تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد
بدون شک بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ساختهی جدید استودیوی فرامسافتور را میتوان یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۹ به شمار آورد. به تازگی وبسایت گیماینفورمر (Game Informer) موفق به تجربهی این بازی شده است. از همین روی، آنها ویدئوی جدیدی را منتشر ساختهاند که طی این ویدئو، علاوه بر صحبتهای تیم گیماینفورمر در ارتباط با بازی Sekiro: Shadows Die Twice، شاهد بخشهایی از گیمپلی بازی در محیط Hirata هستیم.
گیمپلی بازی در محیط Hirata به واقع یک فلش بک محسوب شده و اتفاقات بازی در این سرزمین، سه سال قبل از داستان اصلی بازی جریان دارد. در حقیقت هدف سازندگان این بوده تا از این طریق بتوانند ارتباط میان شخصیت اصلی بازی و شاهزادهی جوان را توضیح دهند. حال به تازگی تیم گیماینفورمر که موفق به تجربهی بازی Sekiro: Shadows Die Twice شدهاند، ویدئویی را منتشر کرده که طی این ویدئو، شاهد بخشهایی از گیمپلی و مبارزه با مینی باسهای مختلف بازی در محیط Hirata هستیم. شما میتوانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
اصل جنسه. :inlove:
Sekrio, ghost of tsushima, nioh 2 اومدن که پرچم بازیهای سامورایی و نینجایی رو دوباره بالا ببرن…
با وجود رقیبی مثل ghost of tsushima فکر نمیکنم بتونه زیاد موفق بشه. من پی سی بازم ولی تریلرای tsushima رو که با این مقایسه میکنید اولین نکته مشهود فیزیک قوی تر سوشیماس که علاوه بر تاثیر راه رفتن کارکتر روی خاکو محیط حتی حرکت باد روی برگا رو میشه دید. همین طور تاثیر ضربه شمشیرو پاشش خون که توی این بازی هیچ کدوم اینا نیست متاسفانه یا اگه هست ضعیف کار شده. حیفه یه بازی قوی رو با قرار ندادن این ایتما اونم تو سال ۲۰۱۹ چند درجه بیاری پایین. همین نکات ریز به بازی جون میبخشنو از خشک بودن خارجش میکنن. صنعت گیم اینجوری پیش بره مجبورم ps بخرم والا
دشمن دانا برده ای بالا ای میازاکی خاک ور سرم کردی :hypnotized:
طراحی محیط و جزئیات خیلی بالاست. انمیشن حرکات هم عالیه شناهم که میکنه لامصب دیگچی میخوای
اتمسفرش او حلقم. همه پولک هام ریخت
یه حس شینوبی وار بهم دست داده
دوست دارم یه لباس مثل شینوبی های سالهای دور داشته باشه که منو ذوق مرگ کنه
به نظر یکم ساده تر از سولز و بلادبورن شده ولی اکشن پویاتر و گیمپلی وسیعتری داره و محدود نیست مثل عناوین قبلی چون پرش و استفاده کردن از اون چنگک زنجیری و شنا کردن دست آدم رو باز میذاره واسه گشتن تو محیط
خیلی امید دارم بهش چون مطمئنم میازاکی نمیذاره ماها نفس راحت بکشیم
در بدترین حالت درجه سختی مثل بلادبورن باشه
که کافیه به نظرم
این بازی بد ذهنمو درگیر خودش کرده…. دیروز خوندم درخت مهارت داره که این لذت بازی رو بیشتر میکنه…. :yes: :yes:
خداییش خیلی عالیه بازیش…
ایشالله که موفق بشه چون تریلرهاش که در حد عالی ظاهرشدن! 😉
خیلی عالی :yes: :inlove:
خوشبختانه بازی عملکردی سریع داره و جای نگرانی برای کند بودن گیم پلی هم نیست :inlove:
منظورتون ۲ فروردین ۱۳۹۸ هست احتمالا بیشتر خبراتون ایراد داره لطفا دقت کنید
فرام سافتور و استاد میازاکی دست به ساخت هرچی بزنن بی برو برگرد یه بازی فوق العاده میشه
اینم بگم که از نظر سختی قطعا چیزی از دیگر آثار میازاکی کم نداره و حتی به نظرم تو برخی موارد میتونه سخت تر هم باشه که با تجربه فردی میشه بهتر درکش کرد
من که بی صبرانه منتظرشم این ماه هیچی نبود حتی یه بازی مهمم تو این ماه منتشر نشد و نمیشه اما از بهمن ماه دیگه میفته رو یه روال عالی و این تا ماه ها ادامه داره
این بازی خاص ترین عنوان میازاکی هست و قطعا میتونه به موفقیت بزرگی برسه :yes: :heart:
خیلی خوب میشد اگر همه ی استودیو ها و بازیسازا دست به همچین ریسک هایی میزدن و همیشه شاهد خلق آی پی های جدید و خارق العاده بودیم یا حتی مثلا تغییر اساسی که مثل کاری که سانتا مونیکا و کوری بارلوگ انجام دادن و گاد رو دوباره به عرش بردن
تغییر و نوآوری و خلق چیز های جدید همیشه راز موفقیت بوده و هست فکر میکنم تمام این سازنده ها باید از امثال فرام سافتور و سانتا مونیکا الگو برداری کنن :yes: :-))
به نظرم خیلی از دارک سولز باید راحت تر باشه چون من توی دارک سولز ۳ خییلی نوبم لامصب راستی دوستان برای کشتن باس wizard که کلاه قیفی گذاشته و چند تا clone بوجود میاره بهترین راه چطوریه
سلام. منظورت Crystal Sage؟
من نمیدنم شما با چه کلاسی بازی میکنی. من خودم همیشه شوالیه و مبارز بازی میکنم. این غول خیلی راحته. باید سریع برسی بهش مثل ولورین شروع کنی بکسباد زدن! اگه میتونی Magic Defence رو بالا ببر یا از آیتمایی که اینو بالا میبره استفاده کن. از یه شمشیر یا صلاح سریع استفاده کن، اول سریع بدو سمتش و بهش بچسب شروع کن ضربه زدن. وقتی کلون هاش اومدن بنظر من بیخیالشون بشو و سریع بدو طرف اصلی (اونایی که جادو آبی استفاده میکنن کلون هستن). یا اینکه میتونی طرف کلونها چاقو پرت کنی و بعد بری سراغ اصلیه. خیلی آسونه یک یا دو دقیقه بیشتر طول نمیکشه این غول. فقط باید سریع برسی بهش نذاری نفس بکشه.
داداش منم مثل چی پشتش میرفتم بهش ضربه میزدم ولی جونمو خیلی کم میکنه راستی داداش چه پیشنهادی داری برای ارتقای سلاح ها و زره مثلا چطوری میتونم قدرت axe رو بالا ببرم
و اینکه من با کلاس knight دارم بازی میکنم
خیلی دوست داشتم بازیش کنم .ولی سخته .چجوری بازیش میکنن. بلاد بورن رو گرفتم یه هفته تو مرحله اولش گیر کردم. اعصابم خورد شد فروختمش
جان عجب چیزیه یه چیز مثل این تو نسل هفت مد نظرمه اما پیدا نمیکنم
اقا سری نینجا گیدن سیگما چطوره؟ مثل این نیست؟