتبه‌ی دوم قرار بگیرد و با توجه به چندین رقیب بزرگ دیگر و درحالی که تنها یک روز از انتشار بازی می‌گذرد، این آمار فوق العاده به نظر می‌رسد.

به طور دقیق‌تر، شب گذشته و در ساعت ۱ بامداد، یکی از کاربران وب‌سایت Resetera اعلام کرده که این اثر حضور ۵۴ هزار بازی‌باز به طور هم‌زمان را تجربه می‌کند. از سویی دیگر و در لیست عناوینی که دارای بیشترین بازی‌باز هستند، این بازی رتبه‌ی هشتم را به دست آورده و پایین‌تر از دیگر رقیب‌های بزرگ و مشهور خود به سر می‌برد. لازم به ذکر است که یکی دیگر از بازی‌های شرکت کپکام یعنی Resident Evil 7: Biohazard ، طبق جدیدترین آمار Steam Charts توانسته حضور بیش از ۱۸ هزار نفر کاربر را تجربه کند.

نکته قابل توجه این است که در صدر لیست بازی‌هایی با بیشترین بازی باز هم‌زمان، عنوان Monster Hunter: World قرار دارد و در واقع بازی جدید Resident Evil 2 Remake، نتوانست در مبارزه با دیگر ساخته‌ی شرکت کپکام، موفق شود. بازی Monster Hunter: World در سال گذشته حدودا ۳۲۹ هزار بازی‌باز را جمع آوری کرد و به موفق‌ترین اثر شرکت کپکام در پلتفرم رایانه‌های شخصی تبدیل شد.

حال جدیدترین ساخته و بازی شرکت کپکام یعنی Resident Evil 2 Remake، به طور رسمی در دسترس کاربران پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. بدون تردید دلیل این همه محبوبیت عنوان مذکور، تنها یک بازسازی ساده نبوده و در این رابطه می‌توان به تغییر پاییه اصلی گیم‌پلی بازی، بهبود فوق العاده‌ی گرافیک و بافت‌ها اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با بازی، می‌توانید مطلب پیش نمایش آن را در اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا
بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • all pacino گفت:

      موفقیت این نسخه تضمین کرد که به زودی شاهد معرفی شاهکار این سری بازی ها یعنی نمسیس خواهیم بود همچنین مشت محکمی بود تو دهن اون منتقدهایی که میگفتن بازیهای تک ننفره دارن منقرض میشن باز دم سانتامونیکا ناتی داگ کپکام و راکستدی و رمدی گرم که مثل کوه پشت بازیهای تک نفره ایستادن

      • اره اما اول کپکام! بعد این نامهایی که نام بردی هرجوره حساب کنی کپکام کبیر قدیمیترین شرکت بعد کونامیه و همراه کنندی ما از زمان سگا تا الانه. همه تو فاز RPG هستن والله دارن روانی میشن میخان دنیای گیم بسازن میخان یک بازی بسازن که در داخل اونها هم بازی باشه! 😐 در این حد روانی شدن 😐 خلاقه اونی که باید اول اسمش نام ببری کپکام هست که صنعت گیم رو از پایین به بالا چرخوند 😐 اسم بزرگ اتودیو CDPRرو یادت رفت بنویسی دیگه یادتم نره 😐 :rose:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      پسر من بازیو ۲۰۰ لیر خریدم و الان دیدم که شده ۳۰۰ لیر و انگار پیش خرید یه ۲۰ دلاری ارزانتر بوده
      ولی حیف که حتی الان نمیتونم دانلودش کنم چه برسه به بازی
      هر ۴ بازی رو دارم اما وقتی برای بازی ندارم و تو این هیر بیری دیزو ویو هم اومده ورژن ۱٫۴۰۰۷ استالکر لاست الفا رو تقدیم کرده و جیگر منو سوزونده
      انگار همه میدونن که من وقت بازی ندارم و این همه خبر خوب میاد و بازی سوپر فرا ابر شاهکار

    • shadowwarior گفت:

      فروش رو PC رو ببینن بعضیا بعد بگن red dead 2 رو pc نمیاد چون فروش نمیکنه :dazed: 😀 :laugh:

  • هرچی بفروشه حقشه به شرطی که دو سال دیگه دو تا بازی یعنی یکی EVIL 8 و دیگری RESIDENT EVIL 3 Nemesis بده خدمت ما تو این نسل

  • من به عنوان فن RE قدیمی که تمام سریرو رفتم این REرو بعد RE4 میدونم. :inlove: خدای شوتریرو روش گذاشتن خدای گرافیک هم روش گذاشتن :-* :kissed: کپکام معجزه کرده CapGod معجزه کپگاده خدایی انقد گیم پلیش لذت بخشه اونم با ریزلوشن [۴K] و فریم [F60] فریم اصلا دلم نمیاد چشمامو از نمایشگر یجای دیگه بذارم تصویری از حقیقت هم حقیقیتره :evilgrin: و با ای گیم پلی یعنی یک بازی کملا دیونه کنندس :inlove: :inlove: :inlove: درود بر تو کپکام هنوزم میگم تو نبودی گیمر نبودم و بازم میگم تو نبودی گیمر نبودم :shy:

    • AXEL STONE گفت:

      داش خدایی چیزی که دارم الان تجربه میکنم هیچ وقت فکر نمیکردم تا این حد میتونه ممتع و دوست داشتنی باشه اره میدونستم عالی در میاد اما تا این حدش خدایی فکر نمیکردم.
      الان منو RE2 همون حس لیون RE4 رو بهم میده اره قبوله RE4 یه دنیای دیگست و جاش توی دل ثابت ثابته اما این RE2 بزرگ اصلا از RE4 کمتر نیست یعنی دارم بازی میکنم و احساس میکنم دارم RE4 بازی میکنم و از همین میفهمم که ارزش تکرارش خیلی خیلی بالاست :rose: :heart: :yes:

      • حالا کی اسم سخت افزارو اورده :-X

      • AXEL STONE گفت:

        فکر نکنم کلمه تبریک گفتن یا نوش گفتن سخت باشه سخت افزاریش قوی باشه تو چرا حرصش رو میخوری؟ چیه که شمارو ناراحت میکنه دوست عزیز؟ پولش رو زدنی از شما زده؟ امیدوارم این حرفا تکرار نکنید زشته برای شخصیتمون اینجا سایت گیمفاست گپ نیست یعنی همه میبینن مکالمه ی مارو پس مواظب حرف زدنامون باشیم و هم دیگرو ناراحت نکنیم امروز داداشمون بازی گرفته بعد مدتی خودت هم بازی میگیری و بهت تبریک میگه :rose: :heart:
        هر گیرم ایرانی ارزش بهترین سخت افزار و کنسول و بهترین بازیهارو داره!
        من هم از گاد اف وار تا الان هیچ بازی نگرفتم همه ما روزای سختی داریم تازه تونستم RE بگیرم گیرمر بودن در گشورمون واقعا سخته

    • PERSIAN NAZI گفت:

      خوش بحالت
      من تازه میخوام دانلودش کنم و میدونم که تا ۲۲ ماه نمیتونم سمتش برم ولی تو همون ۱ روز تا اخر میرمش و کیفش رو میبرم و تو تعطیلات بعدی هم بازم از خجالتش در میام
      میدونم که نمیشه از بازی سیر شد ولی چه میشه کرد که چاره ای ندارم و ساعات کاریم خیلی سنگینه
      امیدوارم که خیلی سریع هم کرک بشه تا همه بازیش کنن

      • 😐 ۲۲ماه؟ انشالله کرک نشه 😐 هرکیم نمیخاد سرشو بزنه به دیوار :snicker: مثل خر دارن رد دد میخرن باوا تا رسید به RE کرکی میگیرن :rotfl: گیمر کرکی اصلا گیمر نی اره بازی میکنه اما گیمر نیس. ما که هرطور شده بازیرو خریدیم :shy: هرکی میخاد هکی بگیره حتما پول سخت افزار داره که PC گنده گرفته و میخاد این بازیرو اجرا کنه یعنی نمیتونه بازی مثل ادم بخره از استیم؟
        انقد کرک کرک کردید اسم PC باز رو خراب کردین که کاربر Call میاد تو پست PC مسخره میکنه خدایی چیزی بهش نگفتم دمش گرم که مسخره میکنه از بس که کرک کرک کرک کرک کرک میکنین

        • DanTe 1368 گفت:

          دوست عزیز بنده ۳۵ سالمه و یه گیمر زمان آتاری و عاشق گیم خلاصه زمان آفلاینی”راستش تا حالا با استیم اصلا کار نکردم “وگرنه منم از استیم میخریدم بازی رو “منم که میگم کرک واس این میگم چون تو کار استیم نبودم “نمیدونم چه طور شد این طوری شد همه چی خخخخ “تهش هارد کامپیوتر بردم برام بازی هایی که کرک نشدن واسم ریختن “مثه اوایل اومدن فیفا ۱۷”گریز اوار ۴” و… در کل امیدوارم همگی از بازی اویل ۲ لذت ببرید ما هم اگه خدا قسمت کنه ردیفش میکنیم و بعد از سال ها دلی از عذا در میاریم ” .

          • دوست عزیز منم از زمان اتاری و سگا گیمرم 😐 :rose: و بازیارو میخریدم. و (خود داداش AXEL STONE الیاس) میدونه تقریبا میشه گفت علاقهامون به دنیای گیم نزدیک به همه زمانی که همه عاشق اسپایدر من و بتمن و سوپرمن بودن من عاشق SOR بودم 😀 یعنی همون شروش در شهر بعد از SOR کشیده شدم به DMC تنها چیزی که منو میذاره به همه بازیا دسترسی خوشی داشته باشم همون DMC هست داستانش طولانیه توی پستای DMC توضیح داده بودم برای این داش عزیزم (امین PERSIAN NAZI) میدونه چرا عاشق DMC هستم بعد شکست سگا از گیم زده شدم چون دیگه SOR جدیدی نیست بعد با PS2 شروع کردم به عشق و عاشقی گیم با فرانچایز DMC و PS1م برام لذت بخش بود اما نه به اون حسی بزرگی که ازمان سگا داشتم و نه حسی بزرگی که این کنسول PS2 بهم داد با فرانچایز DMC بزرگ .
            برای بازی گرفتن از استیم یا بیا تلگرام بهت یاد بدم بازیرو از استیم یا فیلم از اپارات یا یوتیوب نگاه کن بدونی چجوری بازی از استیم بگیری کاری نمیخادش
            استیم یک برنامس نصب میکنی جیمیلتو توش میریزی بعد توش عضو میشی یک سرچ داره بازیرو سرچ میکنی قیمتشو نوشته از اونجا میتونی خرید و دانلودش کنی (من DMC رو هم اینوری میگیرم و هم دیسک اصلیشو میگیرم همه سریرو اینجوری گرفتم)
            خوشم نمیاد توی پست PC یک بچه فن بیاد مسخره کنه PC فنارو

            • DanTe 1368 گفت:

              حرفاتو قبول دارم وقت برای این کارا ندارم من تو عسلویه بوشهر یه کارگرم و درگیر هستم و به خاطر همین تا روز مرخصی عجله ای نیست ” اگه هم نیومد همین کار و میکنم”دیگه درگیر مساعل هستم و مشکلات ” در کل باید کاربر استیم باشم”چون روزگار الآنی اینو میخواد” لعنت به این روزها خخخخ … خوشی هامون اون موقع ها بود خالصانه ولی نمیشه از دویل میکرای و اویل شرکت بزرگ کپکام به راحتی گذشت … در کل ممنونم بابت توضیح

            • DanTe 1368 گفت:

              اینی هم که میام سایت دوست داشتنی گیمفا فقط واس خاطر رفقای گیمر با معرفت و عشق همیشگی به دنیای گیم ” واقعا دنیای گیم خیلی خیلی دوست داشتنیه خالی از هر توهین وضرر به کسی” کسایی که واقعا زندگیشونو گذاشتن تو گیم و بازای رایانه ای افراد مفید و بزرگ ذهنی هستن که متاسفانه جاهای دیگه امثال ما رو آدمای بی عقل حساب میکنن و اصلا مهم نیست این حرفا” بچه های امروزی لذت واقعی گیم رو به نطر من نبردن و نخواهند برد مگر با همین نوستالژی های قدیمی که ریمیک میشه” اویل ۲ نمیشه ازش به راحتی گذشت تعاریفی هم که دوستان کردن واقعا آدم و وسوسه میکنه “برگردم اولین حرکتم همین خرید از استیم هست بدون شک “

              • خاهش داش اشنالله موفق باشی اره کار کمپانی کبیر کپکام با دیگر شرکتا و استودیوها کاملا فرق میکنه (فنون DMC بهترینن)
                ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
                اشکال نداره داش گلم ما همفن هستیم یعنی حس ما در دنیای گیم یکیه. اره گیمفا خیلی قشنگه همیشه هم توی پستای Capcom باش :heart: . گیمر توی کشورمون یک ادم روانی بیش حساب نیست اما برای خودم و توی جاهای دروست حسابی گیمر مقام خاص خودش رو داره. شکر خدا که خانوادم چنین نیست و اولین نفری که منو به دنیای بزرگ گیم سپورد پدرم عزیزم بود.
                کاری به هزونای “این و اون و ان” نداشته باشیم انسانیت مارو در جریان بذاریم و بیخیال این حرفا بشیم که شکر خدا کار میکنم خوشیهامو میخرم خیلی خیلم راضی هستم. داشا انشالله بتونی بازی از استیم بخیری داش کمک خاستی به ما بگو هستم :rose:

          • دقیقن هم سنیم یادمه ساله ۲۰۰۰ ما تو مدرسه داس رو میخوندیم همون cmd همه چیزه من از اون سال شروع شد که کلن وابسته شدم به گیم اون زمان کنسوله دستیه کوچیک اتاری تو دسته هر گیمری بود

  • دوستان مود hunk با اون اهنگی که میذاره فوق العادست توی youtube خیلی عالیه من عاشق hunk شدم hunk: why did you come back . nighthawk: i wanted to meet the grim reaper :inlove: :inlove: :inlove:

  • کپکام با این ریمیک واقعا خدمت بزرگی به صنعت گیم کرد و به همه نشون داد عناوین قدیمی تا چه حد پتانسیل تبدیل‌به بازی های پرفروش و پرطرفدار رو دارن

  • black.flag گفت:

    نمیدونم چرا اصلا برای این بازی هایپ نشدم البته با این قیمتی که بازیا دارن هایپ نشدن چیز خوبیه.

    • AXEL STONE گفت:

      داش امیدوارم این فن خالص رو از دست ندی فن خالصیه ابد حالت تکراری شدن رو نداره :rose: :heart: :yes:

    • farhad357 گفت:

      خیلی خوبه که هایپ نمیشی . اینطور که از صحبتها معلومه هنوز توی این فرانچایز نسخه چهارم حرف اول رو میزنه . چطوری هست که از سال ۲۰۰۵ تا بحال نتونسته کپکام یه بازی بهتر از نسخه چهارم ارائه بده ؟ تغییر و تحول اساسی میخواد رزیدنت حالا چجوری نمیدونم . مثل سری گاد که تحول اساسی ایجاد کرد .

      • نه فقط کپکام داش کل تاریخ گیم حیرون RE4 هست! 😐 هرکسی نمیتونه توان کینگ شینجی میکامیرو داشه باشه. الان این RE2 یک شباهتایی با RE4 داره جدی جدی حس میکنم لیون همون لیونه چون اداهای لیون RE4رو درمیاره 😀 اما گان پلیش فرق میکنه از RE4 فرق میکنه درکل ابر شاهکاریه 😐 :rose:

      • AXEL STONE گفت:

        داش کینگ شینجی میکامی خدای گیم در اصل گیم ۳ نسل هست نسل سگا عالم دو بعدی بعد نسل PS عالم ۳بعدی که فقط ۳بعدیه و زیاد لذت بخش نبود فقط ۳بعدی بود و بیشتر گیج کنندس یعنی عالم سگا بهتر بود بعد عالمی که شینجی کیگامی ساخت با RE4 دوربین سوم شخص هوشمند رو شانه مه تا امروز شده بهترین و محبوبترین توربین شوتری سوم شخص. به قول یکی از دوستان صعت گیم ۲ قسمته قبل از RE4 و بعد از RE4 این کلام هم کاملا درست و فارق از ایراده :rose: :heart: این RE خدایی کاملا زیباست :heart: :rose:

  • AXEL STONE گفت:

    چی ساختی کپکام! مهم ترین نکته ی گم پلی RE گان پلیشه که سلطنته گرافیکش سلطنته داستانشم که بر اون وصفی نیست! هممون میدونیم عشقه دیگه لزومی نداره چیزی راجب شاهکار بودنش بگم :rose: :heart:
    من با این نسل یعنی همین نسل۸ خداحافظی میکنم اره دسته قرار بودش با گرافیک DMC5 وارد نسل ۹ بشم اما خوب دیگه موتور گرافیکی RE با موتور گرافیکی DMC یکیه و خلاصه که نتونستم با دیدن این تصویر خودمو در نسل ۸ تصور کنم واقعا گیم پلی و گرافیکش حیرت انگیزه واقعا پازلای قشنگی داره که ادم دوست داره فقط پازلارو حل کنه پازلای این شاهکار دوست داشتی خیلی چالش برانگیزه! همه چیز این RE عالیه نیم ساعت گیم پلی ادمو به اخرین لذت گیمری میبره :rose: :heart:
    هم شخصیت ها و هم مپ هاش کاملا گرافیک گرایانست! :rose: :heart:
    اره قبول دارم در بعضی جاها یک ایرادات کوچیکی داره بلخره خود کپکام هم روزای خیلی خیلی سختی داشته و هر بازی کامل نیست اما خدایی RE منو قرق خودش کرد :rose: :heart:
    تصمیم گرفتم و تصمیم اینه با اومدن DMC5 هایپترین ادم ادنیا بشم و با گرفتن DMC5 خوش بخترین ادم دنیا میشم و خاهم شد :rose: :heart:
    (درود بر کپکام درود و درود بر کپکام و درود بر این صنعت بزرگ که کپکام توش کار میکنه) :rose: :heart:

  • تا به الان ۹ ساعت در بخش لیان در حال بازی بودم و جزئیات نورپردازی و سایه پردازی به بی‌نقص ترین حالت ممکن کار شده گیم پلی بازی هم عالیه اما دوربین میتونست عملکرد بهتری داشته باشه محیط های به شدت متنوعی هم داره همچنین غافلگیری های خیلی خفنی هم داره که دو سه بار کم مونده بود حمله قلبی بهم دست بده در کل تا به اینجای کار خیلی شاهکار بوده اما نمرم رو بعد تجربه بخش کلر ردفیلد میدم

  • TERIXA گفت:

    الان پیکش شده ۷۴ هزار نفر.

  • 13eauty گفت:

    اینقدر دوستان جذب بازین که حتی متوجه اشتباه تایپیتون نشدن
    ؛طبق جدیدترین اخبار بازی‌ها، اعلام شده که آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake، رشم چشم‌گیری داشته است.؛
    رشم چشم گیر رو باید رشد چشمگیر مینوشتید

  • KIARASHHERO گفت:

    این بازی رو دیروز جمعه تموم کردم و باید بگم واقعا یک شاهکار بود و شاید کلی منفی بخورم ولی برای من حتی از re 4 هم بهتر بود این بازی مخصوصا اخراش که خیلی ناراحت شدم حتی نزدیک بود گریه کنم بهترین بازی زندگیم شد این بازی امروزم بخش کلر رو تموم کردم و الان بخش ۲nd run رو برای لیان دارم میرم تا extra content رو باز کنم و به پایان اصلی بازی برسم(بله پایان اصلی بازی تو ۲nd run هستش)

  • واو کسی نیست :laugh: همه در حال تجربه 😀 شاهکار هستن :inlove: نوش جون هرکی که داره بازی میکنه :kissed:

    • جالبه 😀 گیمفا شده دیجیکالا :laugh: دقیقا الان نصف سایت دیجیکلا شده یماه دیگه همش دیجیکالا میشه

      • farhad357 گفت:

        چپ و راست صفحه که تبلیغه و حدود نصف صفحه رو پوشونده مونده بود بالای صفحه که اونم داره درست میشه . تبلیغ رو همه سایتها دارن اما نباید به این ضخامت باشه دیگه .

        • گیمفا قدیم خیلی عالی بود اخبارش سریع بود کامنتا سریع تایید میشدن الان هم اخبار دیر و هم کامنتا دیر تایید میشن که هیچ تبلیغ به اندازه نصف صفحه گذاشتن خدایی حس و حال کامنت گذاشتن از بین رفته.
          این تبلیغ بیمزه اس بس که موذیه فکر نکنم یکی بره روش کلیک کنه و کوچیک ترین تبلیغ روی نمایشکر دیده میشه کوچیکترین تبلیغ حتا در سایز ۴۰ PIXLم دیده میشه نمیدونم چرا این انقدر گندش کردن 😐

  • با انتشار دی ام سی بهتر هم میشه.واقعا تو دوره ای که کمتر بازی هست ادمو عاشق خودش بکنه و اون رو به دوران قدیم و نوستالژیکش ببره کپکام با افتخار میگه من هستم درسته سال قبل شاهار هایی مثل رد دد و اسپایدر من و گاد داشتیم ولی باز هم در لا به لای اونا بازی از کپکام نبود تا ادمو به اوج لذت ببره ولی امسال رو ببینید به شخصه همین رزیدنت اویل و دویل مای کرای که قراره منتشر بشه برا شخص بنده به کل بازی های امسال ترجیحشون میدم

    • احسنت 😀 :yes: کپکام کاراش منو دیونه میکنه منو یک دنیای دیگه میبره این RE تارخی میشه مثل RE4

      • دقیقا 😀 بازیاش هنوزم بوی نسل ششم و نسل پنجم رو میدن با تجربه دمو رزیدنت اویل ۲ درسته خیلی عوض شده ولی دقیقا انگار کل اویل ۴ اومد جلو چشمام ولی اینبار با یه داستانی و روایتی دیگه یا مثلا دویل مای کرای هم همینطور هنوزم کمبو های دانته مثل قدیم دوست داشتنیه واقعا تجربه های ساده و بینهایت زیبایی که تو قدیم داشتیم هیچوقت تکرار نمیشه ولی کپکام خوشبختانه کاری کرده دوباره لذت اون دوران رو حس کنیم. به شخصه تو بچگی یه بازی اقتباس یافته از انیمیشن شرک بود و همچنین یه بازی اقتباس یافته از انیمیشن رئیس مزرعه (شاید خندتون بگیره از این حرفم :laugh: )که بازی میکردم هر چند که خیلی ساده بودن ولی خدا شاهده اصلا لذت که تو اون دو تا بازی احساس میکردم تو کمتر بازی های خفن الان احساس میکنم :laugh: یادش بخیر واقعا اون دوران کنسول های قدیمی و سگا باز های ساده ولی سرشار از خاطره برا همینه میگم کپکام نعمته بازیهاشو هم پیشرفت میده هم کاری میکنه به اون دوران برگردی

