بایوور مجددا تاکید کرد: خبری از لوت باکسها در Anthem نخواهد بود
پس از اتفاقاتی که به واسطهی خریدهای درونبرنامهای بازی Star Wars: Battlefront 2 برای شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) رخ داد؛ به نظر میرسد این شرکت از اشتباه خود در این زمینه درس گرفته است. این شرکت آگاهانه تصمیم گرفت که از لوت باکسها در جدیدترین بازیهای خود استفاده نکند. در زمان معرفی بازی آنلاین و جهانباز Anthem، شرکت الکترونیک آرتس رسما اعلام کرد که شاهد حضور لوت باکسها در این بازی نخواهیم بود. تهیهکنندهی ارشد بازی، آقای مایکل گمبل (Micheal Gamble)، اخیرا در حساب توییتر خود مجددا بر این موضوع تاکید کرده است.
زمانی که یکی از هواداران عصبانی در حساب توییتر خود نسبت به سیاستهای مالی استودیوی بایوور (BioWare) و این موضوع که این استودیو تا به امروز دربارهی خریدهای درونبرنامهای بازی Anthem و نحوهی قیمت گذاری محتوای پس از عرضهی بازی صحبت نکرده است، اعتراض کرد؛ آقای گمبل بلافاصله به سراغ حساب توییتر خود رفت تا مجددا تاکید کند که قرار نیست در بازی از هیچ لوت باکسی استفاده شود.
اگرچه نگران بودن نسبت به موضوع خریدهای درونبرنامهای در یک بازی که توسط شرکت الکترونیک آرتس منتشر میشود، کاملا منطقی و قابل درک است ولی با توجه به این موضوع که استودیوی بایوور از ابتدای توسعهی بازی بر نبود لوت باکس در بازی تاکید داشته است، جای امیدواری دارد. با این وجود باید منتظر ماند و دید شرکت الکترونیک آرتس چه تصمیماتی برای آیندهی این بازی خواهد گرفت. موضوع دیگری که باید در نظر گرفت، بحث محتوای اضافی و بستههای الحاقی است که در آینده منتشر خواهند شد. هنوز مشخص نیست که آیا استودیوی بایوور از عناوینی همچون Destiny 2 در زمینهی قیمت گذاری و عرضهی بستههای الحاقی الگو خواهد گرفت و یا شرکت الکترونیک آرتس همانند بازی Battlefield V، تمامی محتوای اضافی را به صورت رایگان عرضه خواهد کرد.
بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. دیگر اخبار این بازی را میتوانید از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
ما قرار نیست هیچ لوت باکسی را به بازی اضافه کنیم. هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. فروش آیتمهای تزئینی از طریق سیستم خریدهای درونبرنامهای تنها چیزی است که ما برای آن برنامهریزی کردهایم.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
خبر بسار خوبی هست که یکی از پیشگامان خدعه ی لوت باکس و پرداخت های درون برنامه ای عقب نشینی کرده و این نشون میده شرکت های بزرگ یواش یواش دارن این سرطان گیم رو میزارن کنار و به جای چشم داشتن به جیب مردم دوباره رو ساخت بازی تمرکز می کنند
آره عزیزم (خطاب به EA) آدم شدی نه 😀
.
فهمیدی اگه طمعکار باشی چی میشه بدبخت می شی
اینو میگن بعد دو ماه که بازیو دادن اگه فروشش به دلخواهشون نبود توش لوت باکس و خرید درون برنامه ای میزارن
ایران از این چیزا زیاده نه اونجا
واقعا تنها نگرانیم راجب این بازی همین بود این بازی هم تو نمره هم فروش موفق میشه چون تو این دو قطبیه امروزیه انلاین-داستانی تونسته یه بازیه بالانس فوق العاده ایجاد کنه سبک نقش آفرینی همواره داستان خوب داره با خودش این گیمپلی ها هم که ما دیدیم آخر همکاری و کوآپ محسوب میشن اگه split screen داشته باشه هم که دیگه woooow. :reallyangry: