طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا

طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست

آرین مرادی
۱۹:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا

به نظر می‌رسد که استودیوی تازه تاسیس شرکت سونی قصد دارد تا کار خود را با افراد بزرگ این صنعت شروع کند. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید. 

چندی پیش بود که اخباری به دست ما رسید که اطلاع از تاسیس یک استودیوی جدید برای سونی می‌داد. امروز نیز اطلاعاتی منتشر شده است که نشان از آن می‌دهند افراد بسیار هنرمند و فوق‌العاده‌ای به این استودیو اضافه شده‌اند.

آقای جیمز مارتینچک (James Martinchek) را احتمالا تمامی افراد حاضر در عرصه‌ی بازی‌های ویدئویی می‌شناسند. جدیدترین پروژه‌ی این فرد، بازی تحسین‌ شده‌ی Red Dead Redemption 2 بود که آقای مارتینچک نقش طراح ارشد انیمیشن این بازی را بر عهده داشت. جالب است که بدانید او اکنون به تیم توسعه‌دهنده‌ی استودیوی جدید شرکت سونی پیوسته است. او پیش از این نیز سابقه‌ی همکاری با سونی را در پروژه‌هایی همچون The Last of Us و Uncharted 4 داشت. پس اصلا دور از ذهن نبود که او به استودیوی تازه تاسیس این شرکت منتقل شود.

اما آقای مارتینچک تنها فرد برگزیده‌ی استودیوی جدید سونی نبود. اقای کوئنتین کاب (Quentin Cobb) نیز به این استودیو پیوسته است. اتفاقا این دو فرد پیش از این برروی پروژه‌های بزرگ استودیوی ناتی‌داگ (Naughty Dog) یعنی Uncharted 4 و The Last of Us با یکدیگر کار کرده‌اند.

استودیوی مذکوری که این اخبار در رابطه با آن هستند، هنوز به صورت رسمی از طرف خود سونی معرفی نشده ولی طبق اخبار و شایعه‌ها، تاسیس آن تایید شده است. این امر که استودیوی تازه تاسیس سونی در حال ساخت عنوانی داستا‌ن‌محور است نیز توسط همین اخبار و شایعه‌ها تایید شده هستند. هنوز اطلاعات چندانی از بازی در دست ساخت آنان در اختیار نداریم ولی حدسیات زیادی وجود دارد که پروژه‌ی تحت توسعه‌ی آنان یکی از نسخه‌های سری محبوب Uncharted خواهد بود. تصویر زیر نیز توئیت آقای کاب است که به آقای مارتینچک بابت پیوستن به تیم سازنده، تبریک گفته است.

طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا
طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Clara گفت:

    مطمئنید به initiative مایکروسافت نپیوست؟! والله عادت کردیم هر دو سه روز یه بار یکی رو بخره مایکرو و همه جا هم اعلام کنه آهای ما این یارو و فلان استودیو رو خریدیم!
    ولی جدا از شوخی اینکه با نظارت santa Monica و naughty dog ه ولی استودیو و ای پی جدیده مو به تن آدم سیخ میکنه ( دوستان خبر کامل رو تو dual shockers بخونید)
    من که خیلی دوست دارم uncharted 5 با پروتاگونیست ی ه دختر نیتن باشه ولی ip جدید هم بی نظیره

  • DMC IS BACK گفت:

    شده مثه فوتبال، فصل نقل و انتقالات استدیوهای بازیسازیه 😮

  • Hala madrid گفت:

    آقا قضیه چیه همه دارن میرن به شرکت های دیگه ?:-)

  • خیلی جالبه.. داخل همین صفحه ی اخبار گیمفا سه تا خبر داریم..
    ۱ ) کارگردان سایبرپانک رفت بیلیزارد
    ۲ ) طراح مراحل گاد رفت به استدیوی مایکروسافت
    ۳ ) و طراح انیمیشن رد دد ۲ هم رفت به استدیوی سونی
    چه خبرتونهه ؟؟؟؟ چه خبرتونهههه ؟؟
    ..
    ..
    اسپم : نمرات Kingdom hearts 3 شد ۸۸

