گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

ADS

میان پرده‌ی مربوط به خنثی‌سازی بمب‌های اتم بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain فاش شد

اخبار بازی
میان پرده‌ی مربوط به خنثی‌سازی بمب‌های اتم بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain فاش شد

کمتر کسی از کاربران را خواهید یافت که سری بازی جذاب و مهیج Metal Gear Solid را تجربه نکرده است. حال نسخه‌ی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain این سری بی‌نظیر، با اتفاقات مرموزانه‌ی خود توجه بسیاری از طرفداران را جذب کرده است. با ما همراه باشید.

یکی از جریاناتی که بسیاری از بازی‌بازان انتظار آن را می‌کشیدند، اتفاق خنثی‌سازی بمب اتم در سرورهای این بازی بوده است. شایان ذکر است که این اتفاق بر این قانون بوده که اگر تمامی بازی‌بازان عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، همه‌ی بمب‌های اتمی خود را در مادر بیس (Mother Base) خنثی کرده و تعداد آن‌ها را به صفر برسانند، تیم سازنده‌ی این بازی جذاب از میان پرده‌ی مخفی این نسخه رونمایی خواهد کرد. حال پس از یک مدت طولانی به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ داده و بازی‌بازان میان پرده‌ی جدید را مشاهده کرده‌اند.

این میان پرده‌ی مخفیانه، قبلا به صورت غیر قانونی توسط بعضی از کاربران دیده شده بود اما در نهایت امروز به صورت سراسری در تمامی کنسول‌ها قابل دریافت و مشاهده است. بازی‌بازانی که برروی کنسول‌های اکس‌ابکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ این عنوان جذاب شرکت کونامی (Konami) را تجربه می‌کردند، چند روزی است که پیام‌هایی از دیده شدن میان پرده‌ی نوین بازی برروی کنسول‌های خود را منتشر می‌کنند. اتفاق رخ داده به این معنا است که تمامی بازی‌بازان در نهایت به بمب‌های اتمی خود پایان داده‌اند تا بالاخره از میان پرده‌ی مورد انتظارشان پرده بردارند. این حرکت دسته جمعی برای بسیاری از کاربران و هواداران جالب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. شرکت کونامی برای اینکه از این موضوع مطمئن شود و شکی برای انتشار غیر قانونی میان پرده‌ باقی نماند، تصمیم به بررسی و تحلیل داده‌‌های بازی کاربران کرده و سپس تاییدیه‌ی آن را در قالب پیامی در توییتر منتشر کرده است.

بازی Metal Gear Solid: The Phantom Pain در ۱۰ شهریور سال ۹۴ (۱ سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر و موفق به کسب امتیاز متای فوق‌العاده‌ی ۹۵ شد.

بد نیست بگوییم که میان پرده‌ی فاش شده، دیگر در دسترس قرار ندارد چراکه برخی از بازی‌بازان دوباره شروع به ساخت بمب‌های اتمی در طی روند بازی خود هستند. البته این میان پرده‌ توسط تعداد زیادی از افراد دیده شده و محتوای آن در وب‌سایت‌های مختلف قابل دریافت است.

12345678910(12 رای, میانگین آرا 9٫25 از 10 )
Loading...
نظرات

  1. 00peyman00 گفت:

    این بازی برای خیلی ها دیگه تموم شده و ازش دست کشیدن و میگن پایان این بازی همونی بود که همه دیدن ولی هنوز بعضی ها از جمله خودم که طرفدار این بازیم روزی نیست که نگم ممکنه هنوز یک کات سین مخفی تو بازی باشه که هنوز پیدا نشده باشه و راه رسیدن به episode 3 باشه یا ممکن باشه این اپیزود رو توی یک آپدیت بدن.

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 62Thumb up 1Thumb down
  2. em2kill گفت:

    برای من جمعه اومد این کات سین ,
    جالب بود

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 40Thumb up 1Thumb down
  3. خب اسم سایت هم می گفتین دیگه Grin

    28Thumb up 0Thumb down
  4. PERSIAN NAZI گفت:

    متال گیر بعد از نسخه ۳ دیگه نباید ساخته میشد و افسانه باقی میموند
    اما ساخته شد و با کمک مطبوعات به هرچیزی رسید بجز فروش و یوزر اسکور

    21Thumb up 86Thumb down
  5. Iran_gamer گفت:

    همین دیروز بود که وقتی از ماموریت به مادر بیس بر میگشتم کات سین رو نشون داد. آخر تریلر هم میلر میگه اینا دست بردار نیستن بازم بمب اتم میسازن

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 47Thumb up 2Thumb down
  6. omidpava گفت:

    در مورد فانتوم پین می‌خوام اینو بگم
    داستان بازی و گرافیک و موسیقی و این چیزا رو میشه بحث کرد و در موردشون نظر داد
    اما ذات بازی که گیم پلی هست مخصوصا جهان خالی بازی خالی خالی و پوچ بود
    حوصله سربر و تکراری بیش از حد تکراری و کسل کننده
    هنوز هم سوال واسم چرا این نسخه جهان باز بود؟
    واقعا چرا؟ جهان خالی بازی چه کمکی کرد به کل بازی؟ دلیل این متای شگفت انگیز بازی چی بود؟ اگه یه بازی ویدیویی بخواد فلسفی ترین داستان تاریخ ویدیو گیم رو داشته باشه ولی گیم پلی لذت بخش نداشته باشه مفت نمیرزه
    نمونش سری بایوشاک داستانی عمیق اما گیم پلی لذت بخش
    حتی خود دث استرندینگ من فقط مشتاقم گیم پلی بازی رو ببینم حتی اگه صد صفه فلسفه داشته باشه حتی اگه بهترین گرافیک و موسیقی رو داشته باشه من توجهی نمیکنم فقط گیم پلی
    ویدیو گیم اول و حتمن در مورد گیم پلی هست بعد چیزای دگ
    اگه می‌خوام داستانهای فلسفی و حماسی و درام بخونم خب کتاب هست تا حدودی فیلم هست
    با تمام احترامی که کوجیما داره واسه هممون ولی نا امیدم ازش رفته سمت داستان و فلسفه

    24Thumb up 36Thumb down
    • mm_44 گفت:

      دوست عزیز گیمپلی بازی بسیار جذابه به طوری که یکی از نکات مثبت بازی گیم پلیش هست من نمیدونم از چیه گیمپلی خوشتون نیومد ؟
      جهان باز بودن بازی هم برای این بود که ازادی عمل بیشتری داشته باشی و بتونی یه مرحله رو با چند روش متفاوت رد کنی
      از لحاظ داستانی قبول دارم که واقعا فاجعه است و حرفی برای گفتن دربرابر snake eater نداره

      6Thumb up 1Thumb down
  7. ho3einsp1275 گفت:

    دلم برای این شاهکار میسوزه ک بعد از این دیگه کوجیمایی نیست ما رو غافلگیر کنه الان ک پستشو دوباره گیم فا گذاشت هوس کردم دوباره بازیش کنم

    15Thumb up 0Thumb down
  8. hamed game گفت:

    اقا لینکی سایتی چیزی ازش نیست من چیزی پیدا نکردم
    این همون کات سین “روز صلح” نیست که کاز داره برا سربازا سخنرانی میکنه؟؟اگه اینه که مال خیلی وقته پیشه

    9Thumb up 0Thumb down
  9. shayanchayjan گفت:

    دوستان من هیچ کدوم از قسمت های این بازی رو بازی نکردم هر دفعه هم میخوام برم سمتش میبینم داستان همه قسمت هاش به هم مربوطه دوباره ولش میکنم اگه بخوام شروع کنم به نظرتون از کدوم قسمت شروع کنم؟

    5Thumb up 0Thumb down
    • arian 76 گفت:

      اول ۳ رو بازی کن بعد پیس واکر بعدش گرند زیرو و بعدم فانتوم پین البته فانتوم پین رو میتونی بازی نکنی چون تاثیر زیادی تو داستان نسخه های دیگه نداره و همچنین یه بازی خسته کننده و گنگه که البته خیلی هم بازی بدی نیست ولی مقابل نسخه های دیگه حرفی برای گفتن نداره
      بعد از اینکه اینارو بازی کردی داستان بیگ باس به اتمام میرسه و ماجرا های سالید اسنیک شروع میشه که اولش نسخه ۱ هست بعد ۲ و بعد ۴

      6Thumb up 6Thumb down
    • AloneFighter44 گفت:

      داستان این سری حالت پراکنده داره و در تک تک نسخه هاش پخش شده ولی داستان کلی از نسخه ی سوم یعنی Snake Eater شروع میشه . اگه میخواید داستان رو از اول بفهمید باید از نسخه ی سوم شروع کنید .

      6Thumb up 0Thumb down
  10. Gray Fox گفت:

    اگر جای کوجیما بودم و داستان بازیم بخاطر (احیانا)مشکل با کونامی ناتمام میموند،بلافاصله بعد از جداشدن حداقل مثه همون دموهای اولیه بازی که بانام جعلی استودیوی موبیدیک پخش میشد،داستانو تکمیل میکردم،یا بامذاکره با کونامی یه dlcداستانی ای میدادم.چون هرچی نباشه پای اعتبار متال وسط بود.این کات سین ها دردی از ما دوا نمیکنه

    2Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

Register For This Site

دریافت رمز جدید

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت