مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا

مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد

مهیار امیدی
۱۹:۱۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا

به تازگی اولین قسمت از مستند بازی Metro Exodus منتشر شده که قرار است اطلاعات جالب و البته جامعی را از این اثر و سازندگان آن، به کاربران ارائه دهد.

تقریبا یک ماه دیگر بازی مورد انتظار Metro Exodus منتشر خواهد شد و ما در چند روز اخیر، شاهد انتشار اخبار مختلفی از این بازی بودیم. در ابتدا تایید شد که این بازی از قابلیت Photo Mode پشتیبانی خواهد کرد و این خبر، برای افرادی که به عکاسی در بازی علاقه‌مند هستند، بسیار خوشحال‌کننده بود. همچنین جهت آشنایی بیشتر کاربران با داستان این بازی، یک ویدئو سینمایی نیز آن منتشر گردید که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. در نهایت نسخه‌ی فوق العاده محدود Artyom Edition معرفی شد که محتویات باارزشی را درون خود گنجانده که شما می‌توانید برای مشاهده‌ی جزئیات این خبر، به اینجا مراجعه کنید.

حال سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند که یک مستند جدید با محوریت مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Metro Exodus منتشر کنند که اطلاعات جالبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این مستند The Making of Metro Exodus نام دارد و در شعبه‌ی شهر کی‌یف استودیو ۴A Games تصویربرداری شده است. همچنین این مستند در قالب سه قسمت مختلف به دست کاربران می‌رسد که در هریک، شاهد اطلاعات جدیدی هستیم. در واقع قرار است شاهد انتشار اطلاعاتی باشیم که تاحالا مخفی بوده‌اند. جزئیات چالش ساخت این بازی و پیش بردن روند توسعه‌ی ۵ ساله‌ی آن نیز، از دیگر ویژگی‌های این مستند هستند.

اولین قسمت از این مستند، سعی دارد هرچه بیشتر به چگونگی تاسیس و ساخت استودیوی موفق ۴A Games بپردازد. همچنین در بخش‌های دیگری از آن، اولین مراحل توسعه‌ی بازی Metro Exodus به تصویر کشیده خواهد شد. در این ویدئو برخی از عوامل سازنده‌ی بازی راجب داستان ایجاد این استودیو و تصمیم برای ساخت عنوان Metro Exodus، اطلاعاتی را به کاربران ارائه می‌دهند. طبق گفته‌ی آن‌ها، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استودیوی مذکور، این است که در کشور اوکراین و در شرق اروپا قرار دارد. از دیگر ساخته‌های این استودیو می‌توان به بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light اشاره کرد که در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ منتشر شدند. همچنین یک سال بعد، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن‌ها به دست کاربران رسید که مثل همیشه، نظر مثبت و نقدهای عالی منتقدان را به همراه داشت.

بعد از انتشار دو بازی یادشده، مراحل ساخت و توسعه‌ی عنوان Metro Exodus آغاز گردید که چالش‌های زیادی را به همراه داشت. در واقع تلاش اصلی سازندگان، این بود که دنیای بازی را از شهر مسکو و تونل‌های تاریک کشور روسیه خارج کنند. طبق گفته‌ی عوامل سازنده‌ی بازی، داستان کل بازی در چهار فصل مختلف و در طول یک سال روایت می‌شود. بازی به چند قسمت مختلف تقسیم شده و هر بخش با بخش دیگر، کاملا متفاوت است. برای مثال، در فصل بهار شاهد مناظر غمگین و مرطوب‌تر به همراه کمی رنگ‌آمیزی هستیم. سپس تابستان آغاز خواهد شد و باید به سراغ بیابان‌های داغ و مرموزی بروید که مکان‌های متروکه‌ی زیادی در آن‌ها وجود دارند. با ورود پاییز، شما به جنگل‌های خطرناک و متفاوتی سفر خواهید کرد که تقریبا بیشتر محیط، زردتر و سردتر هستند. در زمستان نیز شاهد محیط‌های برفی و سفیدرنگ هستیم و شدت رنگ‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد. اگر با دقت تمامی قسمت‌های مستند Metro Exodus را تماشا کنید، می‌توانید به اطلاعات بسیار جالبی دست یابید.

اولین قسمت از مستند The Making of Metro Exodus:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۴K

مطلب پیش نمایش این بازی به قلم مصطفی زاهدی از اینجا قابل مطالعه است. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا
مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Raw گفت:

    از دنیا عقبین این مال چند روز پیشه 😐

  • PERSIAN NAZI گفت:

    اقای احمدی واقعا عالی بود و چنین چیزهایی خیلی احتیاجه حالا در رابطه با هر بازی باشه
    یادمه اولین بار که مترو رو بازی کردم چقدر به گرافیکش زول زدم و چقدر محو داستان بسیار زیبای اون شدم
    چقدر جکهای کاپیتان اولمان باحال بود و کان هم چه ادم مذهبی بود و با ماورا طبیعه ارتباط داشت
    میلر چقدر زحمت کشید تا کمیسیون رو راضی کنه تا به ایستگاه اکسیبیشن کمک کنن اما قبول نکردن و در اوج نا امیدی موضوع سنگر فرماندهی ۶ رو مطرح کردن و تو اون کتابخونه چقدر ترس و اضطراب بود و بعدش که تیم جمع شدن تا از راه فرعی برن چقدر هیجان بود که ۲ تا از سربازها بنام استفان و بوریس کشته شدن و بلاخره موفق شدن سنگر رو فتح کنن
    نسخه بعدی که نشون میداد ارتیوم عذاب وجدان داره و کان راه حل رو بهش گفت و برای پیدا کردن اون باقی مانده چقدر دردسر کشید و این بار انا بود که جک میگفت و در اخر هم که باید از سنگر دفاع میکردی
    از نظر من یکی از ۱۰ بازی برتر تاریخ همین مترو هستش که گرافیک و موسیقی و طراحی و گان پلی بسیار عالی داره و داستان زیبای اون هم که متعلق به دیمیتری گلوشوفسکی هستش
    بی صبرانه منتظر مترو اکزوداس هستم و خدا رو شکر که دیگه چیزی به روز موعودش نموده

    • zanyar11 گفت:

      داداچ فقط اومدم بگم دمت گرم….دقیقا حرفایه منو زدی
      یادش بخیر تو نسخه یکش تو کتابخونه یه موجوداتی داشتن که باید تو تخمه چشاشون نگاه میکردی وگرنه پارت میکردن……یادمه تو همون کتابخونه
      مترو واقعا هردوتا نسخش خیلی خوب بود اون اهنگه گیتاره تیتراژ اولش چقد خوب بود …..تنها چیزی که من زیاد دوست نداشتم صدایه اسلحه هاش بود ….تو ویرانه های شهر مسکو تو نسخه اولش هرچند ثانیه یبار صدایه زوزه اون موجوداته جهش یافته رو میشنیدی و به ترست اضافه میکرد…… یا قسمت رویارویی دیمنز با همون موجودی که باید تو چشاش نگاه میکردی تویه اسانسور و …..

      کلا عشقه مترو مخصوصا نسخه اولش

  • Artur Murgan گفت:

    نوش جون همه گیمرا

  • ALIREZA.PC گفت:

    لامصبا فقط میخوان هیجان ما برای این بازی رو بیشتر کنن !

  • SLλYER #2077 گفت:

    بدبخت اون ۹۵۰Mی که من قراره بازیو باهاش اجرا کنم

  • Nima.ZM گفت:

    عالییی خوشبختانه قفل دنوو نداره تا اونجاییکه دیدم steam روشه یه روزه کرک میشه 😉 :yes: :yes: :inlove: :drool: :giggle:

  • M.Sj گفت:

    یکی از بهترین بازیهای زندگیم همینه ، حرف‌نداره :yes:

مستند جدید بازی Metro Exodus منتشر شد - گیمفا