  • نسل بعد فارق از تقابل سخت افزار دو کنسول،جنگ بزرگ فرست پارتی ها خواهد بود
    سانتا مونیکا VS نینجا تئوری(سبک هک اند اسلش)
    گوریلا گیمزVS پلی گراند گیمز(اکشن ماجراجویی-نقش افرینی)
    ترن۱۰ VS پولی فونی دیجیتال(ریسینگ شبیه ساز)
    ناتی داگ VSانیشتیو(اکشن ادونچر)
    استودیو گوریلاگیمز VS استودیو ۳۴۳ (شوتر اول شخص)
    استودیو بندVS اندد لبز(ترس و بقا)
    کوالیشن -RARE-کمپالشن گیمز – ابسیدین -اینگزایل از طرف مایکروسافت
    استودیو ژاپن سونی-مدیا مولکول – ساکرپانچ -استودیو سن دیگو از طرف سونی
    و در نهایت
    جبهه سبز VS جبهه ابی

    • Clara گفت:

      مهم ترین چیز اینه با همش حال کنیم من خودم همین چند روز پیش فورزا امسال رو تجربه کردم واقعا غرق در محیط های زیبا ش شدم حتی اگه بازی ریسینگ نبود ( صرفا تو محیط عین یه روح میچرخیدی) نمره بازی کامل کامل ه آب و هوای پویا و داینامیک، تنوع محیطی بالا و…. دنیای بازی رو شگفت انگیز کرده
      مهم همینه بخاطر فن بوی بازی خودمون رو از تجربه شاهکار ها محروم نکنیم خودمون میدونیم پول ۴ ۵ تا دیسک بازی قیمت یه کنسول میشه حالا بخاطر تعصب نیایم بازی های دیگه رو تجربه کنیم فقط خودمون ضرر کردیم
      الان کسایی که امسال دیترویت و گاد و اسپایدر من رو تجربه نکردن ضرر کردن همونقدری که اونهایی که فورزا رو تجربه نکردن
      هی وقت خودمون رو با versus بزاریم بگیم ما بردیم تو باختی اینا واقعا برا بچه هاست حیفه واقعا

      • AliEM گفت:

        دوست عزیز حرفت کاملا متین و صحیحه ولی خب اینجا بحث علاقه و سلیقه هم مطرحه. در شاهکار بودن فورزا هیچ شکی نیست ولی خب منی که اصلا و ابدا اهل ماشین و ریسینگ نیستم و اصلا هیچ علاقه ای به این سبک ندارم ( حتی تو بازی gta v هم با اینکه ریسینگش عالی بود همیشه تاکسی میگرفتم!!! :laugh: :laugh: :laugh: ) ارزش نداره که بخوام براش xbox بخرم. شده همون ۵ تا ( که البته با نرخ دلار همین الان یه xbox one s میشه معادل ۶ الی ۷ تا بازی ) بازی رو بخرم برام بهتره تا اینکه به خاطر یه بازی ای که به سبکش هیچ علاقه ای ندارم یه کنسول بخرم. اگر مایکروسافت نسل بعد بازی های فوق العاده ای تو سبک هایی مثل اکشن ادونچر بزنه اون موقع حرف شما صحیحه و ارزش خرید یه کنسول دیگه برای کسی مثل من میره بالا. اینکه فورزا تو سبکش یکی از بهترینای تاریخه و در حال حاضر هم حرف اول رو تو ریسینگ میزنه شکی توش نیست و این سبک و به طور کلی ماشین طرفداران و عاشقان زیادی داره من خودم دربین دوستام افراد زیادی رو میشناسم که مجنون ماشین و ریسینگ هستن و این قضیه یعنی خرید xbox one به خاطر بهترین ریسینگ حال حاضر برای اونا ارزش داره. من خودم تو نسل قبل با اینکه ps3 داشتم به خاطر سری gears of war یه xbox 360 هم آخر نسل خریدم. امیدوارم مایکروسافت تو نسل بعد موفق باشه این خودش باعث رقابت بیش تر میشه و به نفع تمام گیمر هاست.
        دوست عزیز امیدوارم موفق و پیروز باشی و از بازی کردن لذت ببری. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

        • AliEM گفت:

          من فقط یه توضیحی بدم که سوء تفاهم پیش نیاد اینکه گفتم قیمت هر xbox one s معادل ۶ الی ۷ بازی هسته منطورم مدل های ۱ ترا و ۲ ترا بود برحسب دلار که به ترتیب ۳۵۰ و ۴۰۰ دلار قیمت دارن. تو ایران قیمت بازی ها و کنسول ها ممکنه با واقعیت متفاوت باشه چون هر محصولی که خواهان زیادی داشته باشه و پرطرفدار باشه مثل بازی دلالان گرامی سود هنگفتی ازش میبرن مثل قیمت بازی red dead 2 هنگام عرضه به تومان که قیمتش اندازه دوتا بازی معمولی بود. موفق باشید.

    • AXEL STONE گفت:

      محمدرضا داش کامنتای تورو خیلی دوست دارم چونکه درست و کامل و فارق از ایرادات هستن
      اما این که اسم سانتارو کنار اسم نینجا تئوری بذاری منو میخندونه قبول دارم استودیو محتریمه گرچه ازش خوشی ندیدم! بازم قبول دارم محترمه اما فکر نکنم بتونه جلو سانتا ایستادگی کنه! یک داستان سراییش خیلی پایینه تا حدی گیم پلی هایی (در قسمت “بزن و برو جلو”) خوبی هم میزنه اما به صورت تکراری اگه خاستی هم حاظرم واست دوباره کامنت بنویسم و توضیح بدم. خلاصه امیدوارم که بتونه چیز خوبی برای مایکروسافت بزنه انشالله :rose: :heart:

      • :yes: :yes:
        الیاس در حال حاضر مایکروسافت نماینده دیگه ای در سبک هک اند اسلش نداره
        اگر بخوایم این طور که شما گفتی در نظر بگیریم خیلی ها هم الان میتونن بگن ترن۱۰ در سبک ریسینگ به استانداردی رسیده که هیچ استودیو نمیتونه باهاش رقابت کنه پس مقایسش با بقیه خنده داره
        در باب خوده نینجا تئوری اگر هل بلید رو به عنوان اخرین ساخته این استودیو بررسی کنیم
        این عنوان کاملا در داستان پردازی موفقه
        و اینکه گفتی داستان سرایی این استودیو خیلی پایینه کاملا باهات مخالفم این عنوان مشکلات جدی در خلق پازل ها و پازل های تکراری و مبارزات داره اما در داستان سرایی ایرادی بهش وارد نیست
        این عنوان در گیمفا به عنوان برترین عنوان سال ۱۳۹۶ شناخته شد (بررسی ویدئویی برترین بازی سال ۱۳۹۶)
        بهترین صداگذاری و تاثیر گذارترین بازی در game awards 2017
        فکر نمیکنم استودیویی مستقل با متشکل از کارمندان بسیار کم تعداد بتونه افتخار بیشتری کسب کنه
        عنوان در دست ساختشون هم عنوانی مربوط دوران زمان وایکینگ هاست (طبق شایعات)
        در هر حال فعلا سانتا مونیکا قابل قیاس با سایرین نیست چرا که کلاس کاری این استودیو با تجربه فرسنگ ها بالاتر از هم صنف های خودش هست هرچند گاد جدید هم خیلی H&S نبود و تمایل به اکشن ادونچر داشت در حال حاضر DMC V میشه گفت H&S محسوب میشه

        • AXEL STONE گفت:

          اره داش قبولت دارم منم میگم خدایی ریسینگ فورزا همه ریسینگا به نصفش هم نمیرسن هیچ ریسینگ سازی هم نمیتونه این کیفیت و لذت گیم پلی و تصویری رو به این خوبی در بیاره! واقعا خنده داره یکی بخاد جلوی خالق فروزا ایستادگی کنه مثل جوک میمونه اینو هم با تمام وجودم میگم و هرجا که بگی و بخای اینو بگم بازم میگم :heart:
          هل بلید بازی خوبیه قبولش دارم داستانش در حد ریبوت DmC هستش نه بیشتر و کارش یعنی کار خود هل بلید خیلی تمیز و مرتب بودش گیم پلی مبارزات ریبوت DmC خیلی بهتر بود واسم (فقط مبارزات)
          در کل داش گلم نطر من اینه انشالله که بتونه خودشو نشون بده با سعی کردن و کوشش چیزی بعید نیست DMC5 هم مطمئنم چندین سرو گردن بالا میبره این سبک رو که واقعا دارم میبینم وسیعتر از تخیلات من شده.
          این GOW جدید درسته که اکشن ادونچر هستش داش اما فن مبارزاتی قشنگش همون هک اند اسلش هستش DmC ریبوت هم اکشن ادونچر بود با فن محبوب مبارزات هک اند اسلش اما خوب زیاد ایراد داره :rose: :heart:

    • 2B گفت:

      @محمد رضا
      خب چیزی رو که همه قبول داریم اینه که نسل بعد احتمال داره دوباره یه رقابتی شکل بگیره و سونی اینطور قاطعانه پیروز میدون نباشه ،اصل رقابت رو قبول داریم منتهی شکل گفتنت یه مقدار عجیبِ ،..یجورایی شان و منزلت ناتی داگ و سانتا مونیکا رو حفظ نکردی شما بعد این همه سال فعالیت و داشتن کارنامه درخشان چطور میشه مثلا چطور میشه یه استدیو که هنوز همشون به طور کامل دور هم جمع نشدن رو با یه استدیو بی نظر مثل ناتی داگ رقیب بدونیم اونم وقتی حتی یه بازی هم منتشر نکردن تا ببینیم تو چه سطحی هستن اصلا مثل اینه که پدیده رو رقیب بارسلونا بدونیم یا… هم سطح بند استدیو بگی باور پذیر تره ،ماکروسافت حتی نزدیک سانتا و ناتی هم استدیو نداره …

  • Max.level گفت:

    داره جالب میشه :yes: :yes:
    واقعا سونی تو هیچ مورد کم کاری نمیکنه هر چی بیشتر میگذره بیشتر برای عناوین آینده سونی هایپ میشیم امیدوارم این استودیو جدید سونی به موفقیتی همچون دیگر استودیو های سونی برسه و هم رده با اونا بشه :-)) :-))
    اگر آنچارتد ۵ هم باشه که کلی فرضیه های مختلف برای پروتاگونیست بازی خودش از بحث برانگیز ترین اتفاقاتیه که میتونه در این صنعت رخ بده‌، فعلا توی این شرایط تنها چیزی که میتونه یه تکون اساسی به این صنعت بده مشخص شدن تاریخ عرضه تلو ۲ هستش و بی شک پرونده نسل هشت برای سونی با این ابرشاهکار به اتمام میرسه :yes: :yes: 😉 😉

  • این اخبار نقل و انتقالات ارزش خبری نداره یه چیز طبیعی هست و هر ساله انجام میشه زیاد حساس نشید اصل کار خروجی بازی اون شرکت هست

  • mahdi.r گفت:

    احساس میکنم استودیو سندیگو از گوریلا گیمز هم بهتر میشه و میاد در سطح ناتی داگو سانتا مونیکا قرار میگیره

  • AXEL STONE گفت:

    خوش امدی عمو خوش امدی :rose: :heart:

طراح انیمیشن بازی‌ Red Dead Redemption 2 به یکی از استودیوهای سونی پیوست - گیمفا