تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد

احسان دهشیری
۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا

اخیرا تریلر جدیدی از بازی Anthem استودیوی بایوور (BioWare) منتشر شده که توجه بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

دیشب طی مراسمی بزرگ، سازندگان و شرکت‌های محبوبی همچون ان‌ویدیا (Nvidia) از محصولات خود رونمایی کرده و اطلاعاتی از آن‌ها را در دسترس عموم قرار دادند. در همین حین، شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز (EA) و استودیوی بایوور، تریلری جذاب و مهیج را از یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۱۹ یعنی Anthem منتشر کردند که این تریلر، با کیفیت فوق‌العاده‌ی خود به نمایش جلوه‌های بصری بازی می‌پردازد.

در ویدئوی منتشر شده، حدودا به اندازه‌ی ۹۰ ثانیه، جلوه‌های بصری و فضاهای بازی را به نمایش گذاشته می‌شود؛ به‌طوری که در تریلرهای پیشین شاهد این نوع تصاویر نبوده‌ایم. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، فضاهای بازی به صورت منحصر به فردی طراحی شده‌اند و تجربه‌ی بی‌نظیری را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار خواهند داد. بسیاری از هواداران بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی بازی Anthem هستند. اگر شما نیز از طرفداران بازی‌های استودیوی بایوور هستید، می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین متن، این تریلر جدید ارائه شده را مشاهده و دریافت کنید.

در این ویدئو تا حدودی به قسمت‌های پرواز شخصیت‌های بازی نیز پرداخته شده که نمایی زیبا و بی‌نظیر را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. علاوه بر این، بخش‌هایی از مبارزات و درگیری‌ها به نمایش گذاشته شده که حسی عجیب و مهیج را به هواداران منتقل می‌کند. شایان ذکر است که در ویدئوی پیشین منتشر شده از این بازی، بیشتر به قسمت جنگ‌ها و مبارزات پرداخته شده بود. برای مشاهده‌ی تریلر ۱۵ دقیقه‌ای گذشته، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

از نکات قابل توجه‌ای که در این تریلر مشاهده می‌شود می‌توان به مدل‌های مختلف و جدید دشمنان و حریفان بازی اشاره کرد که در لباس‌ها و پوشش‌هایی نوین به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین طبق اخبار و گزارشات منتشر شده، شرکت ان‌ویدیا به طور قطع کیفیت فوق‌العاده‌ای از بازی Anthem را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته است. پس اگر از کسانی هستید که به این پلتفرم دسترسی دارید، بی‌شک پس از عرضه‌ی رسمی، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem را نیز تجربه کنید.

اخیرا اطلاعاتی از نسخه‌ی دموی بازی Anthem ارائه شده‌ که به مزایای کاربران VIP اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که این کاربران زودتر از دیگر بازی‌بازان به نسخه‌ی آزمایشی بازی Anthem دسترسی پیدا خواهند کرد. نسخه‌ی دمو در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. همچنین کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند یک هفته زودتر به این نسخه دسترسی پیدا خواهند کرد. نسخه‌ی نهایی بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا
تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • XBOX FAN MAN گفت:

    اى جااااااااااااان عشق منه این بازى:inlove:بى شک یکى از مدعیان گوتى ۲۰۱۹ هستش :inlove: :heart:چیزى جز ابر شاهکار از بایوور و EA کبیر انتظار نمیره تبریک به one x دارا:pray: :worship:یادمه E3 2017 با تریلرش همرو انگشت به دهن کرد ولى یه عده تا فهمیدن واسه تجربش باید به اینترنت وصل باشى شروع کردن به کوبیدن این ابر شاهکار و رفتن پى همون غول کشى آفلاینشون :clap:

    • ALIREZA0111 گفت:

      فشار نبود انحصاری داره چیکارت میکنه ؟ چرا سایت این کامنت های بی درو پیکر رو تایید میکنه ؟ جالبه واقعا..بازی مولتفی پلترفم هستش رو انحصاری حساب میکنن…میگن تبریک وان اکس دارا..اگه قرار باشه بحث گرافیک بیاری وان اکس پیش pc واقعا هیچی نیست…اونی که خوش حال میشه با این گرافیک pc های قدرتمند هستن ….چرا سایت این کامنت های مضخرف رو باید تایید کنه ؟

    • Mr Hill93 گفت:

      باز این اومد البته معلومه کی هستی و چی هستی تو اون جنرال رام هستی ی مدت نمیدونم نبودی از دستت راحت بودیم فک کنم امتحانات و خراب کرده بودی از طرف خوانواده محروم شده بودی از اینترنت
      همچین میگه تبریک به ایکس باکس دارا انگار انحصاری هست 😐 😐
      ابر شاهکار :rotfl: هنو نیمده شد ابر شاهکار
      البته حق هم دارید از مولتی پلتفرما بالا برید متاکریتیک راست گفت ایکس باکس تو این نسل ی انحصاری درست درمون که متاش بالای ۷۰ باشه نداره :rotfl:

    • mehrdadPS گفت:

      گلم حالا اینقدر به خودت فشار نیار باشه شما هم انحصاری دارین :rotfl:

  • shayanchayjan گفت:

    معلومه این بازی تو ایران زیاد طرفدار نداره هیچوقت پستای مربوط به این شلوغ نمیشه یا اصا نظر نمیده کسی

  • امین گفت:

    من به شخصه عاشق این بازیم
    نمیدونم چرا اینقدر استقبال از این بازی کمه

تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد - گیمفا