فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا

فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم…

سعید آقابابایی
۰۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا

زیاد فرقی نمی کند که سال میلادی باشد یا سال شمسی یا قمری… هر کدام که می گذرند یعنی ۴ فصل دیگر هم به فصل هایی که گذرانده ایم می پیوندند و ما ۳۶۵ روز بزرگتر می شویم. برای ما گیمرها نکته اینجاست که سال ها از پس هم می آیند و می روند و ما همچنان عاشق گیم و این صنعت و هنر دوست داشتنی هستیم و مهمترین نکته هر سال جدید برای ما گیمرها این است که چه بازی هایی در آن سال منتشر خواهند شد. ما عاشق گیم هستیم و از این بایت به خود می بالیم و افتخار می کنیم. تجربه هایی کرده ایم که مردم دیگر تا آخر زندگیشان نه تجربه خواهند کرد و نه حتی درک خواهند کرد. این سال هایی که به سرعت می ایند و می روند نهایتا به جایی ختم می شوند که ما گیمرهای امروز، والدین فردا خواهیم بود و دیگر نمی گذاریم آنگونه که والدین ما با بازی ها برخورد کردند و گاهی ما ما را به خاطر بازی کردن شکستند، با گیم و گیمرهای اینده برخورد شود و دیدگاه جامعه به گیم را تغییر خواهیم داد.

فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا

فرا رسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی را از طرف خانواده گیمفا به همه مسیحیان عزیز و به ویژه مسیحیان ارجمند کشورم تبریک عرض کرده و در این روز نخست عید مسیحیان، آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برایتان داریم.

امروز نخستین روز از ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی است و عید مسیحیان عزیز در سراسر دنیا. صنعت گیم سال ۲۰۱۸ را بسیار عالی گذراند و حالا از همین امروز چشم به تک تک روزهای سال ۲۰۱۹ داریم. آن قدر سریع و با شتاب سال ها می گذرند که حتی باور نمی کنیم به همین زودی دوباره یک سال جدید رسیده است. یک سال میلادی دیگر را هم با شما عزیزان بودیم. یک سال دیگر گیمفا افتخار داشت که به شما عزیزان خدمت رسانی کند. شما که برترین و بهترین و دوست داشتنی ترین کاربران دنیا هستید و البته وفادارترین کاربران دنیا. شاید خودتان هم ندانید که چقدر مدیون لطف و محبت شما هستیم و به خاطر شماست که گیمفا زنده و پر قدرت تر از همیشه است. در این چند سال که به عنوان سردبیر در خدمت شما عزیزان بوده ام (و این را برای خود یک افتخار می دانم)، سعی کرده ام تا از همه نظر کیفیت و کمیت محتوای سایت را بالا ببرم و به آنچه که در خور و شایسته شماست نزدیک شویم که خوشبختانه تا حدود زیادی در این امر موفق عمل کردیم و گیمفا در بهترین دوران خود به سر می برد که بی شک این به خاطر لطف شماست. البته هنوز راه زیادی در پیش داریم و در تمامی این مواردی که خدمتتان عرض کردم جای پیشرفت و بهتر شدن خیلی زیادی وجود دارد که بایستی در سال جدید باز هم در جهت بالاتر رفتن کیفیت محتوای سایت تلاش کنیم و به حد شأن و شایستگی شما نزدیک تر شویم. تا زمانی که افتخار خدمت به سما عزیزان را داشته باشم برای سربلندی گیمفا و خوشحال کردن شما عزیزان، دوستان و برادرانم تلاش خواهم کرد و هیچ چیزی نمی تواند من را از این مسیر منحرف نماید.

فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا

زیاد فرقی نمی کند که سال میلادی باشد یا سال شمسی یا قمری… هر کدام که می گذرند یعنی ۴ فصل دیگر هم به فصل هایی که گذرانده ایم می پیوندند و ما ۳۶۵ روز بزرگتر می شویم.

این مطلب و تمامی حرفهایی که زده شد فقط بهانه ای برای این هستند که آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی و عید مسیحیان را از طرف گیمفا، به عنوان رسانه ای که اکنون دیگر تا جد زیادی بین المللی شده است و با اکثر کمپانی های بزرگ دنیا در ارتباط است، تبریک عرض کنیم. به نوبه خودم نیز به عنوان سردبیر تحریریه وبسایت گیمفا فرا رسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی را به تمامی شما عزیزان تبریک و شادباش عرض می کنم و برترین اروزهای ممکن را در سال میلادی جدید برای شما عزیزان خواستارم. انشالله که شما در کنار خانواده های محترمتان سالی پر از خوبی و خوشی و موفقیت و از همه مهتر سلامت داشته باشید و از دنیای گیم و گیمینگ لذت ببرید. امیدوارم که امسال سال خوبی برای ما گیمرها باشد و شاهد عرضه بازی های خوبی در این سال جدید باشیم که ما گیمرها را شاد و خوشحال کند و تجربه های نابی را برایمان رقم بزند.  امیدوارم که ۲۰۱۹ را نیز از همین نخستین روز با گیمفا همراه باشید و باز هم مانند سال گذشته و سال های قبل محبتتان را از ما دریغ نکنید و به سایت خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که شما قلب تپنده گیمفا هستید. امیدوارم که باز هم شاهد پیشرفت گیمفا با تلاش زیاد کادر آن باشیم و باز هم قله های موفقیت را با همراهی شما در نوردیم. دیگر بیشتر از این پرحرفی جایز نیست.

در انتها جا دارد تا یک بار دیگر فرا رسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی را از طرف خانواده گیمفا به همه مسیحیان عزیز و به ویژه مسیحیان ارجمند کشورم تبریک عرض کنم و در این روز نخست عید مسیحیان، آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برایتان داریم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا
فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cell گفت:

    :-)) :yes: لحظات به یاد ماندنی ما دور هم گرد می آید
    تو دوست خوب من هستی
    :yes: :yes: (((سایت gamefa و همه دوستان پشت صحنه سایت و دوستان عزیزم در بخش نظرات ))) :yes: :yes:
    برای اکنون و همیشه
    کاری کن که امسال نیز، دلتنگ تو شوم
    و سال ۲۰۱۹ سالی توام با خوشبختی برای تو باشد
    و
    هیچ سال نویی ایدآل نخواهد بود
    مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو به بازتابی از
    ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی

    سال نو ۲۰۱۹ مبارک :heart:
    اینم عید ما :rose:

  • samiya گفت:

    ممنونم از سعید آقابابایی عزیز که اگر نبود به نظرم گیمفا اینقدر جذاب نمیشد (حداقل برای من)
    سال نو هم به شما تبریک میگم و امیدوارم همیشه کنارمون باشید :heart:

  • “ما گیمرهای امروز، والدین فردا خواهیم بود و دیگر نمی گذاریم آنگونه که والدین ما با بازی ها برخورد کردند و گاهی ما ما را به خاطر بازی کردن شکستند، با گیم و گیمرهای اینده برخورد شود و دیدگاه جامعه به گیم را تغییر خواهیم داد”
    البته گاهی هم خودِ بازی شکستن 😀
    من هم سال جدید میلادی به دوستان تبریک میگم
    شاید امسال آخرین سال این نسل باشد و امیدوارم اختتامیه باشکوهی از نظر بازی های منتشر شده داشته باشیم
    از مجموعه گیمفا به خصوص سعید عزیز تشکر ویژه ای دارم و به امید خدا چه در سطح داخلی و چه خارجی به درجات بالاتری برسید
    با تشکر از همگی

  • مازیار گفت:

    بنده نیز سال نو میلادی رو به تمامی مسیحیان ایران و جهان تبریک میگم :heart: بنظر من مهم نیست کسی مسلمان باشه یا مسیحی باشه یا یهودی باشه و یا زرتشتی(مثل خودم) باشه مهم اینه که هر کس واقعا انسان باشه و همیشه به مردم کشور خودش احترام بذاره

  • آقای آقابابایی واقعا ممنونم از زحمات شما خیلی خیلی زحمت میکشید.من خیلی وقته گیمفا رو دنبال میکنم ولی تازه در سایت ثبت نام کردم.بدون هیچ اغراقی می گویم که مانند نقد و بررسی های شما برای بازی ها رو در هیچ سایت ایرانی و خارجی ندیدم.هیچ کسی مثل شما نقد و بررسی ۱۸ دقیقه ای نمیکند.همه یه جوری سعی در خلاصه گویی و سمبل کردن موضوع دارند و نقد هایشان چیزی به آدم اضافه نمیکند اما شما کاملا حوصله به خرج می دهید و زحمت میکشید و برای ما نقد و بررسی های فوق العاده آماده میکنید که واقعا بعد از نقد و بررسی های شما کاملا متوجه می شوم که در بازی چه میگذره و مناسب من هست یا نه.زحمات شما همچنین در بخش راهنما نویسی و مقاله های دیگه هم شگفت انگیزه.من به شخصه وقتی راهنمای جامع دارک سولز ۳ رو دانلود کردم و با این حجم از توضیحات فوق العاده و واضح مواجه شدم کف و خون قاطی کردم که مگه یه نفر چقدر میتونه به مخاطبانش اهمیت بده و عاشق اونها و کارشون باشه.من و همه دوستت داریم آقای آقابابایی و اینو از ته دل میگم.احساس صمیمیتی که شما در من نسبت به خودتون ایجاد کردید رو فقط نمونه اش رو در دوستان خیلی نزدیک ام حس کردم و نکته ی شگفت انگیز اینجاست که این در حالیست که من حتی یکبار هم شما رو ندیده ام.
    دیگه چه چیزی شگفت انگیز تر از این؟
    به شخصه یکی از اولویت های من در زندگی اینه که وقتی به توانایی لازم رسیدم به همکاران شما در سایت فوق العاده ی گیمفا بپیوندم و در کنار انسان صادقی مثل شما در باره ی بهترین سرگرمی مقاله بنویسم.سال نوی میلادی رو هم به همه ی مسیحیان تبریک عرض میکنم.
    خیلی خوبی آقای آقابابایی.انشالا که همیشه سالم و سلامت باشی و حال ما رو خوب کنی.

  • کریسمس
    یلدا
    ولنتاین
    نوروز…

    چه فرقی دارند، وقتی هرکدام میتوانند بهانه ای باشند برای شاد بودن؟!

    شروع سال ۲۰۱۹ میلادی بر همه هموطنان خصوصا هموطنان مسیحی مبارک باد
    .
    .
    بهانه های شادیتون فراوان

  • Lor'themar گفت:

    سال نو شد من هنوز ردد دد ۲ رو نگرفتم :dazed:
    امیدوارم تو این سال جدید قیمت بازی هام برگرده سر جاش با تشکر از آقا سعید :yes:

  • Y PS گفت:

    دمت گرم آقا سعید :yes:
    به نوبه خودم سال نو میلادی رو به همه مسیحیان دنیا بخصوص مسیحیان هموطن تبریک میگم

  • legendboy گفت:

    ۲۰۱۹ برای هر گیمری سال پر باریه
    کلی بازیه مورد انتظار قراره منتشر بشه
    هرکسی هم یه سری بازیه مورد انتظار داره
    امیدوارم حالا که به قول آقای بابایی ۳۶۵ روز بزرگتر شدیم احترام به نظر ها و سلایق و عقاید هم رو یاد گرفته باشیم!

  • PERSIAN NAZI گفت:

    بنده هم به سهم خودم سال میلادی جدید رو به تمامی هموطنان مسیحی عزیزم و تمامی مسیحیان جهان تبریک میگم
    همینطور اغاز سالی طوفانی با عناوینی پربار رو به تمامی گیمرهای ایران زمین تبریک میگم و امیدوارم که برای تهیه عناوین پربار امسال هیچ کس به مشکل بر نخوره
    سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک باشه

  • من شدیدا اعتقاد دارم که گیمرا هم مثل ورزشکارا هستن و یه روح انسان دوستی متفاوتی توشون هست. البته دلایل کاملا منطقی هم براش دارم، که خب واضح ترینش اینه که سرگرمی اصلیشون بجای مواد مخدر و هزار خلاف دیگه، همین بازیهای رایانه ای هست که تمامی هنرها از فیلم و موسیقی و آواز و… رو میتونه در قالب خودش داشته باشه.
    درست همونطور که حضرت عشق (سعید آقابابایی :heart: ) هم گفت واسه یه گیمر سال میلادی و قمری و شمسی و… فرقی نداره؛ مهم تقسیم لذت چهار فصل غرق در دنیای گیم بودن با بقیه ی گیمراست، بدون در نظر گرفتن تفاوت های مذهبی و قومی و…

  • peen گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت اقا سعید عزیز
    باید بگم کل مطلب یک طرف این جمله
    ۰۰تجربه هایی کرده ایم که مردم دیگر تا آخر زندگیشان نه تجربه خواهند کرد و نه حتی درک خواهند کرد. ۰۰
    یک طرفه دیگه دست مریزاد

  • mehrdad65 گفت:

    من که امیدی به این سال هم ندارم،افول همچنان ادامه خواهد داشت

  • سال ۲۰۱۹ میلادی رو من هم صمیمانه به تمام مسیحیان عزیز توی هرکجای دنیا که هستن تبریک میگم
    و امیدوارم سالی پر از بازی های خوب و بهتر از سال گذشته باشه و صد البته پول برای هر خانواده ایی که اگه کسی خواست بازی رو بخره ناتوان نباشه
    امیدوارم امسال کمتر کل کل بین سونی فن ها و مایکرو فن هارو ببینیم -بیشتر دعوا هست بینشون –
    و در اخر میدونم این دعا معمولا توی سال نو خودمون گفته میشه اما میخوام از این پست استفاده کنم و دعا کنم که
    هیچ مریضی توی خانواده ها نباشه -هیچ فقیری توی کشورمون که سهله توی دنیا نباشه و هیچ کس محتاج نان شب نباشه و در اخر ارامش رو برای مردم کشورم دعا میکنم …
    سلامت و سرزنده باشید
    سال ۲۰۱۹ مبارک …

  • MAX3D گفت:

    تشکر از تبریک شما و ممنون از زحمات شما سال نو میلادی مبارک ♥

  • slipknot23 گفت:

    تشکر از تمامی زحمات شما و ممنون بابت تبریک امیدوارم روزی برسه که تمام انسان های جهان بدون در نظر گرفتن دین و نژاد کنار هم زندگی کنیم و هیچ باس و دیکتاتوری مارو از هم جدا نکنه (تایید)

  • سلام و عرض درود دارم خدمت تمامی شما دوستان عزیز.
    جا دارد اینجا از آقای آقابابایی تشکری جانانه عرض بفرمایم بابت این پست عالی و زیبایی که تدارک دیده‌اند. بنده نیز به نوبۀ خودم، به عنوان مدیر ارشد فروم گیمفا، به سایرین مردم کشورم، اعم از فارس، کورد، ترک، بلوچ، لر و … از هر دین و سنت و قوم و نژادی باشند، سال نو میلادی را تبریک میگویم و امیدوارم سالی پر از خوبی و خوشی برای آنان باشد و همچنین سال نو میلادی بر تمامی شما گیمفایی‌ها، از جمله کاربران عزیز و کادر محترم تحریریه و مدیریت سایت، مبارک باد. 😎
    .
    با تشکر از شما. تیم مدیریت ارشد فروم گیمفا، Kaneki-Ken

  • Unbalance گفت:

    سال جدید سال بازیای فوق‌العادس
    یا سال فوق‌العاده‌ای واسه بازی‌ها
    میریم که داشته باشیمش :inlove:

  • Ladon گفت:

    سال نو به همه ی گیمرا مبارک ما گیمرا که سال و زندگی مون با سال میلادی میگرده و منتظر گیم های مورد علاقه مون هستیم به امید اینکه هر سال صنعت گیم پیشرفت کنه و به بازی های داستان محور بیشتر اهمیت بدن امسالم سال خیلی خوبی واسه ما هست انتشار بازی هایی مثل cyberpunk و Resident evil 2 ,last of us 2 , Metro: Exodus, Devil may cry , Death standing mortal kombat 11 و هزاران بازی معرفی نشده 😀 :heart:

  • ETERNAL_MAN گفت:

    من هم به نوبه خودم سال ۲۰۱۹ رو تبریک میگم

  • Avelone گفت:

    من خودم به سال ۲۰۱۹ خیلی امید دارم بازی های مورد علاقم دارن این سال میان از re2 و گیرز ۵ گرفته تا مورتال کمبت ۱۱ امید وارم هم مایکرو و هم سونی و هم نینتندو و بقیه شرکتای بازی سازی امسال کولاک کنن.

  • سال نوی میلادی رو به همه ایرانی ها (مخصوصا گیمراش 🙂 ) تبریک میگم و امیدوارم که بهترین سال میلادی زندگیشون رو تجربه کنن 🙂 !

  • سال میلادی :inlove: ۲۰۱۹ مبارک :cowboy: :rose: :heart: انشالله سال پر سلامت و ارامی داشته باشید. بدون شک امسال :heart: 2019 یکی از بزرگترین سال های گیم و اخبار هایپ کننده ای هست مبارکه دوستان باشه :kissed: :cake:

  • ALIREZA.PC گفت:

    هر چیزی که بهونه شادی جمعی باشه خوبه
    تبریک به همه

  • Rich Man گفت:

    دیدگاه یسیار زیبایی رو تشریح کردید جناب آقابابایی . ممنون از شما و جامعه ی گیمر

  • هر روزتان کریسمس کریسمس تان پیروز سال ۲۰۱۹ رو به همه دوستان و طرفداران تبریک میگم

  • بخاطر اینکه چنتایی دارن حرص میخورن :inlove: بازم میگم سال کبیر ۲۰۱۹ میلادی بر تمامی دوستان عزیز و گرامی مبارک باد :shy: :kissed: مبارک کبارکه مبارک :heart: 😀

  • AXEL STONE گفت:

    Happy new year Welcome to the year 2019
    اقای اقابابایی جان :heart: کریسمس شما و دیگر دوستان و عزیزان گیمفایی مبارک :heart: :rose:
    https://dl.gamefa.com/user5/Mr_Game/Monster%20Hunter%20%20World%20-%20Winter%20Star%20Fest1080P.mp4

    • AXEL STONE گفت:

      امسال :lashes: 2019 فقط و فقط با ( DMC ) و ( SOR ) واقعا بهترین سال زندگی گیمریم میشه. نه این که برای عناوین دیگه هایپ نیستم نه اینطوری نیست اتفاقا خیلی هایپم اما این دوتا فرنچایز دوست داشتنی خیلی وقته خابیده بودن :rose: :heart: که امسال باز از خاب بیدار میشن واسه ما. برای همین که میگم امسال بهترین سال گیمریم میشه و خاهد شد :lashes: سال محترم ۲۰۱۸ بد جور انتظار کشیدم الانم در حال انتظار هستم و میباشم :heart: تا روز کبیر موعد عرضه شدن این دو عنوان خاهم ماند :rose: :heart:

  • درود برگیمای عزیز ما گیم نمیخوایم فقط شما تا آخر باشین
    ما ایرانی ها در نوروز جبران میکنیم

  • :star: Merry :party: Christmas 2019 :sun: DMC :star:
    درود خدمت همه برادرا و دوستان عزیز من در همه جا و هر جا که باشند :party:

    امیدوارم که در این سال جدید ۲۰۱۹ عشق و رحمت و هدایت برای تمامی مسیحیان کشورم و تمامی دوستان عزیزم ناپذیر نباشد :heart: و سال جدید ۲۰۱۹ میلادی رو به خوبی کنار کسی و چیزی که دوستش دارید سپری کنید❤️.
    T.me/Dante_son_of_sparda/29 . . . Telegram

  • ShahinSky گفت:

    حتما باید برای خودشیرینی تعریف بکنم تا کامنتو منتشر کنید؟! هیسسسسسسس هیچی نگیم همه چی گل بلبل فقط باید تعریف کنیم
    سایت عالیه سال نو میلادی عالیه بر همگان مبارک

  • ساله نویه ۲۰۱۹ میلادی بر تمام برادرانم خواهرانم همه کسایی که تو این خانواده بودن و هستن تبریک میگم امید دارم سالی پر از هیجانه بازی ها معرفیه ی بازیهایه پر خاطره که برامون از گذشته داشته اتفاق های خوبه گیمری خبرهایه خوب به دور از هر کینه با دوستی و محبت ساله ۲۰۱۹ رو شروع کنیم :inlove: :inlove: :inlove:

فرارسیدن سال ۲۰۱۹ میلادی مبارک | سالی پر از گیم… - گیمفا