تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد
کاور ماه ژانویه مجلهی گیم اینفورمر به بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ساختهی جدید استودیوی فرامسافتور اختصاص دارد. به تازگی وبسایت گیماینفورمر تریلر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرده است که در این ویدئو، علاوه بر نمایش بخشهایی از گیمپلی، طراح ارشد بازی در ارتباط با تغییرات آن نسبت به بازیهای گذشتهی استودیوی فرام سافتور و چالشهای پیش روی سازندگان صحبتهایی ارائه میدهد.
طی روزهای گذشته شاهد انتشار تریلری از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice و نمایش مبارزه با مینی باسهای بازی بودهایم. این طور به نظر میرسد که مبارزات بازی Sekiro: Shadows Die Twice نسبت به سری Souls و Bloodborne تفاوتهای زیادی دارد.
کاور ماه ژانویه مجلهی گیم اینفورمر به بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ساختهی جدید استودیوی فرامسافتور اختصاص دارد. این مجموعه به تازگی به کشور ژاپن رفته و مصاحبهای را با استودیوی فرام سافتور و تیم سازندهی Sekiro: Shadows Die Twice انجام دادهاند. از همین روی به تازگی ویدئویی جدید از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که طی این ویدئو، علاوه بر نمایش بخشهایی از گیمپلی، آقای ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، طراح ارشد بازی در ارتباط با تغییرات آن نسبت به بازیهای گذشتهی استودیوی فرام سافتور و چالشهای پیش روی سازندگان صحبتهایی ارائه میدهد. شما میتوانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
چیزی که از تریلرها معلومه سازندگان کاملا به ژاپنی بودن بازی وفادار هستن و فضاهای بازی کمترین شباهتی به سری سولز ندارن، حتی گیم پلی هم کاملا نینجایی سامورایی شده…
فوق العادس یه عنوان خاص و بینظیر مثل تمام عناوین استاد میازاکی که قراره بازم طبق معمول بترکونه و هنر رو معنی کنه :yes: :yes: :rose: :rose:
میدونی تو هر عنوان دفاع در یچیز خاص تعریف میشه
دارک سولز در استفاده از سپر
بلاد بورد در استفاده از اسلحه
اینجا در استفاده از دفع با همون شمشیر
سخته ولی خیلی باحاله یا باید قلط بخوری یا بموقع ضربه بزنی
من که حسابی حال میکنم
اینم یه سوپر فرا ابر شاهکار دیگه جوووووووووووووووون :inlove:
داداش آدم وقتی میره به عمق بازیای میازاکی دیگه غرقش میشه من باور کن دیگه یه جور شده بودم از باختنم لذت میبردم یعنی جوری شیفته عنواین استادم که نمیدونم چطور وصفش کنم ولی به قول معروف( سوپر فرا ابرشاهکار) واقعا برازندشونه 😀 :inlove:
این بازی خیلی خاصه داداش اصل بازی همون معجون خارق العاده سولزبورنه ولی با فنون بسیار سرعتی تر دفع ضربات که به نظرم برای این بازی یه جورایی حکم نوآوری رو داره :yes: :yes:
اصولا من یه قانون دارم برای بازیهای میازاکی
اینقدر بازی میکنم تا جانم در بیاد :inlove:
شکی نیست که تا مدتها قدرت سرگرم کردنمون رو داره و هرگز کهنه نمیشه
اینجوری که دیدم بنظرم خیلی سخت باید باشه حتی سخت تر از ni oh و سولز . مطئنن بازی عالی میشه و الگوی خیلی از بازی های آینده
باید بدونی که سبکه این فرق داره یکم سرعتش بیشره شبیه هک اند اسلشه پس امکان نداره سخت از اون باشه
اگه تریلرا رو با کیفیت پایین تری هم بگذارین خیلی خوب میشه مثلا ۳۶۰p
به نظرم کیم پلی خیلی سریع تری نسبت به بلاد بورن داره و با دوتا مورد خیلی حال کردم یکی سیستم دفلکتینگش یکی اسلیث مود که دشمنا رو به صورت اسلیث میتونی از بین ببری یادمه گفته بودن این بازی طوریه که خیلیا بتونن تجربه ش کنن از نظر سختی ولی چیزی که تو این ویدیو مشخص بود این بود که بازی خیلی سرعتی و سخت تر از NIOH هست حالا باید بیاد خودمون بازیش کنیم سختی شو بچشیم
بین این بازی و شبح سوشی(!)، از سکیرو خیلی خوشم اومده. از بازیهای که داستانهای تخیلی دارن بیشتر خوشم میاد. اگر هم قراره داستانی تاریخی و واقعی داشته باشه باید دقیق و به فرهنگ اون ملت وفادار باشه. بنظر من ساخته ساکر پانچ قرار نیست اینطوری باشه و میخوان مواردی که اصلا در اون دوران منطقی نیست اضافه کنن. شاید من اشتباه میکنم باید ببینیم چی میشه.
یه چیز دیگه. تبلیغ جدید شرکت ژیلت (Gillette) رو دیدین؟
https://www.aparat.com/v/TgsVx
بچه ها به نظرتون مبارزش با پیرزنه که روی سیم تو هوا بود از مبارزه ی گینتوکی با جیرایا الهام نگرفته بودن؟
این احتمالا یکی از بهترین باس فایت ها میشه
تو تریلر دومی که ۳ دقیقه ای هست نگاه کنید
خدا رو شکر که تو این بازی دیگه خبری از سیستم خشک مبارزه و گرافیک زمخت سولز نیست.
من موندن اینا که میتونن چنین بازی ای بسازن چجوری بازی های قبلیشون رو اینجور نساختن
من ک از ای بازی خیلی خوشم اومد صد در صد میخرمش