بخش داستانی بازی Halo Infinite برروی عنصر امید متمرکز خواهد بود
سری Halo یکی از بزرگترین بازیهای انحصاری مایکروسافت و کنسول اکس باکس است. جدیدترین نسخهی این سری یعنی Halo Infinite در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد و حال بازیبازان بسیار کنجکاو هستند که بدانند این بازی، چه تجربهای خواهد بود. استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries) به تازگی در جریان رویداد زندهای به این نکته اشاره کرد که داستان بازی Halo Infinite، در رابطه با «امید» خواهد بود.
عنصر امید همیشه در سری Halo حضور داشته و هستهی اصلی بازی را تشکیل داده است. اما در دو نسخهی اخیر این سری یعنی Halo 4 و Halo 5، این موضوع تغییر یافته و در بازیهای یاد شده شاهد تبدیل امید به ترس بودهایم. حال شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید استودیوی ۳۴۳ ایندستریز تصمیم گرفته تا در بازی Halo Infinite همه چیز را تغییر داده و به روزهای اول خود بازگرداند.
به گفتهی دن چوزیچ (Dan Chosich)، کارگردان بخش داستانی بازی Halo Infinite، این بخش از بازی بار دیگر برروی «امید» متمرکز خواهد بود:
ما در استودیوی ۳۴۳ فرصتی داشتیم تا کارهای گذشته خود را مرور کنیم؛ اینکه چگونه در گذشته توانستیم سری Halo را پیشرفت و ارتقا دهیم. موضوعی که خیلی به آن توجه کردیم، نحوهی بازاریابی و تبلیغات سری Halo در گذشته بود.
هنگامی که تصمیم گرفته تا Halo Infinite را بسازیم، تنها چیزی که قصد تغییر آن را داشتیم، مفهوم بازی بود. به جای اینکه بازی را به مانند دو نسخهی قبلی یعنی Halo 4 و Halo 5 دوباره با عنصرترس آغاز کنیم، تصمیم گرفتیم تا بخش داستانی بازی برروی امید متمرکز باشد. ما تمایل داشتیم تا امید، راز، شگفتی، شجاعت و نمادگرایی بیشتری در پیشنمایش بازی داشته باشیم. ما حقیقتا قصد داشتیم تا این احساس را به شما منتقل کنیم که یک جهان زنده در دسترس شما قرار دارد و به چیزی بازگردیم که در بازی Halo 1 آن را تجربه کردیم.
بنابراین قدمهای بعدی ما این بود که «ترس» را به امید تبدیل کنیم. هدف ما این شد که کاری کنیم تا بازیبازان به این باور برسند: این جهانی است که آنها علاقه دارند تا در آن زندگی کرده، کاوش کنند و به مبارزه بپردازند.
عنصر «امید» تقریبا در تمامی تریلرهایی که از بازی Halo Infinite منتشر شده است، به چشم میخورد. بنابراین اگر استودیوی ۳۴۳ موفق به انجام این امر شود، در این صورت سری Halo میتواند بار دیگر به سری سرنوشت سازی برای اکس باکس تبدیل شود.
بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص برای کنسول اکسباکس وان و رایانههای شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. شما میتوانید سایر اخبار بازی را از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
درود بر حضرت ❤️
کاش یه مراسمی چیزی بود که فاصله بین E3 ها رو پر میکردن باهاش اگر بخوان توی E3 تریلر گیم پلی بدن ۵ ماه دیگه باید منتظر بود
امیدوارم بیاد اون روزی که بازی رو که معرفی میکنن ۵ ماه بعدش بازی اماده انتشار باشه نه مثل الان که تریلر معرفی میدن بعد ۲ یا ۳ سال باید منتظر انتشار و تریلر های بعدی باشی
من دیگه شخصا حوصله این مدل معرفی ها رو ندارم
آره داداش مثلا کرک داون ۳
البته من که با اینجور معرفی بازی ها مشکلی ندارم چون هر سال کلی بازی برای تجربه هست ولی برای شما فکر کنم خیلی سخت باشه!
مگه اینکه تو همچین پستی پیدات کنیم داداش
کم پیدایی محمد رضا ؟
حاجی من هر سه تا پایان ردد رو بالاخره تونستم کامل کنم یعنی با شرافت بالا – بدون شرافت و اینکه به دنبال پول بری
توی هر سه تا پایان یسری فرق های اساسی وجود داره
علاوه بر اینکه توی روند بازی هم تاثیر گذاره مثلا اگه شرافت مند باشی ۶۰ درصد دیالوگ های ارتور به طور کامل عوض میشه … عذاب وجدان میگیره از کارای گذشتش…مردم توی شهر بهت سلام میکنن حالا تخفیف های ۵۰ درصدی هم بماند اما در حالت کلی توی خواب هایی که ارتور میبینه هم به جای کایوت یا گرگ سیاه گوزن دیده میشه
یه سایتی هست به نام
rdr2map فکر کنم سایت هم گذاشت ادرسشو
این مپ تمام ایستراگ های بازی رو پین کرده میتونی بری ببینی بازی چقدررر نکته های مخفی داره …
چقدر فعالیت داره …
به به داش امیر خوبی شما ما به یادت هستیم اگر کامنت هم نذاریم توی قلب مایی :heart:
نکته ای که هست روایت ها بیشتر در پایان ها فرق میکنه چون در پایان ها در هر صورت ما ارتور مورگان رو از دست میدیم جایی که انتخاب بین کمک به جان یا رفتن دنبال پول ها هست که باز هر کدوم انتخاب کنی جایی که داچ و مایکا میان اونجا شرافت تعیین کننده میشه
ولی همون طور که گفتی دیالوگ ها تغییر میکنن :yes: :yes:
این ادرسی که گفتی نمیدونستم تا حالا دمت گرم گفتی میرم سراغش :yes: :yes:
خیلی دوست دارم این بازی رو انجام بدم ولی Xbox ندارم 😥
عنصر امید در بازیها همیشه یک نکته کلیدی و عالی بوده مثل مترو ۲۰۳۳ که ارتیوم برای کمک گرفتن از پلیس ایستگاه اکسیبیشن رو ترک میکنه و ۸ روز ماجراجوئی میکنه و ناامیدانه به حرفهای میلر گوش میده و سنگر دی۶ رو پیدا میکنن
کلا من یکی عاشق بازیهائی هستم که امید داشتن در داستان بسیار مهمه و خطرات هم همیشه در کمین هستن
بهترین بهترین بهترین
هیلو غیر قابل رقابت هست.