اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا

اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر

مهیار امیدی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا

چندی پیش اطلاعات جدید و البته زیادی از بازی Left Alive منتشر شد که جزئیات بخش‌های مختلف بازی را بیان می‌کند. همچنین تریلر مربوط به یکی از بخش‌های مهم بازی در انتها قابل مشاهده است.

همان‌طور که اطلاع دارید، در سال جاری میلادی شاهد انتشار بازی Left Alive برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ هستیم. در حال حاضر این بازی توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر می‌گذارد و سازندگان این اثر، اطلاعات جدید و زیادی را از آن منتشر کرده‌اند.

این اطلاعات جدید، به بخش‌های مختلفی از بازی مثل جزئیات شخصیت‌ها، بخش New Game +، داستان اصلی و ویژگی‌های بخش آنلاین بازی مربوط می‌شوند. در رابطه با شخصیت‌های بازی، در ابتدا باید ذکر کنیم که شخصیت اولگا (Olga) یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم بازی خواهد بود که در روایت داستانی، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این اثر از لحاظ داستانی، بخش‌ها و مراحل مختلفی دارد و در هر مرحله از بازی که معمولا طولانی است، شما کنترل یک شخصیت را بر عهده خواهید گرفت. در جریان این موضوع، لئونید (Leonid)، میخائیل (Mikhail) و اولگا سه شخصیت اصلی بازی خواهند بود که البته هر کدام از آن‌ها به ترتیب داستان خود را آغاز نخواهند کرد و کنترل هریک، به عملکرد شما در داستان بازی وابسته است.

همان‌طور که اشاره شد، اولین شخصیت، اولگا خواهد بود که نقش یک افسر پلیس در حال خدمت را ایفا خواهد کرد. او به شهر نوا اسلوا (Nova Slava) خواهد رفت تا وظیفه‌ی بررسی تعدادی پرونده با موضوع آدم‌ ربایی را بر عهده بگیرد. برای آغاز مراحل تخقیقاتی این پرونده، اولگا تصمیم می‌گیرد تا به بخش زاغه نشین‌های شهر برود. در همین بین با یک شخصیت مونث با نام یولیا آشنا می‌شود. در زمانی کوتاه، یولیا و اولگا رابطه‌ای نزدیک با یکدیگر خواهند داشت اما به ناچار و به خاطر سالم ماندن در برابر حملات ارتش گارمونیان (Garmoniyan)، مجبور به جدایی از هم خواهند بود. با گذشت از درگیری‌ها و خرابی‌های شهر، اولگا به‌سختی یولیا را پیدا می‌کند اما این بار یولیا می‌خواهد که اولگا او را همراهی نکند و در واقع به محافظت و پشتیبانی وی نیازی نخواهد داشت. در همین بین اولگا به رفتارهای خاص یولیا شک می‌کند و به نظر می‌رسد که او از علت جنگ‌های اخیر با خبر باشد.

در حال حاضر معرفی شخصیت دوم بازی Left Alive به صورت انگلیسی از سوی سازندگان صورت نگرفته و تنها اطلاعات و معرفی ژاپنی بازی در دستس است. همچنین با توجه به وجود اصطلاحات خاص در زبان ژانی، ممکن است ترجمه‌ی این اطلاعات با مشکل مواجه شود و آن مواردی که سازندگان به طور خاص در معارفه‌ی خود ذکر کرده‌اند، بی معنی ترجمه شود.

شخصیت بعدی که نقش منفی را ایفا خواهد کرد، آندره کورینوویچ بوردین (Andrei Kurinovich Bordin) است که یکی از افسران ارتش گارمونیان محسوب می‌شود. قبل‌تر، اولگا در این ارتش خدمت می‌کرده و بوردین مافوق و رئیس او بوده است. در زمانی که این افسر به همراه ارتش خود به شهر نوا اسلوا حمله می‌کند و سربازان در حال خرابی و تسخیر شهر هستند، بوردین به دنبال یک راز و هدف عجیب دیگر است که به نظر می‌رسد که به تسخیر شهر مذکور ختم نمی‌شود. با گذر زمان، او دکتر لاوروف (Lavrov) را به قتل می‌رساند. طبق اطلاعات جدید، این شخصیت قادر بوده در پرونده‌های عجیب آدم ربایی اولگا، به او کمک کند و مشخص نیست که بوردین به چه علت او را از سر راه خود برداشته است. بعد از قتل وی، بوردین به دنبال یافتن اولگا است.

شخصیت بعدی، همان دختر یعنی یولیا پالوونا اسمیرنوا (Yulia Pavlovna Smirnova) خواهد بود که در حال حاضر در یک یتیم خانه به زندگی خود ادامه می‌دهد. در گذشته، پدر و مادر وی به دنبال استقلال کامل شهر نوا اسلوا بودند و می‌خواستند که این شهر از گارمونیا جدا شود. همین استقلال طلبی توانست حکم مرگ آن‌ها را امضا کند. بعد از این یولیا سختی‌های فراوانی را تجربه کرد، با اولگا آشنا شد و تنها در خرابی‌های شهر پرسه زد. با اینکه تمامی خیابان‌ها به محلی خطرناک تبدیل شده بودند.

بدون تردید، یکی از مهم‌ترین ارکان ارتش گارمونیان، ونزرها خواهند بود که در واقع یک سری ربات عظیم الجثه، قدرتمند و مرگبار هستند که می‌توانند خرابی‌های زیادی به بار بیاورند. در ادامه، یک نوع جدید از این ربات‌ها با نام Zilarni P3 معرفی شده که به نظر می۷رسد در بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. سطح بالایی این ربات طوری طراحی شده تا بتواند سربازان زیادی را جا به جا کند. این ربات از قابلیت کوچک‌کننده‌ی سایز اندام نیز پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این ویژگی، خطر کمتری آن را تهدید خواهد کرد.

حتما باید بدانید که در بازی Left Alive شخصیت‌های غیرقابل بازی یا NPC های مختلفی وجود دارند که قادر خواهید بود با هریک از آن‌ها، ارتباط برقرار کنید. در زمانی که شما یک شخصیت را ملاقات کرده و او را در حالی که از لحاظ بدنی در سلامت کامل است، به یک پناه‌گاه برسانید، می‌توانید ارتباط نزدیکی با وی داشته باشید و در بخش‌های بعدی داستان بازی، از کمک‌های او استفاده کنید. حال تمامی شخصیت‌هایی که نجات داده‌اید، در بانک اطلاعاتی بازی ذخیره خواهند شد.

بخش بانک اطلاعاتی بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که جزئیات آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید:

  • نمودار شخصیت‌ها: در گیم‌پلی بازی و در بخش مذکور، یک لیست از تمامی شخصیت‌هایی که نجات داده شده‌اند یا برعکس، وجود دارد و می‌توانید جزئیات روابط خود را در آن جا مطالعه کنید. از طریق پیشروی در داستان، این لیست نیز به تکامل می‌رسد.
  • بازمانده‌ها: یک لیست از تمامی شخصیت‌های بازی که موفق به نجات دادن آن‌ها شده‌اید به همراه جزئیات و مشخصات کامل فردی.
  • آرشیو: جزئیات زیادی از این بخش در دسترس نیست، تنها اشاره شده که اطلاعات مخفی و محرمانه که از اهمیت زیادی برخوردار هستند، در این بخش جمع آوری شده و طرفداران بازی Front Mission از آن‌ها استقبال می‌کنند.
  • دایره المعارف: در این بخش به اطلاعات زیادی دسترسی خواهید داشت. اطلاعات کلی راجب شهرها، راه‌ها، کشورها، ونزرها و شرکت‌هایی که مالک و سازنده‌ی آن‌ها هستند.
  • قسمت تمرینی: در این بخش می‌توانید به تمرین بپردازید و آموزش‌های مختلفی را دریافت کنید.

در ادامه، جزئیاتی از بخش آنلاین بازی Left Alive منتشر شد. کارگردان این بازی یعنی نابشیما (Nabeshima) قبل‌تر نیز مشخص کرده بود که این بازی از یک بخش آنلاین گسترده و چندنفره که کاربران بخواهند با صرف نظر از بخش داستانی، آن را تجربه کنند، پشتیبانی نخواهد کرد. در واقع بخش آنلاین، چندین قابلیت آنلاین و محدود را در خود جای داده است. برای مثال قابلیت Heat Map Display به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند در نقشه‌ی بازی، نقاطی را مشاهده کنند که دیگر کاربران نسبت به مکان‌های دیگر، بیشتر در آن محیط‌ها کشته شده‌اند. در نتیجه می‌توانند با دقت و تجهیزات بیشتری به آن مناطق بروند. همچنین اجساد کاربران کشته شده در این منطقه برروی زمین قابل مشاهده است و شما می‌توانید با مراجعه به این نقاط، لباس‌ها و تجهیزات آن‌ها را ذخیره کنید. در واقع در محیط‌های خطرناک که کاربران بیشتر کشته شده‌اند، آیتم‌ها و غنائم بیشتری وجود دارد پس باید برای رسیدن به آن‌ها، سختی‌های مختلفی را به جان بخرید.

بخش New Game Plus نیز از ابتدا و در همان لحظه‌ی عرضه، در دسترس کاربران خواهد بود. این قابلیت بعد از یک بار تمام کردن بازی فعال خواهد شد و شما می‌توانید به وسیله‌ی قابلیت‌ها و توانایی‌هایی که کسب کرده‌اید، بازی را از مرحله‌ی اول آغاز کنید. برای مثال در بار اول، ماموریت‌های فرعی و مراحل دشواری وجود دارند که شاید برای به اتمام رساندن آن‌ها، به توانایی‌های نیاز داشته باشید که هنوز آن را کسب نکرده‌اید. با تجربه‌ی حالت New Game Plus، تکمیل این مراحل فرعی نیز ممکن خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جدید بازی Left Alive را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

بازی Left Alive در تاریخ ۱۴ اسفند سال ۱۳۹۷ (۵ مارس سال ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. سازندگان تایید کردند که بعد از انتشار رسمی، بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • shadowwarior گفت:

    منکه اصلا امیدی بهش ندارم و بنظرم متای کمتر از ۸۰ میگیره ! ( خودم شخصا متا اصلا و ابدا برام مهم نیست و کمتر از یک هفته پیش رفتم بازی dark رو تموم کردم چون فعلا قطعی بازی مخفی کاری داریم در حالی که اون بازی متاش ۳۳ عه ! تو گیمفا هم نقد و بررسیش هست که خوندنش خالی از لطف نیست ) در کل Square Enix تو دو بازی اخرش ( توم ریدر و جاس کاز ) من رو شخصا خیلی نا امید کرد !

  • بعد از جدایی کوجیما از کونامی مدیر بخش شخصیت سازی بازی متال گیر به تیم left alive پیوست ، تم کلی بازی و حتی منو بازی خیلی شبیه به متال گیر هست . من امید زیادی به این بازی دارم هرچند مقایسه این بازی با ساخته های نابغه ی صنعت گیم تفاوت های زیادی خواهد داشت.

  • martik گفت:

    امیدوارم نو آوری و جذابیتهای متفاوتی داشته باشه … چون بازیهای مشابه با این سبک و داستان زیاده … اتفاقا خود اسکوئراونیکس کلی بازی با تم مشابه داره

اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive منتشر شد + تریلر - گیمفا