اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا

اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات

دانیال نوروزی
۲۱:۴۹ ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا

مدتی پیش بود که آقای فواد طرفی،سازنده ی عنوان پر سر و صدای بازگشت کتیبه ی کوروش از پروژه ی انسان دوستانه ی خود به نام Comfort با همکاری یک شرکت استرالیایی برای حمایت از کودکان مبتلا به دیابت،رونمایی کرد.آقای طرفی در ارتباطی که با وب سایت ما،گیمفا داشتند،تصاویر جدید و همچنین ویدئویی از گیم پلی این عنوان را در اختیار ما گذاشتند تا برای اولین بار شاهد بخش های جدیدی از این بازی خوش ساخت باشیم.

طی پرسش و پاسخ هایی که از ایشان در مورد تاریخ عرضه ی بازی و روند ساخت آن شد،ایشان گفتند :

در حال حاضر تیم ساخت بازی به ۵ نفر افزایش پیدا کردند و این عنوان تا آخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.همچنین این نوید رو میتونم بدم که این بازی از نسخه ی PC حسگر Kinect  پشتیبانی کامل میکند و در حرکتی انسان دوستانه،۱۰% از فروش این بازی برای کمک به مبتلایان به دیابت اختصاص پیدا میکند.این عنوان در داخل و خارج از کشور عرضه میشود.

 

اما در صحبتهایی که شد،وی ابراز نارضایتی خود را از متولیانی که باید از صنعت بازی سازی حمایت کنند،ابراز داشت.آقای طرفی در ادامه افزود :

متاسفانه پروژه های بنده بنا به دلایلی که خود نیز در آن ماندم،همیشه مورد نارضایتی مسئولین قرار گرفته و مانعی برای پیشرفت پروژه نیز شده اند.عواملی هم خارج از این قضیه قصد کپی از اثر بنده را داشتند که جای دارد در اینجا اعلام کنم،بازی Comfort تماما متعلق به بنده است و هیچ ارگان یا شرکت خاصی در ایران و یا شخص خاصی،این پروژه را در اختیار ندارد.

Comfort به معنای دلداری است و اولین بازی در دنیا است که برای حمایت و مختص کودکان دیابتی طراحی و ساخته شده است.داستان بازی نیز مربوط به پسر بچه ای است که مبتلا به دیابت نوع یک میباشد و باید برای به دست آوردن سلامتی و حفط تعادل بیماریش،سکه و غذا در مسیر خود به دست آورد.گیم پلی بازی به شدت به عنوان Crash شباهت دارد و با داشتن گرافیک عالی با استفاده از UDK ،میتوان امید های زیادی به موفقیتش داشت. در زیر میتوانید ویدئوی اختصاصی از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید.

 

 

[jwplayer mediaid=”52649″]

 

دانلود HD

دانلود SD

 

 

 

 

 

comfort 2

comfort 3

comfort 4

comfort 5

comfort 6

comfort 7

comfort 8

comfort 9

comfort 10

comfort 11

comfort 17

zeland comfort 1

zeland comfort 2

zeland comfort 3

zeland comfort 4

zeland comfort 5

zeland comfort 6

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AMir گفت:

    به نظر من بازی ایرانی (غیر از wartime)حتی ارزش امتحان کردن رو هم نداره!

    من هی میگفتم که بازی ایرانی بده ولی یه سری از دوستام منو قانع کردن که برم بازی شتاب در شهر رو بگیرم و گرفتم و چیزی جز یه بازی مسخره بی محتوی ندیدم!

    به نظر من تنها بازی ایرانی که ارزش امتحان کردن رو داره Wartime هستش :yes:

  • AMir گفت:

    راستی! این والپیپر هایی که به سایت اضافه کردین خییییییییییییلی باحالن دمتون گرم :yes: :yes: :yes:

    تشکر

  • منم با Amir_Napoleon_007 موافقم . مثلا ممبارزه در خلیج عدن قدر تبلیغات کردن ادم فکر میکرد یه سروگردن از کالف دی یوتی بالا تره وقتی اومد دیدیم ابروی هرچی بازی شوتر بودو برده یا گرشاسپ بازی داده بودن برای xbox 360 گرافیکش در حد پی اس ۲ هم نبود .

    • AMir گفت:

      والا این مدل بازیا قبل از انتشارشون اینقدر تبلیغات دارن و گرافیک دموی بازی رو بعنوان گیم پلی معرفی میکنن و ماهم گول اسکرین شات های دروغی اونارو میخوریم!
      گرشاسپ
      مبارزه در خلیج عدن
      میهن پرست
      انتقام۲
      میرمهنا
      شتاب در شهر

      آخه درسته که ایران توی عرصه ی این بازیا نوپایه… ولی نباید بیان دروغ بگن وبازی هایی منتشر کنن که ایده هاش ماله نسل های قبله! خدایی بازیهای ps1 هم کنترلش از بازیای الآن ایران بهتره هم گرافیکش هم گیم پلیش!!

    • ... گفت:

      خوب دوست عزیز اگه توجه کنی شرکت های بازیسازی ایرانی دارن هنوز قدم های اولشون رو بر می دارن مثلا ناتی داگ از همون اول the last of us می ساخت نه Crash می ساخت ….اون جزه بازی های اولیه این شرکت بود حالا فرض رو بر این بگیرم که اون موقع تکنولوژی های الان نبوده خوب اگه از این زاویه هم نگاه کنید ایران هم خیلی از تکنولوژی های پیشرفته الان رو نداره از طرفی خرج و صرف هزینه زیاد روی یک بازی برای شرکت های بازیسازی ایرانی یک دردسر و معضل بزرگ هست چون امثال ما حاضر نیستن برای یک بازی اون هزینه ای رو که باید بپردازن مطمن باش ایرانی ها با این سرعت سریعی که تو این صنعت دارن خیلی سریع می تونن خودشون رو به شرکت های بزرگ خارجی برشونن مثلا همین گرشاسپ که مثال زدین این بازی به عنوان اولین بازی یک شرکت و البته با اون هزینه و سطح تکنولوژی که بازیساز های ما در اختیار دارن یک شاهکار بود و البته مبارزه در خلیج هم همینطور یعنی این شرکت با یه یک انجین ساده (والبته با توجه به اینکه بازی اول این شرکت بود) تونست یک بازی قابل قبول و با سطح گرافیکی خوب بده بیرون مصلما شما نباید بیایید عناوین شرکت های تازه تاسیس ایرانی رو با شرکت های بزرگ دیگه (اون هم کال اف) مقایسه کنید چون این یک کار کاملا اشتباه است.

      • AMir گفت:

        دوست عزیز! بلاخره هر کشوری یه سری توانایی هایی نداره و ماهم باید قبول کنیم که هیچوقت نمتونیم به بازی های بزرگ و غول دنیا برسیم! چون اگه به اونا برسیم اونا اون سری بازیشونو کنار گذاشتن و میرن روی سری جدید! مثلا ایران الآن داره تلاش میکنه که بازی های شوتر خودشو مثل کال درست کنه و تمامی ایده ها و صحنه ها و گرافیک رو طبق اون بازی بسازه ولی زمانی که ایران بتونه اونو مثل کال درست کنه سری بازی های کال به سبک جدیدی با گرافیک و صحنه های خیییییییلی بهتر از نسخه قبل روی میاره و درست مثل الآن میشه!

        مثلا شتاب در شهر سعی کرد که بتونه درحد یک نیدفور اسپید تقریبا قدیمی بازیشو جلوه بده ولی نیدفوراسپید با ساختن بازی های خییییییلی بهتر از این سری تونست سبک بازیشو تغییر بده.
        به نظر من کشوری که تواناییشو نداره نباید ادامه بده و باید کارشو دست کسی بده که از پسش بر بیاد.

        • ... گفت:

          😐
          خوب نید فور اسپید به نظر شما جزو چندمین بازی های شرکتش بوده ؟!ایرانی ها یکی که دارن می کنن اینه که به بازی های اول خودشون یک دیدی مثل بازی های بزرگ و AAA شرکت های دیگه دارن خوب باید به یک نکته این وسط توجه کرد اونم اینه که ایران خیلی دیر وارد این صنعت شد این یک طرف از طرف دیگه ما ایرانی ها اصلا به تولید کننده های داخل کشور مون بها نمی دیم و فقط تنها کاری که بلدیم اینکه بزنیم تو سرشون و بگیم که کارشون بده و اصلا به فکر حمایت کردن از بازیساز های خودمون نیستیم …. خوب پس وقتی که ذهنیت مردم انقدر خرابه و سطح تفکر هم پایین پس بازی ساز های ما با مشکل بزرگی مواجه هستن و برای اینکه نظر مردم رو جلب کنن مجبور هستن که بازی های اولیه خودشون رو تا حد زیادی تقلید شده از بازی های پرطرفدار خارجی بسازن تا شاید بتونن این ملت…. رو متقاعد کنن تا شاید ما هم از این شرکت ها حمایت کنیم که با این مار طرف بر می گرده می گه این که تقلید از فلان بازی بود که خود فلان که خیلی بهتر ساخته بود خوب این یک ذهنیت خیلی بده که ما داریم و به طریقی ما با این کار داریم جلوی پیشرفت این صنعت رو تو کشورمون می گیریم اخه چرا ما باید وایسیم تا منتقد های خارجی فقط از بازی هامون تعریف کنن خیلی از بازی هایی که از نظر ما خیلی ناامید کنندست خیلی از منتقد های خارجی این بازی ها رو به عنوان یک شاهکار برای شرکت های تازه کار ما می دونن برای حرف اخر میگم که ما تا وقتی که ذهنیتمون و سطح تفکرمون بخواد در این حد باقی بمونه هیچ پیشرفتی نمی کنیم این حرف من نیست واقعیت داره اینو کاملا نشون میده …………….

  • بالاخره همون کرش هم تو زمان خودش ترکونده بود .

    • ... گفت:

      شما به ترکوندن بازی چکار داری ؟! این وسط یه چیز مطرح است اونم تکنیک به کاربرده شده تو بازی هست ….

      • ramin#x#.x گفت:

        کراش زمانی ساخته شد که گیم ها پکیده بودنو بازی خوب انگشت شمار بود بازی بود کراش مخصوصا ماشینی هنوز که هنوزه من روی ایفونم میرمش بعد این همه سال تکنولوژی ساخت اون زمان کراش معادل با ساخت کرایسیس با کرای انجین حالاست و حتی بیشتر چون ابتکار عمل داشتن اون زمان ایران نمیفهمید گیم چیه و حرفت کاملا بی منطقه مگه کراش ضعیف بوده که میگی با کراش شروع کردن الان کلی تر نگاه کنی اونا همیشه از تکنولوژی حال جلوترن ما همیشه یک نسل غقب ترن و این مقایسه یا بقول خودت تکنیک اصلا غیر منطقیه
        والا
        زمانی کراش اومد هنوز داشتن کوماندو سگا رو میزدن برا ps1 دقیقا یادم میاد زمانی کراش اومد دیگه کلوپها محل ما جا سوزن انداختن نداشتن
        واقعا مثالی زدی تاریخی

        • ... گفت:

          خوب دوست عزیز شما داری می گه ایده خوب وقتی حرف ایده رو میزنی یعنی همراه این ایده یک ریسک بزرگ برای یک شرکت هست خوب شما فکر می کنی یک شرکت بازیسازی ایرانی میتونه با این ملت….بیاد یک ایده جدید یک خلاقیتی که موفقیتش هم تا به حال تضمین نشده بده بیرون و اصلا این شرکت می تونه این ریسک بزرگو بکنه ؟!! نه نمیتونه برای همین میاد چیکار میکنه میره از بازی ها و از سبک هایی که موفقیتشون تضمین شده ازمایش خودشون رو خوب پس دادن به نوعی تقلید می کنه حالا من هرچی هم بگم شما حرف خودتو میزنی پس حرف زدن و بحث کردن با چنین افردی یک کار بیهوده است و وقت الف کردن است…. 😐

          • ramin#x#.x گفت:

            اوه بله یادم نبود که اینی الان دارن گیم سازای ما میسازن موفقیتش تضمین شدست!!!!!
            میشه دقیقا توضیح بدی کجای یه بازی نسل قبلی وقتی بارنج قیمت ۵-۱۰ هزار تومن توی بازار ما مثلا مکس پین ۳ با ۴تومن خرید میشه تضمین شدست؟
            خدایی اینو نفهمیدم یه شمارش سر انگستی بکن : مجوز- هزینه ساخت – هزینه زنده نگه داشتن توی بازار – هزینه انتشار – هزینه پشتیبانی و….. با نسل قبل که قابل قیاس با نسل حال نیست اصلا تضمینی نداره شما میگی تضمین شدست؟ واقعا که جالبه
            مثلا خلیج عدن فکنکنم هزینه ساختش همون در اومد و فک کنم یکی از ارگان نیروهای مسلح ساپورتر مالیش بود.

            • ... گفت:

              خوب وقتی کامنت رو متوجه نشدی نظر نده من دارم میگم شرکت هایی بازی سازی میان از سبک هایی که موفقیتوشون توی نمونه های خارجیشون تضمین شده تقلید می کنن….اقا من هرچی بگم شما حرف خودتو میزنی پس چرا الکی بحث کنم باهات فقط می گم این صنعت با وجود افرادی مثل ما (!) پیشرفت نمی کنه.

  • DOTA2 گفت:

    حتی برای کمک هم که شده می خرمش

  • بله اونم مهمه ولی با این تکنولوژی ای که الان هست چرا بازی های خوب نمیسازن ؟ 😕

    • ramin#x#.x گفت:

      خودتونو گول نزنید
      ۱- عدم وجود دانش فنی یا عقب بودن از اون
      ۲- عدم پشتیبانی مالی و در نتیجه عدم خرید لایسنس موتور های روز گیم سازی و روی اوردن به موتوهای ضعیف و مجانی و از همه مهمتر ازمد افتاده
      ۳- رابطه خیلی خوب با دنیا!!!!
      ۴- درنتیجه عامل قبلی نتیجه در نتیجه عدم فروش محصول در بازار جهانی ( و پلترم مناسب ) و ارزش کم ارزی
      بازم بگم؟

  • یک سریها دارن اوج بی اطلاعاتی خودشون رو میرسونن دیگه ! دوستی که میگی بازی ها فلانن چرا ما مثل خارجیها خرج نمیکنیم ! شما میدونی برای مثال ساخت یک بازی مثل RED DEAD چند میلیون دلار هزینه داره ؟ بله ! ۶۵ میلیون دلار(طبق اسناد به دست اومده که قبلا ۴۵ میلیون گفته شد) ! شما ۴۵میلیون دلار رو ضربدر دلاری اصلا میگیم ۲۰۰۰تومن کن ببین چه عدد نجومی به وجود میاد ! عزیزه دل ! صنعت بازی های ویدئویی ایران در اول راه خودش قرار داره ! شما هنوز درکی از بازی “فرش” آقای بهرامی نداری که سازنده لیمبو تحسینش کرد ! شما هنوز درکی از گرشاسپ نداری که حتی گیم اسپات بهش ۵ داد با کلی تعریف و تمجید (الان موجوده برو بخون نقدشو) در حالی که بازی های میلیون دلاری مثل Aliens VS predator که تا چندین هفته چارت اول UK بود زمان عرضه نمره ۴.۵ و ۵ گرفته بود !نمیگین کب کام با اون عظمت RE میسازه ۵ میگیره ۲ میگیره گرشاسپ ما ۵ داره ! نمیگین الان بازی آسمان دژ ۲ کاندید بازی MMO سال آلمان شده ! مدام میاین اینجا روشن فکر بازی در میارین خیال میکنید علامه ی دهرین ؟ با این کارا همین یک ذره امیدی هم که به بازی سازی ایران هست خودتون از بین میبرید پس فردا بازم این شمایید که غر غر میکنید ! واستون فقط متاسفم ! نمیگید یه تیم ۴ یا ۵ نفره بازی دارن میسازن به نام ارتش های فرازمینی با استانداردی همانند کیلزون و کرایسیس ! تجربه ی شخصی من از گیم پلی این بازی منو به شوک برد ! واقعا نمک نشناس هستیم و نمیدونیم کجا و کی حرف بزنیم !

    اگر نظرات این پست به همین شکل پیش بره مجبور میشم ببندمش !

    • III I III گفت:

      Mr kani ham ghablan gofte boodan ke hazineye sakhte bazi haye aaa besyar balla hast
      Dar vaghe be Hamin dalil gofte boodan ke konsol haye high-tech (like ps3)Dar sorati ke forosh khobi nadashte bashan zarar midan….
      va chon 3 to 2 sal avelesh foroush khobi nadasht zarar dad…
      Alan ham in nasl ro dare tool mide ta zarar hashish jobran kone
      sorry for English

    • Artour-2198 گفت:

      دانیال جان چرا ناراحت میشی عزیز ؟ خوب هر کسی نظر خودش گفته این که شما انتظار داری فقط تعریف و تمجید کنیم نشد کار که . داداش گلم همین انتقاد هاست که باعث پیشرفت میشه . شما درست میگی اول راه هستیم و بودجه هم نداریم . ولی نوآوری هم نداریم بازی های گرشاسپ , خلیج عدن , باز گشت کتیبه و … واقعا افتضاحی بیش نبود وقتی پتانسیل ساخت اینگونه بازی هارو نداریم بهتر نیست حداقل تقلید نکنیم و از یک ایده وداستان جذاب و خلاقانه بهره ببریم ؟

      • ... گفت:

        ای بابا …اخه من چقدر بگم نواوری تاوقتی به درد می خوره که هزینش باشه و صد البته خود بازیساز بتونه تضمین کنه که اقا این نواوری که من تو این بازی می خوام به کار ببرم مورد استقبال مردم واقعه بشه ولی کجاست پشتیبانی مردم ؟!!! این قضیه باعث میشه که بازیساز ها از نمونه های موفق خارجی کپی برداری کنن که تا حدی بتونن خیال خودشونو راحت کنن از این بابت که با توجه به این قضیه بازهم می بینیم که مردم استقبال خوبی نمی کنن و اصلا ارزشی برای بازی های ساخته شده داخل قاعل نیستن و یه مورد دیگه تا وقتی که ما قانون کپی رایت تو کشور نداریم این مشکل به همین روال ادمه پیدا می کنه و مردم می گن که ما میرم بازی های خارجی فلان رو می خریم ۴ تومن پس مگه بیکاریم که ۱۰ تومن بدیم بازی ایرانی بخریم بازی ساختن تو ایران یعنی ضرر چون ما اون هزینه ای رو که باید برای یه بازی نمی پردازیم و این یه ناامیدی بزرگ تو دل بازیساز ها ایجاد میکنه و اجازه ی هزینه زیاد رو بهش نمیده…(و البته این رو هم بگم که اینکه بازی سازها کم کم دارن بازی هاشونو به سمت کنسول ها هم می برن خیلی عالیه و بسی جای امیدواری داره چون PC اصلا بازار خوبی برای بازی نداره البته درسطح جهانی ….)

        با عرض پوزش از مدیر گرامی …. 😐

        • Artour-2198 گفت:

          داداش من شما میگی چیکار کنیم ؟ بگیم عجب بازیه بینظیریه تظاهر کنیم ؟ مگه بازیه limbo , shank یا حتی journy چقدر بودجه میخواستند ؟ آیا گیمر ها حمایت نکردند ؟ من خودم با وجوده اینکه هم ایک باکس دارم وهم پی اس ۳ وقتی از بازی ای واقعا خوشم بیاد اورجینال میخرم تعداد کسانی که داخل ایران اورجینال بازی میکنند کم نیست .

          • ... گفت:

            بستگی داره اون گیمر کی باشه اگه ایرانی باشه …خیر حمایت نمی کنه اونم یک استدیو ایرانی رو…شما اومدی چند تا بازی معروف رو که انتشار جهانی داشتن رو با بازی های ایرانی یکی میگری که تنها امید سازندش افراد بی منطقی مثل ما هستن…

            • Artour-2198 گفت:

              خیلی ممنون که بی منطق هم شدیم . خوب شما وقتی میگی گیمر های ایرانی حمایت نمیکنند چه انتظاری از گیمر های دنیا میشه داشت پس بگو بازیسازای ما بیخیال بازیسازی بشند دیگه .

              • ... گفت:

                خوب مشکل همین جاست گیمر ها و منتقد های کشور های دیگه خیلی بیشتر به گیم و بازی های ایرانی اهمیت میدن تا خود گیمر های ایرانی کامنت اقای نوروزی رو هم بخونی خیلی خوب می تونی از این قضیه رو متوجه بشی نمونش بازی سیاره میترا….و اونی که داره میگه استدیو های بازیسازی داخلی باید بیخیال این قضیه بشن خودتی و امثال تو نه من…

    • ramin#x#.x گفت:

      ازین پستت اقای نوروزی فهمیدم قوه تخیلت خیلی قویه
      گشتی گشتی ردد انتخاب کردی واقعا چه مقایسه توپی یا منظورومو نگرفتی یا خیلی متوهمی
      منظور بنده یه گیم ارکید بود کوچک اما قوی ( اگر بودجه متمرکز بشه بقول دوستان دهتا کد از کنارش درمیاد )
      واقعا درک نمیکنم اینو از کجا در کردی red dead – resident evil بعضی اوقا چیزایی از شما میبینم تعجب میکنم مگه خود شما نبود میگفتی رزیدنت اویل بهترین بازی بود حالا ……
      عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ww97 گفت:

      ولی عمراً هیچی Angry Birds نمیشه :inlove: :inlove:

      در ضمن شخصیت اصلی هم آره، از قیافش معلومه که کپی شخصیت Russell تو Up هست. : 🙁

  • Teeles گفت:

    با تقلید به جایی نمیرسیم…تقلید تضمین شده نیست. چرا؟؟
    گیمر ها عمرا از یه چیز تکراری خوششون بیاد؟ پس این به معنای تضمین نیست. گیمر ها حاضرن کرایسیس رو ۱۰ بار نخرن اما به جاش یه بازی کوچیک با یه ایده ای که ناب و خاص ایرانه بخرن. مخصوصا خارجی ها. اونا دوست ندارن بازی کال آف وظیفه(!) رو دوبار بخرن.علت ۵ گرفتن گرشاسب هم به خاطر همون اصالت و رنگ و بوی ایرانیش بود که اگه گیم پلی اون هم یه چیز خاص اما جالب(نه اینکه هرچی مزخرفو بگیم ایده) هر چند با اشکالات ریز و درشت بود امتیاز بیشتری میگرفت
    بازیساز ها از بازی های خارجی درس بگیرن نه اینکه کپی کنن!! مثلا یاد بگیرن که اگه فلان جا یه سینماتیک قرار بدیم حشو میشه ولی فلان جا باید بزاریم تا موندگار بشه..نه اینکه بیایم عین اون سینماتیک رو وسط میدان بزاریم و بگیم گیمر ها از این چیزا خوششون میاد(حاضرن هنر رو فدای رضایت کاذب کنن) خوب این یعنی از بین رفتن اصالت. خوب آیا کراش زمان خودش گرافیک ضعیفی داشت؟ بی هنر بود؟ اگه الان کرایتکم کراش بسازه کسی خوشش نمیاد. شرکتای ایرانی برن دنبال چیزای ساخته نشده هرچند ریسکی باشه. بخدا قسم تو خارج این ریسک ها فروش داره. دیگه تضمین از این بهتر؟؟
    ایران هم بازی بد ساخته هم بازی های خوب که جاه طلبانه نیستن و کوچولو و باخلاقیت. ما اگه بیایم میرمهنا رو به بازی های مستقل مبتکرانه ترجیح بدیم و بگیم بچه های میرمهنا بازیتون عالی بود چون زحمت کشیدین(درصوتی که اثر هنری ارزشش به اون چیزیه که به مخاطب میرسه نه زحمتی که براش کشیده شده) و بعدش بگیم باید از میرمهنا حمایت کنیم و اون بازی موچولو همینطوری بمونه. معلومه سازنده میرمهنا میاد یه بازی دوباره عین همون میده بیرون(که تیم میرمهنا همین کارو کرد) و سازنده خلاق ما که میبینه ازش تمجید کافی نشده و بازیش مثل میرمهنا تبلیغ نشده میکشه کنار یا اینکه میره خارج!! آیا زمانی که شرکت های خارجی اولین بازیاشون رو میساختن منتقدا و مردم بازی های بد رو برای ادامه حیات صنعت گیم حمایت میکردن؟؟ مسلما نه!! وقتی میگیم بازی های بد یعنی بازی خوب هم وجود داره. تو ایران هم همونطور که گفتم خوباش هست(چی میشه ایران تو بازی های مستقل تاپ جهان باشه؟؟ اما دست از ساخت بازی های بزرگ و ناموفق بکشه. این امر برخلاف توهمات بازیسازان جاه طلب شدنیه و به نفع ایران و خودشون) ایران هرچقدر تجربه داشته باشه از نظر واقع گرایی به آمریکا نمیرسه. تکنولوژِی دست اوناس.ابرکامپیوترا دست اوناس. البته همه این تکنولوژی رو خودشون توسعه دادن و از اول تو زمین نبوده که بگیم :”ای واییی آمریکا بده حق ما رو میخوره!!” اما از لحاظ هنری میتونن برسن. از نظر گرافیک دوبعدی میتونن برسن. چون ابزارش تقریبا ارزون و آماده است تنها چیزی که میخوان صبر و تلاش(اکثرا فکر میکنن سه بعدی درصورت وجود امکانات راحت تره! نه بابا!! برای اینکه یه انیمیشن سه بعدی با رعایت تمام اصول بسازیم به طوری که آزاردهنده نباشه به اندازه ساخت انیمیشن دوبعدی باید وقت بزاریم…یه انیمیشن دوبعدی بیکیفیت انسان رو کمتر از یک انیمیت سه بعدی بی کیفیت آزار میده)
    خلاصه اینکه ایرانی ها چه چیز بازی های بزرگ رو میخوان کامل کنن(معمولا یکی میبینه یه چیزی خلائی داره میره دنبالش تا اون خلاء رو پر کنه) که دنبال ساختش میرن؟؟ میدونم دیگه:میخوان عقاید خودشون رو تو بازی های شبیه به اونا تزریق کنن و مقابله با آمریکا کنن. انگار که آمریکایی ها یه رقص دارن که توش از کشورشون تمجید میکنن…حالا ایرانی ها برن با هزار بدبختی همون رقص رو ییاد بگیرن اما لفظشو تغییر بدن و بوی گل یاسمن بخونن. خوب اگه اونا بجاش سبک جدیدی(هرچند با اشکالاتی در اوایل مسیر) بنا نهند(!) بهتر نیست؟ خاص نیست؟ منحصر به فرد و دست نیافتنی تر در سایر نقاط جهان نیست؟

  • Amir47 گفت:

    ممنون مثل همیشه عالی اگه تریلر Remember Me رو هم بزارید ممنون میشم

  • ایران اگه بخواد بالاتر از اینا رو داره که خرج کنه
    کافی یه سال به این بدبخت بیچاره های دور و ورمون کمک نکنیم
    میشه با پولش چنتا بتل و کال ساخت
    البته ایران داره سریع پیشرفت میکنه و مطمئن باشید در آینده ای هرچند دور به بازیای خارجی میرسیم چون غیر ممکن وجود نداره
    اما با همین دانش فنی پایین و اوضاع ضایع دلار هم چیزایی که ساختن جای تقدیر و تشکر داره و انصاف نیست که بگیم همه بازیا چرت بودن!
    بر فرض چرت بودن هم در مقایسه با داشته ها و پیشینه ما تو بازیسازی در نوع خودشون کم نظیر بودن
    لطفا نیمه ی پر رو هم ببینین و کم لطفی نکنین
    من خودم از منتقدای بازیای ایرانیم و باهاشون مشکل دارم
    اما همیشه سعی کردم حمایت کنم . تکرار میکنم سعی کردم
    سپاس برای خبر

  • راستی یادم رفت بگم
    این همون شخصیت کارتونی توی the up نیست؟؟؟
    لااقل میتونستن یه شخصیت طراحی کنن :smug:

  • mehdi etzio گفت:

    آفرین :laugh: امیدوارم بازی خبی از آب در بیاد اما با مملی موافقم حداقل شخصیتش رو تغییر میدادند :smug: ویک شخصیت بچه ایرانی طراحی میکردند :laugh:
    بچه ها هر چی باشه بازی ایرانی ما باید حمایتشون کنیم پس از این حرف های تکراری نزنید چون ما تحریم هستیم با این اوضاع چنین بازی هم عالیه 😉

  • آدمک گفت:

    باز طبق معمول نظر من پاک شد :evilgrin:

  • AMir گفت:

    به نظر من بهتره پست رو ببندید! چون غیر از اسپم هیچ موضوع مرتبطی با بازی نداره!!! :rotfl:

  • خوبه شخصیتش منو یاد شخصیت انیمیشن آپ انداخت

  • به نظر میرسه گرافیک کارتونی شاد و جالبی داره! :laugh: من این سبکی ها رو دوست دارم! :laugh: ریمن رو هم خیلی دوست داشتم! :inlove:
    😐 ولی انگار شخصیت بازی زیادی از روی شخصیت انیمیشن بالا (UP)تقلید شده!! 😐 😕

  • AMir گفت:

    هاااااا؟!!! الآن این چه ربطی به موضوع داشت؟! ازین چیزا نده که سایتو هیتلر میکننا! :no:

  • چه بهتر می شد اگه بازیسازای ایرانی به جای اینکه عناوینی بسازند که بهش بگن تقلیدی (منظورم بیشتر بازیباز ها هست) از ایده های نوی خودشون استفاده می کردن و بازیهایی با گیم پلی منحصر به فرد مقل Sound Shapes و Journey رو ارائه می دادن…صد در صد میان این همه غول در این ژانر ها این گونه بازی ها بازخورد خوبی نداره…باید دنبال یه گیم پلی منحصر به فرد باشن

اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا
اختصاصی : ویدئو جدید از گیم پلی بازی ایرانی Comfort منتشر شد + اسکرین شات - گیمفا