در حال حاضر سازنده موسیقی سری The Elder Scrolls مشارکتی در ساخت نسخهی جدید ندارد
![the elder scrolls 6 768x333 در حال حاضر سازنده موسیقی سری The Elder Scrolls مشارکتی در ساخت نسخهی جدید ندارد - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/06/the-elder-scrolls-6-768x333.jpg.webp)
در جریان رویداد E3 2018 بود که شرکت بتسدا (Bethesda) از بازی The Elder Scrolls VI رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده است و به نظر میرسد که به این زودیها شاهد انتشار آن نخواهیم بود. با این حال به تازگی جزئیات جدیدی از بخش موسیقی The Elder Scrolls VI در دسترس قرار گرفته است.
جرمی سول (Jeremy Soule)، سازنده سرشناس موسیقی نسخههای مختلف سری The Elder Scrolls نظیر Skyrim ،Oblivion و Morrowind، در پیامی از طریق صفحهی رسمی فیسبوک خود اعلام کرد که شرکت بتسدا هیچگونه تماسی با او برقرار نکرده است و در حال حاضر در ساخت موسیقی The Elder Scrolls VI مشارکتی ندارد.
با توجه به پرسش بسیاری از طرفداران… درحالی که من بهخاطر شرکت بتسدا در این مورد صحبت نکردهام، من هیچگاه به سری The Elder Scrolls پشت نمیکنم و معتقدم که مشارکت من به تصمیمگیری خلاقانه آنها و مسیری که قصد دارند این سری را به آن جهت هدایت کنند، بستگی دارد. برای روشن شدن موضوع باید گفت که در حال حاضر مشارکتی در ساخت The Elder Scrolls VI ندارم.
البته همیشه امکان تغییر برنامه وجود دارد و ممکن است که در آینده شاهد ساخت موسیقیهای The Elder Scrolls VI توسط جرمی سول باشیم. در هر صورت با توجه به سابقهی درخشان سول در ساخت موسیقیهای حماسی برای این سری، عدم حضور او در روند توسعهی The Elder Scrolls VI کمی عجیب به نظر میرسد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
Skyrim عمیق ترین موسیقی گیمی بود که گوش دادم همین اهنگاش باعث شد من بفهمم فرق بازیها چیه
یعنی ۱٪ فکر کن جرمی مشارکت نداشته باشه = پسرفت
جرمی سول کارش درسته و امیدوارم که همین شخص موسیقی الدر اسکرول ۶ رو بسازه
امیدوارم که بیدستا روندی که برای فال اوت ۷۶ پیش گرفت رو برای این عنوان اعمال نکنه
نیا هی افکار منفی اعمال کن 😀
ما بتسدا رو میبخشیم فقط به شرطی که الدر بعدی خوب باشه(انتظار هم نداریم بهتر از سری قبلیش باشه اصلا اون یه چیزی اتفاق نیوفتادنیه)
فالوت۷۶رو فراموش کن خودشون متوجه گ…. که خوردن شدن
…..
واقعا به یه ار پی جی درست حسابی نیاز دارم بعد از ویچر و دراگون ایج هیچ ایپی درستی تو این چند سال نیومد 🙁
(دارک سولز کوعستی نیست)
دست خودم نیست
ناف من رو با بدبینی بریدن و کلا از هر چیزی جنبه منفیش رو میبینم
با عینک خوشبینی به دنیا نگاه کن عزیز 😉 😉 🙂 :shy: :cute: :blush:
درسته که برای من رددد و بعد گاد بازیهای بهتری بودن، اما به خاطر تموم شبها و تموم ۶۰۰۰ ساعتی که توی این ۸ سال ( از روز انتشار ) پای این بازی گذروندم هیچوقت و در هیچ زمانی هیچ بازی جای گزینش در قلب من نمیشه ! صد ها رددد و لست و گاد بیان و برن، همیشه اسکایریم برای من جایگاهش مشخصه و توی ذهنم میمونه
میدونم الان منفی میدید ولی قبل بازی کردن اسکایریم خیلی دنبالش بودم ولی بعد اینکه دانلودش کردم و بازی کردم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و اصا نمیرم سمتش شاید بلد نیستم یا تو کنسول اینطوریه نمیدونم. یه بدیش اینه که کارکتر اصلی بازی لاله
باید نسخه لجندری ادیشن رو برای PC دانلود میکردی
ولی جدا از اینها اسکایریم یه بازی که به دقت خیلی زیاد احتیاج داره و اگه این مدل بازی رو نمیتونی باهاش ارتباط برقرار کنی پس کلا دورش رو خط بکش چون بازی به زمان زیادی احتیاج داره
به خاطر اینه که عادت کردیم به بازیهای پر حیجان و پر سر صدا
چند ساعت وقت بزار تمام بازیای ار پی جی تازه بعد ۵ساعت مفهمی بازی سروع شده
منم اولش متوجه نمشیدم اسکایریم چجوره اما از بس اهنگاش خوف بود گفتم بزار دوباره بازیو اجراع کنم همینطور کردم تا فهمیدم ۱۵۰ساعت گیمپلی گذروندم 😥