تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد

آرین مرادی
۲۱:۴۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار تاریخ شروع دومین دموی بازی Devil May Cry 5 مشخص شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید.

بازی Devil May Cry 5 با نمایش‌های خیره‌کننده‌ای که تا به حال داشته، توجه همگان را به خود جلب کرده است. کپکام (Capcom) بعد از انتشار یک نسخه‌ی فرعی برای این بازی، اکنون باری دیگر به سراغ عرضه‌ی یک نسخه‌ی شماره‌دار از این فرانچایز آمده و باید ذکر کرد که با دست پر نیز به میدان رقابت وارد شده است. به نظر می‌رسد که کپکام از نسخه‌ی فرعی این بازی به خوبی درس گرفته است و اکنون دقیقا همان چیزی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد که همه می‌خواهند: یک بازی هک‌انداسلش با گیم‌پلی فوق‌العاده، گرافیک عالی و البته شخصیت‌های جذابی که گل سرسبد آنان دانته‌، پسر اسپارتا، است. پیش از این یک دمو برای این بازی منتشر شد که تنها برای کاربران کنسول اکس‌باکس وان در دسترس بود. با پایان یافتن زمان این دمو، کپکام زمان شروع دموی دوم این بازی را اعلام کرده است. قابل ذکر است که این‌بار، دموی ذکر شده برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز در دسترس خواهد بود و این امر بسیاری از بازی‌بازان را خوشحال می‌کند. از طرفی دیگر باید صبر کرد و دید که آیا دموی دوم، قسمت‌های جدیدی را از بازی به ما نشان می‌دهد یا همان مراحل دموی اول را شاهد خواهیم بود.

این دمو قرار است که از تاریخ پنج شنبه، ۱۸ بهمن سال ۹۷ مصادف با هفتم فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس سال ۲۰۱۹) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان شیطان، گریان باز میگردد | نگاهی به بازی Devil May Cry 5 که به قلم مصطفی زاهدی است را مطالعه کنید. همچنین به تازگی درجه‌بندی سنی این بازی نیز توسط ESRB مشخص شد که شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi.r گفت:

    دم عید هم این میاد هم سکیرو هم دیزگان هم ریمسترد اساسین ۳ چه عیدی شود
    دوستان کسی میدونه سوییچ کپی خور شده یا نه و اگر شده میشه باهاش آنلابن بازی کرد؟

  • سلام.دم کپکام گرم که برای PC هم منتشر میکنه.دمش واقعا گرم.
    فقط کپکام و ایتسونوی عزیز 😉

    • چرا که پخش نکنه فکر کردی راکستاره؟ یا کنسول پرسته؟ :snicker: جواب من هیچ کدام و کپکام کپکامه :heart:

      • TLoU part two گفت:

        عزیزم شما برو مثل کنسول گیمرا بدون کرکی ، پول زحمت چند ساله ی ۴۰۰۰ کارکنش رو بده ، من قول میدم بعدش PC پرست میشه
        .
        تیک تو شرکت تجاریه ، اولویتش سوده.
        اگه بدونه از بازار بزرگ PC سود کافی میکنه خب منتشر میکنه.
        .
        اگه نمیکنه یعنی میدونه اگه در دیزی رو باز بذاره …

        • من عزیز نیستم یاسینم 😐 :rose:
          از کجا میدونی من بازیرو نگرفتم از کجا میدونی بازیرو رفتم یا نرفتم و تموم کردم یا نکردم 😐
          راکستار یک قلدی کردو تونست از پسش بربیاد اما کاش نمیکرد این کارو که واقعا کار خوبی نبود 😐 چرا بازیرو دو پلیتفرمه کرد!؟ مترسید بازی هک بشه؟ اخه همه کپی خور و هکی رفتن بازی کردنو تمام. این کار دیگه چیه اخه؟ از دید من توهین بر PC بود 😐 فقط PC باید این شکلی بشه؟ باو خدا شفا بده 😐
          الانم خبرایی شده که میخاد واسه PC بیادش نمیدونم شایعست یا راستیه اما دیگه مهم نیست چون بازیرو با نسولم رفتم نمومش کردم اما PCم عشقمه وقتی که از همون اول نیومد واسه PC نمیتونم عاشقش بشم و محترمانه بهش نگاه کنم حالا اگه انحصاری بود میتونستم قبولش کنم مثل GOW خوب بازی تمام عمرش انحصاریه گرفتم بازیش کردم اونم چه عشق و حالی باش کردم.
          اما کار راکستار واقعا توهین بود به گیمران خاص PC و امیدوارم این کارو دیگه نکنه.

        • Dirtyomnic گفت:

          راک استار تا انلاین رد دد کامل نشه رو پی سی نمیده چون اینجوری میدونه برا انلاین هم شده ملت میرن بازی رو میخرن دیگه کرکی نمیزنن درست مثل جی تی ای وی

          • AXEL STONE گفت:

            داش من حرفای شمارو خیلی قبول دارم اما خدایی راکستار فاصله بدی انداخت بین PC و کنسولا من اینو درک نکردم که چرا دست به این کار شد اخه مگه کنسول کپی خور و هک نمیشه؟ دیگه با کرک چه فرقی داره؟
            خوب چرا تماما بازی رو کامل نکرد و با هم میداد بازی رو چه اشکالی داشت مثلا؟ خدایی خیلی عجیبه واسم من بازیرو با رفیقم رفتم و تمومش کردیم با هم و دیگه فکر نمیکنم نیازی به انلاین بازی کردنش داشته باشم
            کپکام مانستر هانتر ورلد داد MHW داد که بزرگترین و بهترین RPG خوب ندیدم مشکلی داشته باشه داش اصول خوب چیزیه! و راکستار بدون اصول همینجوری عجله ای پیش به جلو رفت کاش این کارو نمیکرد

        • AXEL STONE گفت:

          یعنی برای کنسولا هکی نمیگیرین شماها؟ همتون نسخه اصلیش رو گرفتین؟ یکی منم که میتونم کپی خور بگیرم بازیرو اما این کارو نمیکنم خوشم نمیاد. احساساتم فرق میکنه و با این کار حس راحتی دارم.
          همه مردم یکسان نیستن دوست من و مردم رو یکسان نبین مردم خوب و بد دارن همچنین گیمرا شما داری در مورد ایشون قضاوت هم میکنی که ایشون کرک گیمره
          دوتا نکته خوب داشته باش (اول قضاوت نکن دوم بدون که مردم یکسان نیستن)
          .
          (چندین بار کامنت شمارو خوندم تا تونستم بفهمم منظورت رو وقتی که گفتی “من قول میدم بعدش PC پرست میشه” منظورت راسکستار بود) خوب دوست گلم شما اول ببین کپکام کبیر چطوری بازی میده اونم چه بازیایی! بعد بگو سود اخه کنسول هم کپی خور میشه هکی هم میزنن چه فرقی میکنه؟

  • leon_shot گفت:

    کپکام است دیگر……..اول resident evil بعدشم devil may cry اونم تو فاصله یک ماه و نیم ……

    • AXEL STONE گفت:

      این نقطه چین برای چیه یعنی؟ یعنی چی؟ یعنی مثلا فکر میکنی اشتباه؟

    • aiHan گفت:

      اتفاقا خیلیم عالیه! این دوتا فرنچایر سبک و تکنیک گیم پلیشون از زمین تا اسمون از همدیگه فرق میکنن هم در ژانرشون و هم در تکنیک که DMC فنسینگ-H&S و RE شوتری-Survival Horror و با این حال میتونه کارشو به خوبی انجام بده هیچ اشکالیم نداره. حالا چه ربطی داره به فاصله زمانیش؟ کپکام یک ناشر پر قدرتیه بعد از انتشار RE2 با این مدت زمانی میتونه بره DMC رو پخش کنه اصلا قدرتش به اینجاها میرسه که با این فاصله بازیاش رو پخش کنه. من که هر دوتاشون یعنی هم DMC و هم RE رو بدون تعارف میگیرم

  • ناموسا این روزای سگی کی تموم میشن فک کنم این دمو :rose: حضرت دانته باشه :heart: :shy:

  • Be_haan گفت:

    عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالیه هرچی مربوط به DMC عالیه

