آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا

آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite

مهیار امیدی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا

به تازگی رویداد Ice Storm بازی Fortnite آغاز شده که چالش‌ها و ماموریت‌های هیجان انگیزی را با خود همراه دارد و می‌تواند کاربران را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

مدت زمان زیادی از انتشار آخرین به‌روزرسانی بازی Fortnite نمی‌گذرد، این به‌روزرسانی در هفته‌ی گذشته با شماره‌ی ۷٫۲۰ به دست کاربران رسید. با دریافت این محتوا، تغییراتی در گیم‌پلی بازی ایجاد شد و در جریان همین موضوع، کاربران یک کره‌ی یخی جدید را مشاهده کردند. این کره‌ی یخی، تعجب و کنجکاوی کاربران بازی را به دنبال داشت و بیشتر بازی‌بازان در آن زمان، معتقد بودند که این جسم یخی، به محتویات فصل هشتم بازی اشاره دارد. حال و در جریان جدیدترین اخبار این بازی پرطرفدار، اعلام شده که این کره‌ی یخی، به آغاز رویداد جدید Ice Storm اشاره داشته که همین حالا در بازی در دسترس است. با آغاز این رویداد، تمامی جزایر دنیای بازی در سلطه‌ی پادشاه یخ (Ice King) خواهد بود.

کاربرانی که برای اولین بار بعد از آغاز این رویداد به بازی ورود می‌کنند، شاهد یک طوفان زمستانی عظیم هستند که می‌تواند خطرناک باشد. همچنین تعدادی هیولای یخی که بیشتر به زامبی‌های کشنده شبیه هستند، در محیط بازی وجود دارند. در اواخر سال گذشته‌ی میلادی، رویدادی تحت عنوان Fortnitemares در بازی برگزار شد که اکنون Ice Storm، تا حدودی به همان رویداد شباهت دارد.

از بزرگ‌ترین تغییری که رویداد Ice Storm با خود همراه دارد، می‌توان به ماموریت‌ها و چالش‌های جدیدی اشاره کرد که قرار است، تکمیل هر یک از آن‌ها، امتیازات فراوانی را به همراه داشته باشد. در واقع استودیو اپیک گیمز (Epic Games) قصد دارد به مرور زمان و در چند روز آینده، این ماموریت‌های جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. افرادی که شش عدد از این چالش‌ها را تکمیل کنند، به یک پوسته‌ی سیاه رنگ و یک آب یخی مقدس دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین اگر بتوانید ۱۳ چالش موجود در این رویداد ویژه را به اتمام برسانید، آیتم Winter’s Thorn در اختیار شما خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، با آغاز رویداد مذکور، متوجه شدیم که آن کره‌ی یخی به این رویداد اشاره دارد. اما هنوز هم نشانه‌ها و معماهای مرموز دیگری در دنیای این عنوان وجود دارد که کنجکاوی کاربران را به دنبال داشته است. برای مثال اگر به منقطه‌ی Happy Hamlet ورود کنید، شاهد یک تکه کوه یخی خواهید بود. اگر با گذشت زمان بتوانید آب شدن این کوه یخی را مشاهده کنید، یک بانکر مخفی از آن خارج خواهد شد. از سویی دیگر در منطقه‌ی قطبی بازی، یک قلعه‌ی بزرگ وجود دارد که اگر به سلول‌های زندان آن ورود کنید، تعدادی تخم مرغ بسیار بزرگ را مشاهده خواهید کرد.

رویداد Ice Storm هم‌اکنون آغاز شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا
آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MAX3D گفت:

    مرموز؟رازآلود؟ :-|؟ یاد رزیدنت اویل ۱ افتادم به کجا داریم میریم آخه هرچقدر از مسخره بودن و چرت بودن این بازی بگیم کم گفتیم ! دیشب پسرخاله ی ۱۷ سالم مثل بچه ای که تاز واسش اسباب بازی خریده باشن صدا زد منو گفت بیا رفتم دیدم داره فورتنایت بازی میکنه بهم گفت ببین یه چتر داده با یه رنگ وای این کیفه هم داده ! :sweat: یعنی بهش گفتم خجالت بکش یارو رد دد میخره ذوق میکنه امثال شما واسه ی کیف و رنگ فورتنایت ذوق میکنید مثل بچه ها

  • R6_Ash گفت:

    لطفا خبرای این بازی که جز خونه سازی چیزی نداره نذارید.