  • الان ببینید کپکام رو برا اولین بار داره سنت اصلی و درست بازسازی یه بازی رو نشون میده تا چندین سال دیگه همگی شاهد هستیم که چقد عناوین ریمیک بزرگی از همین رزیدنت اویل الگو برداری میکنن مطمن هستم :heart:

  • DanTe 1368 گفت:

    فعلا که ما پی سی فن ها محروم هستیم کرک نیومده ولی ایشالله زودتر بیاد کرکش” خدا کنه دویل میکرای ۵ دیگه سریع روز انتشارش واس پی سی بیاد به خدا سرویس شدیم از انتظار اومدن دانته “

  • این بازی ابرشاهکاره،دو روزه دارم بازیش میکنم،ایشالا تا فردا یه نقد خلاصه از تجربم توی بازی مینویسم، :inlove:

  • silver30 گفت:

    با سلام به همه معتادای عزیزی مثل خودم(البته معتاد بازی).اگه تو این کشور کوفتی قیمتا بالا نبود امار بازی بازا خیلی بیشتر از این میشد.الان خیلیا توان خرید سخت افزار جدید ندارن بنابر این قدرت خرید بازیم ندارن.من خودم سخت افزارم رو ۲۰۱۰ قفل شده نتونستم ارتقا بدم.ما یه نسل سوخته هستیم بچه هامونم که قطعا پدر سوخته میشن بچه های اونارو نمیدونم چی از اب در بیان.به هر حال امیدوارم بازی بازا تو اذهان عمومی جایگاه خوبی پیدا کنن و بیشتر مورد اهمیت قرار بگیرن.

  • Game is art گفت:

    دوستان عزیز پوزش بابت اسپم
    من به تازگی بازی red dead redemption ۲ را برای ps۴ تهیه کرده ام وقتی بازی را داخل کنسول قرار دادم کنسول از نسخه ۵/۰۵ به ۶ از طریق دیسک بازی آپدیت شد و سپس وارد مراحل نصب بازی شد اما در حین نصب شدن بازی خطای ce-30005-8 و پیغام unrecognised disc را مشاهد کردم که به معنای دیسک غیر قابل تشخیص است کارهایی همچون ریستارت کردن کنسول تمیز کردن دیسک بازی هارد ریست کنسول و … را انجام دادم اما مشکل حل نشد به نظر خودم لنز کنسول دارای مشکل است اما کنسول را تقریبا یک ماه پیش و به صورت آک گرفتم آیا برای شما هم چنین مشکلی ایجاد شده است ؟ لطفا راهنمایی ام کنید .ممنون

  • Rich Man گفت:

    در یک کلام .. بی نظیر :yes: :heart:
    رویای ۹ سالگی مو امروز در ۲۹ سالگی شاهد هستم .
    مگه چند بار آدم تو زندگیش میتونه چنین چیزی رو احساس کنه ؟
    امیدوارم به دستاوردی که حقیقتا شایسته اش هست برسه .

  • خیلی منتظره اویل ۸ یا ریمیک نمیسیس هستم تو e3 ولی از یه طرف هم اگه نسخه ی رولیشنه ۳ هم باشه خوشحال میشم چون نسخه ی ۲ موفق شد :inlove:

بهبود آمار شرکت کپکام در استیم با کمک انتشار بازی Resident Evil 2 Remake - گیمفا