رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا

رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد

سعید حلاجیان
۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا

بازی Days Gone یکی دیگر از بازی‌های انحصاری سونی است که بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ به شدت منتظر تجربه‌ی این بازی هستند. هرچه که به زمان انتشار این بازی نزدیک می‌شویم، اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد. در تازه ترین اقدام، وب‌سایت رسمی بازی Days Gone، رده‌بندی سنی این بازی را منتشر کرده است.

ژانر بقا یکی از ژانرهایی است که امروزه با ایده‌ی نوآورانه‌ی بسیار کمی همراه بوده و بر خلاف گذشته، محبوبیت چندانی میان کاربران بازی‌های ویدئویی ندارد. اگرچه عناوینی به مانند Dying Light قادر بوده تا فضای متفاوتی را به تصویر کشیده و تجربه‌‌ی متنوعی را ارائه دهند. Days Gone از آن دسته بازی‌هایی است که با همین هدف به میدان آمده تا سبک بقا را متحول کند؛ حداقل سازندگان این طور وعده می‌دهند که این بازی، تجربه‌ی متفاوتی نسبت به بازی‌های زامبی محور مشابه خواهد بود. اما بسیار کنجکاویم تا بدانیم این بازی دارای چه ویژگی‌هایی است که آن را از سایر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند؟ برای درک این موضوع باید تا ماه آوریل و انتشار بازی منتظر بمانیم.

حال به تازگی وب‌سایت رسمی بازی Days Gone، رده‌بندی سنی این بازی توسط ESRB را منتشر ساخته و ظاهراً بازی Days Gone رده‌ی سنی بزرگسال (Mature) را دریافت کرده است. متاسفانه صفحه‌ی مربوط به این بازی در وب‌سایت ESRB به‌روز‌رسانی نشده و از این روی اطلاعات دقیقی از رده‌بندی سنی بازی Days Gone در دسترس نیست اما می‌توان حدس زد که با توجه به بازی‌های رده‌ی سنی بزرگ‌سال، در بازی Days Gone نیز شاهد مواردی به مانند خون‌ریزی و قطع عضو، مصرف مواد دارویی غیر مجاز، خشونت شدید و همچنین استفاده از کلمات رکیک و ناسزا خواهیم بود.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۶ ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید پیش نمایش گیمفا با عنوان زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم و سایر اخبار آن را از وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا
رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    بی نهایت منتظرشم :inlove: پتانسیل شاهکار شدن رو داره

    • s.a.m گفت:

      من یه ذره مشکوکم به این بازی
      اون حس خاص بودنی که انحصاری های سونی دارن رو تو این بازی نمیبینم
      ولی خب طرفدارای زیادی داره و ما هم باید به اونها احترام بذاریم
      به هر حال با سلیقه من جور نیست
      قبلا هم گفتم که یه ویدیوی ۲۰ دقیقه ای از گیمپلیش رو Game informer گذاشته بود و اونو که دیدم کلا از بازیش نا امید شدم 😐

      • Xbox fanboy گفت:

        واقعا بازی زیبا و خیلی بزرگی هست مبارک فنهای سونی.کاش ما هم چنین شاهکارهایی رو داشتیم :-((

      • Hala madrid گفت:

        حق باشماست دوست عزیز ولی نمیدونم چرا همش حس میکنم هرچیزیش اگه بد باشه داستان قشنگ و خوبی داره.به هرحال انحصاری سونیه دیگه.انحصاری های سونی هم که همشون داستان خیلی خوبی دارن.از همون ویدیو معرفی اش تو E3 2016 یه هیجان و حس تلاش برای زنده موندن خاصی تو این بازی میبینم.اگر تنوع مراحل فرعی و هوش مصنوعی زامبی ها خوب باشه قطعا شاهکار میشه چون فکر کنم بزرگترین ضعف هاش هم همینا خواهند بود.امیدوارم باز تاخیر نخوره

  • PERSIAN NAZI گفت:

    دیگه بازی که مخاطبش بزرگ سال باشه همینه دیگه :yes:
    جای شکر داره که هنوز یسری بازیها میان که مختص بزرگسالان هستن و اونجوری که باید حس و حال یک بازی خشن رو به ادم میدن و یه افتخاری داره بازیشون :yes:
    متاسفانه تو کشور ما بچه ها گیر میدن که از این بازیها میخوان و من یکی وقتی میبینم یجوری میشم و اصلا حالم عوض میشه و با خودم میگم اخه بچه تو مال این حرفهائی ؟ برو بسراغ بازیهای بچه گانه نه اینها و دیروز هم تو مغازه رفیقم ینفر با پسر بچش اومد و بچه ذرتی یدونه دارک سولز ۳ و یدونه دوم ۴ و یدونه اویل ویدین ۱ رو برداشت اقا یعنی من چنان حال بدی بهم دست داد که نگو و نپرس و گیر داده بود که بازی ترسناک هم میخواد و رفیقم براش مجموعه دد اسپیس رو رایت زد و به باباش گفتم : جناب اخه این بازیها مناسب سنشه ؟ اصلا توان فکر برای این بازیها رو داره ؟
    طرف بهم گفت : پولشو من میدم و از جیب شما بیرون نمیره
    بدجور بهم بر خورد و پشتم رو کردم و رفیقم گفت : کوچولو یه لحظه بیا و تا پسره اومد رفیقم بازیها رو گرفت و گفت اقا من بازی برای فروش ندارم و هری بیرون . بهش گفتم خوب تو کاسبی تو بکن گفت گ_ه میخوره بتو اینجوری میگه
    سرتونو درد نیارم که کلا یجوری میشم وقتی میبینم بچه ها این مدل بازیها رو بازی میکنن و به عناوین نوستالژیک توهین میکنن :reallyangry:

    • KIARASHHERO گفت:

      بعضی بچه ها واقعا شورشو در اوردن بازی یه رده سنی داره که باید بهش احترام گذاشته بشه الان یه بچه اویل ویدین بازی کنه به یک فرد پرخاشگر تو جامعه تبدیل میشه

    • خیلی جالب بود خندیدیم :laugh: :laugh: :laugh:
      درسته که این بازی ها برای بچه ها اصلا مناسب نیست اما یه حقیقتی هست اونم اینکه تمام گیمر های قدیمی گیم رو از بچگی شروع کردن و کل خاطرات خوبشون از اون زماناست مثلا خودم هرموقع کراش رو میبینم اون خاطرات شیرین از جلو چشمم رد میشه و خیلی بازی های خشن که واقعا مناسب سن نبودن رو اونموقع تجربه کردم
      حالا نمیدونم تاثیر داشته روی من یا نه ولی به هر حال بهترین ممقطع زندگیم رو ساخته

    • Lor'themar گفت:

      متأسفانه در ایران رده بندی سنی بازی ها اصلا رعایت نمیشه،البته خیلی از رده بندی های بازی ها غیر منصفانه ست، ولی با آموزش درست و حسابی به خانواده ها که نشون بدن عواقبش چیه مشکل حل میشه ولی آموزش درست،نه صرفا آموزش های احمقانه صداسیمایی که بازی های ویدئویی رو شیطان بزرگ نمایش میدن

      • اتفاقا یه مدته برنامه های نسبتا امیدوار کننده ای از تلویزیون پخش میشه مثل بروز و کافه گیم و بازی ویزیون .. البته قطعا حق گیم ادا نمیشه ولی بازم غنیمته .. من اگه مسئول بودم کلا یک شبکه بازی تاسیس می کردم ..
        چون هیچ کم و کاستی نسبت به فیلم نداره
        هر دو پر مخاطب ، سرگرم کننده ، آموزنده و با اهمیت هستن ( هنر هفتم و هنر هشتم )
        بماند که گیم پا رو از سینما فراتر گذاشته …

    • “پولشو من میدم و از جیب شما بیرون نمیره”
      شعور در حرفش موج می زنه :-/
      می دونید مشکل از جایی شروع می شه که یک چیزی اول خودش وارد مملکت بشه بعد فرهنگش ؛ ماشین و بازی های ویدئویی از بارز ترین نمونه ها هستن . اگر اول فرهنگ یک چیز وارد یک جهان اجتماعی بشه بعد وقتی که افراد آمادگی کنترل و ارتباط با اون رو داشته باشن خودش وارد بشه این مشکلات به وجود نمیاد..
      مثلا به نظر شما این جدال بین فرزندان و والدین بر سر بازی ها طبیعیه؟ مسلما میتونست بهتر از این باشه اگر درک آحاد ملت از این پدیده بالا تر می بود.
      ان شا الله نسل بعدی وضعیت بهتری در همه عرصه های زندگی نسبت به ما داشته باشه
      ( ما که سوختیم رفت :cigarette: 😉 )

  • Only-Sony گفت:

    برترین بازی زامبی باز جهان :inlove:

  • EhsanPS4 گفت:

    بنده حقیر منتظر دو بازی شاحکار زامبی مهور هستم، یکیش همین بازی یعنی روز های طفنگی (Days gone)و یکی هم لسط پارت دو (The last of us part 2) :inlove:
    اینجاست که باید گفت همون همیشگی (الهق و والانساف سونی صلطون زامبی سازی سنعت گیم هست و بس) :inlove:

    • :rotfl: :rotfl: کامنتو عکسو وای خدا نکشتت
      :rotfl: :yes:
      بنده حقیر رو اسکی رفتی چون قبلا یه بنده خدایی می گفت : بنده حقیر فلان بازی رو به قیمت سیصد هزار تومان می خرم .. از اول گرونی ها که دیگه مطمئنم خبری ازش نیست..
      اون موقع سیصد تومن روز اول بازی می خریدن

  • F-d گفت:

    بنظرم اولین گیمپلی که تو E3 2016 نمایش داده شده خیلی خیلی گیمپلی و گان پلی خوش فرم تری داشت تا ویدیوهای بعدی.
    خدا کنه مثل نمایش E3 2016 باشه یا بهتر

  • martik گفت:

    الزاما خشونت دلیل بر رده سنی بالا نیست . مصرف مواد مخدر یا الکل یا دیالوگ هایی که حاوی حرفای رکیک باشه میتونه منجر به رده سنی بالا برای هر اثر هنری بشه … !

  • قطعا با عنوان‌ لذتبخشی طرف هستیم ولی اینکه ازین ژانر شاهکار در بیاد کار آسونی نیست…

  • zombie killer گفت:

    از داستان وحشتناکش که بگذریم قیمت بازی با این دلار خیلی وحشتناکه مخصوصا اگر بخواهی resident evil remake رو هم بخری :-/ :-/ :-/

  • مگه میشه انحصاری های سونی عالی نباشه. اما نباید انتظار the last رو ازش داشت .

  • KIARASHHERO گفت:

    امیدوارم به نتیجه ی دلخواهشون برسن چون این بازی بارها و بارها تاخیر خورد و درضمن دوستان از دیز گان انتظار شاهکار نداشته باشید چون میدونید که شاهکار نمیشه ولی یه بازی خیلی خوب میشه

رده‌بندی سنی بازی Days Gone مشخص شد - گیمفا