    • PERSIAN NAZI گفت:

      شرمنده اما اگه پولی بود بازم بازیش میکردی ؟
      تازه باید فیلتر بزنی و ایپی ۱۹۲ هم که غیر قابل قبوله و اپیک هم که دیگه برو تا اخرش
      من این شکم درد شما رو نمیفهمم که چرا اینقدر از این بازی خوشتون میاد ؟
      این که هیچ پیشرفتی نداره

      • Nemo گفت:

        یه بارم بت گفتم بازم بت میگم هم سیو د ورلدشو دارم هم بتل پسشو بای

      • Nemo گفت:

        فیلتر؟ فیلتر واسه اول کانکت شدنه بعد اینکه به بازی کانکت شدی دیس کانکت میکنی دوما این بازی تو فاز بتاعه و دسترسی زود هنگامه و داره پیشرفت میکنه این میگی پیشرفت نمیکنه معلومه ک پلی نمیدی و وقتی پلی نمیدی حق نداری راجب این بازی نظر بدی !
        تو بازیای دیگ اتم کشف میکنی ؟
        خیلیم داستان دوس داری برو داستان حسن کچل رو بخون ! بای

  • marilyn گفت:

    ترجیح میدم اگه قراره آنلاین بازی کنم سمت gta و Rainbow برم
    https://pasteboard.co/HXjMIG3w.jpg این عکسو حتما ببینید (تایید)

  • khurgu گفت:

    خیلی کسایی که کامنت میذارن پی سی گیمرن اکثر بازیا رو کرکی میزنن و کلا قید آنلاینم میزنن کلا زیاد آنلاین بازی نمیکنن میگن هدف چیه تو بازی آنلاین هدف یه چیزه 《پیروزی》 خب دیگه چی میخواین از یه بازی آنلاین الان طوری شده که یکی بگه فورتنایت بده میشه شاخ یه گیمر قدیمی و … من زیاد فورتنایت بازی نمیکنم ولی همینقدر میدونم ک تو سبک خودش تکه و اکثر دوستانی که میگن ساختو سازو اینا کسایی هستن ک تو بازی صد بار مردن و ی نفرم نکشتن چون ساخت و ساز رو بلد نیستن و کلا مقایسه ی گیم آنلاین با ی بازی داستانی ی کار واقعا احمقانس این بازی به نظرم تو بخش آنلاین ی حرکت انقلابی هم کرد ک همون کراس پلی و اینا بوده در کل یه باز ب قول شما الکی الکی معروف و پرطرفدار نمیشه یکی از دوستان گفتن که اگه بازی پولی بود باز اینقد پلیر داشت جوابش بله هست چرا چون خیلیا خیلی بیشتر از ی بازی برای این بازی خرج کردن و دارن لذتشو میبرن در کل اینکه الکی یه بازی رو نکوبیم 🙂

    • marilyn گفت:

      از این دوستانی ک اینجا کامنت گذاشتن بیشترشون دوستای خودم هستن تو psn و کنسول گیمرن! در ضمن خودم ۱ ماه فورتنایت بازی میکردم اگه میخوای آی دی میدم بیای ببینی تو سولو چندتا win دارم!ولی حالمو بهم زد بعد ۱ ماه چون هیچی واسه ارائه نداشت جزء اسکین دادن بعدش کجا خیلی بیشتر از ی بازی واسه این خرج کردن؟ی بازی با محوریت بتل رویال چندتارو میندازه اونجا همدیگرو میزنن و خونه سازی میکنن دیگه چه ویژگی به خرج داده؟در ضمن درسته رایگانه اونم بخش بتل رویالش ولی سیو د ورلد و اسکین و هرغلطی که بخوای بکنی باید پول بدی چون هیچی به جز یه نو اسکین نیستی تنها بازی آنلاینی که واقعا واسش زحمت کشیدن و کلی بسته الحاقی رایگان دریافت کرد و با اون دنیای پز جزءیات و بزرگش GTA ONLINE

  • ahosein گفت:

    از این بازی آشغال تر ندیدم … اخبارش رو نزارید تو سایت خیلی سنگین تره

آغاز رویداد Ice Storm بازی Fortnite - گیمفا