کیفیت اجرایی Anthem برروی کنسولهای میاننسلی مشخص شد
تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem با انتشار چندین پیام مختلف در حساب توییتر خود، کیفیت اجرایی بازی برروی کنسولهای ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو را مشخص کرده است. آقای گمبل همچنین میزان حجم مورد نیاز برای نسخهی دموی بازی را نیز به اشتراک گذاشته است.
حدود یک ماه دیگر تا انتشار نسخهی نهایی بازی Anthem و تنها چند روز تا انتشار نسخهی دمو باقی مانده است. استودیوی بایوور (BioWare) از این فرصت استفاده کرده و اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. یکی از کاربران از آقای مایک گمبل (Micheal Gamble)، تهیهکنندهی ارشد بازی، دربارهی نرخ فریم و کیفیت اجرایی بازی برروی کنسولهای میاننسلی سوال کرده است. این کاربر در حساب توییتر آقای گمبل از ایشان پرسیده است که آیا بازی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس وان ایکس با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد یا خیر؟
آقای گمبل در پاسخ به این شخص گفته است که «خیر، اولویت اصلی ما بحث کیفیت گرافیکی بازی است. شاید بتوانیم در آینده برروی نرخ فریم نیز تمرکز کنیم». پس از انتشار این پیام از سوی تهیهکنندهی ارشد بازی، یکی دیگر از کاربران از آقای گمبل پرسید که آیا بازی برروی کنسولهای میاننسلی با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد که در جواب کلمهی «بله» را دریافت کرد.
با توجه به این پرسش و پاسخها، به نظر میرسد بازی Anthem با کیفیت ۴K و نرخ فریم ثابت ۳۰ برروی هر دو کنسول پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس وان ایکس اجرا خواهد شد. اینکه آیا استودیوی بایوور در آینده امکان اجرای بازی با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ را نیز به نسخهی بهبود یافتهی این عنوان اضافه خواهد کرد یا نه، هنوز مشخص نیست.
اگر بیصبرانه منتظر تجربهی بازی هستید و آن را پیشخرید کردهاید، نسخهی دموی ویژهی بازی در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه) آغاز و به مدت ۳ روز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. آقای گمبل تایید کرده است که نسخهی دموی بازی حجمی معادل ۳۰ گیگابایت خواهد داشت. اگر بازی را پیشخرید نکرده باشید، باید یک هفته بیشتر یعنی تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۱ فوریه) برای دسترسی به دموی عمومی منتظر بمانید.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را میتوانید از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
چقد بهینه ان بازیا واس کنسولا
تو پی سی قولم داشته باشی باز میگن کمه
کنسولهای میان نسلی تو خواب میتونن این عنوان رو ۴k و ۶۰ فریم اجرا کنن، اگه قرار بود بتونن دیگه نیازی به معرفی نسل ۹ کنسولها نبود. بعید میدونم هیچ کدوم از طرفداران کنسولها هم همچین انتظاری از کنسولشون داشته باشن مگه خیلی خوش خیال باشن.