گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

بازگشت به دومین اقامتگاه شیطان | پیش نمایش بازی Resident Evil 2 Remake

پیش‌نمایش
بازگشت به دومین اقامتگاه شیطان | پیش نمایش بازی Resident Evil 2 Remake

Resident evil را می توان یکی از خاطره انگیز ترین و برترین فرانچایزهای صنعت بازی های ویدیویی نامید. هر چند این سری فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده و تفاوت نمرات و امتیازات بین بهترین و بدترین نسخه سری بسیار زیاد است، با این وجود این فرانچایز ساخته‌ی دست کپکام، از نسل پنجم تا امروز که در اواخر نسل هشتم به سر می بریم همراه بازیبازان بوده است. برای برخی از افراد، رزیدنت اویل به نوعی آغاز کننده دوران گیمینگ آنها محسوب می شود و به نوعی تا چشم باز کردند و کمی دنیارا شناختند، با این فرانچایز اشنا شدند. تاکنون هفت نسخه اصلی و شماره دار، به همراه چندین نسخه فرعی که تعداد آنها هم کم نبوده است از این فرانچایز منتشر شده است. آخرین نسخه از این سری، عنوان Resident evil 7 بود که هم نمرات خوب و قابل قبولی کسب کرد، و هم در زمینه فروش آبرومندانه ظاهر شد. حال پس از گذشت مدتی، دوباره به انتشار یک نسخه دیگر از این مجموعه خاطره انگیز نزدیک می شویم، یعنی نسخه کاملا بازسازی شده ی Resident evil 2. با پیش نمایش این عنوان مورد انتظار با گیمفا همراه باشید.

پس از فراز و نشیب های فراوان و در حالی که بسیاری از هواداران سری انتظار نسخه هشتم از سری رزیدنت اویل را داشتند، معرفی نسخه کامل باز سازی شده Resident evil 2 با واکنش های متفاوتی روبه رو شد. اکثریت بسیار از این معرفی خوشحال شده و به شدت از ساخت دوباره یا ریمیک نسخه دوم استقبال کردند، با این وجود یک گروه که اقلیت را تشکیل می دادند از این معرفی آنچنان خوشحال نشده و معتقد بودند کپکام می بایست در این بازه ی زمانی یک عنوان اصلی مانند Resident evil 8 را معرفی کند، نه اینکه یکی از عناوین قدیمی سری را ریمیک کند. با وجود تمام حرف و حدیث ها، اکنون کم و بیش یک ماه تا زمان انتشار بازی فاصله داریم. با گیمفا همراه باشید با پیش نمایش عنوان Resident evil 2

داستانی از جنس بقا و امید

اگر قبلا نسخه کلاسیک رزیدنت اویل ۲ را بازی کرده باشید، از بسیاری جزئیات داستانی بازی مطلع هستید. حتی اگر یک ثانیه هم موفق به تجربه بازی نشده اید، با توجه به رویداد های نسخه های بعدی، یک سری حقایق و موارد کاملا مشخص و واضح هستند. یکی از بدیهی ترین حقایق این است که فارغ از داستان، مشکلات و اتفاقاتی که برای شخصیت های بازی روی می دهد، تمامی شخصیت های اصلی در پایان بازی جان سالم به در می برند. همچنین سرنوشت آنتاگونیستی چون برکین هم کاملا مشخص است. با این حال بیایید نگاهی به داستان بازی بیاندازیم.

به نورپردازی دقت کنید، فوق العاده به نظر می رسد. وقتی اعلام شد این عنوان نسخه ریمیک و بازسازی شده نسخه دوم است، برخی ها از حیث گرافیک هنری نگرانی هایی داشتند و معتقد بودند احتمالا با یک گرافیک ضعیف یا در بهترین حالت متوسط طرف خواهیم بود. اما نمایش های بازی خلاف این امر را به همگان ثابت کرد.

داستان بازی در سپتامبر سال ۱۹۹۸ در شهر راکون سیتی (Raccoon city) جریان دارد. جایی که بسیاری از مردم شهر به T-Virus مبتلا شده اند. در این بین، Leon Scott Kennedy, که یک نیروی پلیس تازه کار است، در اولین روز کاری خود راهی اداره پلیس می شود تا بتواند چاره ای بیابد و از این شهر مخوف رهایی یابد. از طرف دیگر Claire Redfield, که یک دانشجوی جوان است نیز راهی اداره ی پلیس می شود تا هم از برادر خود Chris سر نخی پیدا کند و هم چاره ای بیاندیشد. پس از مدتی این دو برای یافتن دیگر بازماندگان و پیدا کردن راه خروج از یکدیگر جدا می شوند. و در ادامه Claire Redfield با دختر برکین مواجه می شود و از طرف دیگر Leon با Ada wong دیدار می کند. و بعد از این نقطه است که داستان بازی کاملا شکل گرفته و اتفاقات مختلف در آن اغاز می شود. برای افرادی چون کلر یا لیون هدف اصلی بقا و خروج از شهر است در حالی که برای فردی چون Ada, این هدف کاملا می تواند متفاوت باشد.

با این که بسیاری از جزئیات داستان و همچنین پایان بازی تا حد زیادی مشخص و واضح است، با این حال امیدوارم دیالوگ های بازی به بهترین شکل ممکن نوشته شده باشند. به خصوص در لحظات جذاب و حساس مانند رویارویی های مختلف Leon و Ada.

به نظر می رسد در این نسخه، دوباره طراحان خوش سلیقه کپکام دست بکار شده، و دست به خلق موجودات و هیولاهای بسیار جذابی از حیث ظاهری و احتمالا مبارزه و نبرد زده اند. طراحی چهره و جزئیات این موجود برای مثال یاداور بسیاری از عناوین ترسناک در نسل شش و هفت است. دورانی که عناوین ترسناک به لطف وجود فرانچایز های متعدد و همچین توجه ویژه سازندگان و ناشران و همچنین استفبال مخاطبان، دوران بسیار خوبی را سپری می کردند. بد نیست از Claire هم صحبت کنیم. به نظر می رسد بیچاره نفس های آخر خود را می کشد!!!

نکته ی بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که resident evil 2, یک عنوان ریمستر، بهبود یافته و یا چیز دیگر نیست. این بازی از صفر تا صد کاملا از نو و از پایه ساخته شده و تمامی جزئیات مربوط به طراحی دشمنان، کیفیت بافت ها، زاویه دوربین و تمام موارد ریز و درشت دیگر کاملا از نو طراحی شده اند. همین مسأله باعث شده انتظارات از این عنوان به خصوص از حیث گرافیک هنری و همچنین  گیم پلی به شدت بالا برود.

این مساله به نوبه ی خود بسیار مثبت و امیدوار کننده است که به جای یک عنوان ریمستر شده و بهبود یافته، کپکام آستین هارا بالا زده و این عنوان را کاملا از نو ساخته است. این مساله باعث می شود نه تنها گرافیک بازی بسیار مطلوب ظاهر شود، بلکه در موارد مختلف شاهد ویژگی‌های نسل هشتمی نیز باشیم. هر چند نمی توان همین الان عملکرد فنی و کیفی بازی را در بخش های مختلف کاملا تایید کرد و مطمئن بود هیچ مشکلی وجود ندارد، با این حال شواهد نشان دهنده این نکته هستند که پتانسیل کمی و کیفی بازی از نظر بصری در سطح بالایی قرار دارد.

Ada یکی از جذاب ترین، مهم ترین و البته مرموز ترین شخصیت های کل سری محسوب می شود. او را می توان خاکستری ترین شخصیت کل فرانچایز رزیدنت اویل هم نامید. کارهای ضد و نقیض و متفاوت او با هدف های گوناگون، باعث شده تشخیص هدف و نیت اصلی او همواره در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. از یک طرف شاهد این بودیم که در چندین قسمت به شدت به پروتاگونیست های بازی کمک کرده و بعضا حتی جان آنها را نجات داده است، و از طرف دیگر در پایان نسخه چهارم شاهد کارهای متفاوت از Ada بودیم.

همانطور که می دانید Resident evil 2 از زاویه دوربین آشنا و همیشگی این سری (به جزء نسخه های اولیه و همچنین Resident evil 7) بهره می برد. زاویه دوربین سوم شخص. Kazunori Kadoi, کارگردان Resident evil 2 مهم ترین دلیل این تصمیم و انتخاب از سوی تیم سازنده را، نزدیکی بیشتر بازیبازان با شخصیت‌های قابل کنترل و همچنین درک بهتر و کامل تر از اتمسفر و گیم پلی دانست. هر چند تا حدودی انتخاب این زاویه دوربین برای این نسخه که شاهد شخصیت هایی چون Leon, Claire و Ada در آن هستیم کاملا طبیعی و قابل پیش بینی به نظر می رسید. با این حال قبل از انتشار تصاویر و گیم پلی هایی از بازی، برخی شایعات ضعیف و کمرنگی مبنی بر اول شخص بودن بازی به گوش می رسید که این شایعات به سرعت رد شدند.

باز هم کلر در چنگال هیولایی دیگر…کلا به نظر می رسد هیولاهای بازی علاقه خاصی به کلر داشته باشند!!! در اینجا هم شاهد یک طراحی فوق العاده دیگر از سوی طراحان هستیم. نکته بسیار مثبت و امیدوار کننده در بخش طراحی هیولاها و دشمنان بازی، کیفیت بالای آنها، و در عین حال توجه بسیار بالا به کوچک ترین و ریزترین جزئیات است.

برویم سراغ گیم پلی بازی… مهم ترین نکته ای که تیم سازنده به آن اشاره کرده اند این مساله بوده است که برخلاف نسخه های پنجم و ششم، شاهد یک عنوان اکشن با میزان زیادی گلوله و مهمات نخواهیم بود. بلکه این نسخه کاملا به ریشه های سری نزدیک شده و کاملا حالتی Survival Horror را داراست. این خبر برای آن دسته طرفدارانی که از نسخه های پنجم و ششم دل خوشی نداشته و خواستار عنوانی ترسناک تر و چالشی تر بوده اند، بسیار خبری خوشحال کننده است. البته این بدان معنی نیست که مهمات و تجهیزات در بازی کاملا نایاب هستند، بلکه بدین معناست که شما باید از مهمات و وسایل خود به بهترین و دقیق ترین نحو ممکن استفاده کنید تا به مشکل بر نخورید. اگر این مساله به درستی در بازی قرار گرفته باشد و تناسب عقلانی بین مهمات و تعداد و درجه سختی دشمنان وجود داشته باشد، می توان گفت گیم پلی Resident evil 2 می تواند بسیار لذت بخش باشد.

به جزئیات چهره دقت کنید، فوق العاده به نظر می رسد. اینطور که شواهد نشان می دهد کپکام تمامی تلاش و توان خود را به کار گرفته تا رزیدنت اویل ۲، باکیفیت ترین بازی سری تا بدین لحظه باشد. نورپردازی که قبلا در عکسی دیگر آز آن صحبت کردیم اینجا هم بسیار با کیفیت و واقعی به نظر می رسد. در کل گرافیک هنری بازی از حیث مواردی چون، نورپردازی، کیفیت بافت ها و جزئیات و ریزه کاری ها بسیار مطلوب به نظر می رسد. البته امیدوارم محصول نهایی هم همین کیفیت را دارا باشد.

موارد متعدد و مختلفی که اکثرا رگ و ریشه هایی از واقع گرایی در آنها وجود دارد نیز به بازی اضافه شده اند. برای مثال اگر هیولایی کلر یا لیون را در دستان خود بگیرد و در آستانه کشتن او باشد، شما با استفاده از چاقوی خود می توانید خود را از چنگال آن دشمن نجات دهید. اما نکته جالب این است که چاقو در سر یا هر جای بدن آنها باقی می ماند و شما باید به صورت دستی آن چاقو را بیرون بکشید تا دوباره از آن استفاده کنید. همچنین زاویه شلیک شما تاثیر مستقیمی بر آسیب وارده بر دشمنان می گذارد و اگر شما با استفاده از سلاحی خاص از زاویه مشخص قسمتی از بدن یک دشمن را هدف بگیرید، قسمتی که از بدن او کنده می شود کاملا بر خلاف جهت شلیک کنده می شود. این چنین المان های واقع گرایانه ای می تواند لذت بازی را بیش از پیش کند.

بنابر گفته کارگردان و دیگر عوامل سازنده Resident evil 2, از همان اوایل ساخت این نسخه، تصمیم بر این بوده تا این بازی کاملا از حالت اکشن-تیراندازی فاصله گرفته و کاملا در محدوده عنوانی Survival Horror قرار داشته باشد. تاثیر این تصمیم بسیار مهم را می توان در نورپرداری محیط ها، رنگ بندی اجسام، طراحی دشمنان و احتمال فراوان میزان مهمات در دسترس به وضوح مشاهده کرد.

در مورد میزان گیم پلی بازی اطلاعات دقیقی در دست نیست. بعضی شایعات حکایت از این دارند که کل بخش داستانی بازی چیزی نزدیک به هفت ساعت طول خواهد انجامید. از طرف دیگر برخی منابع و شایعات گرازش داده اند که حداقل ده ساعت برای اتمام Resident evil 2 زمان نیاز خواهید داشت. چیزی به انتشار بازی باقی نمانده است و به زودی مشخص می شود که این نسخه چند ساعت گیم پلی را دل خود جای داده است. اما با توجه به این نکته که در طول بازی حداقل در نقش سه شخصیت Leon, Ada و Claire بازی خواهیم کرد، بعید به نظر می رسد که مدت زمان گیم پلی بازی خیلی کم باشد. با این وجود احتمالا به لطف درجه های سختی متفاوت و محتویات جانبی،  Resident evil 2 ارزش تکرار نیز داشته باشد.

بانو Ada از زاویه ای دیگر. بد نیست به رابطه پر پیچ و خم و پر فراز نشیب Ada و Leon نیز اشاره ای بکنم. در طول نسخه های مختلف و در قسمت های متعدد شاهد رویارویی ها این دو شخصیت با یکدیگر بوده ایم. هر چند بیشتر اوقات با لحنی آمیخته با طعنه و حتی طنز با یکدیگر صحبت می کنند، اما به خوبی مشخص است رگه هایی از علاقه و عشق بین این دو شخصیت وجود دارد. البته می توان گفت مسائل کاری و موارد اینچنینی همواره باعث شده این دو در دو جبهه کاملا متفاوت و به نوعی در مقابل یکدیگر حضور داشته باشند. با این وجود همواره تقابل بین Leon و Ada و به خصوص دیالوگ های جذاب رد و بدل شده بین این دو همواره جذابیت بالایی در بخش داستانی نسخه های مختلف ایجاد کرده است.

در مورد گرافیک بازی باید بگویم به نظر می رسد با یک عنوان کاملا نسل هشتمی طرف هستیم. نورپردازی به شدت امیدوارکننده و جذاب به نظر می رسد. سایه زنی ها در حد مطلوبی هستند و اکثریت محیط های بازی بسیار با جزئیات و پیچیده کار شده اند. همچنین کیفیت تکسچرها نیز کاملا قابل قبول به نظر می رسد و بنابر آن چه در نمایش های بازی دیده ایم، گرافیک هنری بازی کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین طراحی هیولاها و موجودات مختلف بسیار با جزییات کار شده و تنوع آنها نیز بسیار بالاست. بسیاری از آیتم ها، موارد و دشمنان که در نسخه اصلی وجود داشتند، با گرافیکی کاملا نو و واقع گرایانه با حفظ DNA اصلی خود در این نسخه نیز حضور دارند.

صحنه ای از بازی که به احتمال فراوان در فاضلاب های زیر زمینی راکون سیتی جریان داد. اینجا نیز شاهد یک هیولای جدید و متفاوت هستیم. به نظر می رسد تنوع و گستردگی دشمنان و هیولاهای بازی بسیار بالا باشد. در همین چند عکسی که در همین مقاله استفاده شده اند سه چهار نوع دشمن متفاوت را می توان دید. البته امیدوارم همچنان سوپرایزهای بیشتری در راه باشد.

در بین موارد گرافیکی مختلف، برخی ویژگی‌ها بسیار جذاب و چشم نواز به نظر می رسند. برای مثال افکت آتش هنگام تیراندازی، و یا در حالت عادی، و همچنین طراحی محیط ها و اتمسفر کلی بازی به شدت زیبا و تاثیر گذار است. اکثریت محیط ها و مراحل بازی کاملا حالتی تاریک و سیاه داشته و از اتمسفری بسیار سنگین و ترسناک برخوردارند. طراحی هنری شعله های آتش که در چند صحنه مختلف شاهد آن بوده ایم واقعا خیره کننده است و خود را فراتر از انتظارات نشان داده است. صادقانه بگویم در بسیاری از موارد از کپکام انتظار همچین کیفیت مطلوبی نداشتم، به خصوص اینکه این نسخه، یک نسخه جدید محسوب نمی شود و احتمالا تیم اصلی کپکام مشغول توسعه نسخه هشتم از سری است.

کلر در آتش!!! طراحی و کیفیت شعله های آتش واقعا خیره کننده است.

در بخش صداگذاری هم بر اساس آن چه مشخص شده است، تمامی صداپیشگان اصلی شخصیت ها در این نسخه هم حضور دارند. هم در نسخه انگلیسی، هم در نسخه ژاپنی. همچنین بر اساس گزارشات افرادی که به صورت پراکنده موفق به تحربه بازی شده اند. صداگذاری سلاح ها، اجسام و حرکات مختلف کاملا از نو ساخته و پرداخته شده و به نظر می رسد کپکام در این بخش نیز توجه و وقت زیادی را صرف کرده است. در واقع به صورت کلی و با وجود برخی تفکرات و انتظارات مبنی بر این که کپکام ممکن است این بازسازی کامل را فدای توسعه رزیدنت اویل هشت کند، به نظر می رسد اصلا و ابدا این اتفاق نیافتاده و روند توسعه و ساخت این عنوان در بخش های مختلف کاملا درست و موفق پیش رفته است.

سلام آبجی!!!

طراحی محیط های بازی تاریک تر و مخوف تر از همیشه به نظر می رسد. اگر نگاهی به عکس ها و گیم پلی ها منتشر شده نیز بیاندازید به نقش پررنگ رنگ سیاه و تم تاریک در تک تک محیط های بازی پی خواهید برد. در واقع نور در این نسخه بسیار کمتر از دیگر نسخه ها وجود دارد و به نظر می رسد در طول بازی و در مکان های مختلف، از پمپ بنزین و فاضلاب های زیر زمینی گرفته تا اداره پلیس، باید همواره نیم نگاهی به قسمت های تاریک محیط داشته باشید و در عین حال خود را آماده هر اتفاقی بکنید.

بیایید نگاهی کلی به گیم پلی بازی نیز بیاندازیم. این عکس مربوط به گیم پلی بازی است و یک عکس سینمایی نیست. اولین نکته که به شدت جلب توجه می کند، افکت بسیار خوب آتش سلاح است که به نظرم خیلی خوب کار شده و المان های واقع گرایی به خوبی در آن به کار رفته. اگر نیم نگاهی به سایه زنی های اجسام مختلف بیاندازید به وضوح می توانید ببینید که لااقل در این صحنه، یا سایه زنی هایی تیز و غیرواقعی و نچسب طرف نیستیم. زاویه دوربین سوم شخص بازی نیز به نظر کاملا مناسب و به جا طراحی شده و فاصله مناسبی با شخصیت تحت کنترل توسط مخاطب دارد. البته بدیهی است برای نتیجه گیری قطعی در مورد موارد فوق تا زمان انتشار می بایست صبر کرد.

تصویری دیگر از طراحی های تاریک و مخوف بازی. اتمسفر مکان ها و مناطق مختلف به شدت سنگین و دلهره آور به چشم می آیند. ترکیب این محیط های تاریک و مخوف با هیولاهای مختلف و ترسناک می تواند لحظات جذاب و البته دلهره آوری را برای مخاطبان و علاقه مندان این سری فراهم کند.

موفقیت احتمالی Resident evil 2 در زمینه فروش و همچنین نمرات، می تواند تا حد قابل توجهی بر موفقیت نسخه هشتم رزیدنت اویل نیز تاثیر گذار باشد. به خصوص بازخورد های احتمالی از این بازی احتمالا در نسخه هشتم مورد استفاده قرار بگیرند. آمار پیش فروش این بازی بنابر گفته تنی چند از مدیران و طراحان کپکام بهتر از انتظارات بوده است و این مسأله، می تواند حتی زمینه ساز نسخه ریمیک رزیدنت اویل ۳ نیز بشود.

سخن پایانی:

با وجود تمام پستی و بلندی هایی که این سری به خود دیده است، به نظر می رسد دوباره Resident evil در مسیر درست و مناسب خود قرار گرفته است. عملکرد موفق Resident evil 7 و همچنین انتظارات جهانی سطح بالا از Resident evil 2 و آمار پیش فروش قابل قبول این نسخه، نشان می دهد این فرانچایز دوباره می خواهد به اوج برگردد. شاید بتوان این جمله را به شکلی دیگر نیز مطرح کرد. با عرضه موفق رزیدنت اویل هفت و مانستر هانتر و تا چندی دیگر با موفقیت احتمالی رزیدنت اویل دو، کپکام می خواهد کاملا به اوج باز گردد…

12345678910(27 رای, میانگین آرا 9٫00 از 10 )
Loading...
نظرات

  1. Godofwar0385 گفت:

    واقعا جالبه بنده تو پی اس وان نسخه ی یک و سه رو بازی کردم و نمیدونم چرا جور نمیشد نسخه ی دوم و برم یه بار گفتم برم سر وقتش که دیدم نسخه ی دوم با این تغییرات میخاد عرضه شه واقعا یکی از خوشحال کننده ترین خبرای عمرم بود الانم دیکه چیزی تا زمان تجربش نمونده

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 67Thumb up 4Thumb down
  2. PC FAN گفت:

    ولی نسخه چهارم برای من لذت خیلی بیشتری رو نسبت به سه نسخه قبل داشت

    27Thumb up 9Thumb down
    • PERSIAN NAZI گفت:

      غیر ممکنه بتونه مثل نسخه ۴ بینظیر باشه ولی نباید فراموش کنیم که اینم از سری مجموعه هستش و دوباره متولد میشه باور کن من شماره ۴ رو بالای ۲هزار بار تموم کردم و ۲بار تو ps2 سیو درست کردم که راندش ۹۹۹ بود

      21Thumb up 6Thumb down
  3. PC FAN گفت:

    ولی نسخه چهارم برای من لذت خیلی بیشتری رو نسبت به سه نسخه قبل داشت باید ببینیم که این نسخه در چه حدی عالی عمل میکنه Cool

    17Thumb up 13Thumb down
  4. MRT-PS4 گفت:

    تشکر از مصطفی عزیز
    هر چند من هم منتظر نسخه جدید بودم
    اما هر چه از دوست رسد نکوست (اگر نسخه بازسازی شده ی چهار بود چی میشد In Love )
    خارج از این موضوع تبدیل به یک استاندارد بشود برای بقیه بازی هایی که بازسازی می شوند و همینطوری مثل بعضی شرکت ها برعکس بدتر نشه ، خروجی کار آبرومندانه باشه
    خط چهارم “بهترین” نیاز به اصلاح دارد

    14Thumb up 1Thumb down
  5. call گفت:

    ازون TPS آئیه که تیراندازی توش خیلی کمه. برعکس گی‌یرز آو وار چهار که یریز باید شلیک می‌کردی! همین جوری‌ام باحاله، خشاب زیاد، بکش بکش، لنسر و…
    رزینت اویل‌ام تا به حال بازی نکردم. ولی بنظر بد نمیاد، ولی به پای گی‌یرز ۵ نمی‌رسه.

    6Thumb up 150Thumb down
  6. بیییییییییی صبرانه منتظر این بازی هستم Laugh
    حتما تجربه می کنم این بازی رو

    22Thumb up 1Thumb down
  7. Navid1899milan گفت:

    تشکر از مصطفی زاهدی Rose
    قشنگ میشه گفت که رزیدنت اویل برگشته In Love
    رزیدنت اویل ۷ ترس رو به سری برگردوند و این بازی تم اصلی و شخصیت های دوست داشتنی و تنوع زانبی ها رو…. ❤️❤️❤️

    9Thumb up 1Thumb down
  8. AXEL STONE گفت:

    اقای زاهدی عزیز مرسی بابت این پیش این نمایش Rose بسیار زیبا Heart دستتون درد نکنه واقعا از خوندن این مقاله پیشن مایشی خیلی لذت بردم. خدایی این Heart ER Heart با این جزئیاتی که داره یک اسطورست! Rose Heart

    16Thumb up 1Thumb down
  9. Roohi.PS گفت:

    کپکام از عرش به فرش رسید و حالا دوباره از فرش به عرش خواهد رسید!!!
    اصلا عشقه این کپکام In Love
    به امید ریمیک شاهکار تاریخ…
    “Resident Evil 4”

    26Thumb up 1Thumb down
  10. Ele گفت:

    بهتر پیش نمایش بازیها رو ۳ روز قبل از عرضه شدن در وبسایت قرار بدین نه ۲۱ روز Question Yes

    0Thumb up 16Thumb down
  11. ho3einsp1275 گفت:

    تقریبا ۲۰ روز مونده تا انتشارش و دوباره تجربه شاهکار capcom خدا کنه بعد از این سری RE3 هم تو فکر ریمیکش باشه

    14Thumb up 1Thumb down
  12. Fromgamer گفت:

    واقعا دیگه داره صبرم لبریز میشه چقد این لعنتی خوبه آخه In Love In Love
    واقعا دلم واسه یک بازی خفن تو این سبک تنگ شده بود که به لطف کپکام کبیر این خواسته هم برآورده شد
    گرافیک بازی چقدر زیبا و پر جزئیاته آدم لذت میبره کپکام داره روز به روز اوج میگیره چی از این بهتر آخه؟ کپکام واقعا یکی از خلاق ترین ها در این صنعته با این که نمرات اصلا اهمیتی ندارن ولی این نسخه باید موفق بشه تا کپکام ترغیب به ساخت نسخه ریمیک سوم بازی بشه در غیر این صورت…
    دیگه چیزی تا عرضه‌ این بازی فوق العاده نمونده
    درود بر کپکام کبیر Yes Yes

    12Thumb up 1Thumb down
  13. بازی ترسناک ایول! اصلیشو بازی نکردم پس هیچی از داستانش نمیدونم و میتونم بدون هیچ پیش زمینه ای ترس رو تجربه کنم (خیلی خوب میشه این حس!از هر jumpscare و .. نهایت لذتو میبری ! )۳ اشو اگه ریمستر کنن فکر کنم امنژیا و اوت لست و… حالیش نباشه و بشه بهترین تاریخ (من که نظرم اینه که نمسیس رو تو اول شخص ببینیم! ) تا الان کلا ترسناک اول شخص تا دلتون بخواد بازی کردم . ولی سوم شخص کلا ۲ تا سری رو بازی کردم که یکی سایلنت هیل بوده و اون یکی هم the evil within ! آقا به نظرتون بازی ترسناک سوم شخص ترسناک تره یا اول شخص؟؟؟! مثلا یه لحظه بازی ای مثل سایلنت هیل رو با اوت لست مقایسه کنید و بگید کدوم ترسناک ترن؟!

    8Thumb up 1Thumb down
  14. vitto corleone گفت:

    حقیقتشو بگم با این گرافیک و طراحی زامبی ها جرعت ندارم بازیشو برم

    12Thumb up 2Thumb down
  15. vdrgame گفت:

    رزیدنت اویل ۴ یکی از بهترین بازی های عمرم بود. خیلی دوست دارم بتونه ابن نسخه یه حس و حالی مثل نسخه چهار بهم بده… واقعا حس ترس و یه گیم عالی رو تو نسخه چهار تجربه کردم….
    به امید موفقیت این نسخه

    11Thumb up 3Thumb down
  16. mr.305 گفت:

    ولی فکر کنم هر جا گفتید گرافیک هنری منظورتون گرافیک فنی بوده آخه المان هابی که گفتید همش به بعد فنی گرافیک مربوط می‌شد نه هنری

    3Thumb up 3Thumb down
    • Mostafa zahedi گفت:

      سلام
      اگه منظورتون مواردی مثل نورپردازی یا افکت آتش، ابنا مربوط به گرافیک هنریه، چون بحث کیفیت و.همچنین جلوه و زیبایی ظاهری مطرحه
      گرافیک فنی در مورد اجرا روون روی فریم ثابت، وجود باگهای گرافیکی و مشکلاتی مثل در هم رفتن اشیا یا گیرکردن تو در و دیوار بحث می کنه.

      8Thumb up 2Thumb down
  17. Amirdt2 گفت:

    ۵ بهمن قراره یکی از نوستالژی ترین بازی هایی که میتونست در این نسل عرضه بشه رو تجربه کنیم …
    بیا که منتظریم
    یه نسخه ی کاملا خفن و خوب تا جای خالی نسخه ی ۸ پر بشه

    6Thumb up 1Thumb down
  18. QRW گفت:

    کپ کام داره به روزهای طلایی خودش برمیگرده اگر همین رونده رو به رشدو ادامه بده

    8Thumb up 1Thumb down
  19. armin_ak گفت:

    اکانتشو پیشخرید کردم خیلی خفنه

    6Thumb up 1Thumb down
  20. F12 گفت:

    برای من بهترین بازی های عمرم اول اویل ۳ ۴ بعد the evil within 1 2 بود کاش the evil within 3 هم ساخته شه

    8Thumb up 1Thumb down
  21. leon_shot گفت:

    به شدنت منتظرشم …….لیون برگشته

    14Thumb up 1Thumb down
  22. MPI گفت:

    بهترین بازی عمرم رزیدنت ایوله Smile
    به شدت منتظر عرضه اش هستم Shy

    13Thumb up 2Thumb down
  23. Geralt age گفت:

    نور پردازیرو اخه چی بگم تمامی نکات RE2 به بهترین شکلو حد ممکن در اوردن گرافیکش لامصب خدایی گرافیک که نیست از حقیقتم حقیقیتره In Love Kissed همیشه سنگ صبورمی لعنتی Blush Rose
    https://gamefa.com/wp-content/uploads/2019/01/RE2_Dec_Screen_12_png_jpgcopy-e1546464291692.jpg
    عالیRoseعالیHeartعالی دست گلتون درد نکنه اقای زاهدی خیلی جالب بودRose

    8Thumb up 2Thumb down
  24. Fromgamer گفت:

    بدون شک امسال سال کپکام و طرفداراشه و قراره کلی حال کنیم با فرا ابرشاهکاراش
    فقط اگر‌ یه انیموشا جدیدم بزنه که دیگه چه شود In Love In Love

    5Thumb up 1Thumb down
  25. چقد این بازی خوبه کاش بتونم تجربش کنم

    یادش بخیر اولین باری ک re 4 نصب کردم همون اوایل ک افراد روستا میریختن سر لیون بازی رو حذف کردم از بس ک ترسناک بود تازه ام با این سری اشنا شده بودم

    خدایی هیچی دوران کودکی ادم نمی شع Big Frown

    4Thumb up 2Thumb down
  26. darush-horror گفت:

    هانک و توفو این بازی را هم من آزاد کردم ….
    صد بار دیگه ارزش بازی داره .مخصوصا با این گرافیک…

    5Thumb up 1Thumb down
  27. Green souls گفت:

    وقعا بازی امیدوار کننده ای هستش باشد تا خاطرات بچگیمون جان تازه ای بگیرد In Love

    3Thumb up 1Thumb down
  28. Sad Man گفت:

    انگار این اصن اویل پی اس ۱ نیست “اون این قدر گیج کننده و سخت بود میرفتی بالا دور میزد ولی خیلی حال میداد هم ۲ هم ۳” ایشالله فوتبال ۹۸ هم ریمستر کنن به همراه کمبات شاعولین پی اس ۲ چی میشه “البته بازی های دیگه ای هم هست ولی اینا تو اولویت اول هستن به نظر من “

    3Thumb up 1Thumb down
  29. zombie killer گفت:

    همه اینها به کنار قیمتش برای بازی ps4 با این دلار چقدر میخواد بشهQuestion Question Hypnotized Hypnotized Eek!

    1Thumb up 1Thumb down
  30. ImLoser گفت:

    از تابستون تا حالا وایستادم تو فقط بیا لعنتی بیا بزار یکم بشینم Thinking Evil Grin

    0Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

Register For This Site

دریافت رمز جدید

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت