احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا

احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود

سعید حلاجیان
۱۳:۳۰ ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا

بازی Halo Infinite در جریان کنفرانس E3 2018 رونمایی شد و از آن زمان تا به حال بازی‌بازان نسبت به این بازی و گیم‌پلی آن بسیار کنچکاو هستند. اگرچه استودیوی ۳۴۳ ایندستریز اطلاعات کمی از گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته است اما لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده توسط این استودیو از این موضوع خبر می‌دهد که احتمالا بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود.

استودیوی ۳۴۳ ایندستریز به تازگی لیست مشاغل مورد نیاز خود را منتشر کرده و یکی از افرادی که این استودیو به دنبال استخدام وی می‌گردد، طراح ارشد سیستم است. در این زمینه استودیوی ۳۴۳ ایندستریز اشاره می‌کند که فرد مورد نظر باید سابقه‌ی طراحی یکی از بازی‌های AAA را داشته و همچنین آگاهی و درک کاملی از بازی‌های تیراندازی داشته باشد. یکی دیگر از شرایط اعلام شده در این لیست که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد، این است که استودیوی ۳۴۳ ایندستریز تاکید می‌کند فرد مورد نظر باید با مکانیک‌های نقش آفرینی نیز آشنا باشد.

نکته‌ی قابل توجه دیگری در این لیست به چشم نمی‌خورد و تنها اشاره شده که بازی Halo Infinite سعی دارد تا مکانیک‌های جدید را به گیم‌پلی بازی اضافه کند. اگرچه نمی‌توان مطمئن بود اما می‌توان حدس زد که مکانیک‌های جدید، در واقع شامل مواردی به مانند شخصی‌سازی گسترده‌ی شخصیت‌ها و تمرکز بیشتر بر‌روی شخصی‌سازی زره‌های بازی باشد.

بر اساس این اطلاعات، شاید فرضیه‌‌ای که از ابتدای معرفی بازی مطرح شد مبنی بر اینکه بازی Halo Infinite یک عنوان جهان آزاد خواهد بود، چندان به دور از واقعیت نباشد. حتی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که « بازی Halo Infinite دارای جهانی زنده، قابل اکتشاف ودارای احتمالاتی بی‌پایان در گیم‌پلی خواهد بود» و این موضوع خود به فرضیه‌ها و شایعات مطرح شده دامن زد.

بنابراین شاید Halo Infinite قصد ندارد تنها یک روایت داستانی کوتاه باشد بلکه قصد دارد تجربه‌ای را ارائه دهد که گیم‌پلی آن بر روی شخصی‌سازی و ارتقای زره‌ها تمرکز داشته تا از این طریق ارزش تجربه‌ی دوباره‌ی بازی را افزایش دهد. از آن‌جایی که بازی‌هایی به مانند Monster Hunters و Destiny 2 این راه را در پیش گرفته و به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافته‌اند، بنابراین منطقی است که Halo Infinite نیز در همین جهت و با همین هدف ساخته شود.

اما سوالی که باقی می‌ماند این است در صورت بروز تغییرات، بازی‌بازان و طرفداران قدیمی این سری نسبت به این تغییرات چه واکنشی خواهند داشت؟ در حالی‌که بسیاری از هواداران قطعاً از این تغییرات استقبال خواهند کرد، ممکن است طرفداران قدیمی این سری بر این عقیده باشند که سری Halo نیازی به تغییر و پیوستن میان بازی‌های جهان آزاد و عناصر نقش آفرینی نخواهد داشت.

بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص برای کنسول‌ اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود در این زمینه را حتما با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا
احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گند بزنن که هرچی بازی توی نسل هشت دیدیم یا جهان باز کردنش یا نقش افرینی
    به هر حال تریلر بده ببینیم چه بلایی سره بازیمون اوردین

    • واقعا نمیدونم چرا مثل اینکه سلیقه ی بیشتر گیمرا به سمت rpg رفته و انصافا چیز بدی نیست مثل witcher ولی بازم باید بیاد ببینیم چجوریاست من که منتظرشم و اولین نسخه از halo خواهد بود که بازی میکنم و امیدوارم اقای فیل اسپنسر رو سفیدمون بکنه :yes: :yes:

    • محمد رضا با اینکه میگی توی نسل هشت دارن بازی ها به سمت RPG شدن یا Open world شدن میرن موافقم
      کما اینکه بازی ضعیف که به تقلید از آثار rpg ساخته شد هم توی این نسل زیاد بود اما به نظرم اگه خوب بتونن المان های نقش آفرینی رو توی بازی مثل halo جاسازی کنن و شخصی سازی قابل توجه ایی در اختیار ما قرار بگیره به نظرم با یکی از موفق ترین نسخه های halo طرفیم و به نظرم پتانسل یه بازی فوق العاده شدن رو به شدت داره !

      • امیر بدون این چیزا هم میشد از هیلو نسخه عالی دراورد حداقل میخوان تنوع بدن بازی رو جهان باز کنن ولی اینکه الان توی هر بازی دارن المان نقش افرینی اضافه میکنن خیلی بی معنیه
        مشخصه میبینن هر بازی این المان ها رو داره کمی موفق میشه میگن پس ما چرا این کار رو نکنیم
        حالا تریلر بدن ببینیم چی تغییراتی دادن

        • کاملا درسته نسخه های مختلف Halo ثابت کرده که همیشه بازی فوق العاده ایی هست و میتونه باشه شاید چند تا نسخه از بازی اونجور که باید و شاید انتظار میرفت شاهکار نشدن اما بازم بازی خوبی بودن (به نظرم )و نیازی به اون صورت به المان های rpg نیست!
          بعد تنها کاری که میتونن بکنن یکم تنوع بشه جهان باز کردن بازی و همین اضافه کردن شخصی سازی های متعدد و ارتقای زره هست میگم شاید جهان پویا از halo چیزی فراتر از انتظار بسازه !
          اما چیزی که من میگم اینه شاید تغییر توی بازی و اضافه کردن یسری المان نقش آفرینی بتونه موفقیت halo رو حتی از بهترین نسخه ی خودش بر اساس متا یعنی Halo: Combat Evolved بیشتر کنه که خودم بعید میدونم اما خدارو چه دیدی 😀
          البته من فن این بازی نیستم و درک میکنم حستو چون خودمم اوایل سر GoW که بازی به کل عوض شد نگران شدم اما دیدیم که بازی موفقی شد …
          و من حس میکنم این نسخه هم یکی از دلایل خرید xbox برای هرکسی میشه…

          • خدا از دهنت بشنوه ما که دوست داریم بازی موفق بشه ولی نه به هر طریقی حالا تا تریلر نده هم نمیشه نظر داد
            Halo: Combat Evolved افسانه ای هست دیگه هیچ نسخه ای از سری نمیتونه بهش برسه چون زمان خودش نواوری داشت نه مثل الان که برمیدارن ایده های بقیه رو پیاده میکنن توی بازیشون

    • بادید مثبت برو جلو
      همیشه تغییر باجبهه منفی مواجه میشه مث GOWولی خداروچه دیدی شاید ی معجون خوشمزه تحویل بده

    • F-d گفت:

      MICROSOFT.xbox one دقیقا.
      حالم از این نسل بهم خورد با این بازیهای جهان باز و این شکلی
      من یه ps4 اول نسل خریدم بخدا هر بازی ای که پلی میدم رو نصف کاره ول میکنم بره و رو PS4 فقط FIFA میزنم از اول نسل ۸ تا الان.
      بجاش میرم رو PS3 بازی های نسل قبل بازی میکنم که واقعا خجالت آوره.
      گاد آف وار رو که اون همه با سبک و محیطش خاطره داشتم رو به این شکل در اوردند حالا بزار گاد ۲۰۱۸ بهترین بازی کل صنعت گیم بشه ولی برای من دیگه اون لذت ۶ نسخه قبل رو نداره.
      الانم دارم نینجا گاییدن ۱ رو مجددا میرم و خداییش راضییم :-/ :-/

  • mbox گفت:

    اگر قرار هست شماره دار نباشه میتونن هر تغییری میخوان انجام بدن
    فقط نسخه های شماره دار باید همون فرمول قدیمی رو دنبال کنن

  • دیدن گاد موفق شده دارن ازش اسکی میرن :laugh:

    • Avelone گفت:

      اقا من گادو بازی نکردم ولی تا جایی که یادمه گاد نقش افرینی نبودا 😐

    • داداش با تمام احترامی که برات قائل هستم نمیخوای بس کنی اینقدر فن بازی در نیار برادر یه xbox بگیر اینارو بازیکن

    • Max.level گفت:

      داداش اولا اینکه اصلا اینجا بحث این چیزا نیست گاد هم با الهام گرفتن از المان های نقش آفرینی خودشو تثبیت کرد
      قرار نیست‌ که از این به بعد هر بازی که میاد ذره عناصر نقش آفرینی تو بازیاش به کار میبره بگیم از رو فلان بازی اسکی رفته
      الهام گرفتن فرق میکنه با تقلید کردن و اگر ما بخوایم از واژه تقلید استفاده کنیم پس تمام بازی ها تک به تک همشون یه جورایی تقلید به حساب میان دیگه
      مثلا اگر اولین بازی که نقش آفرینی رو وارد این صنعت کرده حالت هر چی که بوده پس تمام عناوین ابرشاهکار نقش آفرینی امروز به نوعی تقلید از اولین بازی در این سبک به حساب میان؟؟ 😐 😐
      پس کلا باید ویچر و دارک سولز و بلاد و اسکایریم رو تقلید بدنیم دیگه!!! حتی شوخیشم قشنگ نیست داداش اینا الهام گرفتنه و کمکی هست برای پیشرفت این صنعت و نهایتا به نفع ما گیمرا :yes: :yes:

  • Hala madrid گفت:

    نمیدونم چرا ولی حس میکنم شدیدا موفق میشه و کولاک میکنه

  • Iran_gamer گفت:

    این نقش آفرینی شده بلای جان ژانر های دیگه. درسته عاشق سبک نقش آفرینی هستم و ۸۰ درصد عمر گیمریم سر بازی های نقش آفرینی گذشته. اما ادامه این روند توسط بازی ساز های بزرگ دنیا به ضرر صنعت گیمه. ما که دیگه سنی ازمون گذشته و وقت بازی کردنمون محدود شده ، اگه بخوایم بالای ۵۰ ساعت برای هر بازی که به نقش آفرینی تبدیل میشه وقت بزاریم فوقش سالی بتونیم ۲ یا ۳ بازی تموم کنیم.

  • “دیدگاه شما در انتظار بررسی است. ”
    خدایی خسته شدیم فکر کنم !
    نه فقط توی این پست توی بلکه توی ۹۹% پست ها!

      • خدایی دیگه این بیشتر از اندکی صبره!!!
        فکر نمیکنم کسی با ” اندکی ” صبر مشکل داشته باشه از جمله خود من !
        بعضی پست ها که کلا میری بعد ۱ ساعت تایید میشه…
        یه فکری باید به حال سیستم نظرات بشه که انقدر بررسی شدن یه نظر طول نکشه و حداقل کاربرایی که نظراتشون ترول کردن یه محصول یاکسانی که هیتر هستن فقط شامل بررسی بشن!
        میشه هر کسی که نظرش سازنده بود یا مشکلی نداشت به طور خودکار امتیازی بگیره که به مرور زمان اون رو از سیستم بررسی معاف کنه
        فکر کنم همچین سیستمی هم توی سایت زومجی هست دقیق نمیدونم
        در هر صورت خسته نباشید(اقا سعید من منظورم پست شما نیستا کلی میگم )

  • Mr Zombie گفت:

    دیدین گفتم نقش آفرینی میشه!
    ترسم بر این بود ک عناصر نقش آفرینی رو توش ببینیم ک متاسفانه این امر محقق شد!!!
    حیف واقعا حیف چنین بازی مبتلا بشه ب ی بازی نقش آفرینی
    البته نسخه ۵ش ک دلچسب نبووووووووووووووووووووووووووووووود و شاید برا همین میخان سبکشو ی تغییراتی بدن

    موفق باشید

  • goldberg68 گفت:

    عااااااالی شده
    منتظرشم :disdain:

احتمالاً بازی Halo Infinite دارای عناصر نقش آفرینی خواهد بود - گیمفا