  • AXEL STONE گفت:

    دموی نیم ساعتی هستش. کپکام میخاد به همه گیرا نشون بده تا بیشتر متوجه بشن که این نسخه DMC یعنی همون DMC5 چه با شکوه و عظمتیه :heart: حالا این بار دمو فکر کنم مختص به دانته کبیر هستش اگرم برای دانته نباشه پس مخصوص برای V هستش. حالا اینجاش خیلی جالبه “دموی ذکر شده برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز در دسترس خواهد بود و این امر بسیاری از بازی‌بازان را خوشحال می‌کند؟” من که بیشتر فکر میکنم دمو برای دانته کبیر هست :rose: :heart:
    مرسی :heart: از خبر اقای مرادی :rose: :heart: واقعا خبر خوبیه انشالله خوش خبر باشین.

  • فقط مطمئنید برای PC هم میاد؟چون تو سایتای خاجی نزدن برای PC هم میاد.
    کسی چیزی میدونه؟

  • ASSADullah گفت:

    دوستان من این بازی رو یعنی باید بگیرم حتی اگه سیستمم رو بدترین حالت اورکلاک کنم.
    کسی از دوستان cpu intel core2 q9650 یا q9550 داره
    می خواستم بدونم که این cpu الان تو سایت مقدادآی تی هست ولی دسته دوم :-((
    به نظرتون بخرم یا نه؟ ?:-)

  • ایووووووووولا :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: عشقه دی ام سی

  • DanTe 1368 گفت:

    دمو آدم و روانی میکنه من منتظر نسخه ی کاملش هستم “ایشالله یه چی تو مایه ها گیم ها ی قدیمی باشه”یه چیزی تو مایه دویل ۳ و ۴ ” مثه گیم های نسل هشتمی سرد و بی روحیه نباشه که میدونم دویل میکرای بحثش جداست”تنها نسخه ی ضعیفش ۲ بود که اونم ایتسونو تازه کارگردانی بازی رو به عهده گرفت زیاد جو بازی دستش نبود ولی ۳ و ۴ واقعا ترکوند”این که ۱۰-۱۱ ساله نیومده باید مثه نسخه ۳ و۴ صد ها بار از اول تا آخر بازی کنیم و مراحل سکرتی سخت رو بریم و کیفشو ببریم”یکی از تنها دلخوشیام فقط دویل میکرای ۵ هست وبس” به امید موفقیت دویل میکرای و دانته ی کبیر “….

  • وای عالی شد برا پی سی هم میاد دموش :-*

  • اها این تیکه دموی Devil May Cry 5 :sun: حتماً برای دانته هست. هر چیزی با تریلرهای گیم پلی از دانته دیدیم در این تیکه دموی DMC5 :sun: بازی خاهید کرد :heart:
    مبارک هر فردی که این تیکه دمو و دموی سابق رو از DMC بازی کنه. من که دست به این دموها نمیزنم بخاطر این که خیلی خوب درک میکنم و میدونم که فرنچایز عزیز و دوست داشتنی من همیشه عالی و ممتاز عمل کرده و بر عالی و ممتاز بودن این قسمتش هم هیچ شکی در جان و دل ندارم که برم این تیمه دموها رو بگیرم و بازیشون کنم. واسه همینه که منتظر میمونم برای روز ریلیز و عرضه شدن خود DMC5 میمونم.
    درسته که انتظار خیلی سخته اما خوب کم منتظر نموندم این چند ماه رو Y2019-M03-D08 باز هم به عشق عالم بزرگ :heart: Devil May Cry :sun: کبیر منتظر میمونم و خاهم ماند.❤️

  • aiHan گفت:

    احسنت کار کپکام واقعا عالی و درسته که با فرنچایزهای اصلیش مثل DMC و RE دوست نداره در بین پلیتفرم ها اختلافی ایجاد کنه! اینجوری واقعا عالیه. حتا در زمینه پخش دموها که دموی اول از نرو برای XB بود و این دموی دومی هم از دانته برای PC و PS میذاره! بارک الله.

تاریخ انتشار دموی دوم بازی Devil May Cry 5 مشخص شد - گیمفا