اطلاعات جدیدی از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد
طبق اطلاعاتی که تا به امروز از سوی استودیوی فرام سافتور (From Software) منتشر شده، بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است به صورت کاملا منحصر به فرد و متفاوت با سری بازیهای Dark Souls و Bloodborne ساخته شود. با ما در ادامه همراه باشید.
استودیوی بازیسازی فرام سافتور در تلاش است تا تجربهای جدید و بینظیری را در اختیار بازیبازان قرار دهد و با انتشار عنوان Sekiro: Shadows Die Twice، برای باری دیگر توجه کاربران را به خود جلب کند. در این بازی شما نقش یک نینجا را بازی خواهید کرد که با یک شمشیر خاص در محیط آن نقشآفرینی میکنید. همانطور که مشخص است، دیگر شما با بخش شخصیسازی بازی سر و کار نخواهید داشت.
اخیرا تیم سازندهی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، از یک سیستم ارتقای درختی خبر داده است که بازیبازان و کاربران، به واسطهی آن قادر خواهند بود تا مهارتها و حرکات جدیدی را در بازی آزاد کنند. شایان ذکر است که آزادسازی این موارد نیازمند جست و جو در محیط بازی و پیدا کردن آیتمهایی مختلف و خاص است. شما در طی روند داستان بازی و پیشروی در آن، سطح XP خود را افزایش میدهید، در این میان کشتن دشمنان بازی نیز به شما کمک خواهد کرد. پس از رسیدن سطح XP شما به میزانی مشخص، سطح شخصیت بازیتان ارتقا پیدا میکند.
طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده از سوی استودیوی فرام سافتور، سیستم ارتقای درختی بازی Sekiro: Shadows Die Twice از سه شاخهی هنرهای شینوبی (Shinobi)، هنرهای سامورایی و بازوی مصنوعی شخصیت بازی تشکیل شده است. شما در شاخهی هنرهای سامورایی قادر خواهید بود تا برروی قدرت ضربات و نوع مبارزات شخصیتتان تمرکز کنید و سطح آنها را در طی روند بازی ارتقا دهید. در این میان، در شاخهی هنرهای شینوبی روی بخش مخفی کاری و کنترل دشمن کار خواهد شد که این عنوان، در پیشبرد داستان بازی بسیار مفید شناخته میشود. در نهایت نیز در شاخهی بازوی مصنوعی، آیتمها و ویژگیهای مختلفی برای بازوی مصنوعی شخصیت بازی در نظر گرفته شده است.
یکی از نکاتی که باعث تعجب بسیاری از بازیبازان و کاربران شد و آنها را شگفتزده کرد این است که شما با کشته شدن در روند بازی، همچنان XP و طلاهایتان را در اختیار خواهید داشت. این در حالی است که طی چند روز گذشته، آقای هیدتاکا میازاکی (Hideki Kamiya)، کارگردان این عنوان، اعلام کرده بود که هواداران با بازی چالشبرانگیزی روبهرو خواهند شد. در ضمن طبق اخباری که از طریق مجلهی گیم اینفورمر (GameInformer) منتشر شد، مردن در بازی Sekiro: Shadows Die Twice عواقب و مشکلات خاص خود را دارد و بازیبازان طی این اتفاق بسیار ضرر خواهند کرد. حال باید منتظر ماند تا دید استودیوی فرام سافتور چه برنامهای را برای بازی منحصر به فرد خود در نظر گرفته و در نهایت عملکردهای سیستم بازی به چه صورت خواهد بود. اگر از طرفداران پر و پا قرص ساختههای این استودیوی بازیسازی هستید، همچنان با وبسایت گیمفا همراه بوده تا از آخرین اخبار و اطلاعیههای بازی Sekiro: Shadows Die Twice مطلع شوید.
در ضمن استودیوی فرام سافتور اعلام کرده است که امکانات ویژهای را برای بازوی مصنوعی بازی در نظر گرفته است. علاوه بر این، آنطور که مشخص است، سیستم پیشرفت در این بازی بهگونهای است که بازیبازان مطابق با شیوه و سبک پیشروی خود در بازی، شخصیتشان را شکل میدهند و آن را خلق میکنند.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
مطمئن باشید با مردن بلایی سرمون میاد که بگیم غلط کردیم
کلا نمیشه به بازیای میازاکی آسون یا حتی معمولی گفت، فقز ممگنه به علت یکسری مسائل بعضی نکات که بازیو سخت می کنن محدود بشن یا کلا حذف بشن. نمونس هم بلادبورن که بخوایم کلی نگاه کنیم از سری سولز یه مقدار ساده تر و عامه پسند تر بود. احتمالا چون activision ناشر بازیه و حال و هوای بازی مثل سری سولز-بورن نیست، احتمالا sekiro یک مقدار عامه پسند تر و راحت تر باشه. اما صد در صد چالسای خودشو هم داره.
والا من قبل بلاد سه گانه سولز روتموم کرده بودم ولی بلاد بنظر من از دارک سولز دو و سه خیلی سخت تر بود.دارک سولز یک از همه واسم سخت تر بود.شاید شما تو دارک سولز سپر استفاده میکردی راحت تر بود من تو دارک سولزم فقط از جاخالی استفاده میکردم.
دوست عزیز من نمیدونم شما واقعا بازی دارک سولز رو بازی کردی یا نه ولی من به شخصه اخرین سری دارک سولز رو ۱۳ بار تموم کردم و هر بار سخت تر از قبل و بطبع من هم قویتر ولی چند روز پیش نیو گیم زدم ولی بازم خیلی جاها نمیشه نمرد
از اون طرف الان دارم بلاد رو هم بازی میکنم برای اولین بار مثل هلو دارم میرم جلو
و اینو بدون تعصب میگم که دارک سولز ۳ دو سه درجه سخت تر از بلاد هست
عزیز من دروغم چیه همشونو به اتمام رسوندم ولی هرکدوم رو فقط یبار.البته من سگانه سولز رو pc با موس و کیبورد رفتم و بعد تهیه ps4 بلاد بازی کردن با دسته یخورده واسم سخت بود ولی اونم دو ساعت اولش بود و بعد عادت کردن به دسته بازم سر بعضی باس هاش مثل vicar amelia بارها مردم.از همه اذیت کننده تر واسم تموم شدن blood vial بود که اگه زیاد میمردی اوایل بازی واقعا اذیت میکرد.
دوست دارک سولز باز خالی بندم از نیو گیم ۷ به بعد درجه سختی بازی بالا نمیره تو اون نیو گیم که شما هستی باید باس های دی ال سی رو هم راحت بزنی چه برسه به باس های خود بازی
والا چی بگم. برای من بلاد متعادل تر بود…با این که بخش shield تو بازی نبود و فقط میتونستی جاخالی بدی. در مورد باس هم مثلا باس پانتیف سالیوان دارک سولز سه از اکثر باسای بلاد سخت تر بود به نظرم.
عزیز من
من بلاد بورن رو خیلی راحت تر از سری سولز تموم کردم و کلا ۸ بار به ملکوت والا حجرت کردم در صورتی که بار اولم بود اما برای دارک سولز ۳ بالای۷۰ بار گور به گور شدم :laugh:
احتمالا ۸ بار تا رسیدن به باس اول مردی بعد بازی رو پاک کردی کلا شد ۸ بار
خالی بندی هم حدی داره به خدا
من هم دارک و هم بلاد رو چندین وچند بار رفتم هر دو تا شون سخته خیلی زیادم سخته هر دوشونم اصل بازیش تو دی ال سی شه واسه بلاد دانجناشم سرطانه چی چی این سخته اون آسونه درست کردین هر دو بازی بینهایت سخت و دوست داشنیه
بازی کردن من با شماها خیلی فرق داره داداش
من اینقدر تو محیط بازی چرخ میزنم و خودم رو قوی میکنم که خیلی راحت هر چیزی رو از جلوی خودم برمیدارم و یچیز دیگه هم بگم که من هاردکور گیمرم و خیلی خوب میدونم چجوری از خجالت بازی دربیام جیگر
اسپید ران نکن تا کمتر بمیری جیگر :laugh:
اگه ps4 داری بیا بعد باس پونتیف سالیوان یه پی وی پی بزنیم نو آرمور میام جلوت اینقد ادعا نکنی واس ما نو آرمور با دگر میام سراغت لافم نمیزنم اینم آیدیم
BadShark1369
میازاکی دیگه فهمیده از دست دادن روح و xp و پول تو دنیای بازیهاش واسه طرفداران مازوخیست بازیاش 😀 بیشتر یه نعمت حساب میشه که باز میتونن تو دنیای بازی بچرخن و لذت ببرن و xp جمع کنن…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
خیلی هم عالی :yes: :heart:
من از اون مار غول پیکر سفید خوشم اومد مبارزه با اون مار باید جالب باشه
از اونهمه فقط مارشو دیدی بابا دمت گرم 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
فضای فانتزی ژاپن با این طراحی هنری منحصر به فرد و این آزادی عمل و سرعت بالا فقط معجونیه که آقای میزاکی میتونس برامون آماده